Londonā ir sācies gadskārtējais tūrisma gadatirgus World Travel Market 2007 (WTM), kurā Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) kopā ar Latvijas tūrisma nozares pārstāvjiem prezentē aktuālāko Latvijas tūrisma piedāvājumu, informēja TAVA pārstāvis Normunds Ķietis. Jau pirmajā dienā pie Latvijas tūrisma stenda bijusi vērojama pastiprināta angļu tūrisma profesionāļu interese.
Izstāde ilgs no 12. līdz 15.novembrim.
'Apmeklētāji jautā gan par jaunām Latvijas viesnīcām, gan spa-centriem, gan nākamās sezonas lielāko kultūras notikumu – Latvijas dziesmu un deju svētkiem.
2006.gadā WTM apmeklēja 47264 apmeklētāji, tai skaitā 11000 tūrisma profesionāļi no 202 pasaules valstīm un tika noslēgti darījumi 28 miljardu mārciņu apmērā.
Lielbritānija ir viens no Latvijas tūrisma augsti prioritārajiem mērķa tirgiem. Pagājušajā gadā Latviju apmeklēja 77100 angļu tūristu, vidēji pavadot šeit 3,8 diennaktis un iztērējot 23 miljonus latu, kas ir otrs labākais rādītājs aiz vācu tūristiem.
Angļi savukārt ir bijuši otrie aiz norvēģiem, rēķinot viena ceļotāja vidējos izdevumus dienā – 79 Ls.
Balstoties uz 2007.gada Centrālās statistikas pārvaldes datiem, varot prognozēt, ka angļu tūristu skaits un to izdevumi šogad pārsniegs 2006.gada rezultātus.
Londonas tūrisma gadatirgū TAVA apmeklētāju uzmanību piesaista ar jūgendstila stendu, kurā atrodami visi jaunākie tūrisma informatīvie materiāli: tai skaitā Latvijas Top – 10, dažādas produktu brošūras, plašs gastronomiskā, aktīvā tūrisma piedāvājums u.t.t.
No Latvijas Londonas gadatirgū šogad piedalās 19 tūrisma nozares pārstāvji, tai skaitā ienākošā tūrisma firmas, viesnīcas, lidsabiedrība airBaltic, Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija, RTKIC un TAVA.