Lidostas intensīvā attīstība, straujais pakalpojumu apjoma pieaugums ir uzrādījis servisa ķēdes vājākos posmus. Par tādu ir kļuvusi bagāžas apstrāde, it īpaši bagāžas piegāde atlidojušajiem pasažieriem, Db.lv atzina starptautiskās lidostas Rīga sabiedrisko attiecību un reklāmas nodaļas vadītājs.
Šajā sakarā lidosta ir saņēmusi vairākas pamatotas pasažieru sūdzības.
Ceturtdien, lai apzinātu novēršamos trūkumus, VAS Starptautiskā lidosta Rīga padomes priekšsēdētājs A. Ozols, valdes priekšsēdētājs Kr. Peters un valdes loceklis J. Kanels iepazinās ar bagāžas apstrādes procesiem, veicot arī tās piegādes ceļu. A. Ozols un Kr. Peters vienojās, ka tuvākajā laikā valde izstrādās plānu, lai būtiski uzlabotu bagāžas apstrādi lidostā. Tika izteikti priekšlikumi, kas noteikti jāiekļauj šajā plānā. Ir jāpaaugstina darbinieku motivācija veikt darbus ātri un precīzi, jāiegādājas nepieciešamais papildus tehniskais aprīkojums. Tāpat ir jāuzstāda papildus novērošanas videokameras, lai tās fiksētu katru bagāžas pārvietošanas un atrašanās fāzi. Tas samazinās bažas par drošību un ļaus kontrolēt, cik operatīvi tiek veikti darbi.
Optimālos apstākļos bagāža atlidojušajiem pasažieriem tiek piegādāta 10 – 15 minūšu laikā. Lidostas vadība ir apņēmusies veikt visu nepieciešamo, lai arī sastrēgumstundās apkalpošanas laiks būtiski nepalielinātos.