Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rodijs Razmus Dānijā izveidoto digitālo aģentūru zoom59 atvedis uz Latviju, lai paralēli algotam darbam attīstītu savu uzņēmumu.

Rodijs 2011. gadā aizbrauca uz Dānijas pilsētu Orhūsu studēt dizainu un apvienot to ar sportu – hokeju. Pēc studijām, saņēmis piedāvājumu no labākas komandas, viņš pārcēlās uz Kopenhāgenu, kur kopā ar savu paziņu dāni izveidoja aģentūru zoom59. «Strādāju ar daudziem lieliem uzņēmumiem, sākot no sporta komandām līdz restorāniem, viens no lielākajiem klientiem bija Burger King – veidojām tam dažādas reklāmas. Sadarbojos arī ar Latvijas kompānijām. Manas sporta aktivitātes nedaudz apstājās, kad ieguvu traumu, radās doma kaut ko dzīvē pamainīt, un nolēmu atgriezties Latvijā. Man piedāvāja labu darbu Rīgā, strādāt par grafisko dizaineri, un nolēmu to pieņemt. Ar laiku sapratu, ka vajadzētu paralēli turpināt nodarboties arī ar savu biznesu, tāpēc nolēmu izveidot aģentūru arī Latvijā,» stāsta Rodijs. Šeit viņš to izveidoja kopā ar savu draugu Kristapu Jansonu, ar kuru iepazinās, studējot Dānijā.

Tā kā vairākus gadus Kopenhāgenā uzņēmums jau bija darbojies, Rodijs nolēma saglabāt nosaukumu. Dānijas partnerim nebija iebildumu, tāpēc Rodijs izvēlējās turpināt uzņēmuma stāstu. «Strādājam ar vairākiem klientiem Latvijā, ir arī pasūtījumi no ārzemēm. Ir sarežģīti šo salāgot ar pamatdarbu, jo pa dienu esmu algotā darbā, bet vakaros strādāju pie saviem projektiem,» viņš teic.

Rodijs uzskata, ka pieredze ārzemēs ir svarīga, jo paplašina pasaules redzējumu. «Protams, arī izglītība ir svarīga, un tas bija galvenais iemesls, kāpēc aizbraucu. Dzīve ārzemēs ļauj izkāpt no savas komforta zonas, sākt visu no nulles. Ir nedaudz bailīgi, taču tas ir process, kura galamērķis ir izaugsme,» viņš spriež.

Klientus «noķer» pasākumos

«Strādājam ne tikai ar mājaslapu izstrādi un dizaina pakalpojumiem, mums ir arī diezgan liela pieredze pasākumu organizēšanā. Piemēram, kad vēl dzīvoju Dānijā, es uz Latviju atvedu jaunuzņēmumu pasākumu Startup Weekend. Arī paši apmeklējam šādus pasākumus, piemēram, TechChill, bijām arī Igaunijā uz Latitude59. Pie jauna klienta tikām abos pasākumos. Lielā mērā palīdzēja tīklošanās aplikācijas,» stāsta Rodijs.

Visu rakstu No Dānijas atbrauc ar savu biznesu lasiet 4. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru