Pasaulē

News Corp zūd pacietība attiecībā uz MySpace

Lelde Petrāne, 04.11.2010

Jaunākais izdevums

MySpace, kas savulaik bija vadošais sociālais tīkls tiešsaistē, saņēmusi brīdinājumu no mātes kompānijas News Corp. Viens no kompānijas vadošajiem darbiniekiem izteicies, ka MySpace zaudējumi nav ne pieņemami, ne ilgtspējīgi, ziņo guardian.co.uk.

Čeiss Karejs (Chase Carey), News Corp prezidents, sacījis, ka kompānijai ir skaidrs - MySpace ir problēma.

MySpace, kuru tagad popularitātes ziņā krietni pārspējusi Facebook, ir atjaunota kā mūzikas un izklaides tīkls, bet Karejs akcentējis, ka statistika joprojām nevirzās pareizajā virzienā. Viņš brīdinājis, ka vietnes sniegums tiks izvērtēts ceturkšņu, nevis gadu laikā.

News Corp vietni MySpace 2005.gadā iegādājās par 580 miljoniem ASV dolāru, un sākotnēji tā tika uzskatīta par mazu cenu, jo vietne strauji auga. Taču panākumi izrādījās īslaicīgi.

Tomēr MySpace neefektīvā darbība nav aizkavējusi News Corp peļņas pieaugumu. Tīrā peļņa kompānijas pirmajā ceturksnī - līdz 30.septembrim - uzlabojusies par 36% līdz 775 miljoniem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Meklē 50 miljonus dolāru MySpace reinkarnācijai

Dienas Bizness, 20.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MySpace mātes kompānija Interactive Media Holdings patlaban aktīvi meklē finansējumu 50 miljonu dolāru apmērā, lai jau nākamgad laistu klajā sociālā tīkla MySpace reinkarnāciju Spotify un Pandora slepkavas izskatā.

Dokumentos, kas nonākuši Business Insider rīcībā, Interactive Media Holdings norāda, ka meklē investorus, kas būtu gatavi ieguldīt kompānijā kopumā 50 miljonus dolāru, no kuriem lielākā daļa tiks novirzīti MySpace pārveidē par tiešsaistes mūzikas servisu Pandora un Spotify konkurentu.

No 50 miljoniem aptuveni piektdaļa tiks tērēta marketinga aktivitātēm, 15 – 25 miljonus dolāru paredzēts tērēt licenču iegādei no ierakstu kompānijām, bet vēl tikpat lielu summu - atlikt operatīvajām izmaksām.

Interactive norāda, ka lielākais MySpace trumpis ir tas, ka portāls ierakstu kompānijām maksā zemāku maksu par mūzikas atskaņošanu. Tāpat MySpace pieejami aptuveni 27 miljoni ieraksti no mūziķiem, kuri nav noslēguši līgumus ar ierakstu kompānijām. Tā ir aptuveni puse no portālā atskaņotās mūzikas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Grimstošais MySpace centīsies atdzimt ar dizaina uzlabojumiem

Gunta Kursiša, 26.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālais tīkls MySpace, kura popularitāte pēdējo gadu laikā ir ievērojami samazinājusies un turpina kristies, cer atgūt aizgājušos lietotājus, pārveidojot lapas dizainu, vēsta BBC.

Sociālais tīkls, kurš daļēji pieder mūziķim Džastinam Timberleikam (Justin Timberlake), turpmāk sola vairāk fokusēties uz mūziku un ciešāk integrēties ar tādiem sociālajiem tīkliem kā Facebook un Twitter.

Patlaban MySpace «auditorija» ir 54 miljoni cilvēku, liecina comScore dati. Salīdzinot ar MySpace ziedu laikiem 2005. gadā, tas ir simtiem miljonu kritums, raksta medijs.

«Jaunais MySpace būs jau pavisam drīz. Tas tiek būvēts pilnīgi no jauna,» liecina informācija MySpace galvenajā lapā.

Pirmo «pārbūvi» MySpace piedzīvoja 2010. gadā, kad tas tika pārdēvēts par sociālu izklaides tīklu. 2011. gadā Rūperta Mērdoka News Corp, kas MySpace iegādājās 2005. gadā par 580 milj. ASV dolāru, pārdeva savas daļas reklāmas kompānijai Specific Media. 2011. gadā uzņēmums jau cieta ievērojamus zaudējumus, jo liela lietotāju daļa tā vietā izmanto tādus tīklus kā Facebook un Twitter.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

LinkedIn apsteidz MySpace, kļūstot par otru lielāko sociālo tīklu ASV

Lelde Petrāne, 12.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz īpašnieku maiņu, sliktas ziņas par sociālo portālu MySpace turpinās, vēsta CNN.

LinkedIn, tiešsaistes tīkls, kas vērsts uz profesionāļiem, apsteidzis nīkuļojošo Myspace, kļūstot par otru populārāko tiešsaistes sociālo tīklu ASV aiz Facebook.

LinkedIn jūnijā bija 33,9 miljoni unikālo apmeklētāju, liecina uzņēmuma comScore jaunākie dati. Turpretī pagājušajā mēnesī Myspace apmeklējuši mazāk nekā 33,5 miljoni amerikāņu.

MySpace joprojām ir aptuveni 130 miljoni aktīvo lietotāju, salīdzinot ar aptuveni 115 miljoniem, kas ir LinkedIn, bet šis ir vēl viens simbolisks trieciens reiz dominējošajam sociālajam tīklam.

Myspace joprojām apsteidz Twitter, bet, iespējams, tas ir tikai dažu mēnešu jautājums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Mērdoka nīkuļojošā MySpace, iespējams, atlaidīs pusi darbinieku

Lelde Petrāne, 04.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MySpace pārstrukturēšanās ietvaros gatavojas pamatīgai darbinieku atlaišanai, kas notiks jau drīzumā, vēsta Wall Street Journal.

Sociālā tīkla vietnei esot apmēram 1100 darbinieki, bet pagaidām nav zināms, cik no viņiem tiks atlaisti.

CNBC vēsta, ka varētu tikt atlaisti pat 50% strādājošo.

Gan MySpace, gan Wall Street Journal pieder Ruperta Mērdoka News Corp.

Kā vēstīts, MySpace nesen veica izmaiņas, liekot uzsvaru uz izklaides saturu - mūziku, komēdijām un spēlēm.

Pagājušā gada novembra sākumā MySpace, kas savulaik bija vadošais sociālais tīkls tiešsaistē, saņēma brīdinājumu no News Corp. - tās zaudējumi neesot ne pieņemami, ne ilgtspējīgi.

Čeiss Karejs (Chase Carey), News Corp prezidents, sacīja, ka kompānijai ir skaidrs - MySpace ir problēma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju gigants News Corp. patlaban izskata tam piederošā sociālā tīkla MySpace stratēģiskās iespējas nākotnē; tiek apsvērta arī MySpace pārdošana vai apvienošana, ziņo Reuters.

News Corp., kas 2005. gadā iegādājās MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru, norāda, ka, visticamākais, solis būtu populārā sociālā tīkla īpašnieku bāzes daļēja maiņa, tādējādi paverot ceļu jaunām investīcijām. Tiek paredzēta arī privātā kapitāla piesaiste.

News Corp. pārstāve Džūlija Hendersone (Julie Henderson) darbinieku sapulcē paziņoja, ka iespējama arī MySpace apvienošana ar kādu citu kompāniju.

Šonedēļ tika arī paziņots, ka MySpace par 47% samazina kompānijā strādājošo skaitu, tādējādi bez darba paliks aptuveni 500 cilvēki.

Reiz pasaulē populārāko sociālo tīklu MySpace patlaban aizēno konkurents Facebook, kuru izmanto vairāk nekā 500 miljoni cilvēku visā pasaulē. Facebook nesen tika novērtēts par 50 miljardiem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

News Corporation ir pārdevis neveiksmīgo sociālo portālu MySpace tiešsaistes reklāmaģentūrai Specific Media, vēsta BBC.

2005. gadā News Corporation iegādājās MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru, taču tagad, lai arī darījuma vērtība netiek atklāta, tiek lēsts, ka uzņēmumam izdevies pārdot sociālo portālu tikai par 35 miljoniem ASV dolāru.

Kad Rupertam Mērdokam piederošais News Corporation iegādājās MySpace, tas bija pasaules vadošais sociālais portāls. Tomēr laika gaitā to pārspēja Twitter un Facebook, bet mēģinājumi atjaunot MySpace lomu nebija īpaši veiksmīgi.

Aizvadītā gada novembrī News Corporation amatpersonas bija jau paziņojušas, ka MySpace zaudējumi ir «neilgtspējīgi».

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

News Corp atdzīvinās savulaik populāro MySpace

Lelde Petrāne, 08.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV mediju magnātam Rupertam Mērdokam piederošā starptautiskā koncerna News Corporation (News Corp) pārstāvis Džonatans Millers (Jonathan Miller) paziņojis, ka - pretēji baumām - kompānija neizskata iespēju pārdot tās savulaik populāro sociālo mediju MySpace, ziņo Reuters.

Dž. Millers stāstījis, ka News Corp tā vietā plāno «atdzīvināt» grūtībās nonākušo vietni, un izmaiņas būs vērojamas jau šogad. Pirms gada News Corp vadītāji runāja par vietnes atdzīvināšanu, koncentrējoties uz izklaidi.

Reuters norāda, ka, lai gan MySpace ir vairāk koncentrējusies uz izklaidi, piemēram, mūziku, tās apmeklētāju skaits pastāvīgi samazinās. Tā arī zaudējusi vairākus vadošos darbiniekus.

News Corp vadītājam R. Mērdokam 2005.gadā izdevās pārspēt konkurējošās mediju kompānijas un iegādāties MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru.

Tolaik MySpace bija viena no visstraujāk augošajām interneta vietnēm, kurai dažu mēnešu laikā pievienojās miljoniem lietotāju. Taču pēdējos divos gados to ir apsteiguši strauji augošie konkurenti, piemēram, Facebook un Twitter.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Facebook, MySpace un vairāki citi sociālie mediji tika sūtījuši reklāmas kompānijām datus, kas varēja tikt izmantoti patērētāju vārdu un citu personas datu iegūšanai, lai gan tika solīts, ka šie sociālie portāli neatklāj šādu informāciju bez patērētāju piekrišanas.

Sociālie portāli piekopa praksi, kurā reklāmdevējiem tika nosūtīti lietotāju vārdi un personas kodi kopā ar personīgo profila informāciju ikreiz, kad lietotājs atvēra kādu reklāmas logu. Pēc The Wall Street Journal aktualizētajiem jautājumiem Facebook un MySpace nolēma veikt izmaiņas savās darbībās. «Mēs izlabojām problēmu tiklīdz par to dzirdējām,» atklāj Facebook pārstāvis.

Reklāmas kompānijas saņem informāciju, kura var tikt izmantota, lai sameklētu individuālos profilus, kurus atkarībā no lapas informācijas lietotājs ir padarījis publiski pieejamu un kuros ietverta tāda informācija kā personas īstais vārds, vecums, dzīvesvieta un nodarbošanās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

MySpace nāk klajā ar Facebook stila mājalapu

Lelde Petrāne, 13.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savulaik populārais sociālais medijs MySpace ieguvis jaunu izskatu, kas tomēr šķiet jau pazīstams, vēsta ārvalstu mediji.

Daži lietotāji atjaunināto vietni var apskatīt jau šodien, bet pilnībā tā tiks ieviesta nākamnedēļ.

Saskaņā ar vietnes sniegto informāciju medijiem tā ir tikai daļa no vērienīgākas atjaunošanas, kuru tā sola šā gada rudenī.

ComScore dati liecina, ka MySpace lietotāju skaits pagājušajā gadā samazinājies par 49%, sarūkot no 6,5 miljoniem lietotāju 2009.gada maijā līdz tikai 3,3 miljoniem šā gada maijā.

Savukārt vietnes galvenais konkurents Facebook nesen paziņoja, ka reģistrējis 500 miljono reģistrēto lietotāju.

MySpace, kas dibināta 2003.gadā, «ziedu laikos» bija vairāk nekā 100 miljoni reģistrētu lietotāju, bet lietotāju skaits samazinājies kopš Facebook parādīšanās 2008.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Google+ sasniedzis 25 miljonus apmeklētāju

Gunta Kursiša, 03.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena mēneša laikā pēc tā atklāšanas sociālā tīkla Google+ apmeklētāju skaits ir sasniedzis 25 miljonus, un ir palielinājies arī lietotāju pavadītais laiks sociālajā tīklā, vēsta mashable.com.

Google+, kas tika atklāts 28. jūnijā, pēc pirmā darbības mēneša ir sasniedzis 25 miljonu unikālo apmeklējumu, neskaitot tos, kuri sociālo tīklu ir apmeklējuši no mobilajiem tālruņiem.

Tīkla augšanas temps ir daudz straujāks nekā tā konkurentiem Facebook, Twitter un MySpace tādā pašā laika periodā, norādīja Endrjū Lipsmans (Andrew Lipsman), comScore analītiķis.

Experian Hitwise sagatavotajā atskaitē norādīts, ka Google+ apmeklējumu skaits nedēļā līdz 23. jūlijam ir samazinājies par 3%, salīdzinot ar nedēļu iepriekš, turklāt vidējais pavadītais laiks sociālajā tīklā ir samazinājies par 10%. Savukārt citas pētījumu kompānijas – comScore, apkopotie dati liecina, ka apmeklētāji Google+ pavadījuši par 50% ilgāku laiku nedēļā, kas beidzās 24. jūlijā nekā nedēļā no 4. līdz 10. jūlijam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

News Corp peļņa palielinājusies par 150%

Ritvars Bīders, 03.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rūpertam Mērdokam (Rupert Merdoch) mediju grupa News Corp pērn pēdējo trīs mēnešu laikā nopelnīja 642 miljonus ASV dolāru, kas ir par 150% jeb 388 miljoniem dolāru vairāk nekā pērn attiecīgajā laika periodā, ziņo BBC.

News Corp apgrozījums gada griezumā pērn pēdējā ceturksnī palielinājies par 1% līdz 8,76 miljardiem dolāru.

Kompānija norāda, ka peļņas pieaugums skaidrojams ar veiksmīgo gada nogali News Corp televīziju biznesā, kurā ietilpst tādi TV kanāli kā Fox, National Geographic u.c.

News Corp patlaban izstrādā nākotnes stratēģiju saistībā ar kompānijai piederošo sociālo portālu MySpace, kurš pēdējā laikā nesis ievērojamus zaudējumus. Iepriekš izskanēja informācija, ka MySpace varētu tikt pārdots. Pati kompānija News Corp šādu informāciju nedz apstiprina, nedz noliedz.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Portāls «24/7 Wall St.» nosaucis desmit zīmolus, kas 2012. gadā izzudīs, to skaitā ir tādi pazīstami vārdi kā Sears, Sony Pictures, American Apparel, Nokia, Saab, A&W All-American Foods Restaurants, Soap Opera Digest, Sony Ericsson, MySpace un Kellogg’s Corn Pops.

Šogad jautājumam pieiets vairāk metodiski, svarīgākie kritēriji bija ievērojams apgrozījuma kritums un zaudējumi; mātes kompānijas paziņojumi par zīmola aiziešanu no tirgus; strauji augošas izmaksas, kuras cenu pieaugums nespēj segt; kompānijas, kuras izliktas pārdošanai; kompānijas, kuras bankrotē; uzņēmumi, kas zaudējuši lielāko klientu daļu; darbības, kas samazinājušas tirgus daļu. Visiem saraksta zīmoli ir saskārušies ar vismaz vienu no šīm problēmām, un portāls prognozē, ka nākamo 18 mēnešu laikā šo zīmolu vairāk nebūs pasaules tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Krievi vēlas iegūt daļu Twitter

Lelde Petrāne, 24.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievu interneta investīciju grupa Digital Sky Technologies (DST), kas pērn iegādājās daļu Facebook, gatavojas iegādāties arī vairāku citu pazīstamu interneta kompāniju akcijas, atsaucoties uz grupas vadītāja sniegto informāciju, vēsta Reuters.

Jurijs Milners pavēstījis, ka grupa aktīvi meklē kompānijas Āzijā, Austrālijā un Lielbritānijā.

Viņš gan atteicies nosaukt konkrētus investīciju mērķus, bet arī nav noliedzis, ka grupa varētu iegādāties daļu virtuālas komunikācijas un mikroblogošanas tīkla Twitter.

Grupas vadītājs atklājis, ka tiek izskatītas iespējas investēt vairākos desmitos uzņēmumu.

DST arī investējusi vietnē Groupon un tai pieder spēļu kompānijas Zynga akcijas. Šī kompānija veido spēles sociālajiem tīkliem, ieskaitot Facebook un News Corp piederošo MySpace.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Bebo radītājs, kurš savu lolojumu pārdeva 850 miljoniem dolāru, tagad to atpircis par vienu miljonu

Jānis Rancāns, 02.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nu jau piemirstais, astoņus gadus vecais sociālais portāls Bebo, kuru AOL 2008. gadā iegādājās par 850 miljoniem ASV dolāru, nonāks atkal viena no savu radītāju rokās. Bebo līdzdibinātājs Mišels Birčs sociālo portālu iegādājies par vienu miljonu ASV dolāru.

M. Birčs Bebo iegādājies no sociālā portāla šībrīža īpašnieka Criterion Capital Partners, kuram AOL 2010. gadā to pārdeva pa desmit miljoniem ASV dolāru. Bebo bijušais un jaunais īpašnieks nolēmis sociālo portālu «izgudrot no jauna», vienlaikus norādot, ka, lai gan rezultātus nevarot prognozēt, tomēr šis process būšot interesants.

Bebo sociālais portāls nekad nenonāca pat tuvu Facebook līdzvērtīgu panākumu baudīšanai, tomēr bija viena no svarīgākajām vietnēm sociālo mediju rītausmas laikā, 2006. gadā ieņemot sestās populārākās vietnes statusu Lielbritānijā. Brīdī, kad AOL iegādājās Bebo, sociālajam portālam bija vairāk nekā 40 miljoni lietotāju un izaugsmes tempu ziņā tas atpalika tikai no Myspace un Facebook.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc jaunuzņēmums piedzīvo neveiksmi, ir tas, ka nav tirgus vajadzības pēc tā izstrādātā produkta vai pakalpojuma.

Tā šodien notiekošajā jaunuzņēmumu konferencē "sTARTUp Day" norādīja Džeremijs Goldmans (Jeremy Goldman), kurš ir raidījuma "Futureproof" vadītājs, "Goldman Intel" dibinātājs un grāmatu "Going Social: Excite Customers, Generate Buzz, and Energize Your Brand with the Power of Social Media" un "Getting to Like" autors.

"Tas ir diezgan pašsaprotami - pirms tērē tam 80 stundas nedēļā, izpēti, vai tirgum to vajag. Taču es piekrītu, ka ir vieglāk to pateikt, nekā izdarīt," saka Dž. Goldmans.

Ir vairāki iemesli, kāpēc jaunuzņēmumi piedzīvo neveiksmi, un, vadoties no tiem, var izdarīt secinājumus par to, kas ir apstākļi, kas var nodrošināt uzņēmuma veiksmi ilgtermiņā. Viņš uzskata, ka veiksmīgs jaunuzņēmums ir tāds, kas spēj pirms citiem atrast pareizo tirgu, ir pareizajā laikā un vietā, lai piesaistītu labākos talantus un finanses, bet ne pārāk daudz kapitāla, lai investori nediktētu biznesa stratēģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Facebook ievieš «panikas pogu» jauniešiem

Lelde Petrāne, 12.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Padodoties spiedienam darīt vairāk, lai aizsargātu jauniešus tiešsaistē, sociālais medijs Facebook apvienojis spēkus ar bērnu aizsardzības aģentūru, izveidojot «panikas pogas» aplikāciju savā interneta vietnē, vēsta AFP.

Aplikācija ļauj jauniešiem ziņot par aizdomīgu rīcību Bērnu ļaunprātīgas izmantošanas novēršanas un tiešsaistes aizsardzības centram (CEOP) un Facebook.

Facebook pēc tam, kad jaunas meitenes slepkavība 2009.gadā tika saistīta ar sociālo mediju, pretojās aicinājumam ieviest tā saukto trauksmes pogu, norādot, ka tā aizsardzības mehānismi ir pietiekami.

Tagad - līdz ar šī pakalpojuma ieviešanu - tā reklāma automātiski būs redzama katram Facebook lietotājam vecumā no 13 līdz 18 gadiem.

Panikas pogas ieviestas arī vietnēs Bebo un MySpace.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu firma gatava laist klajā programmatūru, kas nodrošinās lietotāju fotogrāfiju, kas augšupielādētas tādās tīmekļa vietnēs kā, piemēram, Facebook, MySpace un Flickr, automātisku dzēšanu pēc noteikta laika, vēsta thelocal.de.

Datorprogrammai vajadzētu novērst situācijas, kad kādam tiek atteikts darbs vai radušās mulsinošas situācijas pēc fotogrāfiju, kuras labāk būtu paturēt pie sevis, publicēšanas internetā.

Pirms fotogrāfijas ievietošanas programma piešķiršot elektronisko atslēgu, kas būs spēkā ierobežotu laiku, stāstījis X-Pire radītājs Maikls Bakess. Pēc šī laika posma fotogrāfijas aplūkošana vairs nebūšot iespējama.

Interneta sērfotājiem jau ir tiesības dzēst fotogrāfijas no sociālo tīklu vietnēm, bet pieredze rādot, ka tas ne vienmēr tiek izdarīts.

Bakess stāstījis, ka cilvēki ievieto internetā daudz privātās informācijas, bet pēcāk šajās vietnēs vairs neatgriežas vai aizmirst paroles.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Facebook un citu sociālo tīklu privātās lietotāju lapas ASV aizvien biežāk tiek izmantotas, lai savāktu pierādījumus tiesā, raksta telegraf.lv.

Šāda taktika lielu popularitāti iemantojusi atbildētāju advokātu vidū, lietās, kas saistītas ar kompensāciju piedziņu.

Lai gan tiesneši ASV jau sen ļauj kā pierādījumus civillietās izmantot informāciju no sociālajiem tīkliem, tomēr materiāliem, kas tiek aizsargāti ar paroli, ir nepieciešama īpaša atļauja.

«Mums ir tiesības uz konfidencialitāti, bet tiesvedības kontekstā tās var apiet,» norāda Demokrātijas un tehnoloģiju centra viceprezidents Džims Dempsijs.

Pēdējo divu mēnešu laikā atļauju piekļūt informācijai izsnieguši divi štata tiesneši. Kā piemērs tiek minēts Ņujorkas iedzīvotājas Ketlinas Romano prasība. Viņa apgalvo, ka guvusi nopietnas traumas un nevarējusi kustēties pēc kritiena no uzņēmumā Grand Rapids ražota krēsla. Prasītāja jau gandrīz esot tiesā uzvarējusi, bet sociālajā tīklā MySpace uzņēmuma advokāts atradis fotogrāfiju, kurā K.Romano stāv smaidīga savas mājas priekšā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Zynga rada jaunu sociālo tīklu spēļu cienītājiem

Gunta Kursiša, 27.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālo spēļu izstrādātājs Zynga radījis pats savu spēļu sociālo platformu, vēsta inc.com.

Jaunajā kompānijas platformā Zynga With Friends galvenokārt tiks izcelts tās sociālais aspekts. Tajā «reālajā laikā» varēs spēlēt spēles ar draugiem, kā arī tiešsaistē tikties ar «virtuālajiem kaimiņiem». Platforma Matchmaker mēģinās savienot spēlētājus ar līdzīgām gaumēm, piedāvājot tiem spēlēt kopā.

Tāpat Zynga With Friends darbosies arī kā aktīvs sociālais tīkls, kurā spēlētāji varēs sarunāties, sūtīt ziņas, veidot personiskus profilus un piedalīties spēlēs ar vairākiem dalībniekiem.

Zynga With Friends izveidošana ir «skaidra zīme», ka kompānija gatavojas izaugt ārpus Facebook platformas robežām, kas veidoja tās sākotnējo lietotāju bāzi, raksta medijs.

Komentāri

Pievienot komentāru