Negatīvās atsauksmes palīdz uzlabot servisu 

Ēdināšanas uzņēmumiem atsauksmes internetā palīdz nepalaist garām nevienu niansi, jo komentētāji nesnauž, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Linda Zalāne, 2018. gada 17. aprīlis plkst. 11:55

Foto: freeimages.com

Komunikācija sociālajos tīklos ir jāprot iespēju robežās vadīt, lai tie darbojas uzņēmuma labā, nevis tam nodara ļaunumu. «Labu komentāru dabūt ir grūtāk nekā sliktu, jo cilvēkiem ne vienmēr ir laiks par pozitīvo pieredzi dalīties ar citiem. Savukārt situācijās, kad kaut kas nav apmierinājis, gribas par notikušo pastāstīt visiem. Sliktie komentētāji iedalās divās daļās. Vieni ir tādi, kuri pie mums ir viesojušies, bet diemžēl kaut kas nav paticis vai kaut kas mums nav sanācis. Otra daļa ir mārketinga komentētāji, un lielākoties šie cilvēki pie mums pat nav bijuši. Piemēram, uzraksta, ka mums no galda bija norauts galdauts, bet mūsu restorānā tādi nav bijuši kopš tā atklāšanas. Visas atsauksmes analizējam un strādājam pie tā, lai sliktie komentāri neatkārtotos,» pieredzē dalās restorāna Ferma īpašnieks Māris Astičs.

DB uzrunātie restorānu īpašnieki atzīst, ka komentāri ir noderīgi, jo ne vienmēr sanāk visu pārraudzīt pašiem. Izlasot viesu atsauksmes, var uzzināt, kur ir uzņēmuma vājās puses, kādas jaunas lietas cilvēki vēlētos saņemt. «Atšķirībā no interneta portāliem, kur var anonīmi rakstīt komentārus, sociālo tīklu pluss ir tas, ka cilvēki raksta savas domas, apzinoties, ka viņu profils visiem ir redzams, un mums ir iespēja cilvēkiem arī atbildēt. Man kā liela uzņēmuma vadītājam komentāri pat atvieglo dzīvi. Nevaru visur būt klāt un visu zināt. Neanonīmie komentāri parasti ir objektīvi, un mēs cenšamies izskatīt viesu piedāvājumus, piemēram, sākt cept bezglutēna picu vai iegādāties papildus bērnu krēsliņus,» atzīst restorānu tīkla Vēl vairāk saules līdzīpašnieks Endijs Bērziņš.

Arī šampaniešu bāra Modernists līdzīpašniece Santa Pīlēna atzīst, ka interneta komentāri ļauj uzņēmuma saimniekiem sekot līdzi savu darbinieku rīcībai un negatīvi komentāri ir pat savā ziņā vēlami. Protams, par pozitīvām atsauksmēm visi priecājas, bet negatīvās palīdz uzlabot servisu vēl vairāk. Mūsdienās sociālie tīkli palīdz pārdot produktu vai pakalpojumu pat labāk nekā reklāma. «Arī es ceļojot lasu komentārus par vietām, kuras vēlos apmeklēt, un man tie šķiet vērtīgāki un patiesāki nekā kāda profesionāļa veidots tops,» atzīst S. Pīlēna.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Restorānu nedēļas projekts lielu peļņu nenes, toties izvelk cilvēkus no mājām iepazīt...

Šodien Dienas Bizness rīkotajā preses konferencē par jaunāko izdevumu Miljonārs tika atklāti Latvijas...

No stacionāro fotoradaru sodiem valsts budžetā patlaban tiek iegūts mazāks finansējums nekā...

Vecie dēļi iegūst otro dzīvi SIA AW Latvia ražotajās mēbelēs un sienu...

Reizi mēnesī pie veikala «Preces no Vācijas» vērojama mūsdienām netipiska aina -...

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

No šīs sadaļas
2018. gada 17. aprīlis plkst. 10:38

Kolektīvajā ieguldījumu platformā Projektu banka uzsākta finansējuma piesaiste pirmā pašapkalpošanās...

2018. gada 17. aprīlis plkst. 10:36

«Vēlamies nostiprināties Latvijā, uzlabot infrastruktūru, klientu apkalpošanu un loģistiku....

2018. gada 17. aprīlis plkst. 10:13

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 16. aprīlī sāka lidojumus jaunā maršrutā no starptautiskās lidostas...

2018. gada 16. aprīlis plkst. 16:42

Igaunijas fitnesa studiju tīkls «MyFitness» Igaunijā un Latvijā gatavojas atvērt «GYM!»...

2018. gada 16. aprīlis plkst. 10:52

Lai attīstītos ātrāk par dabisko izaugsmi, IT konsultāciju uzņēmums SIA Aston Baltic...

2018. gada 13. aprīlis plkst. 12:31

«Tradicionālā un netradicionālā medicīna ir cieši saistītas,» biznesa portālam db.lv uzsver...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 14:23

Latvijas lidsabiedrība «airBaltic» 2017. gadā par 16,8 miljoniem eiro palielinājusi savu operatīvo...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 13:59

Pārtikas un veterinārais dienests konstatējis, ka SIA «Jelgavas augļi» ēdināšanas pakalpojumu...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 13:27

Sociālajā tīklā «Facebook» ievietots sludinājums, kas liecina, ka par 12 000 eiro...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 8:29

Latvijas modes zīmola Narciss dizaineres Alises Trautmanes un viņas biznesa partnera Sai...