Baltijas valstu vadošais saldējuma ražotājs AS Balbiino maina sava Latvijas meitasuzņēmuma Margota nosaukumu uz SIA Balbiino. Nosaukuma maiņa dodot Balbiino iespēju piedāvāt savus produktus visās trīs Baltijas valstīs ar vienu zīmolu.
„Balbiino mērķis ir būt Baltijas valstu vadošajam saldējuma ražotājam, kas paredz vienotu zīmolu gan Igaunijā, gan Latvijā, gan Lietuvā,“ skaidroja Balbiino vadītājs Riho Nīls (Riho Niils). „Nopērkot Margota, esam būtiski paplašinājuši savu tirgus daļu Latvijā, un, tā kā uzņēmumu profili bija atšķirīgi, varējām paplašināt produktu klāstu arī Igaunijā un Lietuvā. Vienots zīmols dod iespēju padarīt mūsu komercdarbību efektīvāku un nostiprināt Balbiino vārdu Latvijā.“
Balbiino mārketinga vadītājs Tēts Aniers (Teet Anier) piezīmēja, ka līdz ar nosaukuma maiņu notiek pārmaiņas arī pašā uzņēmumā. „Igaunijas un Latvijas uzņēmumu integrēšana dod mums iespēju piedāvāt plašāku sortimentu, veiksmīgāk attīstīt produkciju, kā arī piedāvāt pārliecinošāku kvalitāti un piegādes servisu,“ stāstīja Tēts Aniers. „Protams, rēķināmies arī ar katra tirgus īpatnībām un piedāvājam igauņiem, latviešiem un lietuviešiem tieši viņiem paredzētus produktus.“
Balbiino nopirka Latvijas saldējuma ražotāju Margota 2007. gada februārī. Balbiino Latvijas tirgū pieder 10%.
Balbiino (www.balbiino.ee) ir uz Igaunijas kapitālu balstīts uzņēmums, kam pieder 40% liela tirgus daļa no Igaunijas saldējuma tirgus. Latvijā, kur Balbiino pieder meitasuzņēmums Margota, Balbiino ir 10% tirgus daļa. Balbiino pārdod produkciju arī Lietuvas, Somijas, Vācijas un Zviedrijas tirgū. Balbiino Tartu filiāle un Balbiino Virumaa Keskus Jehvā veido Igauniju aptverošu pārdošanas tirgu. Balbiino saldējuma rūpnīcā un loģistikas centrā kopā strādā 35 cilvēki.
Balbiino 2007. gada apgrozījums bija 408 miljoni kronu. Balbiino ir starptautiskās kvalitātes standarta sertifikāts BRC.