Šā gada otrajā ceturksnī LG Electronics (LG) neto peļņa bijusi 138,02 miljoni ASV dolāru, kas, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, ir par 46% vairāk. Kompānija norāda, ka peļņas kritumu LG mobilo ierīču tirdzniecībā kompensējis labs sniegums mājas izklaides un mājas sadzīves tehnikas tirdzniecībā.
Kompānijas ieņēmumi salīdzinājumā ar šī gada pirmo ceturksni pieauguši par 5,2%, bet salīdzinājumā ar pagājušā gada otro ceturksni tie samazinājušies par 10,6% līdz 11,16 miljardiem ASV dolāru. LG to skaidro ar kritumu parasto tālruņu pārdošanas apjomos un vāju pieprasījumu pēc IT produktiem.
Pēc veiksmīga 2012. gada pirmā ceturkšņa LG Mobile Communications Company otrajā ceturksnī piedzīvojis pamatdarbības zaudējumus 49,48 miljonu ASV dolāru apmērā, kas galvenokārt skaidrojams ar lieliem mārketinga izdevumiem jauno tālruņu modeļu prezentēšanai, norāda LG.
Savukārt struktūrvienības kopējie ieņēmumi sasnieguši 2,01 miljardus ASV dolāru, kas ir par 28,5% mazāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā un skaidrojams ar kritumu parasto tālruņu tirdzniecības apjomos. Viedtālruņu pārdošanas apjomi pieauguši par 44% salīdzinājumā ar iepriekšējā ceturkšņa 36% pieaugumu.
Analītiķi norāda, ka LG nākas saskarties ar ievērojamu konkurenci no Apple un Samsung puses, tomēr Dienvidkorejas kompānija sekmīgi cīnās par savām pozīcijām ar jaunajiem viedtālruņu modeļiem.