Jaunākais izdevums

Saskaņā ar FCA (Fiat Chrysler Automobiles) 5 miljardu eiro investīciju programmu Itālijas tirgū, Maserati izziņo inovāciju plānus automašīnu ražošanai, elektrifikācijai un autonomo braukšanas tehnoloģiju izveidei. Tāpat Maserati ziņo par jaunu un elektrificētu produktu ieviešanu Modenā, Cassino un Turīnā.

Visi Maserati jaunie modeļi tiks izgatavoti Itālijā, izmantojot hibrīdās un akumulatoru elektriskās piedziņas sistēmas, kas spēj nodrošināt gan jauninājumus, gan augstu veiktspēju, kas ir zīmola pamatā. Visi elektriskie Maserati modeļi apvienos Maserati braukšanas dinamiku kopā ar nākamās paaudzes elektrisko akumulatoru tehnoloģiju.

Svarīgs solis Maserati inovācijai ir autonomās braukšanas līmenis. Visi jaunie Maserati, ieskaitot atjauninātos esošos modeļus, piedāvās autonomās braukšanas iespējas, sākot ar Maserati pastiprināto 2. līmeņa šosejas palīgsistēmu, kas virzās pretī 3. līmenim, piedāvājot gandrīz pilnīgu autonomiju, manevrēšanu no vienas uz otru joslu, vai arī, ja vadītājs nevar pārņemt kontroli pār transportlīdzekli, ātruma samazināšanu un transportlīdzekļa apturēšanu ceļa malā.

2020. gadā uzņēmums uzsāks automašīnu elektrifikāciju, un Maserati Ghibli, kas tiks ražots Turīnā, būs šī zīmola pirmais hibrīda elektropiedziņas modelis. Pirmais no pilnīgi jaunajiem Maserati, kas parādīsies tirgū, būs ilgi gaidītais sporta automobilis, kas radīts pēc senākajām Maserati tradicionālajām vērtībām un papildināts ar jaunākajām tehnoloģijām. Tā ražošana notiks Modenas rūpnīcā, kur šobrīd notiek arī apjomīga ražošanas līnijas modernizācija, lai tajā izvietotu elektriskā spēka pievadu.

Nākamo paredzēts ražot jaunu Maserati palīgauto, kas tiks būvēts Cassino. Jaunās ražošanas līnijas būvniecībai ir paredzētas aptuveni 800 miljoni eiro investīcijas, un to plānots uzsākt 2020. gada pirmā ceturkšņa beigās. Paredzams, ka pirmie sērijas automobiļi būs gatavi līdz 2021. gadam.

Pēc daudzu gadu ilgiem panākumiem GranTurismo un GranCabrio joprojām ir daļa no zīmola saknēm, un šie modeļi piedzīvos pilnu Maserati elektrifikācijas ēru. Pilnīgi jauni GranTurismo un GranCabrio tiks ražoti Turīnas ražošanas centrā, kur FCA ieguldīja 800 miljonus eiro. Jauno modeļu ražošana papildinās pašreizējo Maserati modeļu - Levante, Quattroporte un Ghibli - klāstu.

Tāpat Modenā ir sākusies krāsošanas ceha celtniecība - tas būs ražotnes papildinājums un tas būs aprīkots ar novatoriskām tehnoloģijām, kas atstāj minimālu ietekmi uz vidi. Krāsošanas ceha dizains ļaus Maserati pircējiem vērot, kā tiek krāsots viņu auto.

2019. - 2021. gada FCA ieguldījumu plānā Itālijai, kas Turīnā tika izziņots pagājušā gada 29. novembrī, ir iekļauti trīspadsmit pilnīgi jauni vai būtiski atjaunināti FCA modeļi un 12 jaunu vai esošu modeļu elektrificētas versijas, tostarp Maserati produkti, nesen izziņotā jaunā Fiat 500 pilnīgi elektriskā versija, kas tiks ražota Mirafiori, un jauni premium klases Alfa Romeo automobiļi, kas tiks ražoti Pomigliano.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā gada laikā pasauli ir ieraudzījuši daudzi konceptuāli Maserati modeļi, kā arī trīs jauni sērijas modeļi: jaunās paaudzes Quattroporte, pilnīgi jaunais Ghibli sedans un pirmais ražotāja SUV Levante.

«Maserati devīze ir radīt greznas automašīnas, kas izceļas ar lielu produktivitāti, jaudu, īpašu skaņas sistēmu un itāļu stila dizainu, ko atpazīst visā pasaulē. Jaunās automašīnas, ar kurām tika iepazīstināts pēdējā gada laikā, atbilst šīm īpašībām, taču ražotājs plāno vēl vienu soli uz priekšu – pilnīgu atjaunošanos, kuru sāks ar Alfieri kupeju, kuras koncepcija jau tika prezentēta izstādēs,» apgalvo «Maserati» preču zīmes vadītāja Evelina Avina.

Maserati darbības rādītāji no 2018. līdz 2022. gadam paredz Via Ciro Menotti ražotnes Modenā atjaunošanu un sagatavošanu jauniem modeļiem. Pirmā ražošanas līnijas rekonstrukcija paredzēta šī gada rudenī, bet jau 2020. gada pirmajā pusē tajā tiks sakomplektēta pilnīgi jauna sporta automašīna – Maserati Alfieri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ar vaboli arī var gonkot

Monta Glumane, 26.06.2020

Dalies ar šo rakstu

Foto: Ritvars Skuja/Dienas Bizness

Arhitektu biroja "Outofbox" arhitekts Pēteris Bajārs īstenojis savu bērnības sapni - iegādājies senu BMW, atjauno vēl divas vabolītes un cer iegādāties vēl kādu sapņu auto.

"Otrdienas, ceturtdienas un sestdienas ir manas dienas, kad es te plosos," saka P. Bajārs, kurš vairākās garāžās Rīgā izvietojis savus antīkos auto. Viņa īpašumā ir 1971. gada BMW, 1956. gada "Volkswagen Beetle" kabriolets un vēl viena 1967. gada "Volkswagen Beetle", bet tad, kad nav auksti, tad galvenais pārvietošanās līdzeklis ir motocikls, ar kuru šogad bija plānots paceļot gar Adrijas jūru. Tomēr tie nav vienīgie automobiļi, kuru saimnieks bijis P. Bajārs.

Viņa īpašumā pirms vairākiem gadiem bijis arī 1958. gada "Volkswagen" T1 un 80. gadu "Volvo". Pārsvarā automašīnas līdz Latvijai atceļo no Kalifornijas - gan busiņš, gan kabriolets, gan BMW. "Man kaut kā Kalifornija ir ļoti iepatikusies, jo mašīnas no turienes ir mazāk rūsējušas," stāsta arhitekts.

Komentāri

Pievienot komentāru