Tirdzniecība un pakalpojumi

Lietusmēteļu pārdošanā kulminācija Positivus

Anda Asere, 05.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liela cilvēku plūsma, kas novērojama t/p Alfa, palīdz izdarīt precīzākus secinājumus par klientu vēlmēm un vajadzībām.

«Pirmās pāris dienas likās, ka šī nav īstā vieta un neesam trāpījušas mērķauditorijas epicentrā, bet pirmais iespaids izrādījās maldīgs. Šī mēneša kulminācija bija Positivus, kad pāris dienu laikā tika nopirkts vairāk nekā 30 lietusmēteļu,» stāsta Annija Voiteka, lietusmēteļu zīmola a’coat idejas autore.

«Esot tirdzniecības centrā, ieguvām milzīgu pieredzi. Kad ir tik liela cilvēku plūsma, var izdarīt secinājumus. Esot mazā veikaliņā, ir stipri grūtāk pateikt, kā cilvēkiem patīk produkts, kurš to pamana un atskatās. Manuprāt, mūsu mērķauditorija ir nedaudz palielinājusies. Pirms tam mēs domājām, ka ir viens noteikts profils, bet tagad esam atklājušas, ka mūsu reālā mērķauditorija ir plašāka,» saka Austra Kausiniece, a’coat līdzīpašniece.

Runājot par tirdzniecību t/p Alfa, A. Voiteka spriež, ka tam ir nepieciešamas labas pārdošanas prasmes, kas viņām vēl jātrenē. «Uz beigām jau sākām saprast, kuri atnāk tikai paskatīties un kam ir patiesa interese,» viņa teic.

Vai a’coat ir vieta tirdzniecības centrā? «Jā, bet ne no janvāra līdz decembrim. Tas varētu būt pop-up stila veikals, kas darbojas noteiktā gada laikā, piemēram, no aprīļa līdz septembrim. Pārējā laikā varētu koncentrēties uz sadarbības veidošanu ar citām valstīm,» spriež A. Voiteka.

Komentāri

Pievienot komentāru