Jaunākais izdevums

15.maija sācies LIVE RĪGA vasaras mārketinga komunikācijas kampaņas periods 11 valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zvied€rijā.

Reklāmas kampaņa ilgs līdz jūnija beigām, un tās kopējais plānotais budžets ir 650 000 latu.

LIVE RĪGA vasaras kampaņas mediju stratēģija, paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Kampaņas mērķa auditorija ir ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecuma grupā no 25 - 55 gadiem.

Izvēlētie reklāmas kanāli:

* Vācijā – reklāma internetā un vidē;

* Krievijā – reklāma internetā, kā arī vides reklāma Maskavā un Sanktpēterburgā;

* Somijā – reklāma internetā, televīzijā un vidē;

* Zviedrijā – reklāma internetā un presē;

* Norvēģijā – reklāma internetā un presē;

* Dānijā – reklāma internetā, presē un vidē;

* Izraēlā – reklāma internetā, presē un vidē;

* Igaunijā – reklāma internetā, presē un vidē;

* Lietuvā – reklāma internetā, presē un vidē;

* Baltkrievijā – reklāma internetā, presē un vidē;

* Gruzijā – reklāma internetā un radio.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga reklāmas video gūst panākumus starptautiskā festivālā Porto

Rūta Lapiņa, 06.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divi «Live Rīga» radītie reklāmas video ieguvuši apbalvojumus starptautiskā festivālā Porto, informē «Live Rīga» pārstāve Anna Blaua.

«Live Rīga» radītie pilsētas reklāmas video starptautiskā tūrisma un dokumentālo filmu festivālā ART&TUR 2017 Portugālē, Porto, ieguvuši divas godalgas sadaļā «Tūrisma filmas» - reklāmas video sērija «Rīga rīdzinieka acīm» jeb «Insider’s guide in Riga» ieguvusi īpašo balvu kā Labākā Eiropas filma, savukārt «Riga A-Z Rap Guide» ieguva 2.vietu kategorijā «Tūrisma galamērķis».

Jaunākā «Live Rīga» reklāmas kampaņas sēriju «Insider’s guide in Riga» veido piecas īsfilmas - «Dodies ceļojumā ar taksistu», «Skolotājas norādes», «Mācītāja ceļš», «Sieviešu blogera pieturvietas», «Mežonīgais piedzīvojums ar senioru». Filmas izstrādātās sadarbībā ar aģentūru «DDB Latvia», un to producents ir Jānis Nords.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Riga kampaņu Norvēģijā izvietos Baltic FCB

Gunta Kursiša, 16.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Riga rudens uz ziemas reklāmas kampaņas ietvaros reklāmu medijos izvietos reklāmas aģentūra SIA Baltic FCB, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) sniegtā informācija.

Reklāmas izvietošana Norvēģijas medijos izmaksās 44,803 tūkstošus latu, un iepirkumu konkursu izsludināja Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).

Live Riga ietvaros RTAB izsludinātajā konkursā par reklāmas kampaņas tekstu rakstīšanu, tulkošanu, rediģēšanu, kā arī pielāgošanu interneta meklētājsistēmām uzvarēja SIA Izdevniecība Rīgas Viļņi. Šī pakalpojuma maksa būs 40 tūkstoši latu, liecina IUB pieejamā informācija.

Izdevniecība Rīgas Viļņi Live Riga ietvaros RTAB sniegs arī dizaina izstrādāšanas un maketēšanas pakalpojumus. Noslēgtā līgumcena par pakalpojumu ir 11 tūkstoši latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Rīgas investīciju un tūrisma aģentūras direktora amatam izvēlēts Fredis Bikovs

Db.lv, 26.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā uz Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra" (LIVE RIGA) direktora amatu visaugstāko novērtējumu ieguvis Fredis Bikovs.

Pretendentu atlasei piesaistīta personāla atlases kompānija SIA “Human Source”. Kopā tika saņemti 25 pieteikumi, kurus konkursa komisija izvērtēja divās kārtās, informē Rīgas domē.

“Mans darbs, pirmkārt, būs vērsts uz Rīgas investoru piesaistes un pārdošanas kapacitātes stiprināšanu. Tāpat svarīgi būs identificēt un risināt Rīgas investīciju vides izaicinājumus un stiprināt Rīgas tēlu starptautiski. Mana pieredze vadošos amatos privātajā sektorā ir devusi izpratni par investoru interesēm un vajadzībām no investoru skatpunkta, kas noderēs, strādājot pie investīciju vides uzlabošanas Rīgā. Savukārt pieredze biznesa pakalpojumu nozares asociācijā palīdzēs stiprināt sadarbību starp investoriem un publisko pārvaldi. Uzskatu, ka aģentūras pārziņā esošās jomas ir cieši savstarpēji saistītas un jāidentificē iespējas sinerģijai starp nozarēm. Strādāšu, lai rūpīgi izstrādātā aģentūras stratēģija īstenotos rīcībā. LIVE RIGA ir jāspēj ne tikai atpelnīt tajā ieguldītos līdzekļus, bet arī nopelnīt naudu rīdziniekiem,” uzsver F.Bikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par 35 tūkstošiem uzturēs portālu Live Rīga

Elīna Pankovska, 20.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) konkursā par interneta portāla Live Rīga satura izstrādi, atjaunošanu un uzturēšanu uzvarējis uzņēmums SIA Cosmodroms, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētā informācija.

Kopējā šī iepirkuma līguma summa ir 35 tūkst. Ls. Kā liecina informācija informācija Lursoft, SIA Cosmodroms nodarbojas ar medicīnas un ortopēdisko preču mazumtirdzniecību specializētajos veikalos, datu apstrādi, uzturēšanu un ar to saistītām darbībām, kā arī ar citām darbībām cilvēka veselības aizsardzības jomā. Iepriekšējais uzņēmuma nosaukums bija SIA Guri.

Savukārt šā gada sākumā noslēdzās iepirkums par portāla Live Rīga satura rakstiskās tulkošanas pakalpojumiem. Tos par 12 tūkst. Ls nodrošinās SIA Linearis.

Jāatgādina, ka LIVE RĪGA kā zīmols tika izveidots 2009. gada rudenī, tas tiek izmantots kampaņās ārvalstīs, lai popularizētu Rīgu. Faktiski tas bija bijušā vicemēra Aināra Šlesera un bijušā aviokompānijas airBlatic vadītāja Bertolta Flika kopprojekts. Sākotnēji par aktivitātēm tika plaši ziņots, taču šobrīd tas nedaudz pieklusis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma attīstības birojs slēgs līgumus ar trim mediju kompānijām par reklāmas izvietošanu medijos LIVE Rīga pavasara – vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām kopumā par 530 137,89 latiem. Par to liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā šodien publicētā informācija.

LIVE Rīga ir vienots zīmols, zem kura notiek Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa vairākās valstīs tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt.

Konkursa dalībniekiem būs jānodrošina reklāmas izvietošana vienpadsmit valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā.

DB jau rakstīja, ka martā veikts pētījums atklāja: 30% aptaujāto iedzīvotāju neatbalsta Rīgas domes iniciatīvu atvēlēt divus miljonus latu Rīgas reklamēšanai ārvalstīs, ņemot vērā šī brīža ekonomisko situāciju Latvijā. Aptauju veica mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls www.7guru.lv un pētījumu kompānijas GfK.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Izstāde Future Live! ļauj ienirt virtuālā pasaulē

Linda Zalāne, 03.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizceļot uz Brazīliju vai Madagaskaru, fiziski atrodoties Rīgā, vai paspēlēties virtuālā smilšu kastē, radot kalnus un vulkānus. Tas iespējams interaktīvajā multimediju izstādē Future Live!.

Izstādē gan bērni, gan pieaugušie var izprast, kā veidojas zvaigznes un planētas, spēlēties ar interaktīviem zemūdens pasaules objektiem, atdzīvināt izkrāsoto zvēriņu lielā digitālā ekrānā, izmēģināt virtuālās realitātes brilles un šūpoties, lidojot cauri abstraktām pilsētām. Izstādi izveidojis uzņēmums Welldone Production sadarbībā ar partneriem, bet objekti ir aizgūti no dažādām pasaules valstīm.

«Izstādē kopumā pieejami 15 dažādu izmēru un apjomu objekti, kas interaktīvā un iesaistošā veidā ļauj iepazīt gan pasaules uzbūvi, gan arī ielūkoties virtuālajā realitātē, izaicina cilvēku kustēties vai arī izbaudīt rotaļas prieku. Daži apmeklētāji, kuri jau paviesojušies Future Live! ekspozīcijā, to salīdzina ar Avatara pasauli,» atzīst izstādes Future Live! organizatore Inga Kadeka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga reklāmas kampaņa tiks Stendzeniekam

Elīna Pankovska, 02.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Rīga šā gada rudens un ziemas, kā arī nākamā gada pavasara un vasaras reklāmas kampaņu izstrādās reklāmas aģentūra !Mooz, kuras 95% akciju pieder Ērikam Stendzeniekam.

Šī iepirkuma līgumcena ir 19,9 tūkst. Ls bez PVN. Kopumā tika iesniegti trīs piedāvājumi, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā. Iepirkuma rīkotājs bija Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).

«!Mooz jau ir strādājusi pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām. Mūsu uzdevums ir turpināt kopīgi veidot Live Rīga kampaņas, lai sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā. Šo kampaņu uzmanības fokusā būs daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā,» norāda RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens/ziemas, gan pavasara/vasaras kampaņām. Pretendentiem bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgas popularizētājs aktīvi sludina iepirkumus par portālu Live Rīga

, 01.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas popularizētājs nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) 1.februārī ir izsludinājis jaunu iepirkumu, kurā meklē portāla Live Rīga satura izstrādātāju, liecina IUB mājas lapā pieejamā informācija.

Tajā pretendenti var pieteikties līdz 17.februārim.

Savukārt pirms aptuveni mēneša izsludinātais RTAB iepirkums par interneta resursa Live Rīga izstrādi un ieviešanu jau noslēdzies. Tajā bija pieteicies viens pretendents SIA NT Media, kas 28.janvarī paziņots par uzvarētāju. Iepirkuma kopējā līgumcena ir 19.8 tūkst. Ls.

Pērn 24.novembrī RTAB atklāja interneta lapu www.liveriga.com, kas bija pirmais solis Live Rīga portāla izveidē. Portāls informēs par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā.

Uzņēmumu reģistrā nodibinājums RTAB, kura dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija, tika iegrāmatots pērn oktobra beigās. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Meklē interneta vietnes Live Rīga izstrādātāju

, 30.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas popularizētājs nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) ir izsludinājis iepirkumu par interneta resursa Live Rīga izstrādi un ieviešanu, liecina pieejamā informācija Iepirkumu un uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā.

Iepirkumā pretendenti var pieteikties līdz 2010.gada 12.janvārim. Līgumu ar uzvarētāju paredzēts slēgt uz 4 mēnešiem. Db jau vēstīja, ka 24.novembrī Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs atklāja interneta lapu www.liveriga.com, kas ir pirmais solis Live Rīga portāla izveidē. Portāls informēs par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā.

Kā jau ziņots, Rīgas mārketinga komunikācijas kampaņa septiņās valstīs notiks zem vienota - LIVE RĪGA – zīmola. Visos tirgos tiks izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Uzņēmumu reģistrā nodibinājums RTAB, kura dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija, tika iegrāmatots oktobra beigās. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%. Db jau rakstīja, ka līdzšinējie projekti saistībā Live Rīga realizēti steigā. Daudzām aģentūrām vispār bijusi liegta iespēja, šī zīmola izveides konkursā piedalīties. Latvijas galvaspilsētas zīmola izstrādāja Vācijas aģentūra Embassy, par to saņemot aptuveni miljonu latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Itālijā informē par biznesa un tūrisma iespējām Latvijā

Lelde Petrāne, 03.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2. decembrī vēstniecībā Itālijā notika seminārs Itālijas tūrisma un biznesa nozares žurnālistiem Atklāj Rīgu 360°. Semināra mērķis bija informēt Itālijas žurnālistus par jaunām biznesa un tūrisma iespējām Latvijā un Rīgā, pastāstīja Ārlietu ministrijā.

Semināru atklāja vēstnieks Itālijā Artis Bērtulis, uzsverot, ka Latvijai Itālija ir prioritārs tūrisma tirgus ar lielu izaugsmes potenciālu. Vēstnieks norādīja, ka pēdējo gadu laikā tūristu skaits no Itālijas Latvijā palielinās un Latvija ir jau kļuvusi par atpazīstamu tūrisma galamērķi Itālijā, tādejādi ir vēl svarīgāk to turpināt, lai veicinātu uzņēmēju un tūristu interesi apmeklēt Latviju.

LIAA pārstāvniecības vadītāja Itālijā Andra Minkeviča iepazīstināja klātesošos ar Latvijas biznesa vidi, makroekonomiskajiem rādītājiem un ekonomiskās izaugsmes potenciālu. Uzstāšanās laikā A. Minkeviča uzsvēra, ka Latvija ir investīcijām un uzņēmējdarbībai pievilcīga valsts, ņemot vērā tās stratēģisko novietojumu ar pieeju Ziemeļeiropas un Austrumeiropas tirgiem, kā arī labvēlīgo nodokļu režīmu un valsts atbalstu uzņēmējdarbībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms jūnija sākumā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām politiķi nekautrējas lielīties ar padarītajiem darbiem, un nereti arī greznoties ar svešām spalvām.

Kā pirmās šā gada sākumā televīzijā un radio parādījās apvienības Saskaņas centrs un Gods kalpot Rīgai reklāmas, kurā Rīgas mērs Nils Ušakovs un vicemērs Andris Ameriks uzskaita sasaukuma laikā paveiktos darbus. N. Ušakovs gan norādījis, ka šī nav reklāmas kampaņa, vienkārši iedzīvotājiem tiek stāstīts par izdarīto.

Daudzi no video minētajiem projektiem Rīgā uzsākti pateicoties tieši Eiropas naudas līdzfinansējumam, kas kā zināms ir jāizmanto noteiktā laika periodā, neatkarīgi no pie varas esošā mēra partijas piederības.

Tas attiecas, piemēram, uz skolu un bērnu dārzu siltināšanu. Rīgas domes pārstāvis Viktors Daugamalis norāda, ka pašreizējais aktivitāšu periods ir 2009.gada 3.ceturksnis līdz 2013.gada 4.ceturksnis. Tāpēc šajā laika periodā pašvaldībai bija iespēja realizēt tik daudz projektu saistībā ar izglītības iestāžu renovāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Kampaņas Live Riga organizētāji amatieriski nosaukuši Rīgu par pilsētu, kurā pirmo reizi izgaismota Ziemassvētku egle . Esmu pārliecināts, ka šī kļūme nav bijusi Rīgas pilsētas vadītāju vēlme, bet gan traģiska kļūda, ko izraisījuši entuziasti ar savām nepārdomātajām aktivitātēm un bez nopietnas pieredzes tūrisma galamērķu, pilsētu vai valstu tēla veidošanā,» tā laikrakstā Diena savu viedokli pauž Pāvo Plivs Igaunijas reklāmas aģentūru savienības valdes loceklis.

«Es priecājos, ka Rīga ir nolēmusi veidot pilsētas zīmolu un, izmantojot reklāmas kampaņas, demonstrēt pilsētas spēku un pievilcību. Tas ir nepieciešams arī Rīgas iedzīvotājiem. Taču kampaņas Live Riga veidotāji nopietni riskē ar pilsētas reputāciju un zīmolu. Rīga ir izvēlējusies sevi pozicionēt kā pirmās Ziemassvētku eglītes dzimšanas vietu - tas labākajā gadījumā samulsina kaimiņvalstis (piemēram, igauņu un vācu vēsturnieki uzskata, ka pirmoreiz eglīte tika rotāta Tallinas pilsētas laukumā 1441.g.), bet sliktākajā gadījumā liek domāt, ka Rīga un Latvija vēlas kļūt pazīstama kā vieta, kas uzmanību piesaista nevis ar saturu, bet ar apšaubāmām mārketinga metodēm (Live Riga kampaņa seko tūlīt pēc «meteorīta» reklāmtrika). Teiciens «labāk sliktas ziņas nekā vispār nekādu ziņu» neattiecas uz zīmola veidošanu. Tām unikālajām priekšrocībām, kuras vēlaties ņemt zīmola izveides pamatā, jābūt reālām un neapšaubāmām. Ar aptraipītu zīmolu produktam ir grūti izveidot labu reputāciju.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aptauja: 34% aptaujāto nezina, kas ir LIVE Riga kampaņa

Vēsma Lēvalde, 08.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

60% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju tikai varbūt izvēlētos Rīgu kā tūrisma galamērķi, ja būtu citas valsts iedzīvotāji. Savukārt 17% aptaujas dalībnieku ir pārliecināti, ka to noteikti apmeklētu, bet 8% uzskata, ka to noteikti neizvēlētos apmeklēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Neizpratnē, kāpēc Latvijā radītas kartes vietā LIVE Riga izvēlas Google

Sanita Igaune, 05.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Karšu izdevniecības Jāņa sēta līdzīpašniekam Jānim Turlajam nav saprotams, kāpēc Rīgas domes un pašvaldību struktūrvienību interneta vietnēs, piemēram, LIVE Riga, kas ir Latvijas tūrisma popularizācijas vietne, tiek izmantoti Google pārlūki, lai gan tur kartes ir ļoti nepilnīgas.

«Mēs vairākas reizes esam vērsušies Rīgas domē un tās struktūrvienībās, lai viņus informētu, ka Jāņa sētai ir Latvijā izstrādās kartes par salīdzinoši nelielu maksu, bet atbalsts no šīm struktūrvienībām nav saņemts,» DB sacīja J. Turlajs. «Manuprāt, būtu tikai pašsaprotami, ka Google kartes vietā būtu karte, par kuru nebūtu kauns, bet viņiem tas nav pašsaprotami,» turpina viņš.

LIVE Riga zīmola attīstītāja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) direktors Gastons Neimanis DB sacīja, ka izprot Jāņa sētas nostāju, jo uzņēmumam ir biznesa intereses. «Google ir bezmaksas, un šī apstākļa dēļ mēs izmantojam Google pārlūkus,» sacīja G. Neimanis, vienlaikus norādot, ka labprāt izmantotu Latvijā veidotas kartes, bet diemžēl šobrīd nav finanšu, lai varētu to atļauties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga pavasara/vasaras reklāmas kampaņu izstrādās Adell

Sanita Igaune, 08.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nodibinājuma Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) iepirkumā par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi ir uzvarējusi Reklāmas aģentūra Adell, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.

Šim mērķim RTAB paredzējis tērēt 64 tūkst. Ls. Atbilstoši Lursoft datiem reklāmas īpašnieks ir Varis Lāzo, kas uzņēmumā ir vienīgais valdes loceklis.

Tāpat vēl aizvien – līdz 20.aprīlim, pretendenti var pieteikties RTAB iepirkumā par reklāmas izvietošanu 11 valstu medijos Live Rīga pavasara/vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām. Šajā iepirkumā RTAB kā paredzēto līgumcenu norādījis 566 tūkst. Ls.

Iepirkumu par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi, RTAB izsludināja 11.februārī, tajā piedāvājumus iesniedza trīs pretendenti.

Db.lv jau rakstīja, ka RTAB aizvadītā gada novembra beigās uzsāka Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju kampaņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savā profilā sociālajā tīklā Draugiem.lv sadaļā «citiem iesaku» Rīgas Tūrisma un attīstības biroja (RTAB) interneta projektu vadītāja Sabīne Markus īsi un kodolīgi ierakstījusi: «www.kosmodroms.lv».

Tā ir saite uz SIA Cosmodroms interneta vietni - šī firma nupat uzvarējusi RTAB rīkotajā iepirkuma konkursā par Rīgas tūrisma interneta portāla Live Riga satura izstrādi, atjaunošanu un tulkošanas pakalpojumiem, vēsta laikraksts Diena.

S. Markus līdz 2010. gada vidum bijusi SIA Cosmodroms valdes priekšsēdētāja un līdzīpašniece un joprojām uztur draudzīgas attiecības ar pašreizējiem firmas īpašniekiem.

Uz Dienas jautājumu, vai tādējādi neveidojas interešu konflikts, S. Markus atbildējusi, ka «RTAB strādā viesmīlības nozarē, kas paredz savstarpēji draudzīgu attiecību veidošanu», un apgalvojusi, ka «pretendentu pieteikumi iepirkumos tiek vērtēti pēc objektīviem, definētiem kritērijiem, par uzvarētāju atzīstot to, kura piedāvājums ir ieguvis vislielāko punktu skaitu».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Visvairāk par Rīgu interesējas Krievijā un Zviedrijā

, 16.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākais LIVE RĪGA mājas lapas ārvalstu apmeklētāju skaits bijis no Krievijas, Zviedrijas un Vācijas. Kopš kampaņas sākuma 24. novembrī mājas lapu apmeklējuši jau 52.22 tūkst. interesentu no 109 pasaules valstīm.

Vislielākā interese par LIVE RĪGA piedāvājumu bijusi tajās septiņās valstīs, kur norit tūrisma veicināšanas ziemas kampaņa. Īpaši pieaudzis ir mājas lapas apmeklētāju skaits no Krievijas.

Kampaņas mājas lapas liveriga.com apmeklētāju skaits no ārvalstīm:

• Krievija - 9 734;

• Zviedrija - 7 696;

• Vācija - 7 615;

• Lietuva - 5 995;

• Igaunija - 5 652;

• Somija - 3 070;

• Norvēģija - 1 609.

Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa septiņās valstīs notiek zem vienota - LIVE RĪGA – zīmola.

Db.lv jau vēstīja, ka mājas lapa liveriga.com darbu sāka šī gada novembra beigās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien sasaukta darba grupas sēde, lai pārrunātu atbildīgo institūciju gatavību buru kuģu regates The Tall Ships Races 2013 posma, kas notiks Rīgā 2013.gada jūlijā, rīkošanai. Tika nolemts, ka turpmāk regates koordinatora funkcijas veiks nodibinājums LIVE Riga, atsevišķu biroju šī pasākuma norises nodrošinājumam neveidojot.

Rīga ir iekļauta starptautiskās organizācijas Sail Training International 2013. gadā rīkotās burinieku regates The Tall Ships Races 2013 maršrutā Orhūsa (Dānija) – Helsinki (Somija) –Rīga – Ščecina (Polija). Saskaņā ar plānoto grafiku, buru kuģi Rīgas ostā viesosies no 24.līdz 28.jūlijam.

The Tall Ships Races ir lielākā burinieku un jahtu regate pasaulē. Tajā ik gadu piedalās ap 80 - 100 burukuģu no visas pasaules. Ņemot vērā regates arvien pieaugušo popularitāti, Latvijas Burāšanas mācību asociācijas valdes priekšsēdētājs Uģis Kalmanis prognozēja, ka 2013. gadā Rīgas ostā ienāks ap 100 buru kuģu, atvedot sev līdzi apmēram 5000 burātāju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd vairāk nekā 50 starptautiskajos biznesa pakalpojumu centros (SBPC) Latvijas galvaspilsētā strādā apmēram 15,5 tūkstoši cilvēku, 2030. gadā šis skaitlis varētu sasniegt pat 38 tūkstošus, liecina SIA Colliers International Advisors dati.

Starptautiskā komunikācija un starptautisku biznesu piesaiste pašlaik ir viena no Rīgas galvenajām prioritātēm, stāsta Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūras (Live Riga) direktora p.i. Rolands Bogdanovs. Viņš atzīmē, ka pašlaik Live Riga kopā ar Colliers strādā pie kopīgas stratēģijas izveides, lai tuvāko gadu laikā galvaspilsētai piesaistītu pasaules līmeņa spēlētājus, kas uzlabotu gan kopējo dzīves līmeni, gan Rīgas pievilcību citu investoru acīs.

Maina prioritātes

Rīga starptautiskā mērogā joprojām ir kā apslēptais dārgums, jo līdz šim mums vēl nav izdevies izmantot visu pilsētas potenciālu ārvalstu investīciju piesaistē, atzīst R. Bogdanovs. “Tas ir stāsts par attieksmi, proaktivitāti un prioritātēm, kas iepriekšējā RD sasaukuma laikā nebija saistītas ne ar starptautisko investoru piesaisti, ne ar pilsētas starptautisko pozicionēšanu. Rīgas oficiālā mājaslapa pat nebija pieejama angļu valodā, arī komunikācija sociālajos tīklos nebija uz biznesu orientēta, turklāt galvenokārt notika tikai latviešu un krievu valodā. Bija citi prioritārie tirgi un nozares, kā rezultātā Rīgas vārds globālā mērogā neizskanēja tik skaļi, cik gribētos. Šobrīd Rīgas starptautiskā komunikācija ir mūsu prioritāte,” skaidro RD pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Himna ir jādzied

Silvestrs Savickis, [email protected], 05.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ik pa laikam masu saziņas līdzekļu slejās tiek iztirzāta tēma par Rīgas un Latvijas kā tūrisma citadeles popularizēšanu. Top skanējumu ieguva Rīgas pašvaldības un aviokompānijas Air Baltic projekts Live Riga, kura adresāti meklējami ārzemēs, kā arī, gandrīz vienlaicīgi, Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) realizētā kampaņa Redzi, Latvija runā, kas primāri ir vērsta uz vietējo tirgu.

Pirms pāris gadiem Ēriks Stendzenieks paziņoja, ka viss līdz šim no valsts tūrisma kūrētāju un Latvijas Institūta puses darītais ir kaķiem un piedāvāja savu stāstu versiju kampaņā youwontbelieveit, kur figurēja tādi objekti kā Jūrkalnes zilā govs, aerodiums, Pedvāles muzejs, dziesmu svētki u.c. Pilnībā piekrītu, ka potenciālie ārzemju tūristi brauks skatīties atšķirīgas no citviet pasaulē redzētajām, interesantas un, galvenais, konkrētas lietas. Arī mēs taču braucam uz Romu skatīties konkrētu Trevi strūklaku, bet uz Ķīnu – Lielo mūri un pēc tam tikai apgūt vēstures leģendas.

Katra no kampaņām ir izraisījusi gan pozitīvu vērtējumu, gan kritikas gūzmu un tas ir tikai labi. Diskusijas veicina kvalitāti. Tomēr būtisks ir jautājums, kur gan šīs visas tūrisma veicināšanas aktivitātes paliek? Kādu brīdi, kritikas krustugunīs, tās tiek apspriestas publiskajā telpā, bet tad pazūd no ierindas latvieša dienas kārtības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Suvenīru budžetus negrib atklāt

Lāsma Vaivare, 05.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dažādi nodibinājumi un organizācijas nelabprāt atklāj, cik tērē suvenīriem, kuriem pasaulē jānes stāsti par Latviju.

Paredzēts, ka 2014. gadā Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) suvenīru iegādei tiks izmantoti 5% no kopējā gada budžeta, norāda biroja vadītāja Vita Jermoloviča.

Tiesa, cik liels ir gada budžets, informācija netiek sniegta. Arī nodibinājuma Rīga 2014 pārstāvji no šī jautājuma izvairās. Runātīgāka ir Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) tūrisma mārketinga eksperte Liene Pīpkalēja. TAVA šogad šim mērķim plāno atvēlēt ap septiņiem tūkst. eiro (bez PVN), kas ir mazāk nekā pērn izmantotie gandrīz deviņi tūkst. eiro.

Neveiksmīga pieredze

TAVA drīzumā plāno organizēt iepirkumu personalizētu suvenīru iegādei. Pēdējos gados gan divi ar suvenīru iegādi saistīti konkursi noslēgušies bez rezultāta. 2012. gadā tika izsludināts konkurss ar domu atrast kādus jaunus oriģinālus suvenīrus, ko izmantot korporatīvo attiecību stiprināšanai un pasniegt starptautiskajās tūrisma izstādēs vai citos sarīkojumos gan tūrisma profesionāļiem, gan plašai publikai, lai veidotu viesmīlīgu priekšstatu par mūsu valsti un tās tūrisma piedāvājumu. Tā kā nebija svaigu un interesantu suvenīru ideju un arī cenas bija pārāk augstas, konkurss beidzās ar neko. Arī pērnruden izsludinātais iepirkums par suvenīru un kartona stendu izgatavošanu bija neveiksmīgs – tajā vispār nepieteicās neviens pretendents. Tas gan nenozīmē, ka TAVA iztiek bez suvenīriem – pērn par 2,6 tūkst. eiro (bez PVN) tika noslēgts līgums ar SIA Aba prezent par personalizētu šokolāžu izgatavošanu un piegādi, 2012. gada nogalē – ar SIA RicBerry par 5,3 tūkst. eiro par augļu un dārzeņu sukāžu un sīrupu piegādi mārketinga pasākumu īstenošanai, izriet no informācijas TAVA mājaslapā. L. Pīpkalēja papildina: pērn iegādātas arī briļļu tīrāmās drāniņas, plastmasas maisiņi, glāžu paliktņi, stikla šķīvji personalizēti ar tūrisma tēla logo. TAVA suvenīru iegādi plāno budžeta ietvaros un izvērtējot vajadzības – tiek apzināti iespējamie apakšuzņēmēji, noskaidrotas izmaksas un izvēlēts piedāvājums ar izdevīgāko cenu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reņģes un rabarberi, kaņepes un truša gaļa, rudzu maize un nēģi – šādu ēdienkarti četros gadalaikos nākamgad rīdziniekiem un pilsētas viesiem gatavo projekta Gaumīgi garšīgā galvaspilsēta – Rīga dalībnieki. Izvērtējot šā gada panākumus pilsētas viesu pievilināšanā ar ēdieniem, Rīgas tūrisma attīstības birojs un biedrība Latvijas pavāru klubs atzīst – viss izdevies lieliski un var sākt šo galvaspilsētas popularizēšanas veidu attīstīt vēl aktīvāk, raksta laikraksts Latvijas Avīze.

«Sākot šo projektu, patiesībā bija arī daudz šaubu, vai mēs spēsim atrast īsto veidu, kā ieinteresēt restorānus un tūristus,» atzinis pilsētas vicemērs Andris Ameriks. Viņš arī uzsvēris, ka pilsēta savu atbalstu noteikti saglabās un to nespēšot ietekmēt pat tuvojošās pašvaldību vēlēšanas.

Restorāna Bibliotēka N1 šefpavārs un raidījuma Mūsdienu Latvijas garša eksperts Māris Jansons norādījis – esot prieks, ka šāds projekts sācies un tik veiksmīgi īstenojas.

Viens no veiksmīgākajiem projekta Gaumīgi garšīga galvaspilsēta – Rīga restorāniem, kas izturējis līdz pat gada beigām, ir restorāns Neiburgs, norāda Latvijas Avīze. Tā šefpavārs Tomass Godiņš sacījis: «Sākumā bažījāmies, kā klienti pieņems speciālo projekta Live Riga piedāvājumu ēdienkartē katram mēnesim, bet pēc pavisam neilga laika secinājām – tas viņiem patīk. Nu jau ir tā, ka cilvēki nāk, lai speciāli izgaršotu īpašo piedāvājumu. Live Riga ļauj sekot produktu sezonalitātei, radīt ko jaunu, kas man ļoti patīk, jo pastāvīgajā ēdienkartē tas ne vienmēr ir iespējams.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

VIDEO: Mairis Briedis ceļotājiem reklamē Rīgu

Zane Atlāce - Bistere, 26.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienā no reklāmas videofilmu sērijas Rīga rīdzinieka acīm jeb Insider's Guide in Riga, galvaspilsētu reklamē arī Pasaules Boksa padomes (WBC) čempions pirmajā smagajā svarā Mairs Briedis, informē Rīgas Tūrisma attīstības birojā.

Reklāmas videofilma ceļotājiem reklamē Brieža dzimto pilsētu, sniedzot ieskatu tajā, kas viņu padarīja par nosvērtu, mierīgu un savaldīgu čempionu. Video balstīts uz M.Brieža policista darba reālo ikdienu, boksa zvaigzne nonāk vairākos visai neparastos apstākļos.

Video Rīgas Tūrisma attīstības birojam Live Rīga radījusi reklāmas aģentūra DDB Latvia un producents Jānis Nords.

2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB). Tā dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai airBaltic, LVRA un ALTA - katram 10%.

RTAB kā savas darbības un LIVE RĪGA zīmola vadmotīvu izvirzījis principu Labi rīdziniekam - labi tūristam. RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Prezidentūra pasākumu telpu tirgu neiešūpos


Kristīne Stepiņa, 03.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī prezidentūras laikā Latvijā notiks virkne vērienīgu pasākumu, ieguvējas pārsvarā būs Daugavas kreisā krasta viesnīcas , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pārējos konferenču un semināru centrus šis notikums būtiski neietekmēs. Kopumā konferenču un semināru segmentā Rīgā vērojamas pozitīvas tendences – palielinās ārvalstu kompāniju interese par pasākumu rīkošanu šeit, profesionālās izstādēs vairs nav jāiepazīstina ar Rīgas piedāvājumu, kā tas bija pirms vairākiem gadiem. No gada uz gadu Latvijā notiek vairāk starptautisku konferenču un semināru. «Telpu īres tirgus iešūpošana nenotiek tikai ar vienu vērienīgu pasākumu. Tas ir bijis ilgstošs darbs, popularizējot Latviju kā labu korporatīvo pasākumu norises vietu, ko vairāku gadu garumā ir veicis gan Rīgas Tūrisma attīstības birojs, gan komersanti,» ir pārliecināts Live Riga mārketinga un komunikāciju direktors Aigars Smiltāns. Tieši cena ir faktors, ar kuru Latvija var konkurēt Eiropā. «Pašlaik Rīga ir cenu ziņā pieejamāka nekā citas Eiropas valstis. Tā sniedz plašāku pakalpojumu paketi par salīdzinoši zemāku cenu. Šogad viesnīcu piedāvātās cenas konferenču un semināru organizēšanai ir palielinājušās vidēji par 3 līdz 5%, kas galvenokārt ir saistīts ar darba spēka izmaksu pieaugumu. Salīdzinot ar citām Eiropas valstīm, kurās cenu pieaugums ir aptuveni 3 līdz 7%, esam konkurētspējīgi,» uzskata A. Smiltāns.

Komentāri

Pievienot komentāru