Jaunākais izdevums

Madonnas koncerta biļešu tirdzniecības pirmajā pusstundā mājas lapā www.ticketpro.lv radušās problēmas, un tajā biļetes iegādāties nevar.

Jau ziņots, ka šodien plkst. 10 tika uzsākta biļešu tirdzniecība uz 4. augustā Tallinas Dziesmu svētku estrādē paredzēto slavenās mūziķes Madonnas vienīgo koncertu Baltijā. Sticky & Sweet Tour pasaules koncertturneju, kuru Madonna uzsāka pagājušajā gadā, kopumā jau apmeklējuši vairāk nekā 2 miljoni cilvēku 58 valstīs. Šī turneja kļuvusi par veiksmīgāko mākslinieces karjerā un tās ieņēmumi 2008. gadā veidoja iespaidīgu summu – aptuveni 280 miljonus dolāru, liecina informācija koncertaģentūras FBI mājas lapā.

Jau ziņots, ka no 2. marta biļetes varēja iegādāties FBI koncertu kluba biedri, un jau tad bija radušās tehniskas problēmas, taču bija solīts, ka tās līdz biļešu tirdzniecības brīdim būs novērstas.

Šobrīd tehniskās problēmas ir jau novērstas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lady Gaga kocertu rīkotāji Baltijas valstīs, koncertaģentūra FBI, iesaka uzmanīties un nekādā gadījumā neiegādāties Lady Gaga koncerta biļetes no rokas, bet pirkt tās tikai no oficiālā koncerta biļešu izplatītāja Ticketpro.

Ticketpro pārstāvis Latvijā Uģis Liepiņš skaidro: «Šobrīd mūsu rīcībā nodotas aptuveni 40 viltotas koncerta biļetes, kuras pircēji iegādājušies caur sludinājumiem - no rokas. Dažos gadījumos biļetei līdzi iedots arī viltots Maxima veikala čeks, tā ar viltu radot priekšstatu, ka biļete ir īsta, jo Maxima veikalu Informācijas centros tiešām atrodas Ticketpro biļešu kases. Mēs vēlamies uzsvērt, ka, iegādājoties biļetes no rokas, pastāv augsts risks nopirkt viltojumu.»

Lai arī viltotā biļete var izskatīties ļoti līdzīga oriģinālajai, pie ieejas norises vietā visas koncerta biļetes tiks skenētas un apmeklētājiem ar viltotām biļetēm ieeja tiks liegta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1.89 miljardi. Tik daudz mājas lapas pēc jaunākajiem datiem ir pieejamas interneta vidē, no kurām katra cīnās par vienu un to pašu - cilvēku uzmanību. Tas uzņēmumu vadītājiem liek uzdot pamatotu jautājumu: vai ir vērts ieguldīt laiku, lai biznesam izveidotu profesionālu mājas lapu, lai pēc tam turpinātu cīnīties par apmeklējumu tik sīvas konkurences apstākļos?

Ierakstot Google, vai uzņēmumam ir nepieciešama mājas lapa, atbilde ir nešaubīgs ''jā''. Iemesli tiek minēti dažādi, bet gavenais arguments - atsakoties no mājas lapas, uzņēmums paliek zaudētājos, jo mūsdienās tā nozīmē vairāk par digitālo ziņojumu dēli. Mājas lapas ir kļuvušas arī par uzņēmumu vizītkarti, komunikācijas kanālu un peļņas avotu.

Ir pagājis tas laiks, kad mājas lapas izveide bija laikietilpīgs un dārgs process, ko mazi uzņēmumi nevarēja atļauties. Ja savulaik par mājas lapas izveidi dažs labs uzņēmums šķīrās no vairākiem tūkstošiem, tad šodien cenas svārstās no nulles līdz pāris desmitiem eiro.

Pieņemamās izmaksas ļauj dažāda lieluma uzņēmumiem veidot savas mājas lapas un interneta veikalus, tomēr globāli tikai aptveni puse uzņēmumu to ir izdarījuši. Lūk, ko otra puse un tu zaudē, atsakoties no savas mājas lapas:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 5. martā, plkst. 10 sākas biļešu tirdzniecība uz vienīgo Madonnas koncertu Baltijā, kas norisināsies 4. augustā vairāk nekā 70 tūkstošu vietu ietilpīgajā Tallinas Dziesmu svētku estrādē.

Biļetes varēs iegādāties interneta mājaslapā www.ticketpro.lv. Tikai pirmajā biļešu tirdzniecības dienā būs iespējams nopirkt arī speciālās kasēs kinoteātrī Cinamon tirdzniecības parkā Alfa un Arēnas Rīga kasēs. Stāvbiļete maksās 43 latus, bet biļete fanu zonā, kas atradīsies skatuves priekšā, maksās 90 latus. Limits vienam pircējam būs 6 biļetes.

Jau 2. martā tika sākta biļešu iepriekšpārdošanas akcija, kuras laikā ierobežotu skaitu biļešu varēja iegādāties koncertaģentūras FBI koncertu kluba biedri. Visas FBI koncertu kluba biedriem atvēlētās biļetes tika izpirktas diennakts laikā. Kā atzinis Ticketpro Baltics izpilddirektors Madis Brjancevs, pirmajā iepriekšpārdošanas dienā sistēma tika pamatīgi pārslogota, kā arī radās dažādi tehniski traucējumi, kā rezultātā klientiem biļešu iegādes process aizņēma ilgāku laiku, raksta TVNET. Daļa klientu vēl nav saņēmuši biļešu iegādes apstiprinājuma e-pastu, lai arī nauda no konta jau ir samaksāta. Vairākas diennaktis firmas starptautiskā komanda ir novērsusi tehniskās problēmas un jau otrdienas rītā sistēma darbojusies normālā režīmā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Agrāk, lai uzņēmums veiksmīgi pārdotu savu preci, pietika ar labu kvalitāti, adekvātu cenu un lielisku apkalpošanu. Vēlāk, palielinoties konkurencei, šīm īpašībām bija jāpievieno reklāma drukātajos vai elektroniskajos medijos. Taču līdz ar tehnoloģiju ārkārtīgi straujo attīstību iepriekšminētajām īpašībām un aktivitātēm šodien veiksmīgs uzņēmums nav iedomājams bez savas vairāk vai mazāk aktīvas mājas lapas, uzsver kompānijas SIA S.P.Q.R. izpilddirektors un arī īpašnieks Zigmārs Ronis.

«Tomēr aizvien mainīgajā pasaulē vairs nepietiek arī ar labu un atraktīvu mājas lapu. Sevišķi, ja savu darbību plānojat izvērst ne tikai Latvijā, bet arī ārpus mūsu valsts robežām. Interneta iespējas, šķiet, šodien ir bezgalīgas. Tikpat bezgalīgas ir arī iespējas sastapt desmitiem, simtiem un pat tūkstošiem konkurentu virtuālajā pasaulē. Taču šeit cīņa par klientu vairs neaprobežojas tikai ar kvalitāti un cenu. Aizvien lielāku nozīmi šajā kaujas laukā aizņem cīņa par pirmajām vietām Google meklēšanas sistēmā,» norāda Z.Ronis.

Aizvien lielāks skaits cilvēku sev interesējošās preces vai pakalpojumu pārdevējus meklē dažādās interneta meklēšanas sistēmās. Latvijā un arī Eiropā populārākā ir Google, kurā ievadot atslēgas vārdus, cilvēks ļoti īsā laikā atrod daudz un dažādus pārdevējus. «Taču ir kāda nianse, kas šajā sistēmā būtiski maina pārdevēju pozīcijas – jūs personiski virtuālajā vidē nekādi nespējat ietekmēt pircēja izvēli par labu sev, ja neatrodaties vismaz pirmajā desmitniekā. Šodienas cilvēkam nav laika atvērt un izpētīt 20, 30 vai vairāk uzņēmumu mājas lapas. Pārsvarā šī izpēte caur Google beidzas pie pirmā divdesmitnieka. Ja neesat šajā skaitā, tad varat uzskatīt, ka priekš konkrētā klienta neeksistējat vispār,» pauž Z.Ronis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mežsaimniecība

Lapkoku finiera lokšņu eksportā Latvija - devītā pasaulē

Juris Paiders, speciāli Dienas Biznesam, 18.10.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2010. līdz 2019. gadam Latvijas ienākumi no lapu koku finiera eksporta bija visai nenozīmīgi, bet pašlaik tā ir ļoti strauji augoša eksporta nozare.

To tāda Pasaules Tirdzniecības organizācijas dati par finiera eksporta ienākumiem uz vienu valsts iedzīvotāju. Lai arī Latvijā finieri ražo lielos apjomos, tomēr vairums tā tiek salīmēts saplāksnī, un tikai pavisam neliels tā apjoms tiek eksportēts kā finieris. Eksporta ienākumu uzrāviens ir saistāms ar triju finiera ražotāju izveidi un ražošanas apjomu pieaugumu — SIA AmberBirch Jekabpilī, SIA Kornbest Olainē, SIA Baltic Birch Wave Aizkrauklē, kā arī Rīgā ilgstoši strādājošo SIA Riga Venner.

Bērza pievilcība

Latvija, kas ir tikai 0,02% no pasaules iedzīvotajiem, piegādā 2,1% no visā pasaulē nepieciešamajiem meža nozares produktiem. 2022. gadā Latvija pēc kopējā meža nozares produkcijas eksporta bija 14. vietā pasaulē, un tas sagādāja Latvijai 3,7 miljardu eiro ienākumus. Latvijas galvenā specializācija pasaulē meža nozarē ir gan ražot preces, kuras jau ir gatavas patēriņam (koka paletes, vīnogulāju balsti utt.), gan arī ražot un eksportēt produkciju, kas tiek izmantota citu preču ražošanai, un pakalpojumus ražošanā, būvniecībā, remontos u.c. Ikvienā pasaules mēbeļu veikalā vai celtnē, kurā tiek izmantots saplāksnis vai finiera loksnes, visai ticami, ka būs atrodama Latvijas eksportētā produkcija. Latvijas meža nozarē ir preču grupas, kuru kopējie gada ienākumi no eksporta pārsniedz pusmiljardu eiro, taču ir preces, kuru pienesums Latvijas eksportā ir mērāms tikai desmitos miljonu eiro, bet kurās tik un tā Latvija ir starp pasaules līderiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz grupas Rammstein koncertu Latvijā, kas 2010. gada 4.martā norisināsies Arēnā Rīga, biļešu tirdzniecība tiks uzsākta nākampirmdien, 2.novembrī, plkst. 10.00, informēja koncertaģentūra FBI.

Biļetes varēs iegādāties interneta lapā www.ticketpro.lv un Biļešu paradīzes kasēs.

No ceturtdienas, 29.oktobra, plkst. 10.00 interneta lapā www.ticketpro.lv tiks uzsākta koncerta biļešu iepriekšpārdošana FBI koncertu kluba biedriem.

Pirmo 1 000 stāvbiļešu cena būs 25 Ls, pārējās stāvbiļetes maksās 30 Ls. Sēdvietas maksās no 25 Ls līdz 35 Ls, atkarībā no sēdvietas attāluma līdz skatuvei. Būs pieejamas arī 1 000 biļetes speciāli ierīkotā fanu zonā, kas atradīsies skatuves priekšā, un to cena būs 45 Ls.

Rammstein Latvijā ieradīsies sava jaunā albuma Liebe ist für alle da popularizēšanas ietvaros. Eiropas turnejas pirmie 27 šovi gandrīz visur tika izpārdoti dažu dienu laikā, un grupas pārstāvji prognozē, ka arī tikko izziņotie 11 tūres koncerti Austrumeiropas valstīs, tostarp Latvijā, tiks izpārdoti īsā laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Straujais krāšņo lapu birums priecē dabas mīļotājus, bet sagādā rūpes apsaimniekotājiem un privāto māju īpašniekiem

Lielāko daļu lapu Rīgā savāc SIA Rīgas meži daļa Dārzi un parki, kas veic pilsētas parku un skvēru sakopšanu. Kopējā apsaimniekojamā platība ir 252,79 ha, kurus veido 105 dažādi objekti. Atsevišķi tiek izdalīts Mežaparks (395,08 ha), kura kopšanai ir atšķirīgi noteikumi, salīdzinot ar pārējām teritorijām. Lapas tur netiek vāktas, bet gan sapūstas dziļāk mežā. Dārzi un parki informē, ka atsevišķs finansējums lapu vākšanai netiek izdalīts, taču, ņemot vērā lielo darba apjomu, sezonas laikā tajā ir iesaistīti teju visi 120 uzņēmuma darbinieki. «Lapas un cita biomasa tiek vesta uz atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumu Getliņi EKO. Tas veic atsevišķu uzskaiti tikai sadzīves atkritumiem un biomasai, tāpēc izdalīt aizvesto tonnāžu ar lapām ir neiespējami, jo biomasu veido nopļautā zāle, zari, lapas,» skaidro Dārzu un parku Rīdzenes iecirkņa vadītājs Andis Gremze. Nordeķu parkā, Uzvaras parkā un Maskavas dārzā atrodas pagaidu lapu novietnes, no kurienes tās tiek pārvietotas uz Getliņu poligonu brīžos, kad tehnika ir mazāk noslogota teritoriju uzkopšanas darbos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Madonnas Tallinas koncerta biļetes izpārdotas rekordātrumā

, 06.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā biļetes uz Madonnas 4. augusta koncertu Tallinā iegādājušies vairāk nekā 10 tūkstoši cilvēku, un vairāk biļešu šobrīd pārdošanā nav, paziņojusi koncertaģentūra FBI.

Kopumā tirdzniecībā nonāca vairāk nekā 70 tūkstoši biļešu, kas tika izpirktas aptuveni diennakts laikā, un no tām vairāk nekā 10 tūkstoši biļešu iegādātas Latvijā.

Šāds biļešu pirkšanas ātrums ir vēsturisks rekords ne vien koncertaģentūras FBI rīkoto pasākumu vēsturē, bet Baltijas valstu šovbiznesā kopumā. Madonnas koncerta biļešu realizācija ātrumā pārspēja iepriekšējo rekordu, kas piederēja grupai Metallica, kuras koncerts 70 tūkstošu skatītāju ietilpīgajā Tallinas Dziesmu svētku estrādē 2006. gadā tika izpārdots trīs dienu laikā. Tas ir arī savdabīgs rekords Latvijai, jo līdz šim vēl nekad uz koncertu ārpus mūsu valsts nav pārdots tik ievērojams biļešu skaits tieši Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu tirdzniecība uz Madonnas šovu, kas 4. augustā notiks Tallinas Dziesmu svētku estrādē, sāksies 5. martā plkst. 10.00. Biļetes varēs iegādāties interneta mājaslapā www.ticketpro.lv, kuras darbību nodrošinās viena no Eiropā lielākajām biļešu izplatītājkompānijām.

Tikai pirmajā biļešu tirdzniecības dienā biļetes varēs nopirkt arī kasēs kinoteātrī Cinamon un Arēnā Rīga. Stāvbiļetes cena būs 43 Ls. Tirdzniecībā nonāks arī 5 000 biļetes fanu zonā, kas atradīsies skatuves priekšā, un tās maksās 90 Ls. Būs pieejams arī 300 VIP biļetes, to cena būs 180 Ls.

19. februārī darbu sākusi arī īpaša Madonnas koncerta info līnija. Zvanot uz numuru 1180 iespējams uzzināt informāciju par pasākumu un biļešu tirdzniecību. Informāciju var saņemt trīs valodās - latviešu, krievu un angļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Horvātijas futbola fani sarīkojuši nekārtības Rīgā; astoņi aizturēti

LETA, 27.07.2012

Spēles moments futbola spēlē starp Latvijas futbola klubu "Skonto" un Horvātijas futbola komandas Splitas "Hajduk" "Skonto" stadionā.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms Rīgā notiekošās Latvijas futbola kluba Skonto un Horvātijas futbola komandas Splitas Hajduk spēles vairāki viesu komandas līdzjutēji sarīkojuši nekārtības gan Rīgas centrā, gan pie Skonto stadiona. Sadursmēs ar faniem kāds Rīgas Pašvaldības policijas darbinieks guvis miesas bojājumus un par notikušo sākts kriminālprocess.

Kā pastāstīja Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes preses pārstāvis Toms Sadovskis, ceturtdienas vakarā līdz spēles beigām aizturēti astoņi futbola fani.

Pirms spēles Alberta ielā izcēlies konflikts starp Hajduk līdzjutējiem un likumsargiem, kura laikā pašvaldības policists guvis miesas bojājumus. Par notikušo sākts kriminālprocess pēc Krimināllikuma 231.panta otrās daļas, proti, par huligānismu, miesas bojājumu nodarīšanu un pretošanos varas pārstāvim. Par šādu nodarījumu var sodīt ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz septiņiem gadiem, paredz likums.

Nekārtības notikušas arī pirms spēles sākuma, kad sācies konflikts starp līdzjutējiem un stadiona apsardzi. Horvātijas kluba fani mēģinājuši vardarbīgi iekļūt skatītāju sektorā, kurš tiem nebija paredzēts, tādēļ bijusi nepieciešama policijas pārstāvju iejaukšanās, kuri līdzjutējus novadīja uz pareizo sektoru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada jūnijā Austrumeiropā gandrīz 40% no visiem mobilo lapu skatījumiem interneta lapās, ko mēra Gemius, ir veikti no Apple viedtālruņiem vai planšetdatoriem. Savukārt Latvijā šis rādītājs sasniedz teju 45%. Vēl biežāk Apple ierīces tiek izmantotas Igaunijā, kur puse no visiem mobilo lapu apmeklējumiem ir veikti no šī ražotāja ierīcēm.

Otrajā vietā Latvijā, līdzīgi kā Austrumeiropā kopumā, pēc mobilo lapu skatījumiem, ierindojas Samsung (23%), trešajā – Nokia (14%), savukārt HTC ir aptuveni 7% daļa, bet Sony Ericsson – aptuveni 5% no visiem apmeklējumiem. Latvijā populārākie modeļi interneta lapu pārlūkošanai ir iPad ar 27,27% no kopējā ierīču skaita, iPhone (16,47%) un Galaxy S II (5,11%).

Dati liecina, ka šā gada jūnijā Austrumeiropā gandrīz 40% no visiem mobilo lapu skatījumiem interneta lapās, ko mēra Gemius, ir veikti no Apple viedtālruņiem vai planšetdatoriem, kas padara amerikāņu kompāniju par Austrumeiropas līderi šajā jomā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dziedātāja Madonna atvērs fitnesa klubu ķēdi. Pirmais klubs durvis vērs Mehiko nākamajā mēnesī, atsaucoties uz viņas biznesa partnera sniegto informāciju, ziņo perthnow.com.au.

«Mūsu mērķis ir radīt vidi, ko iedvesmojis Madonnas redzējums un augstie ideālas sporta zāles standarti,» stāstījis Marks Mastrovs (Mark Mastrov), New Evolution Ventures (NEV) priekšsēdētājs.

«Hard Candy Fitness būs Madonnas viedokļa atspoguļojums, un viņas ieguldījums būs visos sīkumos, ieskaitot mūzikas telpu, gaismas un citas dizaina nianses. Madonnas pieskāriens būs visur,» viņš solījis.

Pirmais Hard Candy klubs - nosaukums iegūts no dziedātājas jaunākā albuma - durvis vērs Meksikas galvaspilsētā Mehiko. Tā atklāšanu 29.novembrī apmeklēšot arī pati dziedātāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules hokeja čempionāts, kas šogad notiks Prāgā un Ostravā no 1. līdz 17. maijam, varētu pulcēt aptuveni 650 tūkstošu līdzjutēju, no kuriem ap 5000 varētu būt no Latvijas, liecina pieejamā informācija. Ostravā gan mūsu komanda nespēlē, tāpēc līdzjutēji tur varētu iemaldīties tikai ekskursijas nolūkos. Savukārt Prāgu ilglaicīgākie fani varētu atcerēties no 2004. gada čempionāta, taču maldīgi ir domāt, ka viss šogad būs tieši tā kā toreiz, pirmdien raksta laikraksts Diena.

Tūrisma firmas Travel Art LV pārstāve Ludmila Glazunova Dienai norāda, ka viena no būtiskākajām atšķirībām, salīdzinot ar čempionātu pirms 11 gadiem, ir tā, ka fani šogad Prāgas sabiedrisko transportu nevarēs izmantot bez maksas. «Iesaku nebraukt par zaķi, jo soda nauda Prāgā ir daudz augstāka nekā Rīgas satiksmei un nezināšana neatbrīvo no atbildības,» brīdina L. Glazunova. Turklāt sabiedrisko transportu nāksies izmantot daudziem, jo arēnas tuvumā autobusu stāvvietu nebūs, paziņojuši čempionāta rīkotāji. Joprojām nav zināms, cik maksās automašīnu novietošana pie O2 arēnas. Vaicāta, kādā veidā fani nokļūs Prāgā, tūrisma firmas pārstāve smejas, ka vienīgi doties kājām neviens neesot pieteicies, bet ar divriteni viens grasoties braukt. Uz Prāgu fani lidos, brauks gan ar organizētiem, gan satiksmes autobusiem un privātajām automašīnām. Hokeja čempionātu savā piedāvājumā bija iekļāvušas vairākas tūrisma firmas, lielākoties gan tikai uz dažām spēlēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Nepievilt klientu – arī virtuālajā pasaulē

Ieva Kustova, P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības biznesa attīstības direktore, 15.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir kāda Facebook lapa, kas pēdējās dienās piesaistījusi manu (un, spriežot pēc dažiem ierakstiem sociālajos medijos, - ne tikai manu) uzmanību, liekot domāt par to, cik liela ir «aiz» dažādiem sociālo mediju profiliem, fanu lapām un komūnām esošu uzņēmumu atbildība pret saviem sekotājiem.

Sociālo tīklu pētnieks Andrē Burks kādā no savām prezentācijām norādījis, ka, domājot par sekotājiem virtuālajā vidē, «tas vairs nav stāsts par mūsu interesēm, tas ir stāsts par viņu interesēm». Citiem vārdiem – mums, kas radām šīs lapas, protams, ir savi biznesa vai kādi citi mērķi, bet cilvēkiem, kas tām sāk sekot, - viņu intereses un vēlme saņemt noteikta rakstura informāciju. Ja liekam viņiem vilties un to nesniedzam, viņi agrāk vai vēlāk mūsu fanu pulku pamet.

Pirms gada – 2011. gada jūlijā – Latvijas Facebook lietotāju uzmanību piesaistīja tikko izveidota virtuālā «komūna» Bring H&M to Latvia (atvediet/atvedīsim H&M uz Latviju). Tā kā diskusijas par Zviedrijā tapušā, bet nu jau visā pasaulē pieejamā zīmola Hennes & Mauritz iespējamo ienākšanu Latvijā uzvirmoja ik pa laikam un zīmols šeit bija gaidīts, minētā fanu lapa diezgan ātrā laikā savāca ievērojamu skaitu sekotāju. Jāatzīst, ka Latvijas mērogā 3 265 fani kādai Facebook lapai gada laikā ir ievērojams skaits (ņemot vērā, ka esam viena no aptuveni 10 valstīm pasaulē, kur Facebook joprojām nav absolūts sociālo mediju līderis).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz diviem grupas Metallica koncertiem, kas 2010. gada 17.aprīlī un 18.aprīlī norisināsies Arēnā Rīgā uz 360 grādu skatuves, biļešu tirdzniecība tiek uzsākta šodien, 7. decembrī, plkst. 10.00, informēja koncertaģentūra FBI.

Stāvbiļetes cena ir Ls 30, bet sēdvietas cena - Ls 40. Labākās sēdvietas biļetes cena (LMT Biznesa kluba zonā un atbilstošās vietās pretējā pusē) ir Ls 50.

Metallica koncertos skatuve atradīsies zāles vidū, dodot iespēju apmeklētājiem skatīt grupas priekšnesumu no visām pusēm.

Šī ir arī pirmā reize, kad A klases mūziķi izziņo uzreiz divus koncertus Latvijā.

Db.lv jau rakstīja, ka Latvijā Metallica ieradīsies pasaules turnejas World Magnetic Tour ietvaros. Koncertu biļetes daudzās valstīs tiek izpirktas rekordlielos ātrumos, tā, piemēram, uz diviem Metallica koncertiem Oslo, Norvēģijā 48 000 biļetes tika izpārdotas nepilnas dienas laikā, bet uz uzstāšanos Santjago, Čīlē 10 000 biļetes izpirktas vien dažās stundās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pelnošāko slavenību 2013. gada Top 10

Lelde Petrāne, 27.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Madonnas jaunākais albums MDNA bija izgāšanās. Dziedātājai izdevās pārdot mazāk nekā 1 miljonu MDNA kopiju un tādiem singliem kā Give Me All Your Luvin nezidevās aizkustināt popmūzikas fanu sirdis.

Taču tūrei bija iespaidīgi panākumi, jo fani devās klausīties, nevis jaunradītās dziesmas, bet tādus hītus kā Vogue, Like a Virgin un Lucky Star.

Kā raksta Forbes, Madonnas panākumi 55 gadu vecumā apliecina veiksmīgas mūzikas karjeras neticamo spēku.

Raksta galerijā - 2013. gada vislabāk atalgotās slavenības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Latvijā populārākā mobilā operētājsistēma Android; Apple zaudē savas pozīcijas

Jānis Rancāns, 13.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā populārākā mobilā operētājsistēma ir Android, savukārt populārākais mobilo ierīču ražotājs Apple, liecina starptautiskā interneta izpētes uzņēmuma Gemius apkopotie dati par interneta izmantošanu mobilajās ierīcēs, tajā skaitā mobilajiem tālruņiem, viedtālruņiem un planšetdatoriem.

Šobrīd Latvijā vispopulārākais mobilo ierīču ražotājs ir Apple, no kura ierīcēm šobrīd tiek veikti 43% no visiem interneta lapu skatījumiem, kas veikti izmantojot mobilās ierīces. Lielākais Apple panākums gan bijis 2012. gada otrajā ceturksnī, kad no kompānijas ierīcēm tika veikti vairāk nekā 45% interneta lapu skatījumu. Gemius norāda, ka šie dati liecina, ka interneta pārlūkošanai Apple mobilo ierīču pārsvars sarūk.

Šobrīd līderim Apple strauji pietuvojusies Dienvidkorejas kompānija Samsung, kurai gada laikā Latvijā statistiku izdevies kāpināt par desmit procentpunktiem – no 20% lapu skatījumu 2012. gada pirmajā ceturksnī līdz 30% šobrīd. Trešajā vietā ar 10% ierindojas Nokia ražotās ierīces, bet tām ar 5% seko Sony un HTC ražotās ierīces.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālais tīkls Facebook, kurā reģistrējušies vairāk nekā 800 miljoni lietotāju, ir lieliska platforma, kur nopelnīt. Daudzi cilvēki uzdod jautājumu – «Vai sociālajā tīklā tiešām ir nauda?», Facebook un mārketinga eksperts Braiens Kārters (Brian Carter) īsumā izklāsta peļņas veidus sociālajā tīklā Facebook portālā mashable.com.

Grāmatas Kā uzņēmumi var pelnīt, izmantojot Facebook (How Businesses Make Money With Facebook) autors un grāmatas Facebook izmantošana tavā mārketinga kampaņā (Leveraging Facebook’s Features For Your Marketing Campaings) līdzautors raksta, ka tad, kad uzņēmumam jau ir izveidots savs Facebook profils, būtu jāsaprot, kas atšķir peļņu nesošas un nerentablas mārketinga kampaņas. Vispirms jānoskaidro, kādi soļi liks patērētājam pirkt jūsu produktu, kā piesaistīt viņu uzmanību, kā arī - kā Facebook var palīdzēt uzlabot jau esošās mārketinga aktivitātes, piemēram, īsziņu un e-pastu sūtīšanu, un nest peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krāsaini, garšās netipiski maizes un kliņģeru kukulīši, leļļu pasaule un vēlme Āgenskalna apkaimes iedzīvotājus apvienot kopienā, kurā cits citu atbalsta un iedrošina

Tā dažos vārdos varētu raksturot Zaļās maizes īpašnieci un Facebook kustības Labi dzīvot Āgenskalnā aizsācēju Santu Liepu, kura nesapņo kļūt par lielas maizes ceptuves īpašnieci, kurā mīklu mīca un maizi cep vairāki darbinieki un pēc tam produkcija bezpersoniski guļ veikala plauktā. Viņai ir svarīga kaimiņu būšana un cilvēcīgā saskarsme. Santa līdz saknēm ir pārliecināta, ka mazais bizness ir dzīvotspējīgs un tas nav tikai šarmants hobijs, ar kuru reizēm kavēt laiku. Veidojot biznesu, viņa neapzināti izkāpj no rāmjiem, jo savā būtībā ir kā brīvs putns. Visticamāk, mākslinieces kods ir tas, kas viņu mudina, cepot maizi, savienot šķietami nesavienojamas garšas un sastāvdaļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Negadījumā ar eskalatoru Romas metro stacijā otrdienas vakarā tika ievainoti 24 cilvēki, tostarp krievu futbola fani, ziņoja mediji.

Itālijas ugunsdzēsības dienests tviterī ziņoja, ka negadījums noticis Republikas pieturā netālu no Romas galvenās dzelzceļa stacijas.

Eskalatoram pēkšņi palielinot ātrumu, cilvēki nokrita tā pakājē.

Itālijas Civilās aizsardzības aģentūras preses pārstāvis sacīja, ka visi cietušie ir Krievijas pilsoņi, taču Itālijas mediji ziņoja, ka ievainojumus guvuši arī daži itāļi.

Visi ievainotie tika hospitalizēti. Vairāki bija nopietni ievainoti, un viena ievainotā stāvoklis bija kritisks, norādīja Civilās aizsardzības aģentūras preses pārstāvis.

Romas mērs Virdžīnija Radži paziņoja reportieriem notikuma vietā, ka saskaņā ar aculiecinieku teikto Krievijas futbola komandas Maskavas CSKA fani «lēkāja un dejoja» uz eskalatora, līdz tas sabruka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas futbola faniem, apmeklējot pasaules čempionāta kvalifikācijas spēli Velsā, ieteikts dzert daudz viskija, lai izvairītos no inficēšanās ar cūku gripas vīrusu, atsaucoties uz Krievijas līdzjutēju asociācijas vadītāja Aleksandra Šprigina sacīto, ziņo Reuters.

«Mēs mudinam mūsu fanus dzert daudz Velsas viskija kā dezinfekcijas veidu,» stāstījis A. Šprigins.

Krievijas Veselības ministrija ir brīdinājusi sabiedrību par draudiem inficēties ar cūku gripas vīrusu, ceļojot uz Lielbritāniju, bet A. Šprigins prognozējis, ka uz Velsu no Krievijas septembrī dosies vairāki simti futbola fanu, jo «Krievijas fani nebaidoties ne no kā un ne no viena».

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Mūzikas autortiesības kļūst publiskas

Anda Asere, 28.11.2017

Fanvestory mūzikas konsultants Uku Suviste, dibinātāji Juko-Mart Kõlar, Kristjan Ulst un Birgit Karus.

Foto: publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Igaunijas jaunuzņēmuma Fanvestory palīdzību mūziķu autoratlīdzību daļas varēs iegādāties arī fani

No 29. novembra fani Latvijā varēs iegādāties mūziķa Justa jaunākās dziesmas autoratlīdzību daļu. Ar šo projektu darbību Latvijā uzsāk Igaunijā bāzētais jaunuzņēmums Fanvestory, kas faniem vēlas atvērt autoratlīdzību tirgu.

Fanvestory ir platforma, kurā satiekas mūziķi un fani, dodot iespēju iegādāties daļu no dziesmas, tādējādi fani var ne tikai finansiāli atbalstīt savu iemīļoto mākslinieku, bet arī laika gaitā nopelnīt no autoratlīdzības kopā ar pašu autoru. Šāda sadarbība pilnībā maina mākslinieku un fanu attiecības, radot finansiālas iespējas abām pusēm, stāsta Birgita Karus (Brigit Karus), Fanvestory līdzdibinātāja un vadītāja. Savukārt māksliniekiem šis ir veids, kā personalizēt attiecības ar saviem faniem un piedāvāt tiem kaut ko nebijušu – daļu savas dziesmas, kam ir vairāk nekā tikai sentimentāla vērtība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

PTAC uzdod e-veikalam 220.lv novērst pārkāpumus mājas lapā

Sanita Igaune, 29.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvērtējot SIA 220.lv interneta mājas lapu www.220.lv, PTAC uzdevis uzņēmumam 14 dienu laikā mājas lapu nodrošināt atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Tādējādi uzņēmumam jānodrošina, lai mājas lapā tiktu sniegta informācija par laika posma, kurā ir spēkā konkrētā cena konkrētajai precei, kā arī jānodrošina normatīvajiem aktiem atbilstošas informācijas sniegšanu par atteikuma tiesībām un līguma noteikumu grozīšanu.

PTAC, izvērtējot lietas materiālus, ir konstatējis, ka uzņēmums, izmantojot mājas lapu, patērētājiem piedāvā iegādāties preces ar interneta starpniecību, tādējādi noslēdzot distances līgumu.

Izvērtējot mājas lapu 2009.gada jūlijā, PTAC konstatēja konkrētus normatīvo aktu pārkāpumus. Proti, mājas lapā ir jāsniedz kontaktinformācija, kas nodrošina iespēju ātri sazināties ar pakalpojumu sniedzēju tiešā viedā, ieskaitot e-pasta adresi, bet tā kā mājas lapā ir norādīta tikai saite kā iespēja nosūtīt e-pasta vēstuli, tad mājas lapā sniegtā informācija neatbilst normatīvo aktu regulējumam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu programmētāji radījuši rīku, kas ierindas interneta lietotājiem paver iespējas pašu spēkiem radīt mājas lapas un interneta veikalus.

Mozello (mozello.lv) – vienkāršam lietotājam draudzīgais un ar mobilajām ierīcēm saderīgais mājas lapu izveides rīks – dod iespēju mazajiem uzņēmējiem un privātpersonām attīstīt savu biznesu internetā pašu spēkiem.

«Ienākšana pārpildītajā mājas lapu izstrādes tirgū bija nedaudz biedējoša,» atzīst idejas autors Kārlis Blūmentāls. «Tomēr jau no paša sākuma mēs zinājām, kā atšķirsimies no konkurentiem. Mēs izvirzījām mērķi radīt automatizētu mājas lapu izveides rīku, kas būtu tik vienkāršs, ka jebkurš interneta lietotājs ar to pats varētu sākt veidot mājas lapas dažu minūšu laikā, bez jebkādas apmācības.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lielākā daļa biļešu uz Madonnas koncertu izpirktas

, 06.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā daļa biļešu uz Madonnas 4. augusta koncertu Tallinā ir izpārdotas, tomēr pēc sistēmas pārbaudes tirdzniecībā šodien pieejams ierobežots biļešu daudzums.

Ceturtdien uzsāktā biļešu tirdzniecība bijusi ļoti veiksmīga – lielākā daļa Latvijas publikai iedalīto biļešu uz Madonnas koncertu ir izpārdotas, apliecināja Koncerta aģentūras FBI pārstāvis Kristaps Kārkliņš. Pēc viņa teiktā, naktī pārbaudīta elektroniskā biļešu rezervācijas sistēma, un tirdzniecībā atgrieztas tās biļetes, kas bija rezervētas, taču nebija apmaksātas. Taču šādu biļešu esot daži simti un iespējams, ka lielākā daļa no tām atkal ir izpārdotas. Tuvākajā laikā FBI sola sniegt informāciju, cik biļešu katrā no Baltijas valstīm pārdotas. K.Kārkliņš apliecināja, ka izdevies igauņu kolēģiem pierādīt, ka Latvijai vajadzīgs iespējami liels daudzums biļešu, jo katrai valstij bijis iedalīts zināms biļešu skaits, kuru K.Kārkliņš pagaidām neatklāja.

Komentāri

Pievienot komentāru