Pēc trīs nedēļas ilgušajiem remontdarbiem noslēgušies Mīlgrāvja tilta deformācijas šuvju remontdarbi, kas Satiksmes departamentam izmaksājuši gandrīz 40 000 latu, šodien raksta Rīgas Balss.
Tilti jāremontē vidēji reizi sešos gados, un Mīlgrāvja pārvada gadījumā tas ir pamatoti. Ik dienu to šķērso smagais transports no tuvējās ostas, un, kā norāda speciālisti, kravas ir smagākas, nekā drīkstētu būt. Tas rada papildu nodilumu. Atšķirībā no iepriekšējām remonta reizēm, kad pie Mīlgrāvja tilta izveidojās pamatīgas rindas, šoreiz satiksme netika ierobežota. Mainot vadstatņu (zīmes, ko izmanto ceļa norobežošanai) un pagaidu ielu marķējuma izvietojumu, tika nodrošināts, ka pārvadu vienlaikus var šķērsot abos virzienos. Deviņas savu laiku nokalpojušās šuves nomainītas par 39 549 latiem.
Satiksmes organizācija, kurā ietilpst minētie vadstatņi un dzelteno līniju krāsošana, izmaksāja 7780 latu. Par asfaltbetona seguma frēzēšanu un ieklāšanu deviņām šuvēm samaksāti 8318 latu. Deformācijas šuvju demontāža un jaunu šuvju izbūve maksāja 17 418 latu, kuros ietilpa speciālas mastikas izņemšana un ieklāšana, atsevišķos gadījumos tika nomainītas arī dzelzs loksnes, kas atrodas zem šuves.
Sīkāku tāmi RB nav izdevies iegūt, tāpēc nevar precīzi spriest, cik lietderīgi izmantoti šie 40 000 latu. Runājot ar vairākiem ceļu būves strādniekiem, izdevās noskaidrot, ka nereti tiek mēģināts maksimāli ietaupīt, lai palielinātu peļņu. Remontdarbus veica SIA Rīgas tilti.
Remontdarbiem ir derīguma termiņš trīs gadi, kas nozīmē, ka gadījumā, ja turpmāko triju gadu laikā atklāsies, ka remonts ir brāķis, uzņēmumam vajadzēs to labot par savu naudu. Jāatgādina, ka 2001. gadā šā tilta kapitālo remontu veica cits būvuzņēmums – AS Latvijas tilti. Toreiz tika konstatēts, ka minētais uzņēmums atsevišķās vietās remontdarbus bija veicis nekvalitatīvi, tāpēc garantijas ietvaros tam bija jāveic remontdarbi par saviem līdzekļiem.