Tallinas galvaspilsētā pirmo reizi notiks valsts mēroga mārketinga pasākums – Latvijas dienas Taste Latvia, kur no 16. līdz 28. novembrim ar Latvijā ražotām precēm varēs iepazīties Igauņu lielveikala Stockmann Tallinn apmeklētāji.
Pasākuma mērķis ir veicināt Latvijas produkcijas atpazīstamību un noietu Igaunijas tirgū. Latviju šajās dienās pārstāvēs 30 dažādu nozaru uzņēmumi: pārtikas nodaļā – SIA Marno, SIA Maiznīca Flora, AS Valmieras piens, SIA Staburadzes konditoreja, AS Laima, AS Gutta, SIA Rīgas piensaimnieks, AS Latvijas Balzams; vīriešu, sieviešu, jauniešu un bērnu apģērbu nodaļās – Zaza Couture, SIA Qooqoo, Cherry Blossom, Bruno Birmanis, SIA Hypnosis Fashion, SIA NJ Studija, SIA Anna Led, SIA Frazzo, SIA Narciss, SIA CINN.Design, SIA ZoFA Sanda Ezerina; mājas preču nodaļā – SIA Munio Candela, SIA Purpurs, SIA Herman’s casa, SIA Angel Glass Design, SIA MINT, biedrība LIVE Riga; kosmētikas nodaļā – AS Dzintars, SIA BIO2YOU, SIA ELIA. Latvijas dienu laikā Rīgas tūrisma piedāvājuma veicināšanas programmu īstenos Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs sadarbībā ar tūrisma kompānijām FTB Latvija un Estravel.
Taste Latvia ietvaros notiks vairāki kultūras pasākumi, kuru mērķis ir piesaistīt Igaunijas patērētāju uzmanību. Katru dienu apmeklētāji varēs vērot Latvijas un Igaunijas pavāru šovus un baudīt ēdienus, iepazīties ar Latvijas mūzikas grupām utt.
Projekts Taste Latvia ir tapis Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai sadarbojoties ar Latvijas vēstniecību Igaunijā, Live Riga, Tūrisma attīstības valsts aģentūru, Latvijas Pavāru klubu un Sakret.je