Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Cerrera Foods pievēršas ātri pagatavojamo rīsu biezputru Molcke ražošanai un cer piesaistīt steidzīgo ēdāju interesi arī ārpus Latvijas , trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Rīsu biezputra Molcke Latvijas tirgū ir aptuveni gadu. «Vēl joprojām saskaramies ar to, ka mūsu sortiments nav tik plašs kā lielajiem ražotājiem, bet veikalā vispirms pamana tos, kam ir vairāk dažādu produktu,» saka Māris Kalniņš, SIA Cerrera Foods valdes loceklis. Šobrīd cilvēkiem vēl diezgan daudz ir jāskaidro, kas tas par produktu un kā lietojams. «Galvenais uzdevums ir iepazīstināt,» viņš teic. Tāpat daudzi nezina, ka šīs putras ir ražotas Latvijā – paskatoties uz iepakojumu, pirmajā brīdī šķiet, ka tā ir ārzemju prece, jo nosaukums ir nelatvisks un nepazīstams. «Sākotnējā doma bija izveidot starptautisku zīmolu, jo Latvijas tirgus ir mazs,» paskaidro Māris. Ņemot vērā vietējā tirgus ierobežoto izmēru, ražot iepakojumu tikai latviešu valodā būtu krietni vien dārgāk nekā tādu, kas piemērots vairākiem tirgiem.

Ideja ražot rīsu biezputru Mārim radusies, darbojoties citā biznesā – viņam pieder SIA Baltijas dehidrētie produkti, kas piegādā izejvielas dažādiem pārtikas ražotājiem. Bieži vien kopīgi ar sadarbības partneriem viņš ir izstrādājis vai konsultējis interesentus par kāda produkta izveidošanu, un radās doma pievērsties ražošanai. Jau uzreiz Mārim bija skaidrs, ka jānošķir abi biznesa virzieni, jo viņš uzskata, ka tie ir pilnīgi dažādi. «Ražošana ir lielāks izaicinājums. Apsvērums bija šāds – nekad neuzzināsim, kā ir ražot, ja nepamēģināsim. Ja pamēģināsim, zināsim – varam to vai nevaram. Esam priecīgi par to, ka ir izdevies,» teic Māris. Runājot par investīcijām, viņš teic, ka biezputru projektā varētu būt ieguldīts nedaudz vairāk par simts tūkstošiem eiro.

Visu rakstu Vāru, vāru putriņu lasiet 16. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru