Mana pieredze: Sociālie tīkli ir varens rīks, Facebook - pārdošanas kanāls nr.1 

Vairākus gadus šuvusi mājās savai ģimenei un paziņām, Kristīne Rapohina lemj spert soli ārpus savas komforta zonas un atver salonu Atelier Kristine

Anda Asere, 06.01.2016
1/13

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Kristīnes bizness sācies mājās, kur viņa šuva apģērbu sev, bērniem, vēlāk arī draugiem un paziņām. Viņai ir trīs bērni, bet strādāt mājās ar laiku kļuva grūtāk, tāpēc radās doma izveidot savu ateljē. Sākotnēji viņa meklēja 30 m2 lielas telpas, bet beigās nonāca 130 m2 plašā vietā. Vaicāta, vai viņai bija pietiekami liela klientu bāze, lai atvērtu savu salonu, turklāt vēl tik lielu, Kristīne atzīst, ka nebija daudz pastāvīgo klientu, taču bija liels entuziasms. Vaicāta, kā piesaistīs interesentus, viņa uzsver, ka lieliski strādā internets. «Sociālie tīkli ir varens rīks, Facebook ir mūsu pārdošanas kanāls nr.1. Lielākā daļa apmeklētāju atnāk tieši no Facebook. Protams, darbošanās sociālajos tīklos prasa laiku, tomēr biznesam tas paver jaunus apvāršņus,» viņa saka.

Šūšanas ateljē pakalpojumus papildina audumu tirdzniecība. «Mūsdienās daudziem nav laika «skraidīt» pa audumu veikaliem, tāpēc izdomāju piedāvāt arī audumus, un cilvēkiem tas patīk. Šāda tendence pēdējā laikā parādās arī citos ateljē,» stāsta Kristīne. Papildu tam viņai ir arī izveidots audumu veikals Audumi.lv – gan tradicionālā formāta, gan virtuālais. Tas atrodas Stabu ielā, Rīgā, kur ir nobāzējušies daudzi citi audumu tirgotāji.

Visu rakstu No šūšanas mājās pie sava ateljē lasiet 6. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Jaunākais izdevums