Citas ziņas

Notiks reklāmas klipu festivāls Reklāmas Rīmu nakts

, 31.10.2007

Jaunākais izdevums

Šo piektdien, 2.novembrī, Rīgas Kongresu namā notiks jau desmitais reklāmas klipu festivāls Latvijā - Reklāmas Rīmu Nakts, informēja organizatori.

Šā gada Reklāmas Rīmu Naktī skatītāji varēs dziļāk ielūkoties Beļģijas un Šveices reklāmās, redzēt Madonnu viņas vīra Gaja Ričija uzņemtajā reklāmā, pēdējās Volkswagen automašīnu reklāmas kampaņas, kā arī daudzu pazīstamu kinorežisoru Parīzē uzņemtās reklāmas.

"Pasākuma apmeklētājiem sarūpētas arī dažādas izklaides iespējas reklāmas klipu skates starplaikos - par dejām kā allaž rūpēsies apvienības Jaffa Riga dīdžeji Arturs Mednis un DJ Heincha (Luksemburga). Baltic Indoor Communications piedāvās ''Kas Kur Kad'' virtuālo futbolu. Jägermeister ne tikai uzsauks reklāmu skatītājiem pirmo welcome dzērienu, bet arī piedāvās izspēlēt laimīgo kauliņu spēli, kurā būs iespējams laimēt dažādas pārsteiguma balvas. Jaukas balvas – kino biļetes un DVD varēs laimēt arī ACME SMS filmu konkursā, savukārt gardas kafijas skūpstu nobaudīt piedāvās King Coffee Service un Narvesen. Pasākumā uz romantiskām izklaidēm vilinās arī seksīgās meitenes no SHARK, savukārt daiļās FHM pārstāves piedāvās svilpītes, ar kurām paust attieksmi pret redzētajām reklāmām. Tie, kuri jūt sevī radošo garu, varēs piedalīties OPEN ART netradicionālo reklāmas bilžu un saukļu konkursā," informē organizatori.

Ieeja pasākumā no plkst. 19:00, reklāmas klipu skates sākums – plkst. 21:00. Pasākums Kongresu namā ilgs līdz plkst. 3:30, kad izturīgākie RRN apmeklētāji tiks laipni gaidīti pasākuma afterparty Reklāmas Bārā.

Informācija par Reklāmas Rīmu Nakti 2007 - www.untitled.lv/adeaters

Biļetes iegādājamas Biļešu Servisa tirdzniecības vietās. Pašlaik biļešu cena – 18 Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmas rīmu nakts jau 10.reizi Latvijā

, 27.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada aizraujošākais pasākums reklāmas gardēžiem – Reklāmas Rīmu Nakts šogad Latvijā risināsies jau 10.reizi. 2.novembrī Kongresu namā gaidāmā allaž pievilcīgā un pārsteidzošā Rīmu ēdienkarte sastāvēs no 500 klipiem, no kuriem 480 iepriekšējos gados programmā neredzēti, Db.lv informēja SIA UNTITLED projektu vadītāja Dita Ābola.

Programmā iekļautas starptautiskas, eksotiskas un vēsturiskas (no 1898.gada līdz mūsdienām) reklāmas, kas iemieso reklāmas pasaules vitalitāti un jaunākās tendences.

Biļetes iespējams iegādāties Biļešu servisa tirdzniecības vietās visā Latvijā un www.bilesuserviss.lv. Pašlaik biļešu cena Ls 12!

Reklāmas Rīmu Nakts ir izrāde, kas notiek vairāk kā 40 valstīs un atspoguļo vairāk kā 60 dažādu tautību reklāmas mākslinieku radīto. Tā ir iespēja atvērt logu uz pasauli un vairāk kā 6 stundu garumā izbaudīt krievisku, aziātisku, afrikānisku, dienvidamerikānisku atmosfēru, atklāt mongoļu, irākiešu un pat indiāņu reklāmas rullīšus. Programmā mijās seni un jauni klipi, klasika un jaunumi, kā arī, protams, daudzās sāgas ar iemīļotiem reklāmu varoņiem. Reklāmas klipiem nav veikta cenzūra: redzams gan alkohols un tabaka, gan sekss. Programma, kuras sastādītājs ir Žans Marī Bursiko, ik gadu tiek atjaunota. Klipi vienmēr ir oriģinālajā versijā un bez subtitriem, tie vienmēr tiek rādīti pilnībā. Subtitri tiek izmantoti tikai, lai katras filmas sākumā parādītu tās radīšanas gadu un valsti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Notiks mākslas darbu izsole

Privātajā Latviešu Mākslas muzejā 3.jūlijā 19:00 tiek rīkota Latvijas vecmeistaru un mūsdienu mākslas darbu izsole.

Šodien Rīgā notiks veloparāde un velopikniks

Šodien, 27.jūnijā, pulksten 15.00 Rīgā notiks neparasta dizaina velosipēdu parādes brauciens no Šmerļa ielas uz Sūnu salu pie Mīlgrāvja tilta, informēja Rīgas domes pārstāve Ieva Prauliņa.

Notiks plazmas virsmas inženierijas jautājumiem veltīta konference

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Lielajā aulā, Kaļķu ielā 1, 9.jūnijā un 10.jūnijā notiks pirmā starptautiskā RTU un Eiropas Plazmas un virsmas jonu inženierijas komitejas organizētā zinātniskā konference Plazmas virsmas inženierija - aizsardzības un dekoratīvie pārklājumi, kurā ar priekšlasījumiem piedalīsies aptuveni 45 zinātnieki no 12 pasaules valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes deputāti lems par nakts mēra iecelšanu dzīves kvalitātes uzlabošanai nakts tumšajā laikā, liecina Rīgas domes Drošības, kārtības un korupcijas novēršanas jautājumu komitejā iesniegtā informācija.

Deputātiem tiek piedāvāta prezentācija par to, kā vēsturiski tikusi organizēta nakts dzīve pilsētās. Tiek norādīts, ka, pašplūsmā atstāta, nakts dzīve izpaužas kā cilvēku pastiprināta alkohola lietošana, ballītes un trokšņošana. Savukārt, ja tā tiek apzināti organizēta, tad kļūst daudzveidīga, pilnvērtīga un droša.

Kā piemērs prezentācijā iekļauta Ņujorkas nakts dzīve, kas iedalīta vairākās kategorijās - bāri, ēdināšanas pakalpojumi, māksla un kultūra, sports un atpūta.

Galvenie problēmjautājumi Rīgā esot apgaismojuma neesamība, dažādu aktivitāšu trūkums, drošības izaicinājumi, tostarp konflikti, alkohola un narkotiku lietošana, transporta trūkums, prostitūcija u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

VENTSPILS PILSĒTAS PLĀNOTO NOTIKUMU KALENDĀRS no 10. līdz 16. septembrim

, 07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdiena, 10. septembris

" 10:00 domē notiks Ventspils pilsētas domes sēde (atb. D. Brākmane, tālr. 6 36 01111)

" 11:00 notiks iknedēļas sanāksme par pašvaldības SIA "Ventspils slimnīca" īstenojamā projekta "Neatliekamās medicīniskās palīdzības pakalpojumu sniedzēju struktūras optimizēšana Ventspilī" B kārtas realizācijas gaitu, kas paredz uzņemšanas nodaļas rekonstrukciju (atb. O. Ķeņģis, tālr. 6 36 22658)

" No plkst. 13:00 līdz 17:00 Ventspils Digitālajā centrā (Akmeņu ielā 3) norisināsies datorkursi "Informācijas sabiedrības pamatprasmes". Kursu programma ietver darbu ar datoru, teksta redaktoriem, e-pastu un internetu. Kursa maksa: LVL 20 par 12 stundām. Pieteikšanās pa tālr. 6 36 07607 vai pa e-pastu: [email protected] Lūdzam arī norādīt iespējamos kursu apmeklējuma laikus! (atb. A. Gaile, tālr. 6 36 07607)

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Noteikti iespējamie pasākumi tūristu pievilināšanai

Elīna Pankovska, 06.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apzināti nākamā gada pasākumi ar iespējams lielāko tūristu piesaistes potenciālu. Pavisam atlasīti 32 pasākumi un pasākumu kopumi ar lielāko tūristu piesaistes potenciālu. Šie pasākumi tiks īpaši izcelti darba grupā iesaistīto organizāciju komunikācijas aktivitātēs.

Darba grupā par tūristu uzmanību piesaistošākajiem mūzikas pasākumiem tika atzīti Baibas Skrides un Latvijas Nacionālā Simfoniskā orķestra koncerts, starptautiskais saksofonmūzikas festivāls Saxophonia, Dž. Rosīnī operas Seviļas bārddzinis pirmizrāde, festivāls Positivus 11, Siguldas Opermūzikas svētki IXX, starptautiskais mūzikas festivāls Summertime u.c Savukārt no kultūras un mākslas pasākumiem kā vadošie atzīti 13.Starptautiskais ledus skulptūru festivāls Jelgavā, 16.Starptautiskais Baltijas baleta festivāls, Muzeju nakts 2011, Mūsdienu mākslas forums Baltā nakts 2011 un teātra festivāls Zelta maska.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deviņdesmitajos gados Daniils Kostinskis nodarbojās ar reklāmas ražošanu – filmēja klipiņus un ar savām idejām nonāca reklāmas aģentūrā. Tagad ar klipu ražošanu viņš vairs nenodarbojas, taču ideju formulēšanu klientiem veic joprojām.

Kas šobrīd notiek Krievijas reklāmas tirgū?

Daudzviet, tostarp arī Krievijā reklāmisti ir reklāmdevēju ķīlnieki. Visi grib ātrāk izveidot kaut ko, kas momentā sekmētu pārdošanas rādītājus. Klipa efektivitāte ir radošuma ienaidnieks – jo banālāka reklāma, jo labāk tā iedarbojas.

Šobrīd mērķis ir gūt atdevi no reklāmas uzreiz. Tāpēc kopumā reklāma ir neinteresanta skatītājam, patērētājiem tā nepatīk. Tāpēc rīkojam Reklāmas rīmu nakti, lai dotu iespēju saprast, ka ir arī laba un interesanta reklāma.

Kā nozari ietekmē rubļa vērtības kritums?

Ietekme ir spēcīga. Šobrīd ir nogaidīšanas periods. Daudzi cenšas saglabāt savu budžetu, neveikt liekus tēriņus reklāmai, nezinot, kas sagaida. Krīze vienmēr ir īpašs periods – tai ir gan plusi, gan mīnusi. Ir reklāmas kompānijas, kas arī šajā laikā var gūt sev labumu, un tās tagad aktivizējas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Positivus organizētāji cer: drīz pienāks diena, kad festivāla biļetes tiks izpirktas visas

LETA, 13.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāls, kas šovasar Salacgrīvā norisinājās jau septīto gadu, bet pirmo reizi piedāvāja programmu trīs dienu garumā, nav bijis tālu, lai būtu izpārdots, tādēļ festivāla organizētājs Ģirts Majors cer, ka jau drīz pienāks diena, kad festivāls būs izpārdots.

Ģ. Majors stāstīja, ka ir apmierināts ar 30 tūkst. apmeklētāju skaitu šajā vasarā. Šovasar festivālā tika sasniegts tāds apmeklētāju skaits, kāds tika prognozēts, un tas ir aptuveni tāds pats, kāds bija pagājušajā gadā.

«Skatītāju skaits nav mazāks. Skaits, uz ko mēs skatāmies, ir dienas un kopējais festivālu dienu apmeklētāju skaits. Lielākā daļa cilvēku biļetes pirka uz visām festivāla dienām - tā tas bija divu dienu festivālam, un tā tas ir arī trīs dienu festivālam. Cilvēku apmeklējums visās festivāla dienās bija līdzīgs, piektdienā un svētdienā bija nedaudz mazāk, bet sestdienā bija visvairāk,» sacīja festivāla rīkotājs, pieminot, ka līdzīgi ir pasākumos jebkurā valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tūrisma sezonu Liepājā atklās ar nakts ekskursijām

Vēsma Lēvalde, 11.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma sezonu Liepājā atklās 19.maijā, piedāvājot nakts ekskursiju Promenādes pieturzīmes. Otra iespēja būs doties Mazajā Kurzemes vīna tūrē.

19.maijā Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojs (LRTIB) sadarbībā ar diviem Liepājas stāstniekiem un gidiem – Gunāru Silakaktiņu un Juri Raķi – piedāvās iespēju ne tikai pilsētas ciemiņiem, bet arī pašiem liepājniekiem pirmoreiz apmeklēt kuģu dokus Liepājas promenādē – padomju laikā slepenu militāru objektu, kur tika remontēti padomju militārie robežapsardzes kuteri. Šī būs viena no Liepājas promenādes pieturzīmēm, kas tiks apskatīta vairāk nekā divu stundu garajā nakts ekskursijā ar nosaukumu Promenādes pieturzīmes. Ekskursijas sākums plānots pulksten 22:00, informē Liepājas Reģiona tūrisma informācijas birojs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

"Projekts bez logotipa ir kā valsts bez karoga"

, 10.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada sākumā SIA BaltHaus struktūrvienība BH Consulting™ veica presē izvietoto 92 jauno projektu reklāmu analīzi, kurus publicējis 61 attīstītājs. Pētījumā gaitā tika noskaidrots, ka apmēram 50% no jauno projektu reklāmām satur vismaz vienu būtisku kļūdu.

Analizējot jauno projektu reklāmu presē, BH Consulting™ eksperti konstatējuši, ka nekustamā īpašuma nozarei reklāmas kvalitātes jautājums ir Ahileja papēdis, kā rezultātā nolemts, ka pētījuma rezultāti jāpadara publiski pieejami.

Apmēram 17% no izanalizētas reklāmas ir pielaista vienlaicīgi divu kļūdu kombinācija, no tādām 3 būtiskām kļūdām kā: slikta projekta vizualizācija, argumentu neesamība un ar informāciju pārpildīts reklāmas laukums. Šīs kļūdas jauno projektu reklāmā pārsvarā raksturīgas attīstītājiem ar nelielu realizēto projektu skaitu. Tikai 10% no visas jauno projektu reklāmas presē, nesatur nevienu no zemāk minētajām sešām kļūdām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiks vienpadsmitā Reklāmas rīmu nakts

, 17.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šovakar, 17.aprīlī, Kongresu namā notiks vienpadsmitā Reklāmas rīmu nakts, informēja SIA Untitled reklāmas menedžeris Arturs Orenits.

Ieeja pasākumā tiks atvērta plkst. 19:00.

Kolekcijas demonstrācija sāksies plkst. 21:00.

Šogad franču kolekcionāra - Žana Marī Bursiko (Jean Marie Boursicot) atlasītā reklāmu ēdienkarte tiks pārstāvēta ar 354 klipiem gandrīz no visas pasaules un sasniegs 5 stundu, 25 minūšu un 33 sekunžu kopgarumu. Kolekcijā būs redzamas gan Latvijā pazīstamu zīmolu reklāmas (Audi, Sony, Durex, CocaCola, BMW, Diesel, Nike, MCdonalds, Timberland u.c.), gan reklāmas ar latviešiem svešiem zīmoliem (Aides, Telenor, PureFM, Delpharmea u.c.). Kolekcijā tiks demonstrēti klipi arī no Alžīrijas, Kongo, Kataras, Kolumbijas, Azerbaidžānas, Slovākijas, Taizemes.

Vairāk informācijas par Reklāmas Rīmu Nakti - www.rimunakts.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Informācija medijiem - Ielūgums

, 19.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Kultūras departaments un "Pareizā ķīmija" laipni aicina Jūs uz informatīvu tikšanos par Mūsdienas kultūras forumu BALTĀ NAKTS 2007 šī gada 21. augustā, otrdien, pulksten 16.00 kultūras mezglā "Dirty Deal Cafe", Andrejsalā, Andrejostas iela 6 , Rīgā.

Tiekoties, klātesošie tiks iepazīstināti ar 2007. gada Mūsdienas kultūras foruma BALTĀ NAKTS programmu un projektiem, kuri šogad pārstāves forumu.

Baltās nakts informatīvās tikšanās laikā tiks uzstādīts simbolisks mēness, kas ir Latvijas foruma simbols. Simboliskais mēness Andrejsalā atradīsies līdz BALTĀS NAKTS foruma noslēgumam, 26.augusta rītam.

BALTĀS NAKTS informatīvajā tikšanās piedalīsies: Diāna Čivle - Rīgas domes Kultūras departamenta direktore un Gundega Tihi - BALTĀS NAKTS komunikācijas un reklāmas producente, "Pareizā ķīmija" direktore.

Preses konferencē būs iespēja gūt detalizētāku informāciju par pasākumiem no BALTĀS NAKTS projektu vadītājiem un iesaistītajiem māksliniekiem, kā arī Rīgas Domes kultūras departamenta pārstāvjiem. Telpā jau būs redzami izstādes "VIDE*" mākslas darbi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tradicionālais mūzikas un mākslas festivāls Bildes 2009, ko rīko Bilžu birojs, šogad sāksies agrāk nekā parasti – jau 28. septembrī mūzikas klubā Četri balti krekli un turpināsies 8. oktobrī Kongresu namā.

Kopumā festivāls šogad aicina uz astoņiem koncertiem, kuros piedalīsies aptuveni 150 grupas un muzikāli projekti, kā arī uz izstādi Ergorapido un lidojošie paklāji, kas veidota ar Elecrolux Latvia atbalstu.

Divos folkmūzikas koncertos 28. un 29. septembrī pēc ilgāka pārtraukuma būs dzirdams Igors Siliņš, jaunas dziesmas dziedās Ieva Akuratere un Aivars Hermanis, uzstāsies arī Imants Daksis, Varis Vētra, Andris Mucenieks un citi mūziķi. Folkmūzikas koncertus vadīs Daiga Petkeviča, Normunds Jakušonoks un Varis Vētra.

No 8. līdz 10. oktobrim festivāls turpināsies Kongresu namā, kur notiks jauno grupu un Bilžu veterānu kopprojektu koncerts, Bildēs sevi jau pieteikušo un ne tik jauno grupu koncerts, koncerts bērniem, bet festivāls izskanēs ar Bilžu veterānu koncertu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Veidos mākslas realitātes šovu

Vēsma Lēvalde, Db, 18.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Filmu režisori un mūzikas klipu autori kopā ar 3 cilvēku komandu tiek aicināti pieteikties darbnīcai Komūna U35: Kino + Mūzika

Scenārija izveides un prezentāciju process notiks slēgtā Komūna U35 vidē Rīgā un tiks veidots kā mākslas realitātes šovs, kam līdzi varēs sekot interneta tiešraidē, kā arī pilsētas publiskajā vidē.

2009. gada 12. martā notiks otrā Komūnas U35 radošā darbnīca / mākslas akcija, ko organizē Starptautiskais īsfilmu festivāls 2ANNAS. Komūnas U35: Kino + Mūzika ietvaros Latvijas un Ziemeļvalstu jauno komponistu oriģināldarbiem, sadarbībā ar jaunajiem kino režisoriem, tiks veidoti eksperimentāli mūzikas video.

Radošajai darbnīcai / mākslas akcijai aicināti pieteikties filmu un mūzikas klipu veidotāji ar komandām līdz 2009. gada 26. februārim. Izvērtējot dalībnieku radošo pieredzi un profesionalitāti, projektā tiks iesaistītas 6 - 8 komandas, kam ierobežotā laika posmā uz oriģinālu, jaunradītu skaņdarbu bāzes būs jāveido mūzikas video scenārijs. Pēc scenāriju tapšanas darbnīcas komandām tiks dotas 2 dienas, kuru laikā pašu spēkiem brīvi izvēlētā vietā, žanrā un tehnikā jārada video darbi uzrakstītajiem scenārijiem. Darbnīcas organizatori nodrošina datu nesējus un montāžas iespējas. Filmu iesniegšana paredzēta līdz 15. martam, kad Rīgā plānotas mūzikas video prezentācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

VENTSPILS PILSĒTAS PLĀNOTO NOTIKUMU KALENDĀRS

, 14.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

no 17. līdz 23. septembrim

Pirmdiena, 17. septembris

" 11:00 notiks iknedēļas sanāksme par pašvaldības SIA "Ventspils slimnīca" īstenojamā projekta "Neatliekamās medicīniskās palīdzības pakalpojumu sniedzēju struktūras optimizēšana Ventspilī" B kārtas realizācijas gaitu, kas paredz uzņemšanas nodaļas rekonstrukciju (atb. O. Ķeņģis, tālr. 6 36 22658)

" No plkst. 12:30 līdz 16:00 Ventspils Digitālajā centrā (Akmeņu ielā 3) notiks apmācību kursi "Elektroniskās iepirkumu sistēmas lietošana". Piedalās Ventspils pilsētas pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību atbildīgie darbinieki (atb. K. Jacevičs, tālr. 6 36 07607)

" 14:00 domē, 2.stāva zālē notiks Iepirkumu komisijas sēde. Piedāvājumu atvēršana atklātā konkursā "Mēbeļu piegāde četru jaunu grupu atvēršanai pirmsskolas izglītības iestādēs" (pasūtītājs - Izglītības pārvalde) (atb. S. Tolkaņova, tālr. 6 36 01194)

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kurš atbild par reklāmu? Un vai atbild?

Zane Skļamina, advokātu biroja “TGS Baltic” zvērināta advokāta palīgs, 08.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikdienā bieži sastopamies ar dažāda veida reklāmām. Reklāmas industrijas radošajiem prātiem, cenšoties dažādos veidos piesaistīt mērķauditorijas uzmanību un pārspēt asprātībā vienam otru, nereti rodas pārdomas un neizpratne – kurš tad īsti atbild par reklāmas saturu un formu, un kas nosaka to, cik daudz un ko var teikt vai rādīt, reklamējot savu produktu vai pakalpojumu.

Par reklāmas regulējumu ir runāts ļoti daudz, bet uzņēmējiem, piedāvājot tirgū arvien jaunas preces, pakalpojumus, kā arī izmantojot jaunus pārdošanas veicināšanas kanālus, bieži vien grūti orientēties, kā tas konkrētajā situācijā ir interpretējams un piemērojams. Arī tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri tam, kā rīkoties gadījumos, kas nav tipiski, vēl tikai veidojas. Lai nu kā, Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri nosaka to, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.

Saskaņā ar Reklāmas likuma 1. pantā minēto reklāmas definīciju “reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums, vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls «Positivus» nākamgad būs saīsināts, jo trīs dienu pasākums atspoguļojas augstākās biļešu cenās, pastāv sezonālo koncertu konkurence, kā arī lielākā daļa apmeklētāju iepriekšējos gados izvēlējušies to apmeklēt tieši divas, nevis visas trīs dienas, sacīja festivāla organizators Ģirts Majors.

Viņš skaidroja, ka, saīsinot festivāla norisi, tas kļūs pieejamāks plašākai publikai, jo muzikālā satura kvantitāte atspoguļojas biļešu cenās, kā rezultātā, tas ir «jutīgs moments pasākumu tirgū».

Tāpat Majors uzskata, ka, atgriežoties pie agrākā divu dienu koncepta, tas kļūs saturiskāks. Festivāla rīkotāju statistika esot uzrādījusi, ka cilvēki pēdējo gadu laikā lielākoties apmeklē vien divas, nevis visas trīs dienas, kas liek secināt, ka trīs dienu festivāli bijuši par garu.

Taujāts, vai aizvadītā gada festivāls uzņēmumam radījis zaudējumus, Majors teica, ka šis bizness vienmēr ir sezonāls. «Ir koncerti, kas ir ļoti veiksmīgi un tādi, kas nav tik veiksmīgi. Tas pats ir ar festivāliem. Mums ir svarīgi, lai vidējā līkne ir stabila. Tas nav pirmais gads, kad festivāls guvis zaudējumus. Bet, ja mēs skatītos tikai no peļņas viedokļa, tad festivālu nekad nebūtu sākuši. Pēc viena gada nevar izdarīt ilgtermiņa secinājumus,» pauda «Positivus» rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naktī no sestdienas uz svētdienu aizvadīts festivāls Baltā nakts.

Šogad festivālu apmeklējuši aptuveni 40 tūkstoši cilvēku.

Šogad festivāls Rīgā tiek organizēts jau 10 gadu pēc kārtas, iesaistot galvaspilsētas aktīvākos kultūras un mākslas dzīves pārstāvjus, kā arī starptautiskus mūsdienu mākslas projektus.

Baltās nakts programmā tika ietverti ap 40 dažādu žanru kultūras un mākslas projektu, to vidū - kino, performances, izstādes, mūzika, dzeja, kā arī starpdisciplināri projekti.

Visi Baltās nakts pasākumi ir bez maksas un notiek dažādās pilsētas vietās. Šogad aktīvākie Rīgas punkti bija Spīķeru kvartāls Maskavas forštatē, Vecrīga, Miera ielas rajons, aktīvais Rīgas centrs, kā arī Pardaugava - Torņkalns, Mūkusalas ielas un Kalnciema ielas apkārtne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau tuvākajā laikā festivāla LMT Summer Sound rīkotājai SIA Summer Sound festivāls mainīsies dalībnieku skaits, jo tiks piesaistīti jauni investori.

Tā db.lv apgalvoja organizatoru pārstāvis, SIA Summer Sound festivāls daļu turētājs Uldis Akselrods. Šogad kapitālsabiedrības daļas no U.Akselroda iegādājās ierakstu kompānijas I love you Record pārstāvis Uldis Pabērzis, kurš šā gada jūnijā kļuva par SIA Summer Sound festivāls un tā meitasuzņēmuma SIA Summer Sound Production valdes priekšsēdētāju. Tā kā festivāls aizvadīts veiksmīgi, risinoties pozitīvas sarunas par papildu investoru piesaisti.

Saskaņā ar Lursoft pieejamo informāciju SIA Summer Sound Production īpašniece ir SIA Summer Sound festivāls. Savukārt šī firma pieder Uldim Akselrodam (26,65%) un Uldim Pabērzim (73,35%)

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Brīvdabas muzeja Mūsdienu Amatniecības festivālam rekordliels apmeklētāju skaits

Ilze Žaime, 05.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļas nogalē Latvijas Etnogrāfiskajā Brīvdabas muzejā aizvadīts 9. Mūsdienu Amatniecības festivāls, kas norisinājās vienlaicīgi ar 5. Latvijas mazpilsētu un pagastu amatierteātru svētkiem.

Festivāls piedāvāja apmeklētājiem iepazīt jaunākās tendences Latvijas amatniecībā. 2017.gadā tajā piedalījās vairāk nekā 120 amatnieku un 30 mājražotāju, 2018.gadā - 140 dažādu amatu meistari, 30 pārtikas mājražotāji, kā arī viesi no kaimiņzemēm, taču šogad tas izaudzis, pulcinot līdz 150 dažādu amatu meistarus (no kuriem 54 piedalījās festivālā pirmo reizi) un 35 pārtikas mājražotājus, kā arī meistarus no ārvalstīm – Azerbaidžānas, Gruzijas, Ķīnas un Lietuvas.

Atšķirībā no gadatirgus, kas norisinās jūnijā, augusta festivālā tiek aicināti piedalīties Latvijas amatnieki, kas strādā ar visdažādākajām metodēm un materiāliem, savos darinājumos apvienojot amata prasmes, tehnoloģiju attīstības un mūsdienu dizaina elementus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Analizē TV skatīšanās paradumus

Jānis Vēvers - sadarbībā ar Lattelecom, 23.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelecom TV reklāmas un auditorijas analītikas platforma ļauj monitorēt savas un konkurentu TV reklāmas aktivitātes populārākajos kanālos, sekot nozares un to reklāmdevēju kopējām aktivitātēm TV kanālos

Ko cilvēki patiesībā skatās TV? Šie jautājumi nodarbinājuši satura veidotājus un reklāmdevējus kopš televīzijas pirmsākumiem, mudinot meklēt aizvien precīzākus auditorijas un reklāmu skatīšanās mērījumus. Tagad komplicētā mērķa sasniegšanai talkā tiek ņemts arī mākslīgais intelekts, un jauno risinājumu tirgū ieviesis Lattelecom. Tas ir Baltijā pirmais tiešsaistes TV reklāmas un auditorijas analītikas rīks Claara, ko Lattelecom izstrādājis sadarbībā ar inteliģento tehnoloģiju uzņēmumu SIA Apply. No angļu vārda «clarity» (skaidrība) atvasinātā nosaukuma monitoringa instruments reālā laikā apkopo vairāk nekā 200 tūkstošu Latvijas mājsaimniecību statistiku. Tādējādi tas spēj sarūpēt līdz šim precīzākos reklāmu datus par iecienītāko TV kanālu skatījumiem uzreiz pēc to parādīšanās ēterā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Baltā nakts guvusi labu atsaucību

, 27.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naktī no 25. uz 26. augustu jau otro reizi rīdzinieki un pilsētas viesi bija aicināti baudīt, vērtēt un piedalīties kultūras notikumā Baltā nakts 2007, kas kopumā piedāvāja 28 pasākumus, kuros ikviens nepiespiestā atmosfērā un draudzīgā vidē vienas nakts garumā varēja iepazīties ar aktuālāko laikmetīgajā mākslā un kultūrā.

"Pēc pirmajiem apzinātajiem datiem varam spriest, ka pasākumus apmeklēja aptuveni 30 000 interesentu," saka Gundega Tihi - Baltā nakts komunikācijas un reklāmas producente, Pareizā ķīmija direktore. "Šāda veida pasākumos dalībnieku skaitu fiksēt precīzi ir grūti. Baltā Nakts ir izaugusi, programmas apjoms ir trīskāršojies salīdzinot ar 2006.gadu un ir vairojusies interese par mūsdienu kultūru un mākslu. Visaktīvākie foruma apmeklētāji bija vecumā līdz 35 gadu vecumam, kuri centās paspēt apskatīt pēc iespējas visu piedāvāto pasākumu klāstu un arī vecāka gada gājuma cilvēki bija izvēlējušies sev interesējošos pasākumus."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienu kultūras forums Baltā nakts 2009, kas notiks naktī no 12. uz 13. septembri, piedāvās apmeklētājiem iepazīt un izbaudīt vairāk nekā divdesmit mākslas, teātra, mūzikas, kustības, izdzīvošanas projektus festivāla pamatprogrammas ietvaros.

Baltās nakts 2009 pasākumi Rīgā tiks organizēti ap 6. tramvaja līniju, kas būs gan foruma navigācijas ass, gan iespēja ērti pārvietoties. Kā norāda organizatori, plānotā programma iezīmē vienu no pilsētas centrālajām asīm, kas savieno vairākus aktīvus spontānas radošās izpausmes punktus – Spīķerus un VEF korpusus, K. Barona ielu un tās apkārtni. Baltās nakts teritorijā iekļauta arī galerija Noass, RIXC mediju centrs, Rīgas mākslas telpa, koncertzāle AVE SOL un Anglikāņu baznīca. Baltās nakts ietvaros norisināsies arī virkne paralēlo pasākumu citās kultūras institūcijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bankas DNB reklāma, kurā redzama Holivudas superzvaigzne Džordžs Klūnijs, ieguva ikgadējo skatītāju balvu kā labākā reklāma, kas rādīta Norvēģijas televīzijā 2011. gadā. Tagad tā nonākusi līdz Latvijai.

Šis videoklips atrodams, piemēram, vietnē dnb.lv. Tam pievienoti titri latviešu valodā. Interesanti, ka latviskotajā videoklipā Dž. Klūnijs saka: «Es internetā meklēju mums abiem māju Saulkrastos.»

Reklāmas noslēgumā redzams sauklis: «Dažiem cilvēkiem veicas. Pārējiem ir vērts krāt.» Ar to tiek reklamēta DNB uzkrājumu programma.

Kā iepriekš vēstīja thelocal.no, klipu ar nosaukumu Džordžs veidoja reklāmas aģentūra Try.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Nakts satiksmes autobusus apkalpos Rīgas mikroautobusu satiksme

Lelde Petrāne, 26.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 4.aprīļa nakts satiksmes maršrutus apkalpos Rīgas mikroautobusu satiksme, informē Rīgas satiksme.

Pasažieriem nakts maršrutu izmantošanā izmaiņu nebūšot - arī turpmāk nakts satiksme tiks nodrošināta ierastajos maršrutos naktīs no piektdienas uz sestdienu un naktīs no sestdienas uz svētdienu, atiešanas laiki, pieturvietas un brauciena cena būs nemainīga, mainīts tikai maršrutā kursējošais transporta veids - minibusi.

Jaunums būs pasažieriem ar īpašām vajadzībām - tā kā tikai daļa minibusu, kas apkalpos nakts satiksmes maršrutus, ir piemēroti minētās pasažieru grupas pārvadāšanai, pasažieriem ar īpašām vajadzībām būs iespēja iepriekš pieteikt sev piemērotu transporta līdzekli attiecīgajā maršrutā un laikā pa tālruni 28655873.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Rīgas satiksmes nakts transports kursēs arī rudenī

Lelde Petrāne, 09.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas satiksme saskaņā ar Rīgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisijas lēmumu nodrošinās nakts satiksmi vēl uz trīs mēnešiem – līdz novembra beigām, liecina medijiem izplatītais paziņojums.

Jūnija sākumā, kad tika ieviests nakts transports, bija plānots to organizēt līdz augusta beigām. Ņemot vērā to, ka pasažieru skaits, kas izmanto nakts transportu, pakāpeniski pieaug, ir nolemts nakts transportu nodrošināt arī turpmāk – līdz pat novembra beigām, kad atkārtoti tiks skatīts jautājums par nakts transporta tālāko darbību.

2011.gada jūnijā nakts transportu izmantojuši 3595 pasažieri, bet jūlijā – 9132, tādējādi abos mēnešos kopā – 12727.

Populārākais maršruts ir N1 Centrs - Mežciems, abos mēnešos tajā pārvadāti 2049 pasažieri, savukārt vismazāk izmantots ir N9 Centrs - Mežaparks, tajā jūnijā un jūlijā pārvadāti tikai 462 pasažieri.

Komentāri

Pievienot komentāru