Mobilajā aplikācijā iepludina 4 miljonus eiro 

Ātrās ēdināšanas ķēde «Hesburger» pirms vairākiem gadiem atklāja mobilo aplikāciju ērtākai ēdienu pasūtīšanai un apmaksai tiešsaistē. Ik gadu aplikācijas pilnveidošanā tiek ieguldītas ievērojamas investīcijas, kopumā šobrīd sasniedzot 4 miljonus eiro, taču darbs pie aplikācijas pilnveides joprojām turpinās.

Lelde Petrāne, 13.11.2019

Foto: no uzņēmuma arhīva

Aplikācija ir pieejama Baltijas valstīs un Somijā, tostarp arī Latvijā, kur aplikācija pirmo reizi parādījās pirms diviem gadiem.

Kā norāda «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela, intensīvais darbs pie aplikācijas uzlabošanas, kā arī uzlabojumiem katras valsts individuālajai versijai ir likumsakarīgs, jo lietotāju skaits katrā valstī aug. Tā, piemēram, Latvijā gada laikā tās lietotāju skaits ir audzis gandrīz divas reizes.

Kopš «Hesburger» aplikācijas aktivizēšanas Latvijā 2017.gada septembrī, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis vairāk nekā 208 tūkstošus. Lietuvā aplikācijai ir apmēram 126 tūkstoši lietotāju, bet Igaunijā - apmēram 118 tūkstoši lietotāju.

Dienas laikā Latvijā ar aplikācijas starpniecību vidēji tiek veikti apmēram 5 tūkstoši pasūtījumu, Igaunijā apmēram 4 tūkstoši, bet Lietuvā – 3 tūkstoši pasūtījumu.

Kā liecina «Hesburger» dati, maltītes pasūtīšana digitāli ir pievilcīga jauniem patērētājiem, kuri ir pieraduši veikt pasūtījumus ar viedtālruņu starpniecību. Dati uzrāda, ka aktīvākie pircēji, kas izmanto aplikāciju visās trīs Baltijas valstīs, ir vecumā no 25-26 gadiem.

Ja salīdzina aplikācijas izmantošanu galvaspilsētas un reģionu restorānos, tad par pārsteigumu aplikācija visaktīvāk tiek izmantota ārpus Rīgas - Jēkabpils, Liepājas un Kuldīgas restorānos.

Vidējā summa, kuru Latvijā tērē, pasūtot maltīti ar aplikāciju, ir 6,63 eiro, Igaunijā – 7,68 eiro, bet Lietuvā vismazāk - 5,81 eiro.

Latvijā starp pirktākajiem «Hesburger» produktiem ir tortiljas ar vistas gaļu komplekts un kebaba burgera komplekts, tikai pēc tam seko siera burgers. Līdzīga tendence ir arī Lietuvā, kur starp top produktiem ir gan tortiljas ar vistas gaļu komplekts, gan siera burgers. Igaunijā situācija ir nedaudz citādāka, jo pirktākie produkti ir dažādi burgeri – siera burgers un siera burgera komplekts, kā arī Megaburgera komplekts.

Tevi varētu interesēt

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» Kauņas rajona Tirkilišķos...

Liepājā, Stendera ielā atklāta bijusī rokkafejnīcas ēka, kas jaunajā konceptā apvieno divus...

Liepājas rokkafejnīcas bijušajās telpās - Stendera ielā 18, Liepājā - plānots atvērt...

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» 2019. gadā paredz atvērt trīs jaunus restorānus...

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger», turpinot tīkla paplašināšanu, atvērusi...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Divas karšu izdevniecības – «Karšu izdevniecība Jāņa sēta» (Latvija) un «Regio» (Igaunija)...

Bioinformātika, mākslīgais intelekts un BIO bankas, datu krātuves mainīs cilvēku uztveri par...

Turpinot darbu pie mākslīgā intelekta virziena attīstības, uzņēmums Tet sadarbībā ar uzņēmumu...

Webhelp grupa paziņojusi par Rumānijas uzņēmuma PitechPlus iegādi....

Visi SIA Apply īstenotie mākslīgā intelekta un mašīnmācības projekti ir saistīti ar...

Latvija ir starp pēdējām piecām valstīm Eiropas Savienībā ar visvājākajām prasmēm digitālo...

Mūsdienās cilvēkiem ir plašas izvēles iespējas un viņi izvēlas izmantot tos produktus,...

Saprotot tirgu, klientu un tā vajadzības, var atrast iespējamo risinājumu, kas vislabāk...

Septembrī vairāk nekā 600 tirgotāji no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas izrādījuši interesi...

Virtuālajā vidē ir plašas iespējas tiešajai tirdzniecībai – veidojot savu internetveikalu un...