Mana pieredze: Atrast meistaru mobilajā lietotnē 

Jaunuzņēmums Partly izstrādājis mobilo lietotni uzticama meistara vai palīga atrašanai dažādu mājsaimniecības darbu veikšanai.

Anda Asere, 11.6.2019
1/3

Partly līdzīpašnieks Artis Ērglis (no kreisās) un Arnis Celitāns, SIA Partly līdzdibinātājs

Foto: Paula Čurkste/LETA

«Piedāvājam aplikāciju, kurā ikviens lietotājs var publicēt dažādu darbu piedāvājumus un atrast nepieciešamo pakalpojuma sniedzēju. Savukārt pakalpojuma sniedzēji var apskatīt šos piedāvājumus un pieteikties sev vēlamajiem darbiem, balstoties uz savām prasmēm, darba vietu un izpildes termiņu. Tas darbojas līdzīgi kā Bolt (Taxify), bet domāts īstermiņa mājsaimniecības darbiem,» stāsta Arnis Celitāns, SIA Partly līdzdibinātājs. Ideja par šādu risinājumu viņam radās jau ap 2012. gadu, bet tolaik tā arī palika plauktā krājam putekļus. Pēc dažiem gadiem viņš iepazinās ar Arti Ērgli, kam arī bija ienākusi prātā līdzīga doma, un abi nolēma pievērsties šīs ieceres attīstīšanai.

Pievēršas profesionāļiem

Sākotnējā ideja bija izveidot mobilo lietotni, kur studenti un jaunieši var atrast iespēju piestrādāt sev ērtā brīdī. «Kad sākām pētīt šo jomu dziļāk, sapratām, ka ir daudz zemūdens akmeņu. Lai platforma darbotos saskaņā ar valsts normatīviem, studentam jābūt pašnodarbinātajam vai ar reģistrētu uzņēmumu. Tikai tad mēs varētu pārskaitīt viņam naudu par padarīto. Tāpat students bieži mēdz nebūt pats uzticamākais darbu darītājs. Tāpēc izlēmām sākt ar profesionālāka rakstura kategorijām – mēbeļu montāžu, sanitārtehniskajiem, remonta un elektrības darbiem. Šajās kategorijās uzrunājām profesionāļus, kas ar to nodarbojas un veic šāda tipa pakalpojumus ikdienā, ir mikrouzņēmumi vai reklamē sevi jau esošajās interneta vietnēs. Uzrunājam arī uzņēmumus,» stāsta Arnis.

Partly līdzīpašnieks Artis Ērglis teic, ka daudziem šāda veida pakalpojumu sniedzējiem ir grūtības savu pakalpojumu pārdot un tie nav redzami plašākai publikai, tāpēc Partly platformā lietotājs var atstāt novērtējumu un atsauksmi par katru darbu, veicinot attiecīgā pakalpojuma sniedzēja popularitāti. Arī pakalpojuma sniedzējs var sniegt savu novērtējumu un atsauksmi par darba publicētāju jeb klientu. Mērķis ir izveidot uzticamu kopienu, lai ikviens potenciālais un esošais lietotājs būtu pārliecināts, ka saņems kvalitatīvu pārbaudīta meistara darbu. «Visus darbu veicējus apmācām, iepazīstinām ar kopienas vadlīnijām, veicam identifikācijas un nesodāmības pārbaudi, kā arī visi maksājumi notiek elektroniski,» uzsver Arnis.

Visu rakstu lasiet 11. jūnija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

No šīs sadaļas

Globālā programma Google Developers Launchpad sāk sadarbību ar jaunuzņēmumu akseleratoru Startup...

Lietuvas centrālā banka Spānijas finanšu tehnoloģiju kompānijai «Verse» izsniegusi elektroniskās...

Mūzikas tehnoloģiju un efektu uzņēmums «Gamechanger Audio» jaunākā produkta «Motor Synth» kampaņā...

Bieži vien jaunuzņēmumi izvēlas stimulēt darbiniekus, piešķirot tiem akciju opcijas, kas nākotnē,...

Riska kapitāla fonds Overkill Ventures, kuru atbalsta Tet, uzsācis savu otro mentoringa programmu,...

Līdz ar jaunāko investīciju raundu igauņu izcelsmes finanšu tehnoloģiju uzņēmuma «TransferWise»...

Krakovā notiekošajā PoweUp! jaunuzņēmumu konkursa finālā Latviju pārstāvošais uzņēmums...

Latvijā pagaidām nekur nav pieejama informācija, kas ir finanšu tehnoloģiju kompānija -...

Kopš šī gada marta universālveikalā Stockmann ieviesta pasaulē lielākā mobilo maksājumu sistēma...

Lielbritānijas finanšu tehnoloģiju uzņēmums «Revolut», kas jau saņēmis licenci darbības sākšanai...