No situācijas Korejas pussalā atkarīgi Latvijas flagmaņu – Latvijas kuģniecības un Latvijas Finiera darījumi.
Starp Dienvidkoreju un Ziemeļkoreju jau nedēļu ieilgusī kārtējā konfliktsituācija, kas kuru katru minūti draud izvērsties plašākās militārās sadursmēs, vismaz pagaidām būtiski nav skārusi Latvijas uzņēmumus, kas sadarbojas ar Dienvidkorejas kompānijām. Tādējādi nav cietusi automašīnu, kuģniecības, nedz arī Latvijas lielākā eksporta nozare – meža nozare.
Neskatoties uz kārtējo saasināto politisko situāciju Dienvidkorejā, a/s Latvijas Finieris sadarbības partneri ir pārliecināti par iesāktās sadarbības turpinājumu arī nākamajā gadā, minēja a/s Latvijas Finieris pārdošanas dienesta direktors Valdis Kulpe. Uzņēmuma ražotais saplāksnis joprojām tiek eksportēts uz Dienvidkoreju, kur to izmanto sašķidrinātās dabas gāzes (LNG – Liquefied Natural Gas) transportēšanas kuģu būvē, tā viņš.
Korejas kuģu būves rūpnīcā Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd savukārt pēc a/s Latvijas kuģniecība pasūtījuma un 2007.gada beigās parakstītā līguma tiek būvēti četri vidēja izmēra tankkuģi. Paredzēts, ka šie kuģi Latvijas kuģniecībai jāsaņem laika posmā no 2011. līdz 2012. gadam. Db iepriekš rakstīja, ka projekta realizācijai nepieciešamo finansējumu aptuveni 200 milj. ASV dolāru apjomā veidos uzņēmuma pašu līdzekļi, to skaitā ienākumi no Latvijas kuģniecība flotē ietilpstošu ne tik efektīvu kuģu pārdošanas, kā arī banku aizdevumi.