Pulksteņi vairs nav domāti tam, lai parādītu, cik ir laiks, sacījis luksusa pulksteņu zīmola Omega prezidents, vēsta Bloomberg.
«Laiks ir visur,» sacījis Stefans Urkuharts (Stephen Urquhart), piebilstot: «Es esmu pārliecināts, ka jums - uz ķermeņa vai portfelī - ir trīs vai četras dažādas lietas, kas rāda precīzu laiku. Mēs ar tām nekonkurējam.»
Bloomberg norāda, ka daudzi jauni cilvēki vairs nenēsā rokas pulksteņus, jo to, cik ir laiks, var uzzināt, palūkojoties mobilajā tālrunī. Mehāniskie pulksteņi pārdzīvos šo konkurenci, jo tie apmierina citu patērētāju vēlmi, teicis Swatch Group AG lielākā zīmola vadītājs.
Valkāt smalku pulksteni ir tāpat kā «staigāt ar skulptūru uz jūsu rokas, vai gleznu, vai dzejoli, vai grāmatu», viņš sacījis, uzlicis Omega pulksteni uz katras rokas. «Tas ir kaut kas, kam ir vēsture, un jūs varat to noņemt un parādīt cilvēkiem. Jūs varat par to runāt. Jūs nenēsājat pulksteni, lai noteiktu, cik ir laiks,» skaidrojis Urkuharts.
Medijs vēsta, ka pieprasījums pēc luksusa pulksteņiem šogad, visticamāk, samazināsies, jo katastrofa Japānā un nemieri Tuvajos Austrumos samazinās patērētāju izdevumus.
Tomēr Urkuharts neesot noraizējies par šo tendenci vai jauniešu izvēli nenēsāt pulksteņus. Jauni cilvēki - īpaši attīstības tirgos - arvien vairāk interesējas par pulksteņiem, viņš teicis.
Pulksteņu ražošana pirms 100 gadiem bija alternatīva baznīcu zvaniem, bet tagad pārvērtusies emocionālu vajadzību apmierināšanā, stāstījis Urkuharts.