Nordea: Bankas virzās uz attālināto konsultāciju sniegšanu klientiem 

Nav jaunums, ka arvien vairāk klientu ikdienas finanšu pakalpojumu vēlas saņemt attālināti, tādēļ pieprasījums palielinās arī pēc attālinātajām konsultācijām, preses konferencē informēja Nordea bankas pārstāvji Latvijā.

Žanete Hāka, 2016. gada 17. februāris plkst. 10:24

Bankas kā ārkartīgi konservatīvas institūcijas mūsdienas ir spiestas mainīties, saka Nordea bankas Latvijā vadītājs Jānis Buks. Patlaban visas klientu vajadzības apmierina attālinātie pakalpojumi, internetbanka, kur var izdarīt faktiski visu, tiek veikti pirkumi internetā un citas darbības, viņš uzsver. Līdz ar to bankām ir jāmainās un jārespektē klientu laiks un vēlmes, tādējādi tās var attīstīties. Klienti nedomā par banku tikai darba laikā no plkst.9-17, kad ir atvērtas filiāles. Sākam domāt par mūsu vajadzībām ārpus mūsu darba laika, līdz ar to bankai ir jāvirzās ārpus tradicionālā darba laika.

Bankas dati liecina, ka vidēji viens no trim klientiem labprātāk saņemtu finanšu konsultācijas ārpus klientu apkalpošanas centra jeb attālināti. Tāpat attālinātās konsultācijas vidējais ilgums ir 36 minūtes, kas ir gandrīz divas reizes mazāk, nekā klātienes konsultācijai veltītais laiks klientu apkalpošanas centrā. Nordea grupā veiktais pētījums liecina, ka 9 no 10 klientiem, izmēģinot attālinātās konsultācijas, tās labprāt īstenotu arī turpmāk.

Latvijā piecu gadu laikā telefonu zvanu skaits uz bankas konsultāciju centru ir samazinājies par 37%, kas nozīmē, ka klienti kļūst zinošāki un vairāk izmanto internetbanku vai mobilās aplikācijas. Kā liecina bankas dati, klienti vairāk izmanto saraksti, kontaktējoties ar banku.

Latvijā internetbanku lieto vairāk nekā pārējās Baltijas valstīs – patlaban to izmanto 86% klientu, un piecu gadu laikā ikmēneša aktīvo lietotāju skaits audzis par 98%.

Nordea attālinātās pārdošanas departamenta vadītāja Baltijas valstīs Anna Fišere-Kaļķe uzsver, ka pirms dažiem desmitiem gadu cilvēki sēdēja visi kopā pie radio, pēc tam visi bērni skrēja mājās un konkrētā laikā televīzijā skatījās multfilmas. Mūsdienās viss ir balstīts uz datoriem un internetu, tiek rīkotas attālinātas konferences, kas ievērojami samazina sapulču laika patēriņu.

Tādēļ arī Nordea ieviesusi attālinātās konsultācijas, kas ļauj klientiem saņemt bankas speciālista konsultāciju un informāciju par produktiem attālināti.

Banka prognozē, ka divu gadu laikā 25% Nordea klientu konsultāciju skaits Baltijas valstīs notiks attālināti.
 

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

VAS «Privatizācijas aģentūra» (PA) izsolē piedāvā iegādāties nekustamo īpašumu Kuģu ielā...

Regulāras un pietiekamas investīcijas zīmolā ir ļoti nozīmīgas, jo tieši tas dod...

Uzņēmums Stats Serviss mainījis nosaukumu uz STATS RENT, turpina izstrādāt rentomāta projektu...

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

No šīs sadaļas
2016. gada 17. februāris plkst. 10:16

Imigrācijas krīze paredzami koriģēs ES investīciju politiku; jautājums vien, kā tieši un...

2016. gada 17. februāris plkst. 9:50

ES finansējums uzņēmējdarbības atbalstam lielā mērā koncentrējas lielajās pilsētās, vēl...

2016. gada 16. februāris plkst. 17:39

Naftas cenas pasaules tirgū otrdien piedzīvojušas kāpumu saistībā ar ziņām, ka lielās...

2016. gada 16. februāris plkst. 17:23

Otrdienu Nasdaq OMX Baltijas biržas noslēdza ar dažādiem rezultātiem, liecina vērtspapīru tirgus...

2016. gada 16. februāris plkst. 15:42

16.februārī sākas AS Latvijas balzams akcionāra SIA Amber Beverage Group izteiktais brīvprātīgais...

2016. gada 16. februāris plkst. 15:40

Otrdien, 16.februārī, Rīgas domes sēdē apstiprināti grozījumi, kuri paredz, ka iedzīvotājiem,...

2016. gada 16. februāris plkst. 13:10

Austrālijas kompānija Lucapa Diamond Company Dienvidāfrikā atradusi vairāk nekā 10 miljonu ASV...

2016. gada 16. februāris plkst. 12:43

Dzīvības apdrošināšanas kompānijas Compensa Life Latvijā parakstīto prēmiju apjoms...

2016. gada 16. februāris plkst. 10:50

Andris Lāriņš, kurš līdz šim bija Finanšu tirgus pakalpojumu vadītājs,...

2016. gada 16. februāris plkst. 10:37

Līdz šim brīdim Valsts ieņēmumu dienests (VID) ir saņēmis 67 valsts amatpersonu...