Citas ziņas

Lastminute.com un Amadeus turpina sadarbību

Aivars Mackevics [email protected], 17.11.2005

Jaunākais izdevums

Amadeus (pasaules līdere ceļošanas un tūrisma industrijas tehnoloģiju un izplatīšanas jautājumos) un Lastminute.com (ceļojuma birojs internetā) ir pagarinājuši savu ilggadējo tehnoloģiju līgumu. Saskaņā ar to GDS piedāvātājs Amadeus arī turpmāk interneta ceļojumu portāla rīcībā nodod Content un rezervācijas tehnoloģiju. Uzņēmumu šā gada laikā pārņēma Amadeus konkurents Sabre, kas ir amerikāņu tūrisma koncerns internetā. Jau tagad Sabre, pēc šī paziņojuma par jauno vienošanos, paziņoja, ka Lastminute.com līdz 2009.gadam gandrīz visu savu biznesu pārkārtos uz Sabre. Jau tagad Lastminute viesnīcu pasūtījumi un Skandināvijas biznesa daļa noritot caur Sabre. Turklāt Sabre norādīja, ka sarunas par līguma pagarināšanu starp Amadeus un Lastminute.com tika sāktas vienu mēnesi pirms pārņemšanas no Sabre puses.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» plāno atpūtas tūrisma tehnoloģiju attīstību

Aivars Mackevics [email protected], 23.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus ir apņēmies drīzumā atklāt plānotās atpūtas tūrisma tehnoloģiju iniciatīvas Lielbritānijas ceļojumu aģentiem un tūroperatoriem. Jaunie tehnoloģiju risinājumi brīvā laika sektoram tiks izpausti nākamo mēnešu laikā, tie būs tikai daži no Amadeus plāniem paplašināties attiecīgajā jomā. Šie notikumi seko iepriekš pasludinātam ikgadējam pieaugumam kruīzu braucienu rezervācijās, izmantojot Amadeus, kas noteikta 75% apmērā. Amadeus vēlas nostiprināt savas pozīcijas Lielbritānijas korporatīvajā sektorā, kur pašreizēja tirgus daļa sastāda 25%. Paredzams, ka Amadeus atklās informāciju arī par darījumiem ar avio kompāniju interneta mājas lapām Ķīnā un interneta atbalsta kompānijām Indijā. Jau iepriekš tika ziņots, ka arī vērienīgā online ceļojumu kompānija Expedia ir sākusi izmantot Amadeus sistēmu sākotnēji četrās Eiropas valstīs, kam 2006.gada trešajā ceturksnī pievienosies arī Āzijas – Klusā okeāna reģiona valstis. Līdz 2009.gadam ir pagarināta arī Amadeus vienošanās ar Sabre/Travelocity piederošo Lastminute.com. Amadeus darbības rezultāti pagājušajam gadam parāda, ka 12% no kopējo rezervāciju skaita tika veikts caur interneta ceļojumu aģentūrām vai citiem avio kompāniju interneta resursiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Francijas tiesa nosoda lastminute.com par «parazītismu», pārdodot Ryanair biļetes

LETA--AFP, 06.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parīzes Tirdzniecības tiesa ir likusi Lielbritānijas tiešsaistes tūrisma aģentūrai «lastminute.com» izbeigt Īrijas zemo cenu aviosabiedrības «Ryanair» biļešu pārdošanu bez šīs aviosabiedrības piekrišanas, kā arī nosodījusi šādu praksi kā «parazītismu».

«Izmantojot «Ryanair» datubāzi,» «lastminute.com» un tās Francijas operācija «Lmnext FR» «ir veikušas parazītisma aktu,» teikts tiesas lēmumā, kas datēts ar 20.martu un kura kopiju ieguvusi ziņu aģentūra AFP.

«Ryanair» savā paziņojumā apsveica šo tiesas lēmumu, kas liek izbeigt aviokompānijas vietnes «izmantošanu par brīvu» bez tās piekrišanas.

«Ryanair» preses sekretārs Robins Kīlijs paziņoja, ka aviokompānija aicina patērētājus «izvairīties no tādiem datu kopētājiem kā «lastminute» un reģistrēties tieši «Ryanair» vietnē – vienīgajā vietā, kur atrodamas vislētākās «Ryanair» biļetes».

Lieta tika ierosināta pēc tam, kad «Ryanair» ieviesa ierobežojumus tās vietnes izmantošanā. Starp šiem ierobežojumiem ir aizliegums tūrisma aģentūrām pirkt «Ryanair» reisu biļetes no šīs vietnes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amadeus Latvija: Jaunu konkurentu parādīšanās tirgū un cīņa par klientu lojalitāti ir ļoti grūta

Db.lv, 04.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Amadeus Latvija», kas nodrošina tūrisma industriju ar datorizētu aviobiļešu rezervēšanas sistēmu, apgrozījums pagājušajā gadā bija 2,865 miljoni eiro, kas bija par 4,4% vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem samazinājās par 3,7%, salīdzinot ar gadu iepriekš, un 2017.gadā bija 608 tūkstoši eiro.

«Sabiedrībai ir izdevies realizēt biznesa plānā izvirzītos mērķus attiecībā uz rezervāciju skaitu un noturēt tirgus līdera pozīciju šajā nozarē,» uzņēmums norāda gada pārskatā. 2017.gadā uzņēmums ieviesa jaunus produktus un alternatīvas norēķinu iespējas klientiem. SIA «Amadeus Latvija» pagājušajā gadā arī ieguvis vairākus jaunus klientus, kas izvēlējās uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.

Uzņēmuma darbinieku skaits pērn nemainījās, un tas nodarbināja septiņus cilvēkus.

Savukārt SIA «Amadeus Latvija» kopējie maksājumi valsts kopbudžetā pieauga par 49,4% un pērn veidoja 511 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» pievieno vēl 75 viesnīcas

Aivars Mackevics [email protected], 06.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumu piegādātājs tūrisma un ceļojumu nozarei Amadeus paziņojis par papildus 75 neatkarīgo viesnīcu pievienošanu Centrālās, Austrumu un Dienvideiropas reģionos. Viesnīcas aptver plašu spektru, sākot no ekonomiskās klases līdz pieczvaigžņu luksuss viesnīcām Bulgārijā, Lietuvā, Krievijā, Čehijā, Horvātijā, Armēnijā, Ungārijā, Rumānijā un Bosnijā. No šīm viesnīcām 50 jau ir iespējams rezervēt, izmantojot Amadeus globālo izplatīšanas sistēmu. Sistēma tiek ieviesta caur Amadeus filiāli Otedis. Tagad šīs neatkarīgās viesnīcas var pārdot savus numurus tieši caur Amadeus 75 000 ceļojumu aģentūru punktiem un 11 000 avio biļešu ofisiem visā pasaulē. Amadeus stratēģijā nozīmīga loma ir neatkarīgo viesnīcu apvienošanai kopējā sistēmā, izmantojot vienkāršus, viegli pielietojamus risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lastminute viesnīcas varēs rezervēt pa mobilo telefonu

Aivars Mackevics [email protected], 25.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lastminute.com dos iespēju klientiem rezervēt viesnīcas pa mobilajiem telefoniem. Jaunais pakalpojums sniegs klientiem iespēju, izmantojot i-mode tehnololoģijas, piekļūt speciāli pielāgotai lastminute.com versijai un rezervēt vairāk nekā 80 000 viesnīcu. Viesnīcu rezervācijas ir tikai pirmais solis un līdz gada beigām klientiem būs iespēja šādā veidā meklēt informāciju un iegādāties lastminute produktus, tai skaitā avio biļetes un arī tādas dzīves stila sastāvdaļas, piemēram, teātra biļetes. Paredzams, ka online atpūtas tirgus Eiropā šogad pieaugs par 46%. Cilvēki turpina meklēt aizvien ērtākus ceļus tūrisma braucienu iegādes veikšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» atbalsta Spānijas tūrisma aģentūras paplašināšanos

Aivars Mackevics [email protected], 21.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus un Spānijas ceturtā lielākā tūrisma aģentūra Terminal A informē par sadarbību. Amadeus atbalstīs aģentūras starptautiskos paplašināšanās plānus. Abas puses cer uz veiksmīgu sadarbību starptautiskajā tūrisma tirgū. No šī gada sākuma Terminal A veikto rezervāciju skaits ir divkāršojies, toties aģentūras tirgus ir palielinājies tikai par 8 %. Amadeus un Terminal A uzsāka sadarbību 2005. gada jūlijā. Amadeus ir noslēdzis līdzīgus līgumus ar Spānijas vadošajām tūrisma aģentūrām un gan drīz visām Eiropas nozīmīgākajām online tūrisma aģentūrām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

EK izmeklē, vai aviobiļešu rezervēšanas sistēmas Amadeus un Sabre pārkāpj konkurences noteikumus

LETA, 23.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) piektdien paziņoja, ka sākusi izmeklēšanu, lai noskaidrotu, vai vienošanās starp lidojumu rezervēšanas platformu uzņēmumiem «Amadeus» un «Sabre», no vienas puses, un aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām, no otras puses, pārkāpj Eiropas Savienības (ES) konkurences noteikumus, liekot aviokompāniju pasažieriem maksāt augstākas cenas par biļetēm.

«Amadeus» un «Sabre» ir pasaulē vadošie datorizēto rezervācijas sistēmu piegādātāji. Šīs sistēmas apkopo datus par lidojumu grafikiem, sēdvietu pieejamību un biļešu cenām, ļaujot ceļojumu aģentiem un mājaslapām veikt biļešu rezervāciju.

EK izmeklēšanas nolūks ir noskaidrot, vai konkrēti nosacījumi «Amadeus» un «Sabres» līgumos ar aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām ierobežo to iespējas izmantot alternatīvus piegādātājus, tādējādi apgrūtinot šo alternatīvo piegādātāju ienākšanu tirgū un palielinot biļešu izplatīšanas izmaksas aviokompānijām, kā rezultātā patērētājiem ir jāmaksā vairāk par aviobiļetēm, teikts EK paziņojumā.

Spānijas «Amadeus» un ASV bāzētais «Sabre» globālajai ceļojumu nozarei nodrošina rezervēšanai nepieciešamo programmatūru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amadeus paaugstina apgrozījumu

Aivars Mackevics [email protected], 26.04.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojumu tehnoloģiju uzņēmums Amadeus nostiprina savu vietu tirgū. 2005.gadā uzņēmuma kopējais apgrozījums audzis par 17,6%, sasniedzot 2,4 miljardus eiro. Kopējo rezervēšanu skaits pieaudzis par 4,2%, sasniedzot 473,3 miljonus. Online rezervācijas no visiem piegādātājiem augusi par 34,1% un sastāda 12% no kopējām rezervācijām. Kopskaitā Amadeus ieņem 29,2% tirgus daļas. Avio rezervēšanas ziņā caur ceļojumu aģentūrām Amadeus joprojām ir tirgus līderis. Pērnā gada stūrakmens ir zemo cenu (Low Fare Content) integrēšana lidsabiedrībām. Šis risinājums ceļojumu aģentūrām piedāvā 57 lidsabiedrību zemākos tarifus. Bez tam Amadeus pavairojis viesnīcu skaitu. Kopskaitā tiek piedāvāti 61000 īpašumi, par 4000 vairāk kā iepriekšējā pārskata periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Ministru kabineta iecerēto darbību - Nacionālajai izaugsmei un vienotībai

Mēs esam vienojušies strādāt Latvijas nacionālajai vienotībai un izaugsmei. Veidot Latviju, kuras sabiedrība ir izglītota, vesela, pārtikusi un droša par nākotni. Nostiprināt Latviju kā nacionālu, eiropeisku un demokrātisku valsti, kuru raksturo laba pārvaldība, cilvēktiesību un pamatbrīvību ievērošana, tiesiskums un sociālais atbildīgums, kas ietver arī rūpes par cilvēkresursu atjaunošanu un tautas ataudzi.

Mūsu pienākums ir nostiprināt latviešu valodu, latvisko kultūrtelpu un nacionālo identitāti, vienlaikus esot tolerantiem un rūpējoties par visu Latvijā dzīvojošo tautību kultūras pienesumu, jo daudzveidība ir bagātība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien programmatūras kļūda vairākās pasaules valstu lidostās kavējusi pasažieru reģistrācijas procesu, raksta BBC.

Pasažieri ziņojuši par problēmām Getvikas, Parīzes Šarla de Golla un Melburnas lidostās. Getvikas lidostas pārstāvji vainojuši pasažieru vadības sistēmu Amadeus Altea, taču informējuši, ka problēma ir atrisināta un reisi vairāk nekavējas. Amadeus pārstāvji paziņojuši, ka ir identificējuši programmatūras problēmu, taču pakalpojums atkal darbojas.

Daudzas aviokompānijas, piemēram, British Airways, Qantas, Southwest un Lufthansa pasaulē pasažieru rezervācijām un reģistrācijai izmanto tieši Amadeus programmatūru. Hītrovas lidostas pārstāvji ziņojumā norāda, ka vairākām aviokompānijām pasaulē radušās problēmas, un lidosta strādā, lai risinātu šo problēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» kļūst par PATA premium partneri

Aivars Mackevics [email protected], 22.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumu piegādātājs tūrisma un ceļojumu nozarei Amadeus paziņojis par pievienošanos Klusā Okeāna Āzijas valstu ceļojumu asociācijai (PATA). Amadeus ar sponsorēšanas palīdzību laika posmā uz diviem gadiem sev nodrošinājis priviliģēta partnera pozīcijas. Tikai dažus mēnešu atpakaļ šādā pat veidā par PATA priviliģēto partneri kļuva kredītkaršu uzņēmums Visa International. Amadeus un PATA abpusēji slavē viens otru par nozīmīgas lomas ieņemšanu tūrisma attīstībā Klusā okeāna un Āzijas reģionā. Tā kā reģionā novērojamas liela tūrisma tirgus izaugsme, PATA partneri var cerēt uz labām savstarpējām attiecībām un pieaugošiem uzņēmumu ienākumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eiropas aģenti var rezervēt «Oceania Cruises» caur «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 05.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kruīzu uzņēmuma Oceania Cruises pakalpojumi tagad pieejami arī Eiropas ceļojumu aģentiem, kas izmanto Amadeus kruīzu rezervēšanas sistēmu Amadeus Cruise. Luksus kruīzu līnija savu pakalpojumu rezervēšanā ietver: kruīzu rezervēšanu, ekskursiju ostās rezervēšanu, kā arī iespēju rezervēt apmešanos galamērķī pirms un pēc kruīza. Amadeus Cruise piedāvā vairāk nekā 40000 terminālus 80 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklamēšanās standartu speciālisti (ASA) kārtējo reizi aizlieguši Ryanair reklāmu, kura izsaka maldinošus secinājumus, tādējādi dezinformējot patērētājus, raksta BBC.

Ryanair reklāma, kura satur frāzi Robbed by Lastminute.com, izsaka secinājumu, ka cilvēki, kuri pērk aviobiļetes ar portāla Lastminute.com starpniecību, tiek apkrāpti.

ASA apgalvo, ka Ryanair reklāmas kampaņa pašreizējā tās konceptā nevar tikt izplatīta, jo tā netieši norāda, ka aviobiļešu tirgotāji internetā no cilvēkiem prasa divreiz lielāku maksu par biļetēm.

Ryanair bijis spiest atsaukt visas reklāmas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Krišjāņa Kariņa (JV) topošā Ministru kabineta iecerēto darbību, par ko vienojušās koalīcijas partijas.

Saeima šodien lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru veidotu partiju apvienība "Jaunā Vienotība", partiju apvienība "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība.

Ievads

Krišjāņa Kariņa valdības mērķis: Latvijas ekonomikas transformācija labākai dzīvei Latvijā

Kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas valsts un tās iedzīvotāji ir piedzīvojuši milzu pārmaiņas - pāreju no komandekonomikas uz tirgus ekonomiku, valsts un pašvaldību īpašuma privatizāciju, demokrātisko institūciju izveidošanu un nostiprināšanos, naudas un zemes reformas īstenošanu, pievienošanos Eiropas Savienībai (ES) un NATO militārajai aliansei.Šajā ceļā ir pārvarēti dažādi izaicinājumi, šobrīd sastopamies ar Krievijas agresīvo karadarbību Ukrainā, kura grauj likuma varā balstīto starptautisko kārtību un ir lielākais drošības apdraudējums Eiropai, radot milzīgas cilvēku ciešanas. Karadarbība ir izraisīju

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Star Alliance» vienojas ar «Amadeus» par kopīgu informācijas tehnoloģiju platformu

Aivars Mackevics [email protected], 12.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrību savienība Star Alliance kopā ar biedru lidsabiedrībām Lufthansa un United Airlines attīstīs jaunu IT sistēmu paaudzi lidsabiedrību pasažieru apkalpošanas nozarē. Iesaistītie dalībnieki kopā ir devuši uzdevumu IT apgādātājam Amadeus, kas specializējas ceļojumu tehnoloģijās, izstrādāt aliansei kopīgu IT platformu (Common IT-Platform). Tās ietvaros Lufthansa un United Airlines aizvietos šobrīd esošo veco IT sistēmu sastāvdaļas. Tiek plānots to izplatīt arī starp citām biedru lidsabiedrībām. Star Alliance vadītājs J.Albrehts atzīst, ka ar Star Alliance kopīgo IT platformu tiks īstenoti ilgtermiņa stratēģiskie mērķi. Galvenais mērķis ir uzlabot klientu apkalpošanu, ievērojami samazināt IT izmaksas, kā arī daudz ātrāk ieviest tirgū jaunus produktus. Hosē Antonio Tazons (José Antonio Tazón), Amadeus prezidents un vadītājs: “Mēs esam lepni par to, ka esam izvēlēti no slavenāko IT piedāvātāju vidus. Šis paziņojums izceļ "Altea suite" unikālo vērtību IT risinājumu nozarē lidsabiedrībām un aliansēm patreizējos konkurences apstākļos.” Lufthansa un United Airlines aizvietos savas līdzšinējās vecās sistēmas ar vienu kopīgu tehnoloģiju platformu, kas balstīsies uz nozares vadošajiem produktiem, kā arī jaunākajām tehnoloģijām. Jauno sistēmu pielāgos, lai labāk izpildītu klientu prasības mainīgajos tirgus apstākļos un vienlaicīgi tā ļaus partneru lidsabiedrībām ievērojami samazināt izdevumus. „Jaunā kopīgā IT platforma ir nozīmīgs solis gan pasažieriem, gan Star Alliance un Lufthansa, kas piedāvās klientiem vēl labāku apkalpošanu sākot ar rezervēšanu un līdz pat biļešu reģistrēšanai“, skaidro W.Meirhūbers (Mayrhuber), Deutschen Lufthansa AG valdes priekšsēdētājs. Viņš arī atzīst, ka kopīga IT produkta izveide liecina par padziļinātu sadarbību Star Alliance ietvaros, attīstot kopīgus produktus un Star Alliance nav pārdošanas un mārketinga apvienība, bet gan alianse, kas strādā klientu labā. Šobrīd lidsabiedrību izmantotās IT sistēmas balstās uz dažādām tehnoloģijām, bet jaunā platforma būs balstīta uz vienotu tehnisko infrastruktūru un programmatūru. Jaunās sistēmas būtība ir uzlabota klientu apkalpošanas darbība, gan pārdošanas nozarē, gan arī lidostas reģistrācijas nodaļā un tā ietver tādus darījumus kā lidojumu plānu, pieejamību, regularitāti, rezervēšanu, lidojumu cenas, biļešu izsniegšanu un piereģistrēšanu. Labāku klientu apkalpošanu sasniegs, pateicoties vienkāršākai lietošanai, kā arī pateicoties kopīgai datu bāzei un uzlabotai datu kvalitātei, kas būs pieejami lidsabiedrības apkalpošanas personālam, apkalpojot Star Alliance klientus. G.Tiltons, United priekšsēdētājs uzskata, ka Star Alliance kopīgā IT platforma ļaus piedāvāt klientam tādu pakalpojumu, kādu viņš vēlas: ērti un vienkārši. Tāpat kā United, tā arī Star Alliance koncentrējas uz to, lai visefektīvākajā veidā sasniegtu vislabāko iespējamo klientu apmierinātības līmeni. Pateicoties kopīgajai IT platformai, kas balstās uz jaunāko tehnikas stāvokli, lidsabiedrības dažādos veidos spēj ietaupīt izdevumus. Tas ietver sevī sākotnējās attīstības, apkalpošanas un turpmākās attīstības izmaksas. Automatizējot darījuma procesus, ir iespējams vēl papildus ietaupīt izmaksas. Turklāt platforma ļaus lidsabiedrībām ātrāk tirgū ieviest jaunus produktus un paplašināt darbību. „Kopīgā IT platforma ir piemērs tam, kādu mēs iedomājamies sadarbību nākotnē Star Alliance ietvaros. Līdz šim ļoti bieži mums bija jānodarbojas ar to, lai padarītu pieejamos produktus atbilstīgus aliansei. Kopīgās IT platformas gadījumā jau no paša sākuma runa bija par to, lai ieviestu vienu produktu mūsu sadarbības lidsabiedrībām“, tā uzsver J. Albrehts, Star Alliance vadītājs. 2006. gada 2. pusē Lufthansa uzsāks pārnest patreizējās sistēmas pirmās funkcijas uz kopīgo IT platformu. Pilnīga sistēmas pārveide ir jāpabeidz līdz 2007. gada beigām. United patreiz strādā pie tā, lai galīgi noteiktu sistēmas pār

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus e-Travel» otro gadu pēc kātras atzīti par labākajiem

Aivars Mackevics [email protected], 15.11.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus e-komercijas nodaļa e-Travel otro gadu pēc kārtas ieguvusi prestižo World Travel Awards apbalvojumu kā pasaules vadošais interneta rezervēšanas mehānismu tehnoloģiju nodrošinātājs (World’s Leading Internet Booking Engine Technology Provider). World Travel Awards pasaules tūrisma balvas katru gadu tiek pasniegtas par izcilākajiem sasniegumiem pasaules tūrisma industrijā. Par pretendentiem balso tūrisma profesionāļi no vairāk kā 200 valstīm visā pasaulē. Pēdējos 12 mēnešus Amadeus strādājis pie produktu un pakalpojumu attīstītības, lai arvien uzlabotu patērētāju pieredzi, iegādājoties ceļojumus internetā. Šobrīd e-Travel pakalpojumus izmanto lidsabiedrības, tūrisma aģentūras un citi e-tūrisma uzņēmumi 90 pasaules valstīs. Klientu vidū ir DaimlerChrysler un Oracle Corporation, lidsabiedrības Air France, Iberia, Qantas, interneta tūrisma aģentūras, piemēram Opodo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Palīdzēs viesuļvētru un zemestrīču upuriem

Aivars Mackevics [email protected], 21.10.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Travelclick, Amadeus, Galileo, Sabre un Worldspan apvieno spēkus, lai palīdzētu viesuļvētru un zemestrīču upuriem. Travelclick, viesnīcu e-komercijas risinājumu piedāvātājs, paziņojis par viena miljona ASV dolāru ziedojumu ASV Golfa krasta viesuļvētrās un Dienvidāzijas zemestrīcēs cietušajiem. Šis ziedojums tiek nodrošināts sadarbībā ar četriem galvenajiem globālās rezervēšanas sistēmas (Global Distribution Systems - GDS) piedāvātājiem: Amadeus, Galileo, Sabre un Worldspan. Viesnīcas, kas ziedos vismaz 1000 ASV dolāru, saņems bezmaksas reklāmu ceļojumu aģentūrās, kas izmanto GDS sistēmu. GDS attiecīgi savienos ziedojuma summu ar reklāmas lauciņa atrašanās vietu Travelclick.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Expedia» uzsāk partnerattiecības ar «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 18.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus, globālais līderis ceļojumu un tūrisma tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumos, paziņojis, ka Expedia, online ceļojumu piedāvātājs,- veicis pirmo rezervāciju Amadeus sistēmā. Uzņēmumi noslēguši līgumu par ilglaicīgām partnerattiecībām, nodrošinot Expedia ar izplatīšanas tehnoloģijām, tādejādi sniedzot iespēju piedāvāt vairāk lidojumu, labākas cenas un plašāku galamērķu izvēli. Pašlaik jaunās iespējas Expedia piedāvā izvēlētos pārdošanas punktos Eiropā, bet jau 2006.gada trešajā ceturksnī arī Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SAS Group paraksta ilgtermiņa sadarbības līgumu ar Amadeus

, 07.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SAS Group aviokompānijas, kā arī Scandinavian Airlines, Wideroe and Blue1 parakstījuši ilgtermiņa sadarbības līgumu ar Amadeus - ceļojumu un tūrisma industrijas tehnoloģisko, rezervēšanas un savienojumu risinājumu jomā.

Līgums ir noslēgts uz desmit gadiem un paredz jaunas Amadeus Altea Klientu menedžmenta (ACM) sistēmas izmantošanu un ieviešanu šo aviolīniju pasažieru apkalpošanā.

«Jaunas paaudzes tehnoloģiju ieviešana veicinās SAS Group izmaksu optimizāciju, kā arī palielinās lidsabiedrības iespējas aktīvi reaģēt uz straujām izmaiņām un būt konkurētspējīgiem tirgū,» uzsver SAS Group vadītājs Latvijā un NVS valstīs Mareks Pedersens (Marek Pedersen).

Jauno tehnoloģiju ieviešana visās SAS Group aviokompānijās sāksies pakāpeniski ar 2010.gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pasniegtas «World Travel Awards» balvas

Aivars Mackevics [email protected], 09.10.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

World Travel Awards ir ikgadējā balva, kura no 1993. gada tiek piešķirta par galvenajiem sasniegumiem visās tūrisma nozarēs. Kandidāti uz uzvaru saņem iespēju izmantot WTA emblēmu kā kvalitātes zīmi tūrisma sfērā. Konkursa laureāti iegūst sertifikātu, kurš norāda uz to sasniegumiem savā jomā. Wall Street Journal šo balvu dēvē par tūrisma industrijas „Oskaru”. Uzvarētāji pasaules nominācijās: • Labākā aviokompānija - British Airways; • Labākā lidosta - Čangi, Singapūra; • Labākais viesnīcu tīkls - Intercontinental; • Labākā viesnīca - Burj Al-Arab, Dubaja; • Labākais izklaides parks - Universal, Florida; • Labākā atrakcija - London Eye, Londona; • Labākais kalnu slēpošanas kūrorts - Sanktmorica, Šveice; • Labākais spa hotelis kūrorts - Royal Mare Village & Thalasso, Grieķija; • Labākais niršanas kūrorts – Maldīvu salas; • Labākais golfa kūrorts - The Montgomerie, Dubaja; • Visperspektīvākais tūrisma projekts - Salam Resort and Spa, Dubaja; • Labākais reģions kruīzam - Jamaika; • Labākā kredītkarte - Visa; • Labākā online rezervēšanas sistēma – Amadeus • Pasaules vadošā CRS/GDS sistēma - Amadeus. Uzvarētāji reģionālajās nominācujās: • Labākais spa hotelis kūrorts Eiropā - Olympian Village, Grieķija; • Labākais biznesa hotelis Eiropā - The Conrad Istanbul hotel; • Labākais Āfrikas kūrorts - Pezula Resort Hotel & Spa, Dienvidāfrika; • Labākais tūrisma virziens Karību salos - Jamaika; • Labākais tūrisma birojs Karību salās - Jamaika; • Labākā Jordānijas viesnīca - Amman Marriott Hotel; • Labākais Jordānijas kūrorts - Jordan Valley Marriott Resort & Spa; • Labākā Indijas aviokompānija - Jet Airways; • Labākais Āzijas tūrisma virziens - Indija; • Labākais Indijas okeāna tūrisma virziens – Maldīvu salas; • Labākā viesnīca Maldīvu salās - Coco Palm Resort and Spa; • Labākais kūrorts Maldīvu salās - Soneva Fushi Resort and Spa; • Labākais kūrorts Maldīvu salās - Hilton Maldives Resort and Spa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Paplašinās ekonomisko sadarbību ar Baltkrieviju jaunos virzienos

Dienas Bizness, 11.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ, Daugavpilī Latvijas – Baltkrievijas Starpvaldību komisijas ekonomiskās, zinātniskās un tehniskās sadarbības jautājumos (SVK) 11. sēdē Latvijas un Baltkrievijas pārstāvji vienojās veicināt divpusējo ekonomisko sadarbību, meklējot arvien jaunus sadarbības virzienus un formas, informē Ekonomikas ministrijā.

Sanāksmes laikā puses vienprātīgi atzina, ka ir ieinteresētas attīstīt sadarbību transporta, tranzīta un loģistikas, sakaru un IKT, pārtikas, lauksaimniecības un mežsaimniecības, tūrisma, izglītības, zinātnes un tehnoloģiju, vides aizsardzības u.c. jomās.

Baltkrievijas puse norādīja, ka ir ieinteresēta arī turpmāk attīstīt sadarbību ar Latviju lauksaimniecības tehnikas, metālapstrādes produkcijas, elektronikas, lielās sadzīves tehnikas u.c. preču piegādēs Latvijas tirgum.

Ekonomiskās sadarbības sekmēšanai un sadarbības partneru loka paplašināšanai, puses vienojās rīkot Latvijas – Baltkrievijas biznesa forumu Rīgā 2016. gada pirmajā pusē. Forumā iecerēts pārrunāt sadarbības aktivizēšanu transporta un loģistikas, IKT, finanšu u.c. virzienos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru prezidenta amata kandidāta Krišjāņa Kariņa (JV) topošās valdības partneri šorīt parakstīja koalīcijas sadarbības līgumu, valdības deklarāciju un fiskālās disciplīnas līgumu.

Dokumentus parakstīja partiju un frakciju vadītāji, klātesot arī topošās valdības ministriem, kuri parakstīja valdības deklarāciju.

Parakstīšana notika Saeimas nama Sarkanajā zālē. Saeima šodien plkst.12 lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru vadītu Kariņš.

Savukārt pusstundu pēc Saeimas ārkārtas sēdes beigām Viesu zālē plānota Kariņa preses konference. Pēc valdības apstiprināšanas tā plānojusi arī pulcēties uz pirmo svinīgo sēdi valdības mājā.

Topošo valdību varētu atbalstīt 61 deputāts - tātad stabils labēji centrisks vairākums, iepriekš lēsa Kariņš.

Valdību veidos piecu politisko spēku pārstāvji - «Jaunā Vienotība» (JV), Jaunā konservatīvā partija (JKP), «KPV LV», «Attīstībai/Par» (AP) un «Visu Latvijai!»-«Tēvzemei un brīvībai»/LNNK (VL-TB/LNNK). Valdību vadīs politiķis no JV, lai arī šī partija vēlēšanās ieguva vismazāko mandātu skaitu Saeimā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiks Latvijas - Baltkrievijas starpvaldību komisijas sēde

, 24.10.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā no 25.-27.oktobrim Minskā (Baltkrievijā) notiks 2 nozīmīgi pasākumi, lai veicinātu Latvijas un Baltkrievijas ekonomisko sadarbību: Baltkrievijas - Latvijas finanšu un investīciju forums, un Latvijas - Baltkrievijas starpvaldību komisijas 2.sēde. Latvijas delegācijas vadītājs - Ekonomikas ministrijas valsts sekretārs Kaspars Gerhards.

25.oktobrī K.Gerhards piedalīsies otrajā Baltkrievijas - Latvijas finanšu un investīciju forumā "Baltkrievija - Latvija pēc gada. Dialogs turpinās. Jaunie horizonti", uzrunājot tā dalībniekus par abu valstu līdzšinējo sadarbību un aicinot sadarbību aktivizēt vēl vairāk nākotnē. K.Gerhards piedalīsies arī starptautiskajā būvniecības izstādē, kā arī apmeklēs Minskas traktoru rūpnīcu.

26.oktobrī notiks Latvijas - Baltkrievijas starpvaldību komisijas par ekonomisko un zinātniski tehnisko sadarbību 2.sēde. Kā zināms, 2004.gada 21.aprīlī tika parakstīta Latvijas un Baltkrievijas starpvaldību vienošanās par ekonomisko un zinātniski tehnisko sadarbību, kuras ietvaros tagad norisināsies šī starpvaldību komisijas sēde.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tiksies Eiropas tūrisma mārketinga vadītāji

Aivars Mackevics [email protected], 30.08.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

13.-14.septembrī Marriott viesnīcā Berlīnē pulcēsies Eiropas vadošie tūrisma industrijas pārdošanas un mārketinga profesionāļi no tādiem viesmīlības un tūrisma uzņēmumiem kā Hilton, Travelocity, Germanwings, Expedia, Kuoni, Marriott, KLM, Cheapflights, Lastminute, Octopustravel, Yahoo!/Kelkoo u.c..Kopumā pasākumam reģistrējušies jau 120 uzņēmumi. Šī gada profesionāļu tikšanās būs vērsta uz dažādajām Eiropas tirgus vajadzībām un interneta mārketinga kampaņu izvērtējumiem. Prezentāciju un paneļdiskusiju laikā būs iespējams apspriest svarīgākos nozares mārketinga jautājumus. Konferences ietvaros Octopustravel un Google izvērtēs aktuālās interneta ceļojumu mārketinga tendences. Cita sesija tūrisma tirgziņiem palīdzēs izprast meklētāja kā tiešsaistes mārketinga instrumenta pozitīvās un negatīvās iezīmes. TripAdvisor un Active Hotels sniegs ceļojumu kompānijām profesionālus ieteikumus interneta apskatu aizvien pieaugošās popularitātes izmantošanā. Savukārt kompānijas Marriott pārstāvis piedāvās praktisku ieskatu Marriot interneta zīmola izveidē. Pasākuma dalībniekiem būs iespēja apmeklēt divus interaktīvus seminārus, kuru laikā Austrijas Nacionālās tūrisma padomes (Austrian National Tourist Board) pārstāvji izskaidros integrētu ofline un online stratēģiju principus un iespējas, lai efektīvi pārraudzītu e-pastu datubāzes. Interneta Meklētāju Mārketinga asociācijas (The Search Engine Marketing Association SMA-UK) prezidents demonstrēs, kā ceļojumu kompānijas var palielināt savu mājas lapu redzamību un sasniegt maksimālu apmaksātās un dabiskās meklēšanas atdevi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

12. februārī Andrejsalā tika prezentēti četri Latvijas reklāmas kampaņas ietvaros izveidoti videoklipi un citas Latvijas popularizēšanas akcijas sastāvdaļas.

Db.lv jau ziņoja, ka 2006. gada 27.decembrī tūrisma profesionāļi iepazinušies ar reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka veidotajām idejām Latvijas reklāmas kampaņai, atzinīgi novērtējot to oriģinalitāti, kas ļautu Latvijai izcelties citu valstu vidū. Šobrīd ir izveidoti četri videoklipi un vairāki plakāti, kas reklamēs Latviju Eiropā un citur pasaulē.

Kampaņā galvenie akcenti ir Dziesmu svētki, vertikālais vēja tunelis Aerodium, Pedvāles Brīvdabas un mākslas muzejs un zilās govis.

Videoklipi iedalās divos blokos. Viens ir Latvijā veidots reklāmu bloks You Won't Believe It Until You See It. Otru ir veidojusi televīzijas kompānija CNN Europe, un tas saucas Sights and Sounds of Latvia. Šīs reklāmas CNN tiks pārraidītas 288 reizes. Vidēji dienā CNN Latvijas reklāmas raidīs 7 reizes.

Komentāri

Pievienot komentāru