Jaunākais izdevums

Iveta Semjonova par hennu interesējusies sen, bet pie tās atgriezusies, kad 2008. Gadā radās daudz brīva laika dažādu novārtā atstātu hobiju apzināšanai

«Tobrīd bija daudz brīva laika, ko pavadīt mājās pie interneta, pievēršoties piemirstām interesēm un hobijiem – internets ir un «rocies»!».

«Hennu gada laikā izmalu līdz pat mielēm, noskaidrojot pat iedarbīgākās formulas hennas pastas gatavošanai, kas un kā vajadzīgs, vācu materiālus, pirku hennu, maisīju, zīmēju un sazinājos ar hennas zīmējumu profesionāļiem pasaulē,» pusotra gada rosīšanos īsumā raksturo Iveta.

Rezultātā ir tapusi interešu izglītības programma, kuru Iveta piedāvāja vairākām interešu izglītības iestādēm, piedāvājumam atsaucās Hobiju kursi, kuru telpās jau trešo gadu Ivetas vadībā var apgūt hennas mākslu. Viņa lēš, ka pa šo laiku kādi 300 – 400 kursanti bijuši, daudzas meitenes samācījušās un arī zīmē. Saikne ar audzēkņiem netiek pārrauta un gadās, ka notiek sadarbība pasākumu vadīšanā. Kursus bieži apmeklē arī manikīra meistari, lai pēcāk papildinātu savu pakalpojumu klāstu.

Taču hennas zīmēšanu viņa vērš plašumā – apzīmē ne tikai cilvēka ādu, otrajā nodarbībā pievēršas arī citām apzīmējamām virsmām, galvenais nosacījums – tām jābūt dabīgas izcelsmes – dzīvnieka ādai vai kokam, dabīgu šķiedru tekstilam, jo sintētika hennu pretī neņem. Apzīmēt var pat sveces.

Hennas zīmējumi ir izteikti sezonāls hobijbizness, uzskata Iveta, mūsu platuma grādos nekādu biznesu ar hennu celt nevarot, bet tas ir visai labs papildienākumu avots vasarā. Viņai pašai tas ir hobijs, kurš ieguvis profesionālu pieskaņu. Vislielākā publikas atsaucība ir korporatīvajos un vasaras brīvdabas pasākumos. Bieži henna var būt laba alternatīva tetovējumam, šo iespēju daudzi uz mūžu apzīmēties gribošie tiešām izmanto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Mana pieredze: Siltas mājas līdzi ņemamām lietām

Renāte Priede, speciāli DB, 27.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ideju, ko darīt ar filcu, bija daudz, bet zīmols Feltstyle sāka un turpina ar somām – aksesuāriem, ko sievietes ikdienā vienmēr nēsā un maina

No ieceres un pirmajām skicēm līdz piegrieztnei, gatavai somai un sērijveida ražošanai ir apmēram trīs gadu ceļš. Pašlaik kolekcijā jau ir vairāk nekā 10 modeļu un bagātīga krāsu gamma, – lepna par dažos gados izauklēto ir zīmola vadītāja un dizainere Iveta Semjonova. Viņa piebilst, ka visa pamatā nenoliedzami ir komanda, kurā ir labs konstruktors, šuvējs, kā arī profesionāla tehnika.

Feltstyle nepārtraukti top un tiek testēti jauni modeļi, pievēršot uzmanību funkcionālismam. Līdztekus rokas somām top modeļi arī datoram un uz pleca liekamām somām, bet šī brīža populārākā esot ceļojuma tipa soma – ietilpīga, praktiska un tomēr skaista, stāsta dizainere. Pircējam būtiska ir izvēles iespēja. Pašu eksperimentos secināts, ka no rindā saliktas visu krāsu gammas katra sieviete izstiepj roku pēc kādas citas krāsas. Linu pelēkais ir estētisks, bet esot jābūt arī košumam, kas klientam patīk. Tieši plašā krāsu iespēja modeļiem ir tas, uz ko Feltstyle zināmā mērā liekot kārti, savukārt attiecīgās krāsas noietu nosaka sezonalitāte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Hennas zīmējumi, astroloģija un apģērbi

Anda Asere, 04.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inese Dāvidsone sāk vēdiskās astroloģijas konsultāciju biznesu, bet šobrīd piedāvā arī hennas zīmējumus un pievērsusies apģērbu kolekcijas izstrādei, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

«It kā liekas, ka es darbojos uz visām pusēm un haotiski, bet redzu, ka bez astroloģijas nebūtu hennas, un bez doktorantūras trūktu apņēmības,» saka Inese Dāvidsone, SIA Henna guru un SIA Maghas tronis īpašniece. Ar vēdisko astroloģiju viņa sāka nodarboties, kad izstrādājusi savu doktora disertāciju. Darbs bijis akadēmisks un formāls, Inese bija apmierināta ar izvirzīto mērķi un procesu, astroloģija viņai palīdzējusi saprast nākamos stratēģiskos soļus.

Runājot par to, kādi cilvēki apmeklē viņas astroloģijas konsultācijas, Inese teic, ka tie galvenokārt ir ļaudis, kuri vēlas izzināt sevi vai arī kuriem ir kādas problēmas, un šie cilvēki meklē tām risinājumu. «Tas ir tāds brīdis, kad cilvēki ir spējīgi un ieinteresēti dzirdēt un saprast, kas jāmaina. Ir arī cilvēku kategorija, kuri vēlas izzināt un iepazīt sevi un apmeklē astrologu pilnveidošanās nolūkos. Tas ievieš skaidrību,» viņa stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieņemts uzskatīt, ka biznesā prevalē skaitļi, fakti un analīze, tomēr uzņēmēji atzīst, ka lēmumu pieņemšanā ņem talkā arī intuīciju

Jebkuras veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir intuīcija – jo labāk šī «maņa» cilvēkam ir attīstīta, jo efektīvāka un ātrāka ir lēmumu pieņemšana, uzskata Armands Broks, savstarpējo aizdevumu kompānijas Twino dibinātājs un vadītājs. «Es savu intuīciju lieku lietā katru dienu, tā man palīdz pieņemt lēmumus pat brīžos ar ierobežotu informācijas daudzumu. Savu intuīciju īpaši esmu uztrenējis jautājumos par savas komandas atlasi – nekad nepaļaujos tikai uz kandidāta profesionālo pieredzi, bet intuitīvi mēģinu izprast cilvēka iekšējo būtību, lai secinātu, vai tieši šis kandidāts ir iztrūkstošais ķēdes posms,» stāsta A. Broks.

Arī apdrošināšanas brokeru pakalpojumu un riska vadības kompānijas Marsh valdes priekšsēdētājs Kristaps Zilberts uzskata, ka intuīcijai ir milzīga loma komandas veidošanā, jo ir ne tikai jāzina katra darbinieka prasmes un zināšanas, bet arī jājūt, kurā brīdī kuram cilvēkam būtu piemērotākā loma, respektīvi, jāspēj atrast katram atbilstošu nodarbošanos, ņemot vērā prasmes, iemaņas un spējas.

Komentāri

Pievienot komentāru