Mazā cilts pārceļas uz Tērbatas ielu 

Līdzšinējās telpas Hospitāļu ielā kļuva par šauru, jo ražotāju, kuri vēlas savu piedāvājumu iekļaut veikala sortimentā, kļuvis arvien vairāk

Anda Asere, 26.9.2019
1/7

Foto: no personīgā arhīva

DB jau rakstīja, ka Katrīna Tālberga pērn atvēra bērnu preču veikalu «Mazā cilts», ko viņa veido kopīgi ar gaismas burtu «Piku» idejas autorēm.

Sortiments visu laiku paplašinās un šobrīd ir aptuveni 80 ražotāji. Tie visi ir no Latvijas, bet pavisam drīz viņa sola uzņemt kaimiņu igauņu piedāvājumu, kas varētu būt interesants veikala klientiem. «Ražotāji ir ļoti dažādi. Ir liels prieks, ka arvien vairāk sastopam tādus, kuri vēlas strādāt profesionāli. Veido preci ar augstiem standartiem, piedomā pie iepakojuma, izstrādā līdzsvarotu cenu politiku visām tirdzniecības vietām, veic regulāras un laicīgas piegādes. Tas priecē – tad mēs kā ražotāja pārstāvis veikalā varam labi un veiksmīgi sastrādāties un preci prezentēt klientiem,» teic K. Tālberga.

Telpu meklējumi notika vairākus mēnešus. Kad parādījās piedāvājums Tērbatas ielā 59/61, uzreiz saprata, ka šī būs īstā vieta. Šobrīd pagājis mēnesis jaunajās telpās un komanda ir apmierināta gan ar vietu, gan telpu plašumu. «Telpas ļauj darboties gan veikalam, gan paralēli organizēt darbnīcas bērniem, kuras plānojam piedāvāt arvien biežāk,» saka K. Tālberga.

Raksts turpinās pēc reklāmas

«Veikals ir organisks turpinājums manam uzņēmumam «Mācētprieks», kas pirms tam darbojās kā interneta veikals. Pagāja divi gadi, un man bija iekšējā sajūta, ka vajadzīga transformācija. Sapņoju par vietu, kur cilvēki var ienākt un aptaustīt visas lietiņas, ne tikai iegādāties internetveikalā. Sanāca, ka arī «Piku» īpašnieces meklēja sev bāzes vietu. Arī viņām bija sadarbība ar citiem ražotājiem. Iznākums ir jauks,» viņa iepriekš stāstīja.

K. Tālberga izdod arī bērnu žurnālu «Pikolo», kam, tāpat kā veikalam «Mazā cilts», ir apritējis gads. «Žurnāls ir audzis un ļoti lepojamies par katra izdevuma radošo komandu. Tikko izdevām piekto žurnālu un kopumā esam apvienojuši 20 radošās personības un savas jomas profesionāļus. Tas ir liels skaits un priecē, ka «Pikolo» žurnālā ir redzamas daudzu zināmu ilustratoru veidotas ilustrācijas bērniem. Manuprāt, žurnāls būs nozīmīgs spēlētājs, atskatoties uz konkrētā laika posma kultūras vidi Latvijā un tā spēlētājiem,» viņa spriež.

Žurnāla «Pikolo» mērķis ir komunicēt ar bērnu viņa valodā, mēģinot izprast un būt viņa līmenī. Tas domāts pirmsskolas vecuma bērniem no trim līdz pieciem, sešiem gadiem. Ar žurnālu tā veidotājas vēlas bērniem piedāvāt daudzpusību, radošumu, iedrošināt nebaidīties no savām idejām. «Dažādos veidos cenšamies bērnu atbalstīt, norādot to, ka viņam izdodas. Arī uzdevumus cenšamies veidot piemērotus konkrēti šai mērķauditorijai, lai viņiem tiešām ir sajūta, ka žurnāls domāts tieši viņiem, un uzdevumi nav ne pārlieku sarežģīti, ne pārāk viegli, bet vienlaikus ir interesanti, radoši, daudzpusīgi,» iepriekš norādīja K. Tālberga. Bērni pirmsskolas vecumā daudz ko mācās, izmantojot tausti, caur sajūtām, maņām, darbojoties, tāpēc žurnālā veidotāji cenšas piedāvāt pēc iespējas vairāk uzdevumu, kas dažādos veidos iedrošinātu bērnu domāt un izpausties radoši – rakstīt, zīmēt, lasīt, griezt, jautāt, interesēties, mēģināt, censties, saprast.

Tevi varētu interesēt

SIA Bee Bite paplašina sadarbības partneru tīklu...

«Liec savai idejai pelnīt!» ar šādu aicinājumu un balvu fondu vairāk nekā 6000...

Saņemties nodibināt jaunu uzņēmumu jomā, ko nesaproti, iespējams, var tad, ja iepriekš...

Svaigās pastas ColorPasta ražotājs Arno Polītis par svarīgāko iemeslu pievērsties savam biznesam...

«Highku» vēlas uzsākt zeķu ražošanu ar sudraba diegiem; šobrīd notiek kampaņa pūļa...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Nepilnu desmit kilometru attālumā no Sāremā salas lielākās pilsētas Kuresāres, mazā ciematiņā...

Ģimenes uzņēmums «Gusto» jau teju 10 gadus Bauskā ražo kosmētiku, kuras pamatā...

SIA Bee Bite paplašina sadarbības partneru tīklu...

Mārupes kafejnīca un vīna veikals «Friends» gatavojas logo maiņai, lai izvairītos no...

14 gadu laikā 4paws (IK Dod man ķepu!) īpašniece Kristīne Leja ir...

Pirms sešiem gadiem, kad pasaulē nāca interjera dizaineres Ingas Skrastiņas otrais bērns,...

Muižnieks Marko Polsdams gada laikā kļuvis par lielāko Igaunijas vīndari. Aizvien vairāk...

Inga Skrastiņa interjerus cenšas atdzīvināt, ienesot tajos baltu spēka zīmes un sakrālo...

«Liec savai idejai pelnīt!» ar šādu aicinājumu un balvu fondu vairāk nekā 6000...

Lielvārdiešiem ir pašiem savs miestiņš, kas nodēvēts apiņa pumpura un Lāčplēša eposa...