Mana pieredze: Biznesu ļauj veidot bērnu fantāzijai
 

Mīksto rotaļlietu un bērnu 
aksesuāru zīmols bookoodee pirmos pircējus atrada Vācijā. Šobrīd pieprasījums aug pašu mājās

Vēsma Lēvalde
, 2015. gada 17. marts plkst. 8:45

Zīmola bookoodee patiesā radītāja ir uzņēmējas, SIA From Heart dibinātājas Aijas Rubenes meitiņa. Pirms pieciem gadiem mamma pašuva meitai mantiņu, ko ņemt līdzi uz bērnudārzu. Meitiņa vaicājusi – kas tas ir? Mamma atbildējusi, ka burunduks. Bērns to izrunājis pēc sava prāta – būkudī. Tā arī radies rotaļlietas apzīmējums, kas tagad ir izveidojies par zīmolu bookoodee. Pieprasījums pēc SIA From Heart darinājumiem ir tik liels, ka Aija, nevēloties kļūt par fabrikas īpašnieci, nolēmusi šūšanu uzticēt ārpakalpojumu sniedzējiem, bet pati pievērsties jaunu ideju ģenerēšanai.

Ceļš līdz uzņēmējdarbībai Aijai bijis līdzīgs kā daudzām jaunajām māmiņām, kurām ir prasmīgas rokas un vēlme sagādāt prieku saviem bērniem. Pirmā mantiņa tapusi pašas bērnam, tad sekoja dāvanas radu un draugu mazuļiem. Pagrieziens notika brīdī, kad pazīstama meitene vērusi vaļā veikaliņu Vācijā un palūgusi sašūt pāris desmitus rotaļlietu. «Tā bija pirmā reize, kad kādam vajadzēja vairāk par to vienu tradicionālo mantiņu,» stāsta A.Rubene. Vāciešiem produkts iepaticies, un drīz vien saņemts jau nākamais pasūtījums. «Tad kāda sieviete man palūdza sašūt divus zvēriņus – lai būtu puisītis un meitenīte, jo viņai mājās interjerā viss esot līdzsvarā. Tā nonācu līdz tam, ka šuvu divu dzimumu mantiņas,» atceras uzņēmēja. Tagad no dizaineru izstrādātiem audumiem top divu dzimumu zvēriņi, kuri ir ļoti līdzīgi, un tikai dažas detaļas ļauj pazīt, ka te ir zaķi, peles un suņuki.

Plašāk lasiet rakstā Biznesu ļauj veidot bērnu fantāzijai
 otrdienas, 17. marta, laikrakstā Dienas Bizness (16. lpp.)!

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

Pirms vairākiem gadiem raidījumu vadītājs un dabas pētnieks Māris Olte par 6000...

Lai arī esmu projām no lielā sporta, joprojām esmu tajā iekšā, tikai...

No šīs sadaļas
2015. gada 16. marts plkst. 8:39

ZoomCharts veido interaktīvu datu vizualizācijas programmatūras izstrādes komplektu, kas ļauj profesionāļiem...

2015. gada 11. marts plkst. 8:32

Hayley’s house atrod brīvu nišu individuāli šūtai mazuļu gultas veļai un bērnistabas...

2015. gada 10. marts plkst. 8:37

Pompidoo šobrīd piedāvā jau piecus fotosomu modeļus, un drīzumā uzņēmums iecerējis tirgū...

2015. gada 09. marts plkst. 9:07

Līdz 2019. gadam Latvijā radīto izglītības kvalitātes vadības rīku Edurio mērķē ieviest...

2015. gada 06. marts plkst. 15:13

Lai gan adīto cepuru sezona ir teju beigusies, siltās galvassegas katru ziemu...

2015. gada 05. marts plkst. 8:24

Maija Kalniņa ir viens no radošajiem dzinējspēkiem, kas pat ekonomiskas lejupslīdes laikā...

2015. gada 04. marts plkst. 8:34

Gatavojot dāvanas krustdēlam, Ievai Ekmanei kopā ar draugu Paulu Biti radās ideja...

2015. gada 03. marts plkst. 11:35

Cenšoties ar savām klientēm pavadīt pēc iespējas ilgāku laiku, bērnu apģērbu ražotāja...

2015. gada 02. marts plkst. 12:55

Pludmales volejbola halles biznesa pamatā – cilvēku vēlme noķert vasaru ziemā, kad...

2015. gada 25. februāris plkst. 10:15

No ekonomikas viedokļa amatnieks ir «štrunts», bet arī viņš nopelna sev...