Pakalpojumi

Mediapool apgrozījums sarucis par 6,6%, bet peļņa augusi divas reizes

Žanete Hāka, 08.04.2013

Jaunākais izdevums

SIA Mediapool, kura ikdienas darbība saistīta ar starpniecības pakalpojumiem reklāmas izvietošanā masu informācijas līdzekļos, apgrozījums pērn sarucis par 6,61% līdz 992 tūkstošiem latu, liecina Lursoft dati.

Tiesa gan, neskatoties uz apgrozījuma samazinājumu, Mediapool peļņa pērn palielinājusies vairāk nekā divas reizes, sasniedzot 21,73 tūkstošus latu.

Ņemot vērā, ka konkurence starp mediju aģentūrām ir ļoti sīva, šogad SIA Mediapool kā savu galveno prioritāti izvirzījis jaunu klientu piesaisti, palielinot apgrozījumu un ceļot savu konkurētspēju tirgū, skaidro uzņēmuma vadība. Lai palielinātu konkurētspēju, paredzēts investēt līdzekļus tirgus pētījumos un darbinieku kvalifikācijas celšanā, lai daudz efektīvāk izstrādātu reklāmas stratēģijas un veiktu atbilstošus mediju reklāmas pirkumus un plānošanu.

SIA Mediapool reģistrēts 2008.gada decembrī un pieder Sandrai Žuravļevai. Lursoft datu bāzēs esošā informācija liecina, ka bez SIA Mediapool S. Žuravļeva ir arī SIA MM Agency īpašniece un SIA Mediapool Latvia, SIA Red Sea Estate Latvia līdzīpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mediapool apgrozījums krities par 28%

Gunta Kursiša, 14.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Mediapool apgrozījums 2013. gadā veidoja 706 tūkstošus latu jeb nedaudz vairāk nekā vienu miljonu eiro, kas ir 28% kritums, salīdzinot ar pērnā gada apgrozījuma rādītājiem, liecina Lursoft dati.

2012. gadā SIA Mediapool apgrozīja 922 tūkst. Ls jeb aptuveni 1,4 miljonus eiro. Līdz ar apgrozījumu kritusies arī SIA Mediapool peļņa, kas pēc nodokļu nomaksas pagājušajā gadā bijusi 16,0 tūkst. Ls (22,8 tūkst. eiro).

Uzņēmuma vadība savā gada pārskatā norādījusi, ka konkurence starp mediju aģentūrām ir ļoti spēcīga, tādēļ šogad, līdzīgi kā citus gadus, uzņēmuma galvenā prioritāte būs jaunu klientu piesaiste, kas ļautu palielināt apgrozījumu. Pērn kompānijas darbība bijusi fokusēta uz sadarbības attiecību nostiprināšanu un servisa nodrošināšanu esošajiem klientiem, tāpat arī SIA Mediapool koncentrējis spēkus jaunu klientu piesaistei un uzņēmuma konsultāciju sniegšanas un stratēģiskās plānošanas spēju stiprināšanai, teikts uzņēmuma pārskatā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Labākās vides reklāmas pērn - Trikātas Sniega bumbas; Samsung Galaxy Note II un K-rauta

Dienas Bizness, 13.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vides reklāmas konkursā Reklamazaurs par labāko veikumu šajā jomā pērn atzītas Trikātas Sniega bumbu, Samsung Galaxy Note II un K-rauta reklāmas.

Aizvadītā gada vides reklāmas tika vērtētas trīs kategorijās - Lokāli veidots dizains, Adaptēts dizains un Inovatīvs risinājums, informēja pasākuma organizatori.

Kategorijā Lokāli veidots dizains par labāko vides reklāmas darbu atzīta mediju aģentūras Mediapool un kreatīvās aģentūras Young and Hungry Trikātas siera Sniega bumbu reklāma. Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma Universal McCann reklāma basketbola klubam VEF Rīga, kā arī mediju aģentūras Creative Media Baltic un kreatīvās aģentūras Marshal Design reklāma zīmolam Rosme.

Kategorijā Adaptēts dizains uzvaras laurus plūca mediju aģentūras Starcom un kreatīvās aģentūras Publicis Riga reklāma uzņēmuma Samsung Electronics Baltics zīmolam Galaxy Note II. Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma mediju aģentūras Magnet Media un kreatīvās aģentūras LEAD reklāma zīmolam Peugeot 208.

Komentāri

Pievienot komentāru