Dominante Park Ķekavā otrā kārta tiks nodota ekspluatācijā augusta vidū – sešas nedēļas pirms iepriekš plānotā termiņa beigām.
Jau šobrīd noslēgti līgumi par visu (100%) industriāli-loģistisko platību nomu (to kopējā platība ir 20 736 kv. m.) ar tādām lielām Eiropas kompānijām kā Brenntag, Itella Logistics, Rhenus Logistics, Via 3L, kā arī ar citiem Latvijas tirgus līderiem, Db.lv informē Dominante Park mārketinga vadītājs Boriss Epšteins.
Parka trešā kārta, kurā industriālās noliktavu telpas aizņem aptuveni 24 000 kv. m., savukārt biroju un tirdzniecības – aptuveni 5 500 kv. m., tiks nodota ekspluatācijā 2008. gada novembrī. Uzsākta parka ceturtās un piektās kārtas projektēšana, kuras paredzēts nodot ekspluatācijā 2009. gada nogalē – 2010. gada sākumā.
Patlaban norit konkurss par parka nomnieku – Dominante Park attīstības koncepcijā paredzēto tirdzniecības un servisa sniedzēju piesaisti otrajai un trešajai kārtai. Plānots, ka to vidū būs bankas filiāle, kopēšanas centrs un biroja preču tirdzniecības veikals, preses un sīkpreču (press-point, convenient store) veikali, fitnesa centrs, bērnudārzs, degvielas uzpildes stacija un ātrās apkalpošanas restorāns. Šie nomnieki apkalpos ne tikai fiziskas personas – rezidentus (šobrīd parka darbinieku un apmeklētāju skaits ir 2 000 cilvēku dienā, uz 2010. gadu šis skaits sasniegs jau 5 000 cilvēku), bet arī 120 000 iedzīvotāju, kuri dzīvo Dominante Park apkārtnē ik dienas pa Via Baltica maģistrāli mēro ceļu gar to.
Pēc Dominante Park valdes priekšsēdētāja Edgara Štelmahera vārdiem, otrās kārtas nodošana, apsteidzot nodošanas ekspluatācijā grafiku, skaidrojama ar augsto pieprasījumu no nomnieku puses.
„Situācijā, kad ekonomikas tempi samazinās, mēs esam saskārušies ar pieprasījuma pieaugumu loģistikas telpām, jo uzņēmumi vēlas optimizēt savus izdevumus par transportu un noliktavu loģistiku. Kompānijām, kuras Dominante Park Ķekavā nomā birojus vai noliktavu telpas, mēs piedāvājam vienu no visattīstītākajām biznesa infrastruktūrām, kāda šobrīd pieejama Latvijā, kā arī iespēju ievērojami ieekonomēt resursus, netērējot laiku automašīnu sastrēgumos,” uzsvēr E. Štelmahers.