Nākamās paaudzes Audi A4, kas apjozies ar jauniem motoriem un modulāro šasiju, atklāj, ka uz Latvijas ceļiem bedru nemaz nav
Lai nosvinētu devītās paaudzes debiju Latvijas tirgū, bariņš sapucētu un nospodrinātu A4 devās izbraucienā uz Zemgali. Jaunā modulārā šasija un augstas izturības materiāli, kas izmantoti virsbūvē un šasijas mezglos, ir ļāvuši atvadīties no 120 kg liekā svara. Kombinācijā ar lielisku izsvarojumu un virsbūves aerodinamisko koeficientu A4 ir tiktāl uzlabojis vadāmības standartus, ka Latvijas ceļi nemaz tik nelīdzeni vairs nešķiet.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Jāpiekrīt kāda vācu izdevuma autoapskatnieka viedoklim, ka gaitas ziņā jaunajā Audi A4 ir vairāk BMW, nekā pašā BMW, proti, BMW 3. sērijas modelī. Priekšpiedziņas A4 brauc un stūrējas ar tādu vieglumu un azartu, turklāt nešķirojot, vai ceļš ir gluds, vai arī to veido tikai asfalta ielāpi. Piekare, šķiet, ir no titāna un plastilīna sakausējuma, kas, no vienas puses, ir amortizējoša un komfortabla pret dažāda veida bedrēm un kukuržņiem, bet, no otras puses, izturīga un droša, lai auto nepārvērstos par nevadāmu šāviņu. Braukšanas garšu teicami pastiprina modernizētais A4 stūres pievads, kas ir kļuvis acīmredzami intuitīvāks un precīzāks. Protams, starp šiem abiem lieliskajiem vācu produktiem joprojām pastāv fundamentāla atšķirība, proti, 3. sērijas BMW pamatā dod priekšroku klasiskajai piedziņai, savukārt A4 ir uzticīgs priekšējiem velkošajiem riteņiem. Abu modeļu ceļi krustojas tikai tad, kad potenciālais pircējs ir nolūkojis modifikāciju ar visiem četriem velkošajiem riteņiem. Tādā gadījumā A4 cels galdā savus quattro modeļus, bet BMW x drive modifikācijas.
Visu rakstu Latvijas ceļi eksaminē jauno Audi A4 lasiet 27. novembra laikrakstā Dienas Bizness.