Lietuvas Deeper aug strauji 

Lietuvas kompānija Deeper ir viena no desmit straujāk augošajām tehnoloģiju kompānijām Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā, liecina Deloitte veidotais pārskats Technology Fast 500 Europe, Middle East & Africa

Anda Asere, 2017. gada 19. decembris plkst. 11:13

Deeper ierindojas šī saraksta 8. vietā un kompānijas izaugsme četru gadu laikā bijusi 7048%. Savukārt Centrāleiropas straujāk augošo tehnoloģiju kompāniju sarakstā Lietuvas uzņēmums ieņem 2. vietu.

Deeper līdzdibinātājs Aurelijs Ļubins (Aurelijus Liubinas) lepojas, ka pirmo reizi kāda kompānija no Baltijas ir iekļuvusi šajā sarakstā. «Ir lieliski saņemt atzinību no globālām autoritātēm kā Deloitte un zināt, ka mūsu centieni kļūt par globāli nozīmīgu patērētāju elektronikas kompāniju kļūst par realitāti,» viņš teic.

DB jau rakstīja, ka Lietuvā ražotās makšķerēšanas viedierīces Deeper lieto vairāk nekā 50 valstīs. Ideja par viedo ierīci makšķerniekiem, kas ļautu redzēt zem ūdens, pirms pieciem gadiem radās A. Ļubinam un Rolandam Sereikam (Rolandas Sereika). Viņi ar draugiem pirms vairākiem gadiem bija makšķerēšanas ceļojumā Baltijas jūrā. Viņiem bija laivas ar dārgu hidrolokatoru, taču puiši to nemācēja lietot, kā rezultātā nedēļas laikā noķēra vien dažas zivis un piedevām vairākkārt apmaldījās jūrā. Atgriežoties viņiem radās ideja par ierīci, kas varētu palīdzēt makšķerniekiem nenonākt šādās situācijās. Komandai bija vajadzīgi aptuveni divi gadi, lai attīstītu produktu. Līdz šim ieguldīto investīciju apjomu R. Sereika neatklāj, bet tas sasniedz «sešas nulles».

Makšķerēšanas industrijā hidrolokoatoru tehnoloģija nav nekas jauns, to izmanto jau gadiem ilgi. Tomēr lielākā daļa makšķernieku makšķerē no krasta un tikai aptuveni 20% var atļauties laivu, kas ir visai dārgs prieks. «Mēs vēlējāmies fokusēties uz makšķernieku grupu, kuri makšķerē no krasta. Mēs izstrādājām viņiem ierīci, kas strādā ar viedtālruni, ko var izmantot no krasta, kas ir pārnēsājama un sūta informāciju uz viedtālruni pa bezvadu internetu vai Bluetooth tehnoloģiju,» teic R. Sereika.

Produkts ir ražots Lietuvā, bet eksports veido vairāk nekā 95% no pārdošanas apjoma. Katru gadu uzņēmums dubulto savus pārdošanas rādītājus. 2014. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,4 miljoni eiro, 2015. gadā 3,6 eiro, 2016. gadā 6,9 eiro, bet šogad plānots apgrozīt desmit miljonus eiro.

LASI ARĪ:

Uzņēmējs: Mēs vairs savu uzņēmumu nesaucam par startup
Pieredzes stāsts: cik naudas un laika nepieciešams jauna produkta izstrādei?

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt

Latvijas Start-up uzņēmumu asociācijas Startin.lv biedri ievēlējuši jaunu valdi, kas turpinās...

Digitālā video servisa nodrošinātājs ShowHeroes no Berlīnes daļu biznesa izvietojuši Rīgā...

Svarīgākais šā gada notikums startup pasaulē ir Jaunuzņēmumu darbības atbalsta likuma iedarbināšana,...

Šodien uzsākta otrā bizness biznesam (B2B) jaunuzņēmumu akselerācijas programma Startup Wise Guys...

Tehnoloģiju, politikas, startup un dzīvesstila festivāls Digital Freedom Festival un tā stratēģiskais...

Nepalaid garām

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

No šīs sadaļas

Tehnoloģijas 11 interesanti produkti, kas iepriecinās jauno tehnoloģiju cienītājus...

Jaunākais lielizmēra telefons Mate 10 Pro ļaus lietotājiem iepazīt mākslīgo intelektu, sola...

Samsung jaunākā viedā aproce vilina ar iespēju ienirt pussimts metru dziļumā un...

Apple piegādātājs Foxconn paziņojis, ka turpmāk vairs neizmantos nelegālu praktikantu darbaspēku...

Ar iPhone X Apple pierāda, ka nav aizmirsis, kā izstrādāt inovatīvus risinājumus...

Sony ar Xperia XZ1 turpina tradīciju aizvien pilnveidot tālruni, gadiem ilgi būtiski...

ASV informācijas tehnoloģiju gigants «Apple Inc.» pagājušajā biznesa gada ceturtajā ceturksnī,...

Alcatel A5 piesaista uzmanību ar aizmugurējā vākā iemontētām krāsainām LED diodēm...

Šodien Future Decoded konferencē Londonā Microsoft paziņoja par HoloLens pieejamību biznesa...

Japānas konglomerāts Sony atdzīvinājis Aibo, savu ikonisko mehānisko suni. Taču šoreiz kucēns...