Mana pieredze: Auna zirņus pārvērš krekeros 

SIA Jolle ražo auna zirņu krekerus ar zīmolu Krippu, ar ko vēlas iekustināt uzkodu segmentu ar veselīgāku alternatīvu jau ierastajiem produktiem

Anda Asere, 02.5.2017
1/9

Jolanta Māziņa

Foto: Sintija Zandersone/LETA

Ideja par šo biznesu radusies, sakrītot vairākiem faktoriem. «Es nevaru ēst govs piena proteīnu, jo mans organisms to nepanes. Ar to var sadzīvot, bet jāsaprot – kā. Ir jāpiedomā, ko ēdu. Līdz ar to radās jautājums, kā to aizstāt,» saka Jolanta Māziņa, Krippu ražotāja SIA Jolle valdes locekle. Viņa sāka pētīt, kādi produkti bez gaļas un piena vēl satur olbaltumvielas. Viņas skatījumā zirņi un pākšaugi ir ideāla alternatīva, bet šie produkti ir grūti pagatavojami – tie jāmērcē un jāmāk pagatavot. Viņas mērķis bija radīt veselīgu produktu, ko var piedāvāt gan bērniem, gan sirmgalvjiem; pircējiem nebūtu vajadzīga lupa, lai izlasītu sastāvu uz tā iepakojuma. Viņa priecājas, ka izdevies radīt produktu, kurā nav alergēnu, nav pievienots cukurs un raugs. Jolantas skatījumā šie krekeri ir alternatīva jau zināmajām sāļajām uzkodām, konditorejas un tradicionālo miltu izstrādājumiem, konfektēm, sukādēm.

Ražotnes izveidē ieguldīti 165 tūkst. eiro, tostarp Lauku atbalsta dienesta (LAD) līdzfinansējums – 36,7 tūkst. eiro.

Tikko produkti nonākuši Rimi hipermārketos un veikala Stockmann plauktā, drīz ar tiem ir iecerēts nokļūt arī Sky un citās mazumtirdzniecības vietās.

Visu rakstu Auna zirņus pārvērš krekeros lasiet 2. maija laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

ASV akciju tirgū cenas ir tik augstas, ka tikai dažas akcijas ir...

Monako luksusa mājokļu vidējais cenu līmenis ir pārspējis Honkongu, kļūstot par dārgāko...

Lai mazumtirdzniecībā varētu tirgot organiskos augsnes aizvietotājus no kūtsmēsliem, ražotājiem...

Apņemoties un sākot pareizi šķirot atkritumus, iedzīvotājiem ir iespēja samazināt rēķinu par...

Tabakas kompānijas, ejot pret straumi, investoriem sniegušas lielisku atdevi...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Rīgas Dizaina skolas absolventes Agrita Pantele un Linda Kampara lolo un attīsta...

Latvijas zīmola Kefa virzītāji cer piesaistīt sportistus ar produktu, kura sastāvā ir...

Gunita Vilkāja kopā ar māsu Sintiju Sviklu 2013. gadā izveidoja Stilīgas somas...

Eklēru bizness Rīgā vēršas plašumā – slavenajai Raunas dārza eklērnīcai...

Bērnu lietusmēteļu ražotājs Rainy Art veidots kā skolēnu mācību uzņēmums, taču tā...

SIA Karameļu darbnīca trijos gados izaugusi līdz savai ražotnei, sasniegusi vērā ņemamu...

Saldumu zīmola SIA Taste Caps! apgrozījums gadu no gada aug par 20%...

Organiskās kokvilnas rotaļlietu un bērnu apģērbu zīmols Wooly Organic nopietni nostiprinās Latvijas...

Studijas biznesā aizved pie māla trauku radīšanas, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness. ...

Diplomēti farmaceiti Alisa Kazarina un Jaroslavs Matvejevs savu vaļasprieku – krēmu izgatavošanu...