Milda turpina kāpināt apgrozījumu 

Pārtikas ražošanas uzņēmuma Milda KM zīmols Milda šā gada trešajā ceturksnī turpinājis veiksmīgi attīstīties, sasniedzot vairāk nekā 1,5 miljonus latu lielu apgrozījumu. 

Sandra Dieziņa, 2012. gada 25. oktobris plkst. 13:07

 

Tas ir par 21% vairāk, nekā šajā laika periodā pērn, informē kompānija. Uzņēmuma valdes loceklis Andris Brikšķis pieaugumu skaidro ar virkni jaunu produktu laišanu tirgū tomātu mērču, majonēžu un pamatēdienu segmentā. 

 

«Katra jauna produkta izstrāde notiek mērķtiecīgi, ņemot vērā klientu vēlmes un prasības. Mēs skaidri zinām, kam katrs produkts ir domāts, tāpēc precīzi trāpām mērķī. Šāda pieeja ļāvusi jaunajiem produktiem salīdzinoši īsā laikā iekarot vadošās pozīcijas savos tirgus segmentos,» stāsta A. Brikšķis. 

 

Šī gada trijos ceturkšņos pārdotākie Milda zīmola produkti ir bijuši marinētas bietes, kuru pārdošanas apjomi kāpuši par 97%, kā arī tradicionālā mājas majonēze Milda, kurai izdevies kāpināt apgrozījumu par 81%. Runājot par nākotnes plāniem Andris Brikšķis uzsver, ka uzņēmums turpinās ieguldīt investīcijas modernizācijā, īpaši attīstot zupu un pamatēdienu segmentu.

 

Pēdējos gados Milda KM ražotnē Kocēnos ieguldītās investīcijas sasniegušas 3 miljonus eiro. Pateicoties tam, uz padomju laika augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmuma bāzes, izveidota konkurētspējīga Eiropas līmeņa ražotne. Milda KM darbojas ar zīmoliem Milda un Gardi Gan. Uzņēmums strādā saskaņā ar ISO 22 000:2005 sertifikāciju. Kopumā Milda KM darbojas piecos segmentos, ražojot tomātu mērces, kečupus, majonēzes, sīrupus un konservācijas produktus - zupas un pamatēdienus. 

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

Egļu un priežu skujas var kļūt par vienu no Latvijas bioekonomikas stūrakmeņiem,...

Ēdināšanas biznesa veiksme tikai desmit procentu apmērā atkarīga no garšīgas kotletes, uzskata...

Jau tuvāko gadu laikā Andrejsala var kļūt par dinamiskāko attīstības vietu, jo...

No šīs sadaļas
2012. gada 25. oktobris plkst. 8:15

Šobrīd augstā PVN likme ir lielākā problēma dārzkopības nozarē.    Īpaši...

2012. gada 24. oktobris plkst. 13:16

Alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijas balzams (LB) plāno uzsākt Rīgas Melnā balzama ar...

2012. gada 23. oktobris plkst. 9:32

Ātrās ēdināšanas ķēde McDonald’s paziņojusi, ka turpmāk uzņēmuma 30 restorāniem...

2012. gada 23. oktobris plkst. 8:20

Ražojošie lauksaimnieki atbalsta platībmaksājumu diferencēšanu nākamajam plānošanas...

2012. gada 22. oktobris plkst. 13:44

Ražotājuzņēmums Spilva šoruden investē 170 tūkstošus latu Babītes novada Spilvē...

2012. gada 19. oktobris plkst. 8:18

Šokolādes trifeļu ražotāja Pure Chocolate īpašnieki būvēs jaunu šokolādes...

2012. gada 18. oktobris plkst. 18:01

Cukura importa cenas šogad pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar 2011. gadu...

2012. gada 18. oktobris plkst. 8:15

Latvijas saldumu ražotāji pagaidām neredz pamatu cukura cenas samazinājumam.    Lai arī...

2012. gada 17. oktobris plkst. 9:53

Uzņēmēju kampaņā Nepērc svešu apzināti izvēlēts spēcīgs teksts un vizuālais materiāls,...

2012. gada 16. oktobris plkst. 8:38

Vairāki pašmāju ražotāji, kas apvienojušies kampaņai Nepērc Svešu!, aicina...