Tehnoloģijas

LG Smart televizoros Gmail vietā būs Inbox

Jānis Rancāns, 09.11.2012

Jaunākais izdevums

Kompānija LG Electronics sadarbībā ar inbox.lv izstrādājusi e-pasta lietojumprogrammu Inbox, kas paredzēta izmantošanai LG Smart TV televizoros.

Inbox.lv mārketinga nodaļas vadītāja Poļina Nazarova norāda, ka citās valstīs un reģionos LG Smart TV kā sadarbības partnerus e-pasta jomā izvēlas tādus globālus spēlētājus kā Gmail, tāpēc esot īpašs gandarījums, ka Latvijā izvēlēts Inbox.

Lietojumprogramma Inbox ir pieejama visiem reģistrētajiem Inbox.lv portāla lietotājiem, tomēr jāņem vērā, ka tās interfeiss atbalsta tikai angļu valodu, skaidro uzņēmums.

Inbox lietojumprogrammas izstrāde noritējusi ļoti intensīvi un ātrā tempā, norāda uzņēmums. «Pietika tikai ar diviem mēnešiem visa projekta realizācijai, lai tas sekmīgi izietu gala pārbaudes un tiktu sagatavots nodošanai visu 2011. un 2012.gadā izlaisto LG televizoru īpašnieku lietošanai visā Latvijā,»” stāstīja Inbox lietojumprogrammas galvenais izstrādātājs Nikolajs Krasnovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

„Katra uzņēmuma veiksmes stāsts ir citādāks, taču pašai veiksmei tajā parasti nav atvēlēta liela loma. Panākumu atslēga slēpjas mērķtiecīgā attīstībā, neatlaidībā un aizrautībā. Ir jābūt skaidrai vīzijai par to, ko vēlies sasniegt, taču nedrīkst aizmirst – ja nemīlēsi to, ko dari no visas sirds, nav lielu cerību izveidot veiksmīgu biznesu ilgtermiņā,” saka Andris Griķis, SIA Inbokss īpašnieks. Viņa lolojuma – portāla Inbox.lv panākumu receptē ir vairākas būtiskas sastāvdaļas:

Pakāpeniska, bet nepārtraukta attīstība.

SIA Inbokss, jeb Inbox.lv ir augsto tehnoloģiju uzņēmums, kas vairāk nekā 20 gadus piedāvā savus pakalpojumus interneta lietotājiem. Šo gadu laikā, Inbox e-pasta servisa aktīvo lietotāju skaits ir sasniedzis vairāk kā 1 miljonu un jau vairākus gadus pēc kārtas, Inbox.lv atrodas Latvijas mīlētāko zīmolu topa trijniekā, kas parāda darbības rezultātus ne tikai skaitliskā, bet arī tautas atzinumā.

Jāatzīst, ka uzņēmums audzis pakāpeniski – papildus e-pasta servisam ar laiku tika ieviesti arvien jauni pakalpojumi: failu un fotogrāfiju glabāšanas un koplietošanas serviss, ērts elektroniskais kalendārs, lai plānotu sapulces, tikšanās, un dažādus pasākumus un daudzi citi produkti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas interneta pakalpojumu uzņēmums Inbox.lv šogad plāno veicināt attīstību Baltijas valstīs. Kopumā gan Latvijā, gan Igaunijā, gan Lietuvā mārketinga aktivitātēs plānots ieguldīt aptuveni pusmiljonu eiro, DB norādīja uzņēmuma pārstāvji.

«Mums ir potenciālie pārņemšanas mērķi Bulgārijā, Ungārijā. Mēs vienmēr interesējamies, ko varam nopirkt par savu vai svešu naudu, jo ielikt mākonī vēl vienu vai divus miljonus lietotāju no tehniskā viedokļa neveido nekādas problēmas. Skandināvijā mēs diemžēl nespējam neko atrast, jo tādu pakalpojumu sniedzēji kā Inbox.lv ir beiguši savu eksistenci,» norāda SIA Inbox valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

Jāatgādina, ka 2014. gadā Tele2 Eesti pārdeva Inbox.lv e-pasta servisu Mail.ee, kas ļāva Latvijas interneta portālam izvērst savu darbību Igaunijā. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs piebilst, ka pavisam drīz Igaunijā ieguldītās investīcijas būs atpelnījušās. Šobrīd Mail.ee ir 121,55 tūkst. lietotāju, bet inbox.lt, kas kopš 2008. gada darbojas Lietuvā – 94,94 tūkst. lietotāju, bet Latvijā reģistrēti 857,25 tūkst. unikālo lietotāju. Latvijā Inbox sistēmā aktivizēto e-pasta kastīšu skaits pārniedz sešus miljonus. Kopumā ar grupas uzņēmumiem kaimiņvalstīs ir vairāk nekā 1,7 milj. aktīvu e-pasta lietotāju. Krasas auditorijas svārstības gan nav novērotas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Pērn Inbox.lv saskāries ar diviem lieliem DDoS kiberuzbrukumiem

Lelde Petrāne, 24.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā epasta pakalpojuma sniedzējs Inbox.lv saskāries ar diviem lieliem DDoS uzbrukumiem un daudziem mazākiem šāda tipa kiberuzbrukumiem, kas operatīvi novērsti, jo portālā izstrādātā drošības sistēma neitralizē trešo pušu piekļuvi, informē pašmāju tehnoloģiju uzņēmumā.

Tāpat pērn esot bijuši mēģinājumi uzlauzt lietotāju pastkastes, izplatītas vīrusu un pikšķerēšanas vēstules, tāpēc ieviesta «reCaptcha» programma, palielinot lietotāju aizsardzības līmeni.

SIA INBOKSS apkopotie dati par aizvadīto gadu liecina, ka DDoS uzbrukuma veids bijis viens no izplatītākajiem, ko apliecina arī nesenie uzbrukumi e-veselības sistēmai un nacionālajai informācijas aģentūrai LETA.

Viedierīču izmantošanas pieaugums un lietu interneta (IoT) straujā attīstība radot vēl plašākas kiberuzbrukumu iespējas, tāpēc arvien būtiskāka kļūstot ārvalstu notikumu padziļināta analīze. Piesardzības nolūkos nesen daļai Inbox.lv lietotāju lūgts nomainīt paroles, jo pasaulē tika nopludinātas paroles no tādām vietnēm kā LinkedIn, Yahoo u.c. Lietotāji, kas reģistrējušies gan šajos portālos, gan Inbox.lv ar vienādu paroli, bija nokļuvuši riska grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada martā starp tehnoloģiju uzņēmumu SIA INBOKSS un portālu TVNET noslēgta vienošanās, saskaņā ar kuru elektroniskais pasta serviss @tvnet.lv turpmāk izmantos Inbox.lv tehnisko platformu.

Šīs izmaiņas nozīmē, ka, sākot ar 14. aprīli, Tvnet.lv e-pasta lietotājs izmantos Inbox.lv izstrādāto un pārvaldīto e-pastu.

Pēc šīm pārmaiņām Tvnet.lv e-pasta lietotājam tiks piedāvāta elektroniskā pastkastīte ar 20 reizes lielāku ietilpību nekā iepriekš, bezmaksas tehniskā atbalsta dienesta pakalpojumi, kā arī lejupielādei būs pieejama e-pasta mobilā lietotne. Tvnet.lv e-pasta lietotājs turpmāk varēs autorizēties Inbox.lv lapā ievadot savu lietotājvārdu ([email protected] un esošo paroli). Pastkastīšu saturs jau ir pārcelts un saglabāts nemainīgs, apstiprina Inbox.lv pārstāvji.

Inbox.lv e-pastu šobrīd izmanto 1 000 000 lietotāju, un tam pievienosies arī 60 000 Tvnet.lv e-pasta klientu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Inbox.lv valdes priekšsēdētāju Andri Griķi

Lelde Petrāne, 29.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Andris Griķis, Inbox.lv valdes priekšsēdētājs. A. Griķis uzsver, ka Inbox.lv nav pārdots ārvalstu investoriem, un tā kapitāls joprojām ir 100% Latvijas uzņēmēju rokās. Inbox.lv trīs gadus ir mīlētākais pašmāju zīmols un otrais mīlētākais zīmols Latvijā kopumā. Pagaidām to apsteidz ASV IT megakorporācija Google.

Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Nedaudz par sevi pasmejoties, tad tāpēc, ka līdz šim nav izdevies atrast atbilstošāku valdes priekšsēdētāju. Savukārt, ja gluži nopietni, tad, manuprāt, šis ir viens no interesantākajiem darbiem Latvijā. Uzņēmumā ir divas būtiskas daļas – IT, kas pastāvīgi uzlabo produktus, attīsta tehnoloģisko platformu un risinājums, kamēr otra daļa ir reklāma, pārdošana un mārketings. Starp šīm abām daļām nepārtraukti ir jāmeklē līdzsvara punkti un zelta vidusceļš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta izpētes uzņēmuma Gemius Latvia vadītāja Linda Egle stāsta par Latvijas iedzīvotāju interneta lietošanas paradumiem, par to, ko visbiežāk meklē google meklētājā, kā arī skaidro, kāds ir vidējais interneta lietotājs Latvijā.

80% Latvijas iedzīvotāju ir sasniedzami internetā

Latvieši ir aktīvi interneta lietotāji. Pirms vairākiem gadiem valdīja uzskats, ka internets ir domāts jauniešiem, tāpēc arī reklāmdevēji bieži svārstījās, vai likt reklāmu internetā vai nelikt, jo tādējādi sasniegtu tikai jauniešus. Šobrīd varu teikt, ka tā noteikti nav - arī vecāka gada gājuma cilvēki apgūst un lieto internetu. Šobrīd 80% Latvijas iedzīvotāju ir sasniedzami internetā. Tendences liecina - jo mazāka valsts, jo lielāka sasniedzamība. Noteikti var teikt, ka esam aktīvi lietotāji, lai gan par mums aktīvāki ir igauņi. Runājot skaitļos, Latvijā mēneša griezumā ir 1 430 000 aktīvie interneta lietotāji, kuri izmanto datoru; 800 000, kuri lieto internetu telefonā un apmēram 400 000 - planšetē, protams, jāatceras, ka šie skaitļi nav saskaitāmi, jo viens un tas pats cilvēks var lietot internetu gan datorā, gan telefonā, gan planšetē - šie dati pārklājas. Mēs mērām ne vien to, kā internets tiek lietots, bet arī reklāmas kampaņu efektivitāti internetā, piemēram, kuras vecuma grupas vairāk klikšķina uz baneriem. Esam noskaidrojuši, ka vairāk uz baneriem klikšķina vecuma grupa 55+, jaunieši skrien visam pāri ar acīm, viņu uzmanību piesaista bildes un video - viņi nav pieraduši lasīt garus tekstus, taču, ja 40+ vecuma grupas cilvēku ieinteresēs informācija banerī, viņš uz tā uzklikšķinās un uzzinās par konkrēto piedāvājumu visu iespējamo informāciju. Vidējā un vecākā paaudze ir pieradusi pie avīžu laika, viņi ir gatavi lasīt un iedziļināties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Andris Griķis atklāj, kāda būtu inbox.lv šī brīža tirgus cena

Kristīne Stepiņa, 24.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inbox.lv vērtība 15 gados ir pieaugusi vairāk nekā 100 reizes, lēš tā īpašnieks Andris Griķis

Ar viņu tiekamies Ķīpsalā, Ostas skatos, kur pēdējos stāvos mājīgi iekārtots uzņēmuma birojs.

Fragments no intervijas:

Par cik jūs nopirkāt inbox.lv?

Par 50 tūkstošiem ASV dolāru. Tolaik visi teica, ka esmu galīgi izkūkojis prātu. Pirkuma brīdī bija atvērti 100 tūkstoši kontu un bija 50–60 tūkstoši aktīvu lietotāju. Tajā laikā internetu lietoja tikai 5–6% Latvijas iedzīvotāju. Un tad 2001. gadā sākās tas maratons, kas turpinās vēl šo baltu dienu. Inbox ir daudz senāks par Gmail, par kādiem deviņiem gadiem, tāpēc varam droši lietot apzīmējumu «ārvalstu analogs».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Inbox.lv šobrīd cīnās ar lielāko lielāko hakeru uzbrukumu

Db.lv, 16.05.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma un interneta vietnes Inbox.lv šobrīd cīnās ar savā vēsturē vislielāko hakeru uzbrukumu. Inbox.lv pakalpojumi šobrīd ir apgrūtināti, daudziem lietotājiem nav pieeja e-pastam, failiem, kalendāram, foto un video galerijām, informē Inbox.lv valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

Tas ir izkliedētais pakalpojuma atteikuma uzbrukums, ko plašāk raksturo angliskais termins DDoS (Distributed denial of service), vienam mērķim uzbrūkot ar viltus pieprasījumiem no vairākiem avotiem, kas parasti ir viena uzbrucēja kontrolēti, tādējādi panākot lielāku efektivitāti.

A.Griķis precizē, ka uzbrukums sākās 16.maijā, uzreiz pēc pusnakts, viltus pieprasījumu skaita ar katru brīdi turpinot palielināties, būtiski pieaugot rīta stundās.

“Šobrīd tehniskais dienests strādā pie tā, lai apturētu datu plūsmu no ārzemēm. Senāk bija vienkāršāk, jo Latvijas datu centros varēja vienkāršāk atslēgt ārzemju plūsmu, taču tagad tas nav tik vienkārši iespējams, jo viss ir pārāk integrēts,” precizē A.Griķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Mums ir divreiz lielāka pastkastīte par Gmail, divreiz lielāks atļautais e-pasta pielikumu apjoms, galu galā, mūsu serveri atrodas Latvijā, viss vienkārši ātrāk strādā,» lepojas vietējā e-pastu servisa Inbox līdzīpašnieks Andris Griķis. To viņš sacījis, atbildot uz izdevuma Ir jautājumu, vai pasaules interneta gigants Google nav Inbox bieds.

Viņaprāt, priekšstats par Gmail popularitāti esot tikai latviešu fobija: «Latvijā Gmail ir aptuveni trīs reizes mazāks par mums un mazāks arī par Mail.ru. Vidējai mājsaimniecei Gmail ir par sarežģītu, tas ir specifisks produkts.»

A. Griķis arī stāstījis, ka e-pasts ir otrais dārgākais IT segments aiz meklētāja, to attīstīt un uzturēt esot dārgi. «Mūsu tehnoloģiskās platformas uzturēšanai, attīstīšanai tērējam aptuveni vienu miljonu latu gadā,» stāstījis A. Griķis.

Jāatgādina, ka šogad A. Griķis atbildēja arī uz biznesa portāla db.lv Piektdienas intervijas jautājumiem. Viņš uzsvēra, ka Inbox.lv nav pārdots ārvalstu investoriem, un tā kapitāls joprojām ir 100% Latvijas uzņēmēju rokās. Inbox.lv ir otrais mīlētākais zīmols Latvijā. Pagaidām gan to apsteidz tieši ASV IT megakorporācija Google.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Datu apstrādes uzņēmums SIA "Inbokss", kam pieder interneta vietnes kā inbox.lt, inbox.ee, inbox.eu un inbox.lv, 2019.gadā turpināja strādāt pie mazumtirdzniecības tiešsaistes platformas izstrādes, liecina uzņēmuma gada pārskats "Lursoft".

Tāpat uzņēmums arī realizēja mārketinga plānu publicitātes, apmācības un reklāmas jomā par jauno produktu iespējām un priekšrocībām.

Pagājušajā gadā SIA "Inbokss" apgrozījums nav būtiski mainījies, tas bija 4,01 miljons eiro, savukārt peļņa palielinājusies līdz 411,11 tūkstošiem eiro, kas, attiecinot pret 2018.gadu, ir pieaugums par 29,43%. Līdz ar koronavīrusu izplatības ierobežošanu saistītajiem ierobežojumiem, arī SIA "Inbokss" izjutis ekonomikas attīstības samazināšanos, jo tā apjomi samazinājušies par aptuveni 20%.

Šogad SIA "Inbokss" darbībā paredzējis ieviest mazumtirdzniecības tiešsaistes platformu. Tā sākotnēji darbosies testa režīmā, bet pēc nepilnību novēršanas uzņēmums paredzējis gūt ieņēmumus no mazumtirdzniecības platformas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Krīze krietni nodeldējusi Inbox.lv ledus halles nosaukuma nomas maksu

Lelde Petrāne, 04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Krīzes apstākļos cena patiešām ir samazinājusies un pilnībā mūs apmierina,» tā, jautāta, vai cena par Piņku ledus halles nosaukuma nomu krīzes ietekmē ir samazinājusies, biznesa portālam db.lv atbildēja SIA INBOKSS Mārketinga vadītāja Poļina Nazarova.

Jāatgādina, ka 2008. gada martā SIA INBOKSS noslēdza Piņķu ledus halles nosaukuma nomas līgumu, un uzņēmuma vadības pārstāvis Andris Griķis tolaik db.lv stāstīja, ka nosaukuma nomas maksa ir 60 tūkstoši latu gadā.

Uzņēmuma pārstāve gan atteicās izpaust, cik liela patlaban ir nomas maksa gadā, jo saskaņā ar līgumu šī informācija ir konfidenciāla. Tomēr viņa uzsvēra, ka summa ir samazināta ievērojami.

«Līgums šobrīd ir noslēgts līdz 2013. gada beigām, līdz ar to par tā pagarināšanu nedaudz pāragri spriest, taču ar sadarbību esam apmierināti, tāpēc, visticamāk, līgumu pagarināsim arī pēc 2013. gada,» sacīja P. Nazarova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šis uzdevums ir bijis aktuāls jau sen, un augsta servisa līmeņa nodrošināšana ir viens no izaugsmes dzinuļiem. Apmierināts klients ir laimīgs klients, un laimīgs klients ir lojāls klients! Jo vairāk lojālu klientu, jo lielāka stabilitāte un ienākumu garantija.

Būtu vērts aizdomāties, vai iegūt klientu lojalitāti bija vieglāk pirms digitālo komunikācijas kanālu rašanās vai tagad.

Senās Romas impērijas laikā, 1. gadsimtā p. m. ē., Mongoļu Impērijā 13. gadsimtā, Čingishana valdīšanas laikā, vai pirmā Krievijas cara Ivana Bargā laikā, pēc 1547. gada, šie valdnieki vai tiem tuvu stāvošas personas būtu klienti, un, visticamāk, slikta servisa gadījumā piegādātājs varētu zaudēt pat dzīvību… Otras iespējas nebija!

Mēs dzīvojam daudz labākos laikos: zaudējam klientu lojalitāti, un viņi maina pakalpojuma sniedzēju. Neapmierinātākie sūdzas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, veido melnā PR kampaņu sociālajos tīklos vai zvana uz raidījumu „Bez tabu”. Ar ko tas beidzas? Ar zaudētu klientu? Nē! Ar daudziem zaudētiem klientiem, jo darbojas likumsakarība: labu ziņu viens cilvēks pastāsta tālāk trijiem saviem paziņām, bet sliktu ziņu — vismaz 12 (!) paziņām. Ja rēķināmies, ka mūsdienās liels palīgs informācijas izplatīšanā ir sociālie tīkli un katrs no tiem 12 pastāstīs nākamajiem 12, un katrs nākamais darīs to pašu, tad slikto ziņu dažu stundu vai dienu laikā uzzinās, minimums, desmitā daļa Latvijas iedzīvotāju. Kā ir labāk? Palikt bez galvas vai dzīvot ar kaunu?

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Pētījums: Televīzija kļuvusi par fona mediju

Gunta Kursiša, 11.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Televīzijas nozīme cilvēku dzīvēs ir būtiski mazinājusies – pārsvarā tā tiek izmantota fonam un reizēm izklaidei, tā uzskata 50% Inbox Polls aptaujāto Latvijas iedzīvotāju.

Aptaujas dalībnieki norādījuši, ka no rītiem fonam ieslēdz kādu televīzijas vai radio kanālu, tomēr lielākoties pievēršas ziņu lasīšanai internetā, e‑pastu pārbaudei vai lieto sociālos tīklus.

TV skatītāji ir kļuvuši izvēlīgāki attiecībā uz pārraidēm, kam veltīt pilnīgu savu uzmanību. 38% respondentu atklāj, ka vēlas uzzināt vien konkrētu informāciju, kādēļ tie skatās tikai konkrētus raidījumus, atklāj Inbox Polls aptauja.

«Iedzīvotāju mediju patēriņa izmaiņas sevišķi spilgti vērojamas vecuma grupā no 15 līdz 24 gadiem, kur pēdējo trīs gadu laikā izvēle ir bijusi izteikti par labu internetam. Ja 2005. gadā ar televīziju nedēļas ietvaros varēja sasniegt 90% šā vecuma auditorijas, 2010. gadā - 80%, tad pašlaik šis rādītājs ir nokrities līdz 70%,» stāsta Minshare, Baltijas mediju aģentūras, pārstāvis Aivars Šmits.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

SIA Inbokss valdes priekšsēdētājam nav pretenziju pret InBoxLifestyle zīmolu

Lelde Petrāne, 27.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā startējis moduļmāju zīmols InBoxLifestyle. Biznesa portāls db.lv vaicāja Latvijas tirgū jau sen strādājošā Inbox.lv komentāru, vai abi zīmoli un to vizuālās identitātes nav sajaucami līdzīgas.

Andris Griķis, SIA Inbokss (Inbox.lv) valdes priekšsēdētājs:

«Mums nav pretenziju pret minētā zīmola vizuālo risinājumu, jo nesaskatām, ka tas varētu ietekmēt SIA Inbokss darbību. Turklāt šā gada sākumā mainījām zīmola krāsas, kas liek Inbox.lv zīmolam vēl vairāk vizuāli atšķirties no InBoxLifestyle zīmola.»

Kā vēstīts, uzņēmums APB nodevis vērtēšanai sava projekta InBoxLifestyle pirmo mikro māju. Izstrādes process izmaksājis aptuveni 100 tūkstošus eiro. 2,5 gadu laikā ieguldīti vēl 100 tūkstoši ražotnes izveidē un aprīkojumā. Ražošana notiek Rīgā, Ventspils ielas noliktavu kompleksā. Nākamie pasūtījumi patlaban ir saskaņošanas stadijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visbiežāk apmeklētā interneta vietne šogad martā Latvijā bija portāls inbox.lv, kas pieder uzņēmumam SIA Inbox, kura valdes priekšsēdētājs ir Andris Griķis, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius dati par Latvijas interneta lietotāju apmeklētākajām vietnēm. Martā inbox. lv fiksēti 805 000 apmeklētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Inbox.lv iegādājas Igaunijas Mail.ee

LETA, 30.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas telekomunikāciju kompānija Tele2 Eesti pārdevusi e-pasta servisu Mail.ee Latvijas interneta portālam Inbox.lv, vēsta Postimees Online.

Precīza darījuma summa atklāta netiek.

Tele2 Eesti mārketinga direktors Argo Virkebau Mail.ee pārdošanu skaidro ar uzņēmuma vēlmi vairāk koncentrēties uz pamatdarbību.

Savukārt Inbox.lv pārstāvis Andris Griķis norādīja, ka šis darījums ļaus uzņēmumam izvērst savu darbību Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Noskaidroti labākie JA Latvija Skolēnu mācību uzņēmumi, Start-up dalībnieki un biznesa plāna konkursa uzvarētāji

Žanete Hāka, 20.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa izglītības biedrības Junior Achievement Latvija (JA Latvija) organizētajā Jauno uzņēmēju dienā 2015 tika noskaidroti šī mācību gada labākie Skolēnu mācību uzņēmumi (SMU), labāk izstrādātie biznesa plāni un labākie studentu Start-up programmas uzņēmumi valsts mērogā, informē JA Latvija.

«SMU programma dod skolēniem iespēju pārbaudīt savu ideju konkurētspēju reālā tirgū, un sacensība ar vienaudžiem ir papildus motivācija izveidot vēl labākus produktus. Kopējais SMU līmenis Latvijā ir ļoti augsts, un šī gada finālā bija vērojams patiešām labs skolēnu sniegums. Tai pat laikā Junior Achievement Latvija īstenotā SMU programma ir pieejama tikai daļā skolu. Mūsu mērķis ir panākt to, lai nākotnē ikvienam Latvijas skolēnam būtu iespēja saņemt uzņēmējdarbības izglītību, kas ir pirmais solis sava uzņēmuma veidošanā,» uzsver JA Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Krievāns.

Par uzvarētāju un pirmās vietas ieguvēju vidusskolas grupā šogad kļuva apģērbu aizsargmaisu un apavu somu ražotājs - Madonas Valsts ģimnāzijas SMU Simple+, kas balvā saņēma iespēju pārstāvēt Latviju Eiropas SMU finālā Berlīnē, kā arī 500 EUR čeku no Swedbank un Biznesa augstskolas Turība apmaksātas studijas. SMU Simple+ ieguva arī 1. vietu SMU biznesa plānu konkursā un saņēma LU Ekonomikas un vadības fakultātes (EVF) balvu – apmaksātas pirmā gada studijas EVF. Līdz ar to madonieši kļuva par šī gada Jauno uzņēmēju diena 2015 absolūto uzvarētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

Eksperti apkopojuši piecus padomus par digitālo komunikāciju uzņēmējiem

Gunta Kursiša, 28.12.2013

1. Digitālā komunikācija kā komplekss pasākumu kopums

Digitālās komunikācijas kanāli – mājaslapa, reklāma internetā, partnermārketings, e-pasta mārketings – jāuztver un jāplāno kompleksi, tikai tad var sagaidīt rezultātus. Maksimālam efektam jākoncentrējas uz vienu ziņu dažādās platformās, uzskata eksperti.

Foto: SXC

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot ar interneta lietotāju skaitu, ieguldījumi, kas tiek veikti, lai internetā uzrunātu patērētājus, ir neproporcionāli mazi, uzskata Alpha Baltic radošais direktors Gatis Rozenfelds.

Latvijā uz vienu interneta lietotāju tiek tērēti aptuveni 5,8 lati, Dānijā, lai tiešsaistē uzrunātu vienu cilvēku, iegulda 94 latus, Nīderlandē - aptuveni 48 latus, Krievijā – 16 latus, bet Čehijā – 12 latus, ziņo Inbox.lv.

G. Rozenfelds arī norāda - vēl viens klupšanas akmens Latvijas tirgū ir nepietiekama dažādu kampaņas risinājumu integrācija.

Piedāvājam aplūkot Latvijas nozares speciālistu redzējumu par nākamā gada digitālās komunikācijas tendencēm, ko apkopojis Inbox.lv. Aptaujāto ekspertu vidū ir reklāmas aģentūras Alpha Baltic radošais direktors Gatis Rozenfelds, radošās aģentūras DDB sociālo mediju departamenta vadītāja Ieva Knāķe, digitālā mārketinga aģentūras Infinitum valdes priekšsēdētājs Egils Boitmanis, mediju aģentūras Mediacom interaktīvās komunikācijas departamenta vadītājs Iļja Olijevskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mediju aģentūru PHD Latvia turpmāk vadīs Andis Kulinskis

Dienas Bizness, 10.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no 21.septembra, mediju aģentūru PHD turpmāk vadīs Andis Kulinskis, bet valdes locekļa amatu atstās uzņēmuma ilggadējais direktors Raivis Balodis, teikts PHD Latvia paziņojumā presei.

A.Kulinskis norāda, ka nākotnē pieaugs digitālās komunikācijas un tā dēvēto lielo datu (Big Data) nozīme, tāpēc svarīga ir spēja analizēt tendences, lai iedarbīgi uzrunātu dažādas auditorijas.

A. Kulinskis reklāmas un mediju pārdošanas jomā darbojas jau 12 gadus, sākotnēji strādājot Dienas Bizness (Bonnier Group) pārdošanas nodaļā, vēlāk uzsākot darbu Latvijas lielākajā interneta mediju kompānijā Inbox.lv. Kopš 2008. gada Andis bija Inbox.lv pārdošanas daļas direktors.

Raivis Balodis vadīja PHD Latvia no uzņēmuma dibināšanas dienas kopš 2006.gada.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ar solījumu iegūt 80 litrus bezmaksas degvielas mēģina izvilināt datus

Dienas Bizness, 29.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagaidām nezināms skaits Latvijas iedzīvotāju uz savām e-pasta adresēm saņēmuši aicinājumu pievienoties Statoil privilēģiju klubam. Apmaiņā reģistrētie saņemšot 80 litrus bezmaksas degvielas un 10% pirkumu atmaksu katru mēnesi uz banku kontiem.

Statoil Fuel & Retail Latvia DB apstiprināja, ka šis ir datu izzagšanas jeb pikšķerēšanas mēģinājums un uzņēmumam nav ne minētā privilēģiju kluba, ne arī tas kādreiz būtu solījis tamlīdzīgus labumus apmaiņā pret klientu datiem.

Interneta pārlūki mājaslapu, uz kuru ved e-pastam pievienotā saite, identificē kā pikšķerēšanas rīku. Tāpat interesanti, ka aicinājums pievienoties privilēģiju klubam ir parakstīts «Ar cienu, Statoil Latvia», lai gan ar degvielas tirgotāja nosaukums jau vairākus gadus ir Statoil Fuel & Retail Latvia.

DB pieejamā vēstule ir sūtīta uz Inbox e-pasta adresi. Inbox Tehniskajā daļā paskaidroja, ka vēstules nav izplatījusi šī uzņēmuma reklāmas daļa un visdrīzāk tas noticis ar kādu nelegālu programmu starpniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietnes Inbox.lv īpašniece SIA Inbokss pērn par 2% audzēja apgrozījumu, sasniedzot 3,25 miljonus eiro, šodien žurnālistus informēja uzņēmuma vadība.

2015.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 3,18 miljoni eiro.

Tikmēr uzņēmuma peļņa aizvadītajā gadā sasniedza 532 500 eiro. Gadu iepriekš uzņēmums nopelnīja 380 354 eiro.

2014.gadā SIA Inbokss apgrozīja 2,81 miljonu eiro, bet nopelnīja 172 691 eiro.

Pērn nodokļos uzņēmums nomaksājis 863 643 eiro.

Kā norādīja Inbokss valdes priekšsēdētājs Andris Griķis, uzņēmuma nākotnes mērķi ir nemainīgi - turpināt būt populārākajam Latvijas interneta pakalpojumu resursam, saglabāt lietotākā e-pasta titulu Latvijas iedzīvotāju vidū un mobilo lietotņu līdera pozīcijas, kā arī saglabāt stabilu apgrozījuma pieaugumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Lokalise šogad plāno četru miljonu eiro apgrozījumu

Anda Asere, 18.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas ir gandrīz četras reizes vairāk nekā 2018. gadā, kad apgrozījums bija 1,32 miljoni eiro

"Mūsu biznesā svarīgs rādītājs ir ikgadējie atkārtotie ieņēmumi (ARR), kas mums šogad būs aptuveni 2,5 miljoni eiro," teic Niks Ustinovs, digitālo produktu tulkošanas platformas "Lokalise" līdzdibinātājs.

"Lokalise" ir 1300 maksājoši klienti. Lielākā daļa ir no ārzemēm, piemēram, "Lemonade", "Yelp", "Revolut", "Tidal". Tāpat ir uzņēmumi, kuru nosaukumus N. Ustinovs nevar atklāt, bet teic, ka 20 no tiem ir no pasaules lielāko uzņēmumu "Fortune 500" saraksta un vēl 20 tā risinājumu šobrīd testē. Tāpat to izmanto labi zināmi Latvijas jaunuzņēmumi, piemēram, "Printful" un "Mintos".

N. Ustinovs teic, ka viens no svarīgākajiem gada notikumiem ir komandas paplašināšanās. Gada laikā "Lokalise" komanda augusi vairāk nekā divreiz, darbinieku skaitam pieaugot no 12 līdz 30. Viņš atzīst, ka tas nav vienkāršs process, jo uzņēmuma šī brīža attīstības posmā vajadzīgi augstākā līmeņa speciālisti ar specializāciju "bizness biznesam (B2B)" un programmatūra kā pakalpojums nozarēs. Īpaši sarežģīti ir atrast mārketinga un pārdošanas cilvēkus, tāpēc viņi tiek meklēti arī ārzemēs. Uzņēmumam ir arī plāns "importēt" Latvijas izcelsmes speciālistus, kuri šobrīd strādā ārzemēs. "Izaicinājums izaugt no 12 līdz 30 ir grūts jebkurā kompānijā, notiek pāreja no mikromenedžmenta uz menedžemtnu un veidojas nodaļas, sistēma, procesi. Tas ir izaicinoši," teic N. Ustinovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viedierīču bezvada lādētājs, kas levitē ierīci gaisā, ūdens izturīgs mūzikas atskaņotājs, līdzsvara ritenis pieaugušajiem, - tās ir tikai dažas no inovācijām, kas būs apskatāmas un iegādājamas ikgadējā Latvijas skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) tirgošanās pasākumā Cits Bazārs.

Piecu dienu garumā izglītības organizācijas “Junior Achievement Latvia” un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) veidotajā e – katalogā internetā vienuviet būs pieejamas 270 Latvijas skolēnu mācību uzņēmumu radītās preces un pakalpojumi.

Aplūkot skolēnu mācību uzņēmumu piedāvājumu un iegādāties to ražojumus apmeklētāji varēs e – katalogā, vietnē http://www.jalatvia.lv/katalogs no 22. - 26. aprīlim. Bazāra laikā plašā klāstā pircējiem būs pieejami skolēnu izstrādātie skaistumkopšanas, interjera, tehnoloģiju produkti, kā arī rotaļlietas, bižutērija, tekstila un pārtikas preces. E - katalogā veikta virkne uzlabojumu, padarot apmeklētājiem preču aplūkošanu un iegādi vēl ērtāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ap 76% skolēnu plāno šogad, 5. aprīlī piedalīties Ēnu dienā, liecina izglītības organizācijas “Junior Achievement Latvia” veiktā Latvijas skolēnu karjeras aptauja.

Visvairāk aptaujāto savas profesijas izvēli plāno saistīt ar medicīnas nozari (20%), kā nākamās populārākās nozares norādot kultūru un mākslu (11%) un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT), kas interesē 10% aptaujas dalībnieku. Šodien, 7. martā sākas skolēnu pieteikšanās Ēnu dienai, kas norisināsies vairākās kārtās.

“Interesi par medicīnas nozari novērojam gadu no gada arī Ēnu dienā – anesteziologi, ķirurgi, zobārsti, arī ģenētiķi ir starp pieprasītākajām profesijām ēnotāju vidū. Mūsu mērķis savukārt ir skolēniem dot iespēju redzēt arī daudz citu profesiju, tādēļ šogad par Ēnu dienas tēmu esam izvēlējušies “neredzamās profesijas” un ceram, ka skolēni uzzinās daudz jauna un dosies apskatīt arī tās profesijas, par kurām ikdienā pieejams mazāk informācijas,“ saka “Junior Achievement Latvia” vadītājs Jānis Krievāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas centrā otro reizi uz vienu nakti savas durvis vaļā vēra ceļojošais pop-up bārs Ledlauzis, kas jautrā gaisotnē vienkopus pulcējās vairāk nekā pustūkstotis reklāmas jomā strādājošo pašmāju profesionāļu.

«Mums jau kādu laiku plānā bija sarīkot Latvijas reklāmas industrijā strādājošajiem profesionāļiem kādu kopīgu ārpusdarba pasākumu, kas vienotu mūs visus kopīgām idejām un mērķiem, kas bieži vien grūti realizējams ikdienā izteikti mazās industrijas specifikas dēļ,» norāda pasākuma rīkotājs – mediju aģentūras Initiative Latvia partneris Rihards Frīdenbergs.

Pasākuma ietvaros pop-up bārā Ledlauzis gaismā tika celti dažādi reklāmas nozares slēptie talanti, kas uzstājas ar mūzikas, deju u.c. performancēm un uzņēmās viesmīļu lomas, stāsta DDB izpilddirektors Andris Rubīns.

Ledlauzī bija apskatāma reklāmas festivāla Golden Hammer darbu izstāde, bet pasākuma īpašie viesi bija reklāmas viltojumu festivāla Fakestival pārstāvji no Krievijas. Pirmo reizi šogad Fakestival norisināsies arī Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru