Citas ziņas

Novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT

, 11.12.2007

Jaunākais izdevums

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada novembra (01/11/2007 – 30/11/2007) TV kanālu auditorijas.

Šī gada novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT, kuru TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, skatījušies 18.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai nedaudz atpaliekot no pirmās vietas, kā otrais pēc skatīšanās laika ierindojies kanāls TV3 ar 18.2 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls PB K ar 12.0 %, bet ceturtajā vietā - kanāls LTV1 ar 11.0 %. Kanālam 3+ tika veltīti 4.5 %, savukārt kanālam LTV7 – 3.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.0 %, kanālam TV5 Rīga – 1.7 %, savukārt kanālam TV6 0.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. PBMK skatīts 0.4 %, bet kanāls MTV Latvija – 0.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 3.0 %, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai – 24.0 %.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar oktobri, kad vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna 4 stundas un 40 minūtes, novembrī TV vērošanai patērētais laiks ir pieaudzis un sasniedz 5 stundas un 6 minūtes.

Novembrī par skatītāko pārraidi kļuvusi kanāla TV3 šova Dziedi ar zvaigzni noslēguma tiešraide, kuru skatījušies vidēji 22.5 %, jeb 497.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 46.8 % no visiem tā brīža TV skatītājiem. Otrajā un trešajā vietā ir ierindojušies kanāla LNT raidījumi, attiecīgi LNT ziņas (Sestdienā), kuras ik sestdienu skatījušies vidēji 13.8 % jeb 305.2 tūkstoši un Valsts svētku salūts, kuru tiešraidē kanālā LNT skatījušies vidēji 12.1 %, jeb 266.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Latvijas valsts prezidenta V. Zatlera svētku uzrunu kanālā LNT noskatījušies vidēji 10.5 %, jeb 232.4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. No visiem tā brīža TV skatītājiem tie ir bijuši 24.7 %. Savukārt Latvijas Republikas proklamēšanas gadadienai veltīto Latvijas Nacionālo bruņoto spēku vienību militāro parādi kanālā LTV1 skatījušies vidēji 10.2 %, jeb 224.8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie bijuši 41.2 % no visiem tā brīža TV skatītājiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos

Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos

Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča

Mārketinga vadītāja

t 67 096 300

e [email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā mediju kompānija Modern Times Group MTG AB parakstījusi vienošanos par 100% a/s Latvijas Neatkarīgā Televīzija (LNT) iegādi. Darījuma cena pagaidām netiek atklāta.

Darījuma pabeigšanai vēl nepieciešams Latvijas Konkurences padomes apstiprinājums. Kamēr KP nesniegs savu atzinumu par apvienošanos, tikmēr plašāki komentāri par darījumu netiks sniegti, Db sacījaTV3 ģenerāldirektore Baiba Zūzena. Tāpat viņa atzina, ka līdz KP lēmuma saņemšanas, saistībā arī TV3 nekas netiks mainīts. Patalaban Konkurences padome gaida apvienošanās ziņojumu, lai varētu izvērtēt un apstiprināt šo darījumu. Lēmumu padomei ir jāpieņem četru mēnešu laikā, DB norādīja padomes pārstāve Inita Kabanova.

LNT šefa Andreja Ēķa komentāru par darījumu Db nav izdevies iegūt.

MTG Latvijā pieder arī telekanāli TV3, 3+ un TV6. Ja darījums tiks apstiprināts, tad kompāniju apvienošanas rezultātā MTG konrolēs apmēram 37 % televīziju tirgus, rēķinot pēc skatīšanās laika daļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maksas TV operatori neapstiprina klientu migrāciju saistībā ar lielākā TV operatora – Lattelecom – konfliktu ar MTG par TV3 retranslāciju interaktīvajā televīzijā; arī Baltcom nemierā ar MTG cenas piedāvājumu.

Aptaujāju Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācijas (LEKA) biedrus un secināju, ka Rīgā astoņu dienu laikā kopš Lattelecom interaktīvajā televīzijā pārtraukta Modern Times Group (MTG) ietilpstošā kanāla TV3 retranslācija, klāt nākuši četri abonenti, DB pastāstīja LEKA valdes priekšsēdētājs Ilmārs Muuls, apliecinot, ka klienti nāk no Lattelecom, taču vienlaikus tas nenozīmē, ka visi pārgājuši TV3 kanāla dēļ. Lietas būtība ir tāda, ka ir liels troksnis par neko.

Iemesls – interaktīvā televīzija ir komplektā ar internetu, un, ja ir internets, tad viss oriģinālais TV3 saturs ir pieejams internetā. Protams, neliela neērtība – saturs nav pults attālumā, bet pieejams datorā, pamatoja I. Muuls. LEKA biedri bija gatavojušies, ka būs TV klientu pieplūdums pēc 1. aprīļa, neslēpa I. Muuls, tomēr aktivitāte izpalika. Attiecībā uz TV3 reitingiem, viņaprāt, situācija ir nelāga, jo redzams, ka kanāla retranslācijas pārtraukšana Lattelecom interaktīvajā televīzijā neatstāja ietekmi uz klientu migrāciju. Arī līgums ar Baltcom, kurš ir arī IZZI īpašnieks, pagarināts vien par diviem mēnešiem, atgādina I. Muuls, tāpēc aktuāls ir jautājums, kā MTG rīkosies turpmāk. Pieejamā informācija liecina, ka Baltcom nav apmierināts ar cenas piedāvājumu no MTG puses, tādējādi, ja līdzīgas prasības tiks izvirzītas arī citiem TV maksas operatoriem, pastāv atteikšanās iespējas no TV3 kanāla, brīdināja I. Muuls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Iedzīvotāji decembrī visvairāk skatījušies TV3

Žanete Hāka, 06.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnā gada decembrī skatītākais bija kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 14,6% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina TNS Latvia dati.

Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 10%, savukārt trešajā vietā ierindojies kanāls PBK ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 9,4%, kanāla NTV Mir Latvija – 6,3%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,9% un kanāla TV5 – 4,6%. Kanālam REN Baltija veltīti 4,4%, kanālam 3+ - 4,2%, kanālam TV6 – 3%, kanālam LTV7 – 2,8% un Kanālam 2 – 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 1BM, CTC Baltija, Fox un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam Fox Life veltīti 0,2%, TVOE – 0,05%, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 17,3%. Savukārt video satura vērošanai veltīti 4,8% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika decembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedru mediju koncerns Modern Times Group (MTG) ir noslēdzis LNT iegādes darījumu; liecina MTG paziņojums medijiem. «Jā, no 1.jūnija LNT īpašnieks ir MTG,» DB apliecināja MTG Baltijas direktors Kaspars Ozoliņš.

Tādējādi MTG Broadcasting AB Latvijā, atbilstoši Konkurences padomes (KP) datiem, realizēs izšķirošu ietekmi pār SIA TV3 Latvia, VIASAT AS, SIA Star FM, kā arī pār AS Latvijas Neatkarīgā Televīzija, kas realizē izšķirošu ietekmi SIA TV5, SIA Latvijas Ziņu Kanāls un SIA Mūzikas Kanāls.

LNT valdē un padomē darbosies tikai MTG darbinieki, atklāja K. Ozoliņš, paskaidrojot, ka viņš no 1.jūnija ir arī LNT ģenerāldirektors. LNT finanšu direktors ir Mārcis Balodis (MTG), bet izpilddirektors ir Guntars Traubergs (LNT).

Lai LNT grupa varētu turpināt veiksmīgi darboties, tiks veidota stratēģiskā padome, kurā būs LNT darbinieki, tostarp līdzšinējais LNT šefs Andrejs Ēķis. Tādējādi MTG grupa pārņem no 1.jūnija LNT biznesa vadību un konsolidē tā finanšu rādītājus. Detalizēta informācija par darījuma detaļām netiek sniegta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Februārī skatītākais kanāls - LNT

, 12.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada februāra (01/02/2008 – 29/02/2008) TV kanālu auditorijas.

Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19.7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.5 %, bet trešais LTV1 ar 11,1 %. Ceturtajā vietā pēc skatīšanās laika daļas ir ierindojies kanāls PBK ar 10,9 %. Kanālam LTV7 februārī tika veltīti 4.5 %, kanālam 3+ - 3.4 %, bet kanālam RenTV Baltija – 2.0 % no kopējā skatīšanās laika. Savukārt kanālam TV6 tika veltīts 1.0 %, PBMK – 0.4 % un kanālam MTV Latvija - 0.2 %. Citu kanālu vērošanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 26.3 %, bet video un DVD - 2.7 % no kopējā skatīšanās laika.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar 2008. gada janvāri, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, februārī ir samazinājies par trīs minūtēm, un tas bija 5 stundas un 23 minūtes dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT draud piketēt un nepārraidīt ziņas

Nozare.lv, 08.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja tuvāko nedēļu laikā valdība neradīs risinājumu komerctelevīziju problēmām, kas saistītas ar nacionālo apraidi, telekompānija LNT kopā ar Latvijas Raidorganizāciju asociāciju paredzējušas rīkot piketu pie Ministru kabineta vai Saeimas, kā arī nepārraidīt ziņas, norāda telekompānijas LNT pārdošanas direktors Guntars Traubergs.

Kā stāsta Traubergs, šonedēļ LNT vēl paredzēta tikšanās Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijā. Nav saņemta konkrēta atbilde no Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas. LNT kopā ar Latvijas Raidorganizācijas asociāciju tuvākajā laikā plāno tikties arī ar ministru prezidentu Valdi Dombrovski (V) vai citiem augsta līmeņa politiķiem.

Paralēli notiek gatavošanās piketam pie Ministru kabineta vai Saeimas, kas varētu notikt tuvāko nedēļu laikā, ko paredzēts pastiprināt, nepārraidot ziņu izlaidumus.

Precīzu laiku, kad LNT pieņems lēmumu par palikšanu vai iziešanu no nacionālās apraides, kļūstot par maksas kanālu, Traubergs vēl neprognozē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augstākās tiesas (AT) Civillietu tiesu palāta daļēji apmierinājusi Autortiesību un komunicēšanās konsultāciju aģentūras/Latvijas Autoru apvienības (AKKA/LAA) prasību pret a/s Latvijas Neatkarīgā televīzija (LNT), kā arī LNT pretprasību.

AT piedzina no LNT autoratlīdzību 376,89 tūkst. Ls apmērā par muzikālo darbu izmantošanu laika periodā no 2001.gada 1.janvāra līdz 2008.gada 31.decembrim, kā arī tiesāšanās izdevumus un samaksāto valsts nodevu 2,12 tūkst. Ls un izdevumus advokāta palīdzības samaksai 4,54 tūkst. Ls.

Tiesa arī atzina tiesības AKKA/LAA līdz sprieduma izpildei saņemt no LNT 6% gadā no tiesas piedzītās autoratlīdzības summas. Pārējā daļā prasība tika noraidīta.

Arī LNT pretprasību tiesa apmierināja daļēji. Tā atzina par noslēgtu licences līgumu par tiesībām izmantot autoru muzikālos darbus LNT programmās 2005.gada 19.aprīļa redakcijā, nosakot tā darbības termiņu līdz 2012.gada 31.decembrim. Maksājamās atlīdzības lielums ir 1,6 % no LNT ikgadējiem ienākumiem par muzikālo darbu izmantošanu 35% apmērā no kopējā raidlaika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skatītākais TV kanāls septembrī – LNT; raidījums – UgunsGrēks 4

Elīna Pankovska, 06.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākais kanāls šī gada septembrī bijis LNT . Tā vērošanai veltīti 16,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

Otrajā vietā ierindojies kanāls TV3 ar 14%, bet trešajā – kanāls PBK ar 11%, liecina pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotie dati. Savukārt kanāla LTV1 vērošanai veltīti 7,5%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,3%, bet kanāla 3+ vērošanai – 4,3 %. Video un DVD vērošana septembrī aizņēmusi 2,1% no visa laika.

Dati rāda, ka laiks, ko vidēji dienā viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna šī gada septembrī, bija četra stundas un 47 minūtes, kas ir par 11 minūtēm vairāk, nekā šī gada augustā. Igaunijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis piecas stundas un četras minūtes vidēji dienā, savukārt Lietuvā –četras stundas un 37 minūtes vidēji dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

MTG vadītājs: radikālu atšķirību LNT darbībā nebūs

Jānis Rancāns, 11.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamo gadu laikā Latvijas Neatkarīgajā televīzijā (LNT) tiks pastiprināts informatīvais bloks, bet radikālu atšķirību telekanāla darbībā nebūs, sacīja Modern Times group (MTG) vadītājs Baltijas valstīs Kaspars Ozoliņš.

Raidījumā Dienas rīts viņš norādīja, ka LNT un TV3 tiks saglabātas atsevišķas redakcijas, lai tādējādi nodrošinātu viedokļu daudzveidību. Tāpat saturiskajā LNT attīstībā MTG vēlas redzēt līdžinējo telekanāla vadītāju Andreju Ēķi. «Andreju mēs redzam kā TV profesionāli, gribam redzēt saturiskajā attīstībā. Mēs Andreju satura jomā gribam redzēt mūsu komandā,» sacīja K. Ozoliņš.

MTG vadītājs arī norādīja, ka tiks sapludinātas TV3 un LNT administrācijas, lai tiktu samazinātas to izmaksas.

Db.lv jau vēstīja, ka no 1. jūlija LNT pāriet MTG sastāvā. Tādējādi MTG Broadcasting AB Latvijā, atbilstoši Konkurences padomes (KP) datiem, realizēs izšķirošu ietekmi pār SIA TV3 Latvia, VIASAT AS, SIA Star FM, kā arī pār AS Latvijas Neatkarīgā Televīzija, kas realizē izšķirošu ietekmi SIA TV5, SIA Latvijas Ziņu Kanāls un SIA Mūzikas Kanāls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Latvijas neatkarīgā televīzija» (LNT) ieķīlājusi vairākas sev piederošās preču zīmes, nodrošinot prasījumu 500 miljonu eiro apmērā, liecina informācija «Firmas.lv».

Kopumā LNT ieķīlājusi 20 preču zīmes - «5», «TV5», «Kriminal+», «Kriminal+», «Večer@22', »Večer Novostjei«, »Večer Novostjei. Novostj«, »Patriotu nedēļa«, »Bez Cenzuri«, »Labvakar, Latvija!«, »2 Izklaides kanāls«, »Mājokļa jautājums«, »Dziedošās ģimenes«, »Latvijas Princese«, »Latvijas Zelta talanti«, »Eņģeļi pār Latviju«, »Labestības diena«, »Zvaigžņu lietus«, »LNT Ziņas« un »LNT Telekompānija«.

Šā gada 14.gada novembrī reģistrētais komercķīlas akts liecina, ka LNT ieķīlājis arī preču zīmi »Degpunktā«, kurai uz Komercķīlas līguma noslēgšanas datumu - šā gada 20.oktobri - beidzies reģistrācijas termiņš Latvijas Patentu valdē. Tāpat ieķīlāta arī preču zīme »Naš kanal«, kurai uz Komercķīlas līguma noslēgšanas datumu atteikta reģistrācija Patentu valdē, bet par to ir iesniegta apelācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par jūlija skatītāko TV pārraidi ir kļuvis kanālā LNT translētais konkurss Jaunais Vilnis 2008 , to vērojuši vidēji 11.9 %, jeb 261.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Jaunā Viļņa 2008 koncertus varēja skatīt arī kanālā TV5 Rīga . Kādu no Jaunā viļņa koncertiem, kanālos LNT un TV Rīga , kopā vērojuši 71.4 %, jeb 1 miljons un 567.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.

Savukārt visvairāk skatījušies Jaunā viļņa 2008 atklāšanas koncertu kanālā LNT, vidēji 13.5 %, jeb 297.1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Par otro skatītāko pārraidi jūlijā kļuvušas LNT ziņas (Svētdienā) , tās vērojuši vidēji 10.8 %, jeb 238 tūkstoši. Savukārt trešā skatītākā pārraide - XXIV Dziesmu un XIV Deju svētku atklāšanas koncerts, to vērojuši vidēji 10.7 %, jeb 235.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT joprojām skatītākais kanāls

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 11.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18 % no kopējā TV skatīšanās laika, teikts mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījumā par TV kanālu auditoriju šī gada februārī.

Otrs skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.7 %. Savukārt trešais skatītākais kanāls februārī - PBK ar 11.3 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 11.1 %, bet piektajā kanāls LTV7 ar 5.3 %.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa februārī bija 4.1 %, bet kanāla 3+ - 3.6 %. Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2.6 %, kanālam RenTV Baltija – 2.5 % un kanālam TV6 – 0.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.3 %.

Laiks, ko viens TV skatītājs februārī pavadījis pie TV ekrāna, salīdzinot ar janvāri, ir samazinājies par 7 minūtēm, respektīvi, dienā vidēji 5 stundas un 35 minūtes. Savukārt Lietuvā šis laiks samazinājies par 11 minūtēm, un februārī tas bija 5 stundas un 23 minūtes. Igaunijā, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna ir pieaudzis par 2 minūtēm un tas bija 5 stundas un 39 minūtes vidēji dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saņemot Konkurences padomes (KP) atļauju, savu darbību turpinātu gan TV3, gan LNT, norāda Modern Times Group (MTG) vadītājs Baltijas valstīs Kaspars Ozoliņš, raksta Dienas bizness.

Šobrīd viens no būtiskākajiem notikumiem sabiedriskajā telpā ir iecerētā TV3 īpašnieka MTG un AS Latvijas Neatkarīgā televīzija (LNT) apvienošanās darījums. Šobrīd iesaistītās puses gaida KP lēmumu, jo tā noteiks, vai šādu darījumu var īstenot. «No MTG puses darījums ir biznesa lēmums,» DB norāda K. Ozoliņš, vēršot uzmanību uz situāciju mediju nozarē un LNT finansiālo situāciju, kas tuvākajā laikā, iespējams, varēja beigties ar fiasko. Ja TV3 ir stratēģiskais investors MTG, kas krīzes situācijā var sniegt palīdzīgu roku, tad LNT gadījumā, kad tā menedžments ir izpircis kompānijas akcijas, aina ir cita. Ja vienu dienu LNT paziņotu, ka beidz savu darbību, tad pastāvēja pārāk liels risks, ka šo nišu aizstās ārvalstu TV kanāli, kas atstātu negatīvu ietekmi uz vietējo TV saturu. Tāpat jāņem vērā, ka jauna TV kanāla izveidē vajadzētu gan ievērojamus līdzekļus, gan talantus. «Tāpēc mums bija labāk, ka varam iegādāties šo uzņēmumu, lai tirgū varam un spējam konsolidēt savus spēkus,» skaidroja K. Ozoliņš, uzsverot, ka Baltijā MTG ir ilgtermiņa spēlētājs. Tāpat darījums ir izdevīgāks no saimnieciskā viedokļa, kad MTG investē LNT un turpina attīstīt gan TV3, gan LNT.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augustā skatītākais televīzijas kanāls bija LNT, kura skatīšanai veltīti 18.7 % no kopējā TV skatīšanās laika, liecina TNS Latvia dati.

Otrais skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 13.7 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 10.1 % lielu skatīšanās laika daļu.

LNT ziņas (Svētdienā) ir ierindojušās augusta programmu TOP 20 pirmajā vietā, tās vērojuši vidēji 13.2 %, jeb 290.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies šovs Latvijas princese, to vērojuši vidēji 11.9 %, jeb 261.5 tūkstoši, savukārt trešajā vietā ierindojies šovs Zvaigžņu lietus 2, to vērojuši vidēji 10.8 %, jeb 237.5 tūkstoši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skatītākais telekanāls decembrī - LNT

, 13.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2008. gada decembrī skatītākais kanāls bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 17.8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.4%, bet trešais kanāls - PBK ar 12.1%. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 10.6 %, bet piektajā - kanāls LTV7 ar 4.4%, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia informācija.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanai veltīti 4 %, savukārt kanāla 3+ - 3.7 %. Kanālam RenTV Baltija skatīšanai veltīti 2.7 %, kanāla RTR Planeta Baltija – 2.2 % un kanāla TV6 – 1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla PBMK skatīšanās laika daļa ir 0.5 %, bet MTV Latvija – 0.2 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 23.2 %, bet video un DVD skatīšanai – 2.3 %.

2008. gada decembrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis 5 stundas un 38 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Tas ir par 17 minūtēm vairāk nekā 2008. gada novembrī.

Igaunijā viens TV skatītājs decembrī pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 46 minūtes, savukārt Lietuvā – 5 stundas un 28 minūtes vidēji dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aprīļa skatītāko TV programmu topa augšgalā - TV3 raidījumi

Lelde Petrāne, 09.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa skatītāko TV programmu TOP 20. Skatītākais raidījums šā gada aprīlī – Izklausies redzēts kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10,1% jeb 201,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Programmu topa otrajā vietā ierindojušās TV3 Laika ziņas (Svētdienā), kuras vērojuši vidēji 8,5% jeb 169,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 11 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 7,4% jeb 148,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa ceturtajā vietā TV3 Laika ziņas darba dienās, kuras vērojuši vidēji 7,1% jeb 141,1 tūkstotis skatītāju. Savukārt programmu topa piektajā vietā – Panorāma (Sestdienā) kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 6,8% jeb 135,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Kā vēstīts, pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa TV kanālu auditorijas - kanāls TV3 zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākā pārraide pērnā gada decembrī bija šovs Dziedošās ģimenes kanālā LNT, to vērojuši vidēji 17.3%, jeb 377.4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS Latvia dati.

Otra skatītākā pārraide decembrī bija LNT ziņas svētdienās, tās vērojuši vidēji 15.3%, jeb 333.2 tūkstoši. Sporta ziņas kanālā LNT ierindojušās trešajā vietā, bet Latvijas Lepnums 2009 ierindojies ceturtajā vietā.

Pērn decembrī kanālam PBK veltīti 10.5%, LTV1 – 10.1%, LTV7 – 5%, RTR Planeta Baltija - 3.9%, TV5 Rīga – 3.3%, 3+ - 3.2% no kopējās TV skatīšanās, RenTV Baltija, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 2.3%, TV6 – 0.6%, PBMK – 0.4%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 28.9%, bet video un DVD skatīšanai – 2.7%.

Decembrī skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 41 minūti dienā, tas ir par 3 minūtēm vairāk nekā 2009.gada novembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT skatītāju reitings

, 02.09.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 29. augustā, uzsākot jauno sezonu LNT, laikā, kad norisinājās jautrības humoristiskajā sezonas atklāšanas šovā Paldies Dievam piektdiena klāt LNT ir skatījušies 508 900 skatītāju vecumā no 4 gadiem (Reach TNS Latvia), savukārt sestdienas vakarā, 30. augustā jaunā un aizraujošā šova Latvijas Princese laikā LNT ir skatījušies 447 900 skatītāju (Reach TNS Latvia), bet dienu pēc tam, svētdien, kad noritēja krāšņā muzikālā šova Zvaigžņu lietus 2 pirmais raidījums kanālu LNT skatījās 621 300 skatītāju (Reach TNS Latvia).

Uzsākot jauno sezonu LNT ir palielinājis un nostiprinājis mērķauditorijas grupu vecumā no 15 – 50 gadiem, kas ir arī reklāmdevēju interesējoša mērķa grupa. Pēc TNS Latvia datiem, šova Paldies Dievam piektdiena klāt laikā, LNT ir skatījušies 246 100 (Reach) skatītāju vecumā no 15 – 50 gadiem, šova Latvijas Princese laikā LNT ir skatījušies 190 500 (Reach) skatītāju vecumā no 15 – 50 gadiem, bet šova Zvaigžņu lietus 2 laikā LNT skatījās 308 500 skatītāju vecumā no 15 – 50 gadiem, Db.lv informē Ingūna Lūriņa

LNT pašreklāmas nodaļas vadītāja.

Kopumā izvērtējot nedēļas rezultātus (25.08 – 31.08), pēc TNS Latvia datiem, vidējais LNT Share rādītājs starp komerctelevīzijām, vecuma grupā no 15 – 50, sasniedza 30%, kas nozīmē, ka 30% no skatītājiem vecuma grupā no 15 – 50 gadiem, kas šajā nedēļā skatījās televizoru, izvēlējās skatīties kanālu LNT.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Raidījums Top 10 šogad skatītākais analītiskais ziņu raidījums Latvijā

, 11.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apkopojot visus datus, vidējais raidījuma Top 10 reitings, auditorijā vecumā no 4 – 99 gadiem ir 10, liecina TNS Latvia dati.

Izanalizējot šī gada pirmo piecu mēnešu rezultātus (01.01.-31.05.2008) LNT notur stabilas līderpozīcijas un saglabā skatītākās televīzijas statusu. Kā viens no pamata sasnieguma faktoriem ir LNT Ziņu dienesta raidījumi, kas tiek veidoti ļoti augstā profesionālā līmenī un, kurus, pēc reitingu rezultātiem, televīziju skatītāji ir atzinuši par labākajiem Latvijā, Db.lv informē LNT pašreklāmas daļas vadītāja Ingūna Lūriņa.

Iedziļinoties ārvalstu preses izdevumos un ziņu portālos secināts, ka ar vien vairāk tiek izmantoti LNT Ziņu dienesta materiāli. Piemēram, atsauksmes uz LNT ziņu dienesta sižetu par Daugavpilī pēc 16 gadiem atrasto nolaupīto zēnu bija gan CNN, New York Times, Washington Post, Sky un citos pasaules medijos. Prestižā un ietekmīgā biznesa televīzija Bloomberg TV savukārt citē LNT rīta ziņu raidījumu 900 sekundes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Draugiem TV trin cirvjus, lai turpinātu cīņu par TV3 un LNT retranslēšanu

Sanita Igaune, 14.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem TV ir iesniegusi Konkurences padomē (KP) iesniegumu lietas ierosināšanai par TV3 un LNT darbībām. Pēc TV3 dalībnieka Modern Times Group (MTG) publiskā paziņojuma par LNT iegādi un LNT vadības nomaiņu, LNT uzsāka vērst pret Draugiem TV pēc satura tādus pašus pasākumus kā TV3, Db informēja draugiem.lv runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Viņš paskaidroja, ka TV3 un LNT retranslācijas aizliegumu pamato ar uzskatu, ka nacionālo programmu retranslēšanai ir nepieciešama piekrišana, lai gan likumā ir noteikts pretējais.

«Neskatoties uz to, ka ar likumu ir noteikts, ka gan programmu izplatīšanai interneta vidē, gan, izmantojot kabeli, ir vienādi noteikumi, TV3 un LNT, slēpjoties aiz šķietama Autortiesību likuma pārkāpuma, cenšas aizliegt Draugiem TV veikt darbības, kuras Draugiem TV prasa likums. Draugiem TV retranslēšanas pienākumu uzliek likums,» atzīmēja draugiem.lv runasvīrs.

Draugiem TV 2011.gada nogalē uzsāka programmu TV3 un LNT retranslāciju. Neilgi pēc retranslācijas uzsākšanas, TV3 izvirzīja Draugiem TV pretenzijas, prasot pārtraukt programmas TV3 retranslēšanu, jo Draugiem TV nav saņēmusi TV3 piekrišanu šādai retranslēšanai. Draugiem TV paskaidroja TV3, ka retranslēšanai piekrišana nav vajadzīga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

TV3 jūnijā saglabā skatītākā kanāla titulu, tomēr piedzīvo kritumu

, 08.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākais kanāls jūnijā tāpat kā maijā bija TV3, tomēr tā vērošanai iedzīvotāji no kopējā TV skatīšanās laika veltīja 12,4%, kas ir mazāk nekā maijā, kad attiecīgais rādītājs bija 15,1%, liecina TNS dati.

Jau ziņots, ka 1.jūnijā pilnībā no analogās TV apraides atvadījās Latvijas nacionālie TV kanāli. Lai gan iepriekš TV3 spītīgi turējās pie palikšanas analogajā apraidē, taču TNS dati apliecina – ne velti, jo TV3 reitingi ir pašā zenītā. Proti, pērn un vēl janvārī visvairāk skatītais TV kanāls Latvijā bija LNT, bet kopš februāra visvairāk no kopējā TV skatīšanās laika iedzīvotāji pavada, veroties TV3 piedāvātajā programmu klāstā. Turklāt tas nav viena mēneša ieguvums, jo arī martā, aprīlī un maijā TV3 reitingi ir iekarojuši virsotnes.

«Lielākais kritums jūnijā ir kanālam TV3, jo tas bija pēdējais palicis analogajā virszemes apraidē Rīgā un apkārtnē. LTV1 ir spējis saglabāt savu skatīšanās laika daļu, savukārt LNT kritums ir nebūtisks. Līdz ar to ir samazinājusies starpība starp TOP4 skatītāko kanālu skatīšanās laika daļām, kas nozīmē veselīgas konkurences palielināšanos nākotnē, no kuras ieguvējs būs viennozīmīgi arī skatītājs,» skaidro TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT ziņas svētdienās izkonkurē Dziedošās ģimenes

, 13.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākā pārraide oktobrī bija LNT ziņas svētdienās, tās vērojuši vidēji 14.4%, jeb 315.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS Latvia apkopotie dati.

Par otru skatītāko pārraidi oktobrī kļuvis šovs Dziedošās ģimenes kanālā LNT, to vērojuši vidēji 12.9%, jeb 281.8 tūkstoši. Savukārt Sporta ziņas kanālā LNT ierindojušās topa trešajā vietā, tās vērojuši vidēji 11.7%, jeb 254.3 tūkstoši. Ceturtajā vietā ierindojies pašmāju seriāls UgunsGrēks kanālā TV3, to skatījušies vidēji 10.4%, jeb 226.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Oktobrī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kuram TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 16.1% no kopējā mājas TV skatīšanās laika. Tam seko kanāls TV3 ar 15.6%, bet trešais skatītākais bijis kanāls PBK ar 11%.

Ceturtais skatītākais kanāls bija LTV1 ar 9.1% no kopējā skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīti 4.6 %, kanālam TV5 Rīga - 4.2% un kanālam RTR Planeta Baltija 3.3% no kopējā TV skatīšanās laika. 3% veltīti kanālam 3+ un 2.3% – kanālam RenTV Baltija, bet 0.7% kanālam TV6. Mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.5%. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai šī gada oktobrī veltīti 27.4%, bet video un DVD skatīšanai 2.1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Janvārī skatītākais TV kanāls – LNT

, 04.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākais televīzijas kanāls janvārī ir bijis LNT, tā vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem, ir veltījuši 13.2 % no kopējā TV skatīšanās laika, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopotie dati.

Savukārt skatītākā pārraide bijusi LNT ziņas (Svētdienā), kuru vērojuši vidēji 13.8 %, jeb 301.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojies raidījums de facto kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 11.2 %, jeb 244.3 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3 , to vērojuši vidēji 11.1 %, jeb 243.1 tūkstotis iedzīvotāju.

Otrs skatītākais kanāls janvārī ir bijis TV3 ar 12.7 %, trešais – kanāls LTV1 ar 10 %, bet ceturtais – kanāls PBK ar 9 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt kanālam LTV7 veltīti 5.7 %, kanālam TV5 Rīga 3.4 %, bet TV6 tika veltīti tikai 0.7 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Novembrī skatītākais kanāls LNT un filma Rūdolfa mantojums

Elīna Pankovska, 06.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī skatītākais TV kanāls bijis LNT, tā vērošanai veltīti 15,5 % no kopējā skatīšanās laika, otrajā vietā ierindojies kanāls TV3 ar 13,6%, bet trešajā – kanāls PBK ar 10,1%, liecina aģentūras TNS Latvia apkopotie dati.

Video un DVD skatīšanai novembrī veltīti 3% no kopējā skatīšanās laika.

Programmu topa pirmajā vietā novembrī ir filma Rūdolfa mantojums kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 18 % Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā – J.Streiča uzruna pirms filmas, kuru vērojuši vidēji 14,3 %, savukārt programmu topa trešajā vietā atrodas šovs Latvijas zelta talanti 2010 kanālā LNT , kuru vērojuši vidēji 11,6%.

Laiks, ko viens skatītājs pavadījis pie TV ekrāna novembrī, bija piecas stundas un 32 minūtes vidēji dienā. Līdzīgi bijis arī kaimiņvalstīs – Igaunijā viens skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 31 minūti dienā, savukārt Lietuvā – 5 stundas un 30 minūtes dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Hokejs - aprīlī skatītākā pārraide

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 15.05.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aprīlī LNT joprojām ir skatītākais TV kanāls, turpretī Pasaules čempionāts hokejā, ko translēja TV3, ir skatītākā pārraide, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotā informācija par TV kanālu auditorijām.

Pēc skatīšanās laika daļas skatītākais TV kanāls aprīlī bija kanāls LNT, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši 17.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais skatītākais ir bijis TV3 ar 16.9 % lielu skatīšanās laika daļu, bet trešais – kanāls PBK ar 11.4 %.

Tiem seko kanāls LTV1 ar 9.6 %, kanāli LTV7 un 3+ ar 4.0 % katrs un kanāls TV5 Rīga ar 3.7 %. Kanālam RTR Planeta Baltija skatītāji veltījuši 3.5 % no veltītā laika TV vērošanai, savukārt kanālam RenTV Baltija – 2.9 %. TV6 vērošanai skatītāji veltījuši 0.9 %, bet PBMK – 0.5 %. Pie Video un DVD skatītāji pavadījuši 1.5 %, bet visu neminēto kanālu vērošanai tie veltījuši 23.1 % no kopējā atvēlētā laika TV vērošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru