Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LG Electronics (LG) ievieš jaunu zīmola identitātes stratēģiju, kuras pamatā ir devīze «It’s all possible» (Viss ir iespējams).

Kā skaidro uzņēmums, šajā komunikācijas un zīmolveides stratēģijā ir ņemtas vērā daudzās izmaiņas, kas pēdējo gadu laikā notikušas tehnoloģiju un patērētāju uzvedības jomās. Jaunā devīze atspoguļošot LG uz patērētājiem vērstos mērķus, proti, iedvesmot un rosināt pozitīvas emocijas.

Jāatgādina, ka līdz šim uzņēmums pielicis pūles, lai savu zīmolu saistītu ar saukli «Life's Good» (Dzīve ir laba.).

Šā gada 1. augustā notiks jaunās devīzes videodebija uz LG elektroniskā reklāmas ekrāna Ņujorkas Taimskvērā un arī tīmekļa vietnē LG.com. Pēc tam globālā komunikācijas devīze būšot plaši redzama visos klientu saziņas kanālos.

«Mūsu jaunā zīmola identitāte un komunikācijas kampaņa mudinās uztvert LG kā stimulu pozitīvām pārmaiņām, nevis tikai kā ražotāju,» skaidro Ki van Kims (Ki-wan Kim), LG Electronics izpilddirektora vietnieks un globālā mārketinga vadītājs.

LG Electronics darbojas sadzīves elektronisko ierīču, mobilo sakaru ierīču un sadzīves tehnikas ražošanas jomā.

Komentāri

Pievienot komentāru