Citas ziņas

Noskaidroti pieci labākie Latvijas klientu servisa speciālisti

Gunta Kursiša, 26.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Noskaidroti konkursa «Klientu servisa lepnums 2012» finālisti, kas decembra sākumā sacentīsies par lābākā speciālista titulu.

Finālā iekļuvusi Ieva Beite no Nordea Banka, Nauris Brokans no Optimera Latvia, Igors Gobalovs no Latvenergo, Līga Grinberga no Ideal services un Zane Niedra no City Credit.

Finālisti žūrijas un konferences dalībnieku klātbūtnē demonstrēs savas profesionālās iemaņas, risinot klientu servisa konfliktsituāciju kopā ar «Karaliskā improvizācijas teātra» aktieri Ģirtu Runātāju. Rezultāti tiks paziņoti konferences noslēguma svinīgajā daļā.

Šogad konference notiks divas dienas, kur galvenie atslēgas vārdi, kas vijas cauri programmai, ir «Iedvesmo sevi un citus!». Klientu servisa vadītāji piedalīties konferencē aicināti 5. decembrī, un klientu servisa darbinieki – 6. decembrī.

Par galvenajiem kritērijiem pretendentiem tika izvirzītas komunikācijas prasmes, spēja ieklausīties klientā un risināt situāciju, pieņemot objektīvu lēmumu, kā arī radošums un psiholoģiskā noturība. Konkursa fināls norisināsies 6. decembrī konferences Laba Servisa Dienas 2012 ietvaros, kura norisināsies Tallink Hotel Riga, Elizabetes ielā 24.

Konkursa «Klientu Servisa Lepnums» mērķis ir celt klientu apkalpošanas speciālistu reputāciju sabiedrībā, kā arī veicināt klientu servisa kvalitātes celšanu Latvijas uzņēmumos kopumā.