Dzīvesstils

Latvijas kompānijas zīmols vīd starptautiskās autosacīkstēs

Didzis Meļķis, 02.10.2017

Jaunākais izdevums

Latvijas holdinga Amber Beverage Group (ABG) jaunais tekilas zīmols grezno prestižu autosacīkšu spēkratus, kamēr pats produkts vēl ir ceļā pie patērētājiem.

Holdinga vadītājs Sīmurs Pols Fereira (Seymour Paul Ferreira) laikrakstam Dienas Bizness komentē, ka biznesa pārvaldības konsolidācija, modernizācija, liels uzsvars uz kvalitatīvu pasaules līmeņa darbavietu radīšanu un galu galā jaunie produkti, kas devuši uzrāvienu apgrozījumam, ir holdinga stratēģija, lai savā industrijā izsistos respektējamas globālas kompānijas statusā, reizē paliekot Latvijas un Baltijas kompānijai.

Fragments no intervijas, kas publicēta 2. oktobra laikrakstā Dienas Bizness:

Jūs ar savu jauno tekilas zīmolu Rooster Rojo esat pamanījušies nokļūt uz sacīkšu auto motoru pārsegiem vēl pirms dzēriens pats parādījās plauktos. Kā jums tas izdevās?

Sponsorēšana nav pareizais vārds, bet mēs, teiksim tā, sadarbojamies ar J2-Racing komandu Nirburgas autosacīkstēs F-1 Nürburgring trasē. Šogad viņi ir laipni piekrituši lietot mūsu Rooster Rojo uz savām formām un Porche sacīkšu mašīnām. Sacīkstes ir redzamas tiešsaistē, un mūsu sarkanais Rooster Rojo ir labi uzskatāms. Komanda nesen nedēļas nogales braucienā ieguva trešo vietu un bija arī uz pjedestāla. Tāpat sacīkstēs bija vairākas vizuāli iespaidīgas avārijas, kurās komanda bija iesaistīta, bet necieta, un tie video kadri tika daudz translēti.

Ziņkārīgāki skatītāji varētu būt ieintriģēti – kas tas par zīmolu uz pārsega un pjedestāla, kura nemaz nav plauktos?

Tiesa, Rooster Rojo vēl nav tirgū, un šī ir sava veida pirmstirgus aktivitāte. J2 piedāvāja šādu iespēju, un bija neiespējami pateikt «nē». Galvenais attiecīgi ir nākamajā sezonā. Šai sezonā mēs tikai apkopojām vispārīgos datus, piemēram, cik daudz cilvēku skatās Nürburgring sacīkstes. Mums tā ir jauna sfēra, un ir jāsaprot, kas ir tās pareizie atskaites punkti.

Pagaidām iespaids ir ļoti pozitīvs, bet mūsu mārketinga speciālistiem izvērtējuma darbs par potenciāla izvērtējumu ir vēl priekšā. Ņemot vērā, ka Vācija pēc ASV un Meksikas ir lielākais tekilas tirgus, arī jau vispārīgos vilcienos ir jēga tam, ka Vācijā mēs darām kaut ko īpašu. Ar pašreizējiem rezultātiem šai sadarbībā esam ļoti apmierināti.

Vēl viens tekilas zīmols sponsorēja citu Nürburgring komandu, un alkohola ražotāju klātbūtne sacīkšu braukšanas publicitātē vispār ir ļoti izplatīta. Tā Johny Walker sponsorē F-1. Bet mēs gribam savā stratēģijā būt atšķirīgi. Mēs negribam taisīt tekilai raksturīgās reklāmas kampaņas un sponsorēšanas izvēles. Tāpēc arī Rooster Rojo pieteikums ir – atrodi savu Rojo! Tas tēls ir ar asākām kontūrām, un reklāmas mērķis ir tieši neparastie cilvēki – tie, kas ir radījuši un attīstījuši kaut ko savu.

Tādi ir arī J2 komandas braucēji. Viņi ir amerikāņi, kas vispār ir ļoti daudzsološi mums, jo mēs iestrādes ar viņiem varēsim kādudien izmantot arī ASV. Un – abi braucēji ir virs 50 gadiem. Tas nozīmē, ka viņi savas autobraucēju karjeras ir sākuši vēlu – viņi ir atraduši savu Rojo. Un viņi, amerikāņi, to piepilda, piedaloties sacīkstēs Vācijā. Tas ir labs stāsts, un tādi būs vēl.

Drīzumā atklātībā laidīsim vēl vienu – par Meksiku, kur pilsētas mērs sponsorēja saviem iedzīvotājiem krāsu iegādi, lai viņi savas mājas nokrāsotu dīvainās, uzkrītošās krāsās. Iznākums ir kaut kas ārkārtējs – visa tā lielā kalna nogāze, uz kuras tā pilsēta ir, izskatās pēc neticami sirreālas gleznas. Lūk, Rooster Rojo ir par šādiem cilvēkiem un šādai auditorijai.

Jūsu ambīcijas ir divpusējas – būt Latvijas kompānijai, bet būt globālai kompānijai. Vai Latvijā ir tam piemērota vide?

Mūsu plāni nav mainījušies, un, ejot uz priekšu, tie tikai kļūst skaidrāki. Tie ietver arī klātbūtnes audzēšanu Baltijā. Nesen pārpirkām izplatītāju Interbaltija AG, un šādas iespējas mēs meklēsim arī Lietuvā, Igaunijā un Ziemeļvalstīs, kur vien saskatīsim sinerģiju.

Protams, lielās ambīcijas ir ģeogrāfiska izaugsme un investīciju iespējas pasaulē, kur mēs varam audzēt un attīstīt zīmolus citiem tirgiem. Mūsu sevišķa interese ir par ASV, kā arī Vāciju un Poliju. Lai arī tie ir izaicinoši tirgi, iespējas tajos ir lielas. Kopumā ambīcijas ir izaugt pasaulē ar Latvijas saknēm, un mūsu investīciju apetīte nav mazinājusies.

Secīgs jautājums ir par Latviju kā investīciju vidi. Mūsu interese noteikti ir turpināt šeit ieguldīt ražošanā un efektivitātē. Tomēr Latvijā ir arī savas fundamentālas grūtības. Viena ir piemērotas kvalifikācijas darbaspēka pieejamība. Grūtības ir plašā spektrā – gan atrast darbiniekus ražošanas līnijām ar tehniskajām prasmēm, gan pētniekus mūsu laboratorijām, gan mārketinga speciālistus, gan finanšu un IT speciālistus. Tas ir ļoti apgrūtināti, un kļūst tikai sliktāk.

Izrietošs ir valdības izaicinājums – kāpēc kāds varētu gribēt šeit ieguldīt? Kā mudināt cilvēkus pirmām kārtām jau neaizbraukt un varbūt pat atgriezties? Kā Latvijā dzīvojošs ārzemnieks es zinu, ka šeit ir daudzas fantastiski lieliskas lietas, ko piedāvāt – vide, daba, kultūra, virtuve, neticami skaista arhitektūra, māksla, mūzika un pludmales, kad nu tās ir lietojamas. Šeit ir daudz kas ģimenēm un cilvēkiem saistošs.

Tāpēc lielākais izaicinājums būtisku investīciju piesaistei ir kvalificēta darbaspēka pieejamība. Varbūt daļa no atbildes ir nodokļu politikā – kā IIN, tā UIN pusē, varbūt vēl daļa – izglītības sistēmā, varbūt – valdības un pārvaldības modernizācijā, datu un informācijas pieejamībā, ērtumā un caurskatāmībā. Daudz kas var tikt uzlabots, un patlaban diemžēl ir zināms sastrēgums. Valdība ir iestrēgusi dilemmā, kā budžeta dēļ iekasēt vairāk nodokļus, un viņu acīmredzamais domu gājiens ir – tos celt. Tā var būt īstermiņa taktika, bet – kāda ir ilgtermiņa stratēģija investīciju iedrošināšanai? Nedomāju, ka atbilde uz to patlaban būtu skaidra.

Visu interviju Ar Latvijas saknēm pasaulē lasiet 2. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017.gada nogalē mainījies alkoholisko dzērienu ražotāja un tirgotāja SIA «Amber Beverage Group» īpašnieks, un jaunais uzņēmuma dalībnieks ieķīlājis visas tam piederošās SIA «Amber Beverage Group» kapitāla daļas, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

2017.gada 29.decembrī komercreģistrā ierakstītas izmaiņas, saskaņā ar kurām par SIA «Amber Beverage Group» vienīgo īpašnieku kļuvusi Luksemburgā reģistrētā kompānija «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l.». Iepriekš visas SIA «Amber Beverage Group» kapitāla daļas piederēja Nīderlandē reģistrētajai kompānijai «S.P.I. Regional Business Unit B.V.».

Savukārt pagājušajā nedēļā, 3.janvārī reģistrētas divas komercķīlas, ar kurām ieķīlātas «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l» piederošās 104 536 523 SIA «Amber Beverage Group» kapitāla daļas.

Abu komercķīlu devējs ir «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l», bet parādnieks alkoholisko dzērienu ražotājs un tirgotājs; tās reģistrētas par labu AS «Luminor Bank».

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Pagarina Amber Beverage Group overdraftu 22,7 miljonu eiro apmērā

Db.lv, 26.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Luminor" banka noslēgusi līgumu ar alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncernu "Amber Beverage Group" par esošā overdrafta pagarinājumu.

Kopējā overdrafta limita summa ir 22,7 miljoni eiro, un to paredzēts izmantot esošās ražošanas un ikdienas saimnieciskās darbības veikšanai, kā arī grupas stratēģisko mērķu sasniegšanai.

Darījums par esošā overdrafta līguma ar kopējo overdrafta limita summu 22,7 miljonu eiro apmērā termiņa pagarinājumu ir noslēgts starp AS "Luminor bank" un "Amber Beverage Group" grupā ietilpstošiem uzņēmumiem: Amber Beverage Group Holding S.à r.l., Luksemburga, SIA "Amber Distribution Latvia", AS, "Latvijas balzams", AS "Interbaltija AG", SIA "Amber Beverage Group", Latvija, un Bennet Distributors UAB, Lietuva.

""Amber Beverage Group" uzņēmumi ir mūsu klienti jau gandrīz desmit gadus. Viens no finanšu risinājumiem, ko nodrošinām, ir overdrafts, ko šobrīd esam pagarinājuši, lai klientam būtu pieejami līdzekļi ikdienas darbam un nākotnes mērķu sasniegšanai," stāsta Ilze Zoltnere, "Luminor" Korporatīvā departamenta vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksemburgas alkoholisko dzērienu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Amber Beverage Group Holding" apsver iespēju iegādāties 49% Latvijas restorānu tīkla "Lido" akciju, aģentūrai BNS paziņojuši konkurences uzraugi.

Lai arī pēc darījuma īstenošanas "Amber Beverage Group Holding" neiegūtu akciju kontrolpaketi, darījuma puses apsver iespēju vienoties, ka "Lido" statūti tiks mainīti, "Amber Beverage Group Holding" iegūstot tiesības padomē iecelt divus pārstāvjus.

Turklāt "Amber Beverage Group Holding" iegūtu tiesības uzlikt veto stratēģiski svarīgu lēmumu pieņemšanā.

"Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa pauda, ka "Lido" akcionārs Gunārs Ķirsons neplāno pārdot uzņēmumu kontrolējošo akciju daļu. Vienlaikus viņa norādīja, ka "Lido" ir lielākais ēdināšanas uzņēmums Latvijā un ik pa laikam parādās investoru interese par ieguldīšanu uzņēmuma akcijās. Arī patlaban vairāki investori ir izteikuši interesi kļūt par "Lido" akcionāriem, nomainot līdzšinējos mazākuma akcionārus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iegādājoties vienu no lielākajiem alkohola ražotājiem kaimiņvalstī – «Remedia» – alkoholisko dzērienu ražotājs, izplatītājs, loģistikas nodrošinātājs un mazumtirgotājs «Amber Beverage Group» (ABG) ir palielinājis savu ietekmi Igaunijas alkohola tirgū, kļūstot par būtisku tirgus spēlētāju.

«Lai gan Igaunijas alkoholisko dzērienu nozare šobrīd piedzīvo ļoti sarežģītu laiku, apvienojoties ar «Remedia», esam dubultojuši savas tirgus daļas un kļuvuši par nopietnākiem nozares dalībniekiem,» stāsta «Amber Beverage Group» un «Remedia» valdes loceklis Pāvels Fiļipovs.

Pašreiz ABG portfelī atrodami vairāk nekā 130 dažādi alkoholisko dzērienu zīmoli, kuriem pievienosies arī Igaunijas tirgū atpazīstamie zīmoli, tādi kā «Ston Vodka», «Reval Gin», «Kiiu Torn», «Saare Gin», «Urdimeister», «Talu Viin», «Kapteini Viin» un citi. Stiprinot grupas importēto zīmolu portfeli, tiem pievienosies «Carskaja Vodka», «Zverj Vodka», «Sjabri» vodka, «Hutorskaja Vodka», «HARDY» konjaks, «Barclays» viskijs, «Domaine Bousquet» vīni un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Amber Distribution Latvia reģistrējis 19,5 miljonu eiro vērtu komercķīlu

Žanete Hāka, 14.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājs SIA «Amber Distribution Latvia» reģistrējis jaunu komercķīlu, kuras nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 19,5 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmums par labu AS «BlueOrange Bank» ieķīlājis krājumus. Lai gan SIA «Amber Distribution Latvia» ir komercķīlas devējs, parādnieks ir Lietuvā reģistrētais uzņēmums «Bennet Distributors»; abi alkoholisko dzērienu izplatītāji ietilpst «Amber Beverage Group».

SIA «Amber Distribution Latvia» jaunreģistrētā komercķīla ir vienīgā šobrīd uzņēmumam aktuālā komercķīla, liecina «Lursoft» izziņa.

«Jau iepriekš viena no mūsu grupas spēcīgākajiem uzņēmumiem, SIA «Amber Distribution Latvia» krājumi tikuši ieķīlāti «Luminor» bankā grupas kopējās finansēšanas ietvaros, savukārt tagad grupas kopējās finanšu plūsmas reorganizācijas ietvaros krājumu ķīla ir pārformēta uz «Blue Orange» banku,» komentē «Amber Beverage Group» finanšu direktore Jekaterina Stuģe.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Konkurences padome atļāvusi Amber Beverage Group iegūt izšķirošu ietekmi pār Lido

Lelde Petrāne, 22.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu atļaut "Amber Beverage Group Holding S.à r.l." iegūt kopīgu izšķirošo ietekmi pār AS "LIDO" ar jau esošajiem īpašniekiem.

KP nav konstatējusi būtisku kaitējumu konkurencei, tāpēc lēmusi par darījuma atļaušanu.

"Amber Beverage Group Holding S.à r.l." grupas uzņēmumu darbība Latvijā galvenokārt ir saistīta ar alkoholisko dzērienu ražošanu, alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu, t.sk. alus vairumtirdzniecību, kā arī minēto dzērienu mazumtirdzniecību. Savukārt AS "LIDO" darbība ir saistīta ar bāru, restorānu, ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu, pārtikas produktu, t.sk. alus izplatīšanu un mazumtirdzniecību.

Tādējādi apvienošanās rezultātā tiks ietekmēts alus izplatīšanas un mazumtirdzniecības tirgus, kurā gan "Amber Beverage Group Holding S.à r.l.", gan AS "LIDO" tirgus daļas ir nelielas, un uzņēmumu darbības koncentrācija būs nenozīmīga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Amber Beverage Group Rīgā īstenos vērienīgu augstplauktu noliktavu projektu

Žanete Hāka, 21.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālajam alkoholisko dzērienu ražotājam un izplatītājam "Amber Beverage Group" (ABG) izveidojot jaunu uzņēmumu "Amber Real Estate", kas specializējas nekustamo īpašumu projektu attīstīšanā, uzsākta vērienīga augstplauktu noliktavas projektēšana, informē grupas komunikācijas vadītāja Sabīne Rutka.

Uzņēmums apgūs 8,9 hektāru platību netālu no Rīgas ostas teritorijas un tuvāko divu gadu laikā plāno uzbūvēt noliktavu kompleksu. Kopējās investīcijas varētu sasniegt aptuveni 30 miljonus eiro.

"Jau pirms Covid-19 pandēmijas mēs pieņēmām lēmumu ieguldīt ievērojamas investīcijas automatizētas noliktavas izveidē, ņemot vērā "Amber Beverage Group" globālās attīstības ambīcijas, kā arī, domājot par loģistikas procesu efektivizēšanu un izmaksu optimizāciju," atklāj "Amber Beverage Group" finanšu un operatīvā direktore Jekaterina Stuģe. "Arī iestājoties Covid-19 krīzei, mēs esam pārliecinājušies par mūsu lēmuma pareizo virzienu, ņemot vērā, cik svarīgi ir nodrošināt nepārtrauktu klientu servisu pat brīžos, kad tiek izziņota globāla pandēmija," stāsta Jekaterina Stuģe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome lēmusi par labu «Amber Beverage Group» nodomam paplašināties Igaunijā, uzņēmumu grupā iekļaujot vienu no lielākajiem alkohola ražotājiem kaimiņvalstī – «Remedia».

Abu uzņēmumu pārstāvji spēku apvienošanu komentē pozitīvi, saskatot iespējas attīstīt spēcīgu uzņēmējdarbības stratēģiju un ieņemt spēcīgākas pozīcijas Igaunijas tirgū.

«Pārmaiņu procesa laikā gan Amber Distribution Estonia, gan Remedia turpinās savu līdzšinējo darbību kā ierasts. Pēc abpusējās vienošanās noslēgšanas par »Remedia« pievienošanos »Amber Beverage Group« spēcīgajai komandai, abi uzņēmumi turpinās kopīgi attīstīt uzņēmējdarbības stratēģiju, lai ieņemtu spēcīgākas pozīcijas Igaunijas tirgū,» stāsta «Amber Distribution Latvia» vadītājs Pāvels Fiļipovs.«Ar lielu entuziasmu raugāmies uz iespēju strādāt kopā ar igauņu kolēģiem, pārņemot pozitīvo pieredzi un zināšanas Igaunijas stiprā alkohola tirgus apguvē un attīstībā,» noslēdz Pāvels Fiļipovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

2018.gadā sasniegta visu laiku augstākā komercķīlu kopsumma

Lelde Petrāne, 10.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz to, ka pērn reģistrēts par 15,95% komercķīlu mazāk nekā 2017.gadā, to kopējā prasījumu summa augusi par 6,51%, liecina Lursoft apkopotie dati.

Dati rāda, ka 2018.gadā reģistrētas 3 963 komercķīlas un to kopējā maksimālā prasījumu summa sasniegusi 21,76 miljardus eiro. Tā ir visu laiku lielākā komercķīlu kopsumma.

Visvairāk komercķīlu pērn reģistrēts Rīgas (968 ķīlas) uzņēmumiem un to vērtība sasniegusi pusi no aizvadītajā gadā Latvijā reģistrēto komercķīlu kopsummas, t.i., 10,73 miljardus eiro. Tikmēr Liepāju, kura ar 105 komercķīlām ierindojas saraksta otrajā vietā, pēc ķīlu kopsummas apsteiguši Ķekavas novadā reģistrētie uzņēmumi. Lursoft dati rāda, ka Ķekavas novadā reģistrētie uzņēmumi 2018.gadā reģistrējuši komercķīlas par 594,10 milj.EUR, kamēr Liepājas uzņēmumi – par 440,20 milj.EUR. Tikmēr Talsu novada uzņēmumi pērn reģistrējuši 74 komercķīlas, kas novadu pēc ķīlu skaita ierindo augstajā trešajā vietā, bet pēc to kopsummas Talsu novada uzņēmumi ieņem 18.pozīciju (41,77 milj.EUR).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 1. decembra starptautisko alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncernu “Amber Beverage Group” (ABG) vada tā finanšu un operacionālā direktore Jekaterina Stuģe, līdzšinējam izpilddirektoram Sīmuram Fereiram pārtraucot darbību kompānijā, informē uzņēmuma pārstāve Sabīne Rutka.

Finanšu eksperte J.Stuģe uzņemsies līdzšinējā izpilddirektora pienākumus nodrošināt kompānijas darbības nepārtrauktību. Viņa ir bijusi daļa no ABG jau vairāk nekā sešus gadus, būdama atbildīga par vairākām galvenajām Grupas darbības funkcijām finanšu, ražošanas, noliktavu un loģistikas, IT un citās jomās, kā arī viņa ir bijusi daļa no Grupas valdes un padomes, kas veidoja ABG stratēģiju. Neskatoties uz pārmaiņām vadības komandā, ABG turpinās savu darbību kā ierasts visos reģionos, tostarp arī Latvijā.

Amber Beverage Group "kapteinis" Rīgas Melno balzamu vedīs apkārt pasaulei 

“Man ļoti patīk Latvija, tā iedveš mieru,” žurnālam "Dienas Bizness" saka Sīmurs...

“Man ir bijis patiess prieks strādāt plecu pie pleca kopā ar Sīmuru, veidojot ABG izaugsmes stratēģiju. Mūsu mērķi un ambīcijas paliek nemainīgi, un es esmu pārliecināta, ka kopā ar jaudīgo ABG komandu un mūsu partneriem mēs tos sasniegsim,” komentē J.Stuģe.

Mēs esam uz pareizā ceļa, lai nākamajos gados izaugtu par 1 miljarda eiro uzņēmumu un apliecinātu sevi kā izcilu nozares spēlētāju daudzos reģionos. Mēs esam labi sagatavojušies 2021. gadam un esam pat vairākus soļus priekšā mūsu konkurentiem. Es ticu, ka arī šo sarežģīto gadu mēs noslēgsim uz pozitīvas nots un ar stabiliem biznesa rādītājiem,” norāda J.Stuģe.

Konkurences padome atļāvusi Amber Beverage Group iegūt izšķirošu ietekmi pār Lido 

Konkurences padome (KP) pieņēmusi lēmumu atļaut "Amber Beverage Group Holding S.à r.l."...

Pēdējo septiņu gadu laikā ABG kā grupa ir teju divkāršojusi savu biznesu, paplašinoties globālā mērogā un īstenojot vairāku kompāniju iegādi Lielbritānijā, Austrālijā, Austrijā, Krievijā, Kiprā un Baltijas valstīs. Grupa ir ievērojami uzlabojusi savu starptautisko tīklu, izveidojot un palielinot tās klātbūtni Amerikā, Eiropā, Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

“Esmu lepns, ka varēju piedalīties ABG izveidē un attīstīšanā līdz patiesi starptautiskam uzņēmumam. Kopā mēs esam sasnieguši to, kas pirms septiņiem ar pusi gadiem šķita neiedomājams. Esmu pārliecināts, ka arī nākamajos gados ABG gaida spīdoša izaugsme,” komentē S. Fereira.

“Amber Beverage Group” (ABG) ir starptautisks alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncerns. Tas darbojas globālā mērogā no galvenā biroja Luksemburgā, kā arī caur ražošanas un izplatīšanas uzņēmumiem Krievijā, Meksikā, Lielbritānijā, Austrālijā, Austrijā un Baltijā – tā vēsturiskajā mājvietā. ABG nodarbina vairāk nekā 2000 darbinieku, kas nodrošina ražošanas, pildīšanas, tirdzniecības, izplatīšanas, eksportēšanas un mazumtirdzniecības funkcijas.

ABG grupas zīmolu portfelī ietilpst vairāk nekā 600 zīmolu, ko tā aktīvi izplata vairāk nekā 185 tirgos visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Amber Beverage Group saņem 27 miljonu eiro aizdevumu globālai izaugsmei

Zane Atlāce - Bistere, 23.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices banka "Credit Suisse AG" piešķīrusi starptautiskajam alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncernam "Amber Beverage Group" (ABG) aizdevumu 27 miljonu eiro apmērā.

Šis darījums sekmēs ABG efektivitāti un ir uzskatāms par nākamo ievērojamo soli grupas globālajā izaugsmē.

"Lai uzņēmuma darbība ritētu raiti un vienmērīgi, ir ļoti svarīgi nodrošināt atbilstošu finanšu kapitālu starptautiskās uzņēmējdarbības nodrošināšanai. "Credit Suisse" sniegtais atbalsts mums palīdzēs izveidot kopēju naudas plūsmu no Austrālijas, Lielbritānijas un Austrijas," skaidro "Amber Beverage Group" finanšu direktore Jekaterina Stuģe.

"No starptautiskās uzņēmējdarbības aspekta tas mums ļaus izmantot elastīgākas naudas plūsmas pārvaldības iespējas, jo visiem mūsu uzņēmumiem ir atšķirīgs apgrozāmā kapitāla cikls," norāda J. Stuģe.

No Baltijā bāzēta uzņēmuma ABG ir kļuvis par starptautisku uzņēmumu grupu ar pasaules līmeņa infrastruktūru. Izaugsme ietver ne tikai ABG līdzšinējo aktīvu palielināšanu un spēcināšanu, bet arī jaunu uzņēmumu, piemēram, Lielbritānijas dzērienu izplatītāja "Cellar Trends", Austrālijas izplatītāja "Think Spirits", kā arī Austrijas izplatītāja un vairumtirgotāja "Mountain Spirits" iegādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apvienojot spēkus pašmāju lielākajam alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas uzņēmumam «Amber Beverage Group» (ABG) un leģendārajai austrāliešu rokgrupai AC/DC, Eiropā sāk tirgot tekilu ar grupas slavenākās dziesmas nosaukumu – «Thunderstruck».

«Šī ir vienīgā tekila, kuru iesaka tāda smagsvara rokzvaigznes, varbūt tādēļ mēs kā ražotāji izjūtam tik milzīgu atbildību pret šo zīmolu, mūsu partneriem AC/DC, kā arī, protams, patērētājiem,» skaidro «Amber Beverage Group» globālais zīmolu direktors Mantas Zlatkus.

«Tā kā šis Eiropā ir jauns produkts, kas dienasgaismu ieraudzījis tikai 1. novembrī, AC/DC fani un tekilas cienītāji tikai pamazām sāk atklāt šīs tekilas garšu, kas pagatavota no 100% zilās agaves,» stāsta M. Zlatkus. «Savukārt reposado tekila ir apveltīta ar pilnīgu un intensīvu agaves garšu. Šis tekilas paveids ir īpaši nogatavināts ozolkoka mucās vismaz divus mēnešus, kas arī ir šī dzēriena nokrāsas un bagātīgās garšas atslēga,» skaidro zīmolu direktors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Amber Beverage Group kļūst par dzērienu izplatītāja Cellar Trends līdzīpašnieku

Lelde Petrāne, 15.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkohola ražotājs un izplatītājs Amber Beverage Group, kas ir daļa no starptautiskā koncerna SPI Group, ir veicis stratēģisku investīciju Lielbritānijā un nopircis būtisku Lielbritānijas vīna un spirtoto dzērienu izplatītāja Cellar Trends akciju daļu, kļūstot par šī uzņēmuma līdzīpašnieku.

Puses informē, ka Cellar Trends vadība un menedžments paliks nemainīgs - uzņēmumu joprojām vadīs tā lielākie akcionāri – īpašnieku Vatsa un Mēriota ģimenes.

Amber Beverage Group šo soli vērtē kā stratēģisku ieguldījumu uzņēmuma attīstībā ar mērķi augt starptautiskos tirgos. «Cellar Trends ir pieredzējis dzērienu izplatītājs, kurš daudzu gadu garumā sekmīgi attīstījis Lielbritānijas tirgū daudzus šobrīd pazīstamus zīmolus. Apvienojot mūsu kompetences un pieredzi, mēs plānojam iepazīstināt Lielbritānijas patērētājus ar saviem zīmoliem un nostiprināt savu klātbūtni vienā no lielākajiem Eiropas tirgiem,» pauž Sīmurs Ferreira (Seymour Ferreira), Amber Beverage Group valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājam SIA «Amber Distribution Latvia» plānots pievienot tā māsas uzņēmumu - mazumtirgotāju SIA «Bravo», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Abi uzņēmumi ietilpst alkoholisko dzērienu ražotāja un tirgotāja «Amber Beverage Group» grupā, un to vienīgais īpašnieks ir Luksemburgā reģistrētā «Amber Beverage Group Holding S.a.r.l.», kuras patiesā labuma guvējs ir Jurijs Šeflers (Yuri Schefler).

SIA «Bravo» dibināta 1991. gadā un pārvalda «Latvijas Balzams» veikalu tīklu. 2018. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 10,556 miljoni eiro un tas strādāja ar zaudējumiem 319 tūkstošu eiro apmērā. Uzņēmums nodarbināja 151 darbinieku.

Savukārt SIA «Amber Distribution Latvia» reģistrēts 1998. gadā, un tas ir viens no vadošajiem vīnu un stipro alkoholisko dzērienu izplatītājiem Latvijā. Pērn tas strādājis ar apgrozījumu 114,039 miljonu eiro apmērā, savukārt uzņēmuma peļņa sasniegusi 4,043 miljonus eiro. Šis uzņēmums nodarbināja vidēji 93 darbiniekus, liecina «Lursoft» informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai efektīvāk izmantotu pieejamos resursus, kā arī atvieglotu vairākas iekšējās procedūras, alkoholisko dzērienu distribūcijas uzņēmums «Amber Distribution Latvia» un specializētais alkoholisko dzērienu tirdzniecības tīkls «Latvijas balzams veikali» paziņo par juridisku apvienošanos, kas tiks uzsākta ar 1.augustu.

«Apvienošanās rezultātā mēs varēsim darboties ar dubultu spēku,» norāda «Amber Distribution Latvia» vadītājs Pāvels Fiļipovs. «Darbiniekiem ikdiena paliks teju nemainīga - katram uzņēmumam arī turpmāk būs savs atsevišķs birojs, komandas paliks tās pašas un arī darba līgumi, darba stāžs un citas tehniskās lietas saglabāsies. Šīs pārmaiņas mums sniegs iespēju uzlabot abu uzņēmumu efektivitāti, izmantojot kopīgus loģistikas, IT un finanšu resursus,» komentē Pāvels Fiļipovs.

2018. gadā «Amber Distribution Latvia» apgrozījums veidoja 114 miljonus eiro. Kopš 2015. gada uzņēmums tika iekļauts starptautiskās uzņēmumu grupas «Amber Beverage Group» sastāvā, kas nodarbojas ar alkoholisko dzērienu ražošanu, izplatīšanu, loģistiku un mazumtirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Amber Beverage Group palielinājis līdzdalību Lielbritānijas uzņēmumā Cellar Trends

Db.lv, 06.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs «Amber Beverage Group» (ABG) palielinājis sev piederošo akciju daļu Lielbritānijas vadošajā vīna, stipro alkoholisko dzērienu, alus un saistīto produktu neatkarīgajā uzņēmumā «Cellar Trends» līdz 70%, informē uzņēmums.

Atlikušās akcijas arvien piederēs Mariotu un Vatsa ģimenēm; uzņēmuma vadībā izmaiņas netiks veiktas.

«Amber Beverage Group» valdes priekšsēdētājs Sīmurs Fereira uzsver, ka gaida iespēju ciešāk sadarboties ar Lielbritānijā bāzēto komandu un īstenot nākamo fāzi.

«Cellar Trends» ir lielākais ģimenes kontrolētais vīnu, stipro alkoholisko dzērienu un saistīto produktu izplatītājs Apvienotajā Karalistē. Uzņēmums apkalpo Lielbritānijas dzērienu nozari gan tirdzniecības, gan ārpus tirdzniecības sektorā. «Cellar Trends» portfelis ietver vairāk nekā 60 starptautiskus zīmolus. «Amber Beverage Group» ir uzņēmuma akciju daļu īpašnieks kopš 2017. gada sākuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ap plkst.4 ugunsdzēsēji likvidējuši paaugstinātās bīstamības ugunsgrēku, kas ceturtdienas vakarā bija izcēlies restorānu tīkla "Lido" gaļas pārstrādes un ražošanas cehā.

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) preses pārstāve Agrita Vītola informēja, ka ugunsgrēks ražošanas ēkā Ķengaragā tika lokalizēts jau ap pusnakti, bet likvidēts plkst.3.57.

Vītola piebilda, ka pirms ugunsdzēsēju ierašanās no degošā angāra pašu spēkiem bija izglābušies divi cilvēki. Cietušo ugunsnelaimē nav un Valsts policija jau sākusi pārbaudi par tā izcelšanās iemesliem.

Amber Beverage Group apsver iespēju iegādāties 49% Lido akciju 

Luksemburgas alkoholisko dzērienu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Amber Beverage Group Holding"...

Saskaņā ar ugunsdzēsēju sniegto informāciju, notikuma vietā dega divstāvu ražošanas ēka - angāra tipa noliktava, administratīvās telpas un kūpināšanas cehs kopumā 600 kvadrātmetru platībā.

Konstrukciju jaukšanas un liešanas darbi gan vēl joprojām turpinās, piebilda Vītola.

Izsaukumu uz šo ugunsgrēku VUGD saņēma ceturtdien plkst.21.27.

"Lido" dibinātājs un padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons apstiprināja, ka ugunsgrēks ir izcēlies "Lido" noliktavā Ķengaraga ielā 3c. Viņš gan sākotnēji nezināja, cik lieli ir ugunsgrēka radītie postījumi un kas tieši deg.

"Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa vēlāk precizēja, ka ceturtdienas vakarā "Lido" gaļas pārstrādes un ražošanas cehā nostrādāja dūmi detektori un, balstoties uz iekšējās kārtības noteikumiem, apsardze operatīvi izsauca ugunsdzēsējus.

"Ugunsgrēka izcelšanās brīdī cehā strādāja divi darbinieki, kuri līdz ar dūmu detektoru signālu ēku pameta. Par laimi neviens darbinieks ugunsnelaimē nav cietis. Ugunsgrēka iemesls šobrīd nav zināms, taču izslēdzam iespēju par ļaunprātīgu dedzināšanu," stāstīja Auziņa.

Darbs pie ugunsgrēka lokalizēšanas turpinās. "Lido" valdes priekšsēdētāja Auziņa norādīja, ka izdeguši aptuveni 100 kvadrātmetri, savukārt VUGD preses pārstāve Vītola norādīja, ka degšanas platība vēl tiek precizēta.

Piecas minūtes pirms pusnakts VUGD preses pārstāve informēja, ka dzēšanas darbi turpinās. "Šobrīd atklātas degšanas nav, bet atsevišķās vietās notiek gruzdēšana," stāstīja Vītola.

Kā ziņots, "Lido" 2018.gadā strādāja ar 41,883 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka 7,3 reizes un bija 241 365 eiro. Kompānijas 2019.gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.

"Lido" reģistrēta 1991.gada septembrī, un tās pamatkapitāls ir 1,292 miljoni eiro. Kompānijas patiesā labuma guvēji ir Ķirsons un Krievijas pilsonis Vladimirs Šestakovs, kuram pieder holdingkompānija SIA "VSh Holding".

Ceturtdien Luksemburgas alkoholisko dzērienu ražošanas un tirdzniecības uzņēmums "Amber Beverage Group Holding" atklāja, ka apsver iespēju iegādāties 49% "Lido" akciju.

Jau ziņots, ka Covid-19 krīzes dēļ "Lido" restorāni gandrīz divus mēnešus bija slēgti. Maija vidū restorāni sāka pakāpeniski atjaunot darbību, turpinot ievērot pastiprinātos drošības pasākumus.

Lido aptur darbību 

Ņemot vērā koronavīrusa izraisīto ārkārtas situāciju valstī, pieaugošo saslimšanu skaitu...

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas balzams 10 miljonu eiro peļņu izmantos konkurētspējas stiprināšanai

LETA, 08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju sabiedrības "Latvijas balzams" 2019.gada peļņu 10,046 miljonu eiro apmērā iecerēts atstāt nesadalītu un izmantot "Latvijas balzams" konkurētspējas stiprināšanai, nolemts uzņēmuma kārtējā akcionāru sapulcē.

Akcionāru sapulcē apstiprināti kompānijas valdes, padomes ziņojumi un zvērināta revidenta atzinums, 2019.gada pārskats un atkarības pārskats. Tāpat akcionāri pieņēma zināšanai "Latvijas balzams" valdes un padomes ziņojumus, kā arī zvērināta revidenta atzinumu.

Par "Latvijas balzams" revidentu 2020.gada pārskatu revīzijai ievēlēta auditorfirma "PricewaterhouseCoopers". Revidentam par 2020.gada pārskatu revīzijas veikšanu noteikta 28 780 eiro atlīdzība, neiekļaujot pievienotās vērtības nodokli (PVN). "Latvijas balzams" valdei uzdots noslēgt līgumu ar ievēlēto revidentu par kompānijas 2020.gada pārskatu revīziju.

Tāpat uzņēmuma padomes locekļu amatos uz nākamajiem pieciem gadiem ievēlēti Petrs Avens, Rolands Gulbis, un Valižans Abidovs un Velga Celmiņa, bet no padomes atcelts Aleksandrs Maslo, kura vietā iecelts Jānis Buks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Beverage Group» ir panākusi vienošanos ar «Think Spirits Australia» akcionāriem par uzņēmuma lielākās daļas iegūšanu – gaidāms, ka šis process tiks pabeigts 2018. gada maijā, liecina medijiem sniegtā informācija.

Uzņēmums «Amber Beverage Group» (ABG) paziņojis, ka gan Patriks Borgs (Patrick Borg), «Thinks Spirits» dibinātājs un izpilddirektors, gan viņa komanda turpinās darbu uzņēmumā un nav paredzamas nekādas operatīvas izmaiņas.

«Mēs esam ļoti apmierināti, ka Patriks un viņa komanda pievienojas ABG. Esmu pārliecināts, ka «Thinks Spirits» pievienošanās sniegs mums vēl lielāku jaudu zīmolu globālās platformas attīstīšanā,» komentē Sīmurs Fereira, ABG valdes priekšsēdētājs.

«Mūsu uzņēmumiem ir līdzīgas vērtības, uzskatām, ka partnerība dos iespēju piekļūt citiem grupas zīmoliem, ļaujot arī turpmāk stiprināt mūsu portfolio un komandu gan esošo, gan jauno preču zīmju īpašnieku labā,» stāsta Patriks Borgs, «Think Spirits» izpilddirektors un dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 8. janvāra AS Interbaltija AG vadību kā tās izpilddirektors uzņēmies Romāns Komars, informē uzņēmumā.

Līdzšinējais uzņēmuma vadītājs, Laimonis Kravalis turpinās savus pienākumus uzņēmuma valdē līdz 2018. gada marta beigām.

«Izsakām pateicību Laimonim par Interbaltija AG izveidi, attīstību un veiksmīgu vadību, attīstot kompāniju par piemēru citiem uzņēmumiem premium klases servisa līmeņa sniegšanā Horeca segmentā,» komentē Interbaltija AG valdes loceklis, Amber Beverage Group valdes loceklis Aigars Ģērmanis.

R. Komars Interbaltija AG komandā strādā jau 18 gadus - šajā laikā viņš ir pildījis Vīnu nodaļas vadītāja, kā arī Iepirkumu daļas vadītāja pienākumus.

AS Interbaltija AG akciju īpašnieks ir SIA Amber Beverage Group, abpusējo sadarbību apstiprinot 2017. bada martā un apvienojot abu uzņēmumu kompetences alkoholisko dzērienu vairumtirdzniecībā. Amber Beverage Group ir vadošā vīna un stipro alkoholisko dzērienu holdinga sabiedrība Baltijas valstīs, kas radīta ar mērķi izveidot profesionālu un spēcīgu uzņēmumu, kas pārvalda visus tam piederošos zīmolus un uzņēmumus, kļūstot par vienu no vadošajiem uzņēmumiem Ziemeļvalstu reģionā. Grupas darbinieku skaits šobrīd pārsniedz 1450, tas apvieno divus ražošanas uzņēmumus (Latvijā un Meksikā), produkcijas izplatīšanas uzņēmumus Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Apvienotajā Karalistē, veikalu ķēdes ar vairāk nekā 70 veikaliem Latvijā un Lietuvā. Grupa nodrošina eksportu vidēji uz 170 tirgiem pasaulē, tai kopumā piederošo (galvenokārt stipro alkoholisko dzērienu un vīnu kategorijā) zīmolu skaits pārsniedz 130. Grupas apgrozījums pagājušajā gadā bija 257 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijā ražots produkts saņēmis starptautisku dizaina balvu

Lelde Petrāne, 15.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/S Latvijas balzams ražotais degvīns Amber Gold™ Vodka šogad ieguvis otro dizaina balvu.

Nupat saņemta Red Dot 2017 balva disciplīnā Komunikācijas dizains. Iepakojums, kura autors ir Ēriks Šulcs no dizaina aģentūras BrandBox, tapis, iedvesmojoties no Baltijas jūras un dzintara, kas ir arī degvīna Amber Gold vadmotīvs.

Red Dot balva ir viens no starptautiski pazīstamākajiem dizaina apbalvojumiem, kuru organizē Vācijas Ziemeļreinas–Vestfālenes Dizaina centrs. Šogad organizatori disciplīnā Komunikācijas dizains saņēma vairāk nekā 8000 pieteikumus no 50 pasaules valstīm. Visus darbus vairāku dienu garumā vērtēja 24 neatkarīgi nozares profesionāļi.

«Produktu mēs «pērkam arī ar acīm». Katra šāda starptautiska balva veicina arī Latvijas atpazīstamību un paver jaunus eksporta tirgus ražotājiem,» komentē Dana Hasana, Amber Beverage Group un Latvijas balzams komunikācijas vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Amber Beverage Group Meksikā sākusi ražot jaunu tekilu Rooster Rojo

Žanete Hāka, 27.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs un izplatītājs Amber Beverage Group uzsācis premiālā tekilas zīmola Rooster Rojo® ražošanu Meksikā, kas tiks izplatīta visos lielākajos tekilas tirgos pasaulē.

Rooster Rojo® tekila ir ražota no 100% agaves, starp konkurentiem izceļas gan ar dzēriena garšu, gan īpašo pudeles dizainu. To ražo Fabrica De Tequilas Finos rūpnīcā Tekilas reģionā Meksikā. Latvijas uzņēmums Amber Beverage Group to iegādājās pagājušajā gadā.

Rooster Rojo® tekilas galvenā izejviela ir tīra zilās agaves sula, kuru atbilstoši tradicionālajām tekilas destilācijas metodēm filtrē caur Meksikas sudraba filtru.

Jaunā tekila Latvijas veikalu plauktos parādīsies novembrī.

Rooster Rojo® būs pieejams lielākajos tekilas tirgos pasaulē, tostarp ASV, Meksikā, Kanādā, Krievijā, Vācijā un Lielbritānijā.

Jaunā zīmola izveidē un attīstībā ir ieguldīti vairāk nekā 200 tūkstoši eiro, jo kompānija radījusi premiālu zīmolu, kuram ir liels potenciāls konkurēt ar vadošajiem tekilas zīmoliem šajā kategorijā, stāsta uzņēmuma pārstāve Dana Hasana.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Kā ražo KAH tekilu Fabrica de Tequilas Finos ražotnē Meksikā

Žanete Hāka, 05.05.2017

Fabrica De Tequilas Finos atrodas Tekilas pilsētā, tieši blakus dzelzceļa stacijai. Tas ir ģimenes uzņēmums.

Foto: Amber Beverage Group

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2016.gada septembrī Baltijā lielākais alkohola ražotājs un izplatītājs Amber Beverage Group (Latvija) noslēdza darījumu, iegūstot savā īpašumā ievērojamu daļu tekilas ražotāja Fabrica de Tequilas Finos akciju, kas atrodas Tekilas pilsētā Meksikā.

Fabrica De Tequilas Finos ražo vairāk nekā 50 tekilas zīmolu, tostarp KAH®, Don Camilo, Agave 99, Zapopan un citi. Viens no pazīstamākajiem šīs ražotnes zīmoliem ir KAH®, kas atšķiras ar savu galvaskausa formas pudeli. Tās dizains ir radīts, iedvesmojoties no tradicionālajiem Calaveras - no cukura veidotiem galvaskausiem, ko izmanto Mirušo dienā (Dia de los Muertos) - senā Vidusamerikas rituālā, lai godinātu mirušos tuviniekus. Pastāv ticējums, ka tad, kad pudele ir pilna, KAH ir dzīvs un gaida, kad ar to cienās tos, kuri ir to pelnījuši.

Tekila ir stiprs alkoholisks dzēriens, kas tiek ražots Halisko štatā Meksikā, pilsētā ar nosaukumu Tekila – no kuras šis dzēriens aizguvis savu vārdu. Tāpēc tekilai ir aizsargāta ģeogrāfiskā indikācija – līdzīgi kā daudziem vīniem vai citiem produktiem. Lielākā daļa Latvijā pieejamo tekilu patiešām nāk no Meksikas un kādas no Halisko provinces pilsētām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets šodien atbalstīja priekšlikumu piešķirt AS «Latvijas balzams» uzņēmuma ienākuma nodokļa (UIN) atlaidi 4,24 miljonu eiro apmērā par apjomīga investīciju projekta īstenošanu.

Iepriekš Ministru kabinets vairākkārt atlika lēmuma pieņemšanu pēc nacionālās apvienības «Visu Latvijai!»-«Tēvzemei un brīvībai»/LNNK (VL-TB/LNNK) pieprasījuma. VL-TB/LNNK līdzpriekšsēdētājs Gaidis Bērziņš aģentūrai LETA skaidroja, ka sākotnēji pieejamā informācija par šo jautājumu nebija pietiekama, tāpēc politiskais spēks vēlējās iepazīties ar materiāliem, kas apliecinātu uzņēmuma veiktos ieguldījumus atbilstoši likuma nosacījumiem.

Valdības vilcināšanās rada nenoteiktību

«Latvijas balzama» neauditētajā 2017.gada sešu mēnešu finanšu pārskatā uzņēmuma vadība norādīja, ka kompānija ir sākusi lielu ražošanas telpu modernizācijas un rekonstrukcijas projektu, ar mērķi apvienot esošās divas ražotnes zem viena jumta.

Komentāri

Pievienot komentāru