Populārs Lielbritānijas lēto apģērbu mazumtirgotājs Primark plāno 2012. gadā atvērt tiešsaistes tirdzniecības vietni, lai stiprinātu savas pozīcijas šajā jomā.
Lai arī lielākā daļa tā konkurentu, jau piedāvā iespēju apģērbu iegādāties tiešsaistē, Primark, kas ir pazīstams kā lētu apģērbu tirgotājs, līdz šim no tā ir atturējies, vēsta portāls Brand Republic.
«Primark riskē zaudēt tirgus daļu, ja neizveidos savu tiešsaistes tirdzniecību, tāpēc savā ziņā tas ir aizsardzības gājiens,» norāda Ričards Perks, tirgus pētījumu Mintel kompānijas direktors.
Apģērbu mazumtirgotājs nodarbina 36 tūkstošus darbinieku un tam ir 220 veikali Īrijā, Lielbritānijā, Nīderlandē, Vācijā, Spānijā, Portugālē un Beļģijā. Tas apgalvo, ka ir otrs lielākais Lielbritānijas apģērbu mazumtirgotājs pēc apgrozījuma apjoma. Pērn Primark reģistrētie ieņēmumi ir bijuši 2,7 miljardi mārciņu. Primark ir Associated British Foods meitasuzņēmums.
Aizvadītajā gadā, Lielbritānijas tiešsaistes tirdzniecības vērtība sasniegusi 58,7 miljardus mārciņu, liecina Interactive Media Retail Group dati. Tomēr apjomu pieaugums ir kļuvis lēnāks – šī gada jūlijā, salīdzinot ar aizvadītā gada jūliju, tas audzis tikai 11,5%, kas ir zemākais pieaugums kopš 2010. gada janvāra.