SIA Mediapool, kura ikdienas darbība saistīta ar starpniecības pakalpojumiem reklāmas izvietošanā masu informācijas līdzekļos, apgrozījums pērn sarucis par 6,61% līdz 992 tūkstošiem latu, liecina Lursoft dati.
Tiesa gan, neskatoties uz apgrozījuma samazinājumu, Mediapool peļņa pērn palielinājusies vairāk nekā divas reizes, sasniedzot 21,73 tūkstošus latu.
Ņemot vērā, ka konkurence starp mediju aģentūrām ir ļoti sīva, šogad SIA Mediapool kā savu galveno prioritāti izvirzījis jaunu klientu piesaisti, palielinot apgrozījumu un ceļot savu konkurētspēju tirgū, skaidro uzņēmuma vadība. Lai palielinātu konkurētspēju, paredzēts investēt līdzekļus tirgus pētījumos un darbinieku kvalifikācijas celšanā, lai daudz efektīvāk izstrādātu reklāmas stratēģijas un veiktu atbilstošus mediju reklāmas pirkumus un plānošanu.
SIA Mediapool reģistrēts 2008.gada decembrī un pieder Sandrai Žuravļevai. Lursoft datu bāzēs esošā informācija liecina, ka bez SIA Mediapool S. Žuravļeva ir arī SIA MM Agency īpašniece un SIA Mediapool Latvia, SIA Red Sea Estate Latvia līdzīpašniece.