Transports un loģistika

Panasonic Toyota F1 atradusi komandas biedru Ralfam Šumaheram

Ainars Sedlenieks [email protected], 16.09.2004

Jaunākais izdevums

Pirmās formulas komanda Panasonic Toyota Racing informē, ka tā ir noslēgusi 2 gadu līgumu ar itāļu pilotu Jarno Trulli. Iepriekš jau tika ziņots, ka japāņu komandu nākamajā sezonā pārstāvēs arī vācu pilots Ralfs Šūmahers.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Izmēģina videi draudzīgu smagās mašīnas prototipu

, 29.10.2009

Izmēģinājumu braucienos kompānija Panasonic izmantoja kravas furgonu, lai transportētu Viera platekrāna televizorus no ražotnes Osakā uz vairumtirdzniecības centru Urajasu pilsētā. (Foto: Panasonic)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Panasonic un Tomy veiksmīgi izmēģinājušas lielas noslodzes kravas mašīnu, kas tika darbināta ar saspiestu dabasgāzi (SDG) (compressed natural gas). Testos, kas ilga sešus mēnešus no šī gada aprīļa līdz septembrim, smagā mašīna veica 48 turp un atpakaļ reisus starp Osakas un Tokijas apgabaliem.

Testi parādīja teicamus rezultātus: 10 procentu samazinājumu CO2 izmešiem un 90 procentu samazinājumu NOX izmešiem, salīdzinot ar standarta kravas mašīnām. Projektu organizēja Japānas Zemes, infrastruktūras, transporta un tūrisma ministrija. Šobrīd Japānā tiek lietoti jau aptuveni 37 000 zema piesārņojuma līmeņa SDG transporta līdzekļi, kas aizstāj ierastās ar degvielu darbināmās automašīnas. 17 000 no tiem ir kravas mašīnas, galvenokārt ar kravnesību divas tonnas.

Savukārt, runājot par garvilces, lielas noslodzes SDG kravas mašīnām, tad radītais prototips šobrīd ir vienīgā šāda veida automašīna Japānā. Izmēģinājuma laikā smagā mašīna parādījusi ne vien zemus izmešu rādītājus, bet arī augstu degvielas ekonomiju. Tā spēj veikt 600 km garu ceļa posmu tikai ar vienu degvielas uzpildi. Tādēļ to var uzskatīt par nākamās paaudzes kravas furgonu, kas būtiski samazinātu apkārtējās vides piesārņojuma līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic līdzdarbosies krievu Silīcija ielejas radīšanā

Lelde Petrāne, 04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic apstiprinājusi līdzdalību Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādē. Panasonic kopā ar Ernst&Young, Cisco un Krievijas Zinātņu akadēmiju palīdzēs galvenajam darbuzņēmējam, uzņēmumam Cognitive Technologies, izstrādāt projektu.

Plānots, ka Skolkovas inovatīvā pilsēta tiks atvērta 2014.-2015. gadā, nodrošinot ar mājokļiem aptuveni 31 000 iedzīvotāju 400 hektāru platībā. Projekts paredz izveidot Skolkovas Zinātnes un tehnoloģijas institūtu, pētījumu un attīstības centrus, izglītības objektus, mājokļus, infrastruktūru un veikalus.

Panasonic ir viens no četriem Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādātājiem un apraksta eko tehnoloģijas un risinājumus, kas var nodrošināt efektīvāku Skolkovas darbību, vienlaicīgi samazinot tās ietekmi uz vidi.

«Nekad vēl līdz šim mūsu vīzija par gudrām, videi draudzīgām pilsētām nav bijusi tik tuvu realizācijai Eiropā kā šobrīd,» sacīja Lorāns Abadī (Laurent Abadie), Panasonic Europe izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spriežot pēc Latvijas populārāko modeļu top 10, japāņu Toyota ražojumi 2009. gadā ir baudījuši lielāko pircēju atsaucību. Interesanti, ka neraugoties uz finansiālajām grūtībām, populārāko modeļu saraksta priekšgalā var atrast dārgo Toyota Landcruiser visurgājēju.

Kopumā šajā saraksta varam atrast sešus dažādus Toyota modeļus, kas norāda uz markas daudzveidīgo pircēju loku. Tautas auto godā joprojām Toyota kompaktklases sedans Corolla.

Latvijas 2009 gada populārāko modeļu top 10 (I – XII)Toyota Landcruiser 150 (Foto:Toyota)

Marka, Modelis Reģistrēto auto skaits

Toyota Corolla/Auris 208

Toyota Avensis 135

Toyota Landcruiser 118

Toyota RAV 4 114

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Motor Europe oficiāli paziņojusi par astoņu Toyota modeļu atsaukšanu Eiropā sakarā ar potenciāliem akseleratora pedāļa darbības traucējumiem. Iesaistītie modeļi un to ražošanas gadi ir šādi:

• AYGO (2005. gada februāris – 2009. gada augusts)

• iQ (2008. gada novembris – 2009. gada novembris)

• Yaris (2005. gada novembris – 2009. gada septembris)

• Auris (2006. gada oktobris – 2010. gada 5. janvāris)

• Corolla (2006. gada oktobris – 2009. gada decembris)

• Verso (2009. gada februāris – 2010. gada 5. janvāris)

• Avensis (2008. gada novembris – 2009. gada decembris)

• RAV4 (2005. gada novembris – 2009. gada novembris)

Vēl tiek noskaidrots precīzs atsaukto automobiļu skaits, tas varētu sasniegt 1.8 miljonus auto. Nevienam Lexus modelim un pārējiem Toyota modeļiem nav šādu darbības traucējumu.

«Kompānijai Toyota klienti vienmēr ir pirmajā vietā, jebkādā situācijā,» komentē Tadaši Arašima (Tadashi Arashima), Toyota Motor Europe prezidents un galvenais rīkotājdirektors. «Mēs apzināmies, ka pašreizējā situācija rada neērtības, un mēs patiesi atvainojamies par to. Turklāt vēlamies nomierināt klientus – potenciālie akseleratora pedāļa traucējumi tiek novēroti ļoti reti. Atsaukšana ir tikai profilaktisks līdzeklis, lai garantētu augstākos drošības standartus visiem mūsu klientiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic slēdz pārstāvniecības Tallinā un Viļņā

Ritvars Bīders, 05.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānijas Panasonic reģionālais birojs Austrumeiropā Panasonic Polska slēdzis kompānijas pārstāvniecības Lietuvā un Igaunijā, atstājot tikai vienu biroju Baltijas valstīs – Rīgā, ziņo news2biz.com.

Birojus Lietuvā un Igaunijā Panasonic slēdzis ekonomiskās lejupslīdes dēļ, taču kompānija sola no jauna atvērt pārstāvniecības abās valstīs, kad atsāksies ekonomikas izaugsme.

«2009. gada vasarā Panasonic nolēma «iemidzināt» pārstāvniecības Tallinā un Viļņā. Mēs esam paturējuši dažus darbiniekus šajos birojos, taču lielākā daļa Panasonic darbību tiks realizētas caur mūsu Rīgas biroju,» skaidro Panasonic Polska preses pārstāvis Radeks Javorskis.

Viņš skaidro, ka biroju slēgšana ir saistīta ar «dramatisko» sarukumu Baltijas valstu ekonomikā. «Taču mēs neaizejam no šim tirgiem,» uzsver R. Javorskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor Corporation nolēmusi atsaukt automašīnas arī Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem, teikts piektdien publiskotajā paziņojumā.

Kompānija paziņoja, ka Eiropā tiks atsaukti astoņi modeļi. Kompānija prognozēja, ka aptuvenais skaits varētu būt 1.8 miljoni automašīnu, bet precīzu skaitu Toyota Motor Corporation preses sekretārs nemācēja nosaukt.

Vietējie Toyota pārstāvji Wess Motors un Amserv Motors noraida baumas, ka Latvijā tirgotajām Toyota automašīnām varētu būt problēmas ar akseleratora pedāli.

(Foto: AFP/SCANPIX)Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

ASV autobraucēji sūdz tiesā Toyota

Gunta Kursiša, 17.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota automašīnu īpašnieki ASV tiesā iesnieguši sūdzību par to, ka kritusies Toyota ražoto automašīnu vērtība, vēsta BBC.

Toyota automašīnu īpašnieki norāda, ka viņiem radušies zaudējumi, jo automašīnu ražotājs Toyota neatklāja un arī nesalaboja defektus, kas bija radušies Toyota automašīnās. Jau vēstīts, ka Toyota 2009. un 2010. gadā atsauca no tirgus vairākus miljonus automašīnu ASV un Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem.

Toyota tiesai iesniedza priekšlikumu, ka amerikāņu Toyota īpašnieku prasības ir jānoraida, tomēr tiesa ļāva tiesas procesam virzīties uz priekšu.

«Tiesas procesa sākumā ir jāpieņem, ka apgalvojumi ir patiesi un, ka automašīnu ražotājs Toyota ir izraisījis tās produktu pircējiem zaudējumus,» norāda Kalifornijas apgabala tiesnesis Džeimss Selna (James Selna).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairākos sporta veidos komandas darbs patiešām ir izšķirošs, bet vai tas tā ir arī biznesā? Business Insider apgāž vispārpieņemtos priekšstatus par grupu efektivitāti un atklāj monētas otru pusi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem jaunumiem, ko japāņu autoražotājs Toyota ved uz Frankfurtes autoizstādi būs kopaktklases modeļa Auris HSD pilnā hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde.

Tas iezīmē vēsturisku pavērsienu Toyota stratēģijā – Toyota pilnā hibrīda tehnoloģijas ieviešanu plašam tirgum paredzētā modelī, kas ir pirmais solis Hybrid Synergy Drive® (HSD) izmantošanā visos uzņēmuma piedāvātajos modeļos.

Frankfurtē paredzēta arī jaunā Prius Plug-in hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde. Prius Plug-in hibrīds paplašina pilnā hibrīda tehnoloģijas (HSD) iespējas, ļaujot darbināt automobili tikai ar elektrību netālos ikdienas braucienos. 2010. gada sākumā īpaši izvēlētiem klientiem Eiropā plaša mēroga izmēģinājuma braucieniem iznomās vairāk nekā 150 automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Vācijas pircēji ir apmierināti ar Toyota

Ainars Sedlenieks [email protected], 06.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota ceturto gadu pēc kārtas gūst uzvaru J.D. Power German pētījumā par klientu apmierinātību (CSI) Toyota modeļi iegūst pirmās vietas piecās grupās no septiņām. Toyota ceturto reizi pēc kārtas ir sasniegusi vadošo pozīciju kopējā klientu apmierinātības pētījumā. To apliecina J.D. Power and Associates 2005. gadā Vācijā veiktais pētījumu par klientu apmierinātību (CSI). Toyota ieguva 856 punktus 1000 punktu skalā, parādot īpaši labu sniegumu kvalitātes un uzticamības, izplatītāju sniegto pakalpojumu un ekspluatācijas izmaksu jomā. Turklāt Toyota modeļi ierindojās pirmajās vietās piecās grupās no septiņām. Toyota Yaris Verso bija labākā Mazo automašīnu grupā, bet Toyota Yaris Hatchback tajā ierindojās otrajā vietā. Toyota Corolla bija labākā Zemāko vidējo mašīnu grupā, savukārt Avensis uzvarēja Augstākajā vidējā grupā. Toyota arī iekaroja universāļu un sporta universāļu grupas ar Toyota Corolla Verso un Toyota RAV4. Savukārt Toyota Avensis Verso bija arī otrs labākais starp universāļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota trīskāršojusi ceturkšņa peļņu

Gunta Kursiša, 05.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Toyota fiskālā gada otrajā ceturksnī uzņēmuma pārdošanas apjomi pasaulē ir ievērojami pieauguši, līdz ar to kāpinot Toyota peļņu līdz 3,1 miljardiem ASV dolāru, kas ir trīs reizes vairāk nekā analoģiskā periodā pērn, raksta usatoday.com.

Kopumā šā fiskālā gada pirmajā pusē, salīdzinot ar 2011. gada pirmajiem sešiem mēnešiem, Toyota peļņa pieaugusi par 572,1%. «Produkcijas pieaugums šogad, salīdzinot ar pērno gadu, vērojams visos reģionos,» norādīja Toyota viceprezidents Satoši Ozava (Satoshi Ozawa).

Neņemot vērā ekonomiskās nedienas eirozonā, Toyota pārdošanas apjomi ir kāpuši visos reģionos pasaulē – Ziemeļamerikā Toyota pārdeva 1,3 miljonus automašīnu, kas ir par 572 tūkstošiem vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika posmā; Japānā tika pārdoti 1,2 miljoni braucamrīku, kas ir par 395 tūkstošiem vairāk nekā pērn kompānijas fiskālā gada otrajā ceturksnī; savukārt Eiropā tika pārdoti 412 tūkstoši Toyota automašīnu, kas ir 51 tūkst. vienību pieaugums, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa, 14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Toyota 2005. gada Baltijas produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas Grand Prix rezultāti

Ainars Sedlenieks [email protected], 12.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas klientu apkalpošanas konsultantu Grand Prix 2005 notika Rīgā, Latvijā, 9. septembrī, Toyota mazumtirgotāja Wess Motors telpās. Katru Baltic Toyota mazumtirgotāju pārstāvēja viens dalībnieks, kurš sacentās par labākā klientu apkalpošanas konsultanta titulu Baltijā un novembrī piedalīsies 5. Toyota Eiropas klientu apkalpošanas konsultantu prasmju Grand Prix Briselē. Toyota jau ir kļuvis par tradīciju katru gadu rīkot konkursus dažādās produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas profesijās, piemēram, servisa meistari, virsbūves un krāsošanas meistari, un šoreiz – klientu apkalpošanas konsultanti. Katru gadu Baltijas Grand Prix ieguvējs piedalās Eiropas konkursā un mēģina pierādīt savas prasmes Eiropas līmenī. Klientu apkalpošanas konsultantu konkurss ir īpaši interesants, jo tas prasa labas zināšanas visās servisa ikdienas darba jomās. Klientu apkalpošanas konsultantam jābūt cilvēkam, kas vienmēr smaida klientam, neraugoties uz iespējamām problēmām un sūdzībām, un vienmēr ierosina piemērotu risinājumu, lai sasniegtu Toyota mērķi: “Vairāk smaidošu klientu.” Pēc piecu stundu ilgajām sacensībām labākā Toyota Baltijas produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas klientu apkalpošanas konsultanta titulu ieguva Tanel Peebu no Amserv Auto (Igaunija), 2.vietu ieguva Ando Rahu no Elke Auto (Igaunija) un 3.vietu ieguva Igors Lušovs no Wess Motors (Latvija). Klientu apkalpošanas konsultantu Grand Prix ir labāko Baltijas klientu apkalpošanas konsultantu sacensības. Viņi mērojās spēkiem, meklējot kļūdas video, kur redzama klientu apkalpošana, pareizi veidojot un nododot pasūtījumus, piedaloties klientu apkalpošanas lomu spēlēs un veicot vēl citus uzdevumus. Toyota produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas Grand Prix organizē AS Toyota Baltic kopā ar sadarbības partneriem Panasonic, KG Knutsson un Ooker.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, laidusi klajā divus jaunus plazmas televizorus ar 58 collu (TH-58PZ800) un 65 collu (TH-65PZ800) ekrāniem.

Televizoros iestrādāta ne vien dubultās skenēšanas tehnoloģija, kura novērš attēla ņirboņu, kas var gadīties lielizmēra ekrāna televizoriem, bet tajos ietverta arī attēla izveides tehnoloģija, kas pati spēj radīt papildu attēlus, lai nodrošinātu gludu filmu atveidi.

Abi televizori piedāvā V-Audio Surround un SRS TruSurround XT skaņu. V-Audio Surround tehnoloģija ar lielu skaļruņu palīdzību nodrošina spēcīgus basus, savukārt SRS TruSurround XT tehnoloģija daudzkanālu audio skaņu atveido divu skaļruņu sistēmā, sniedzot teicamu 31 vatu spēcīgu telpisko skaņu.

11. paaudzes full HD televizoram ir arī Eko režīms, kas automātiski pielāgo ekrāna spilgumu apkārtējās vides apgaismojuma apstākļiem, nodrošinot zemu enerģijas patēriņu. Plazmas televizori kalpos pat 100 000 darba stundu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic paredz 5,5 miljardu lielus gada zaudējumus

Jānis Rancāns, 31.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panasonic šo biznesa gadu kopumā noslēgs ar zaudējumiem 420 miljardu Japānas jenu (aptuveni 5,5 miljardi ASV dolāru) apmērā, kas kompānijai būs smagākie zaudējumi pēdējo desmit gadu laikā, atsaucoties uz Japānās tehnoloģiju kompānijas prognozēm, ziņo Reuters.

Panasonic zaudējumi galvenokārt saistīti ar augsto jenas kursu, zemo pieprasījumu ASV un Eiropā, kā arī ar augstajām rekonstrukcijas izmaksām, pavēstījusi kompānija.

Iepriekš Panasonic plānoja, ka biznesa gadu tai izdosies noslēgt ar neto peļņu 30 miljardu jenu apmērā.

Komentējot plānotos finanšu rezultātus, kompānijas galvenais Finanšu direktors Makoto Uenojama skaidroja, ka Panasonic nepieciešams pārskatīt savu televizoru un ar tiem saistītu pusvadītāju biznesu. «Ja mēs tos samazināsim, mūsu rādītāji būs pavisam savādāki,» klāstīja M. Uenojama.

Db.lv jau vēstīja, ka Panasonic plāno pamatīgi «griezt» savu zaudējumus nesošo televizoru biznesu, no darba atlaist vairākus simtus darbinieku un slēgt atsevišķas ražotnes Japānā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic slēgs vienu no pasaules lielākajām plazmas paneļu rūpnīcām

Jānis Rancāns, 20.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas tehnoloģiju kompānija Panasonic nolēmusi pamatīgi griezt savu zaudējumus nesošo televizoru bieznesu un atlaist tūkstoš darbiniekus, kā arī slēgt ražotnes, atsaucoties uz Japānas mediju vēstīto, ziņo AFP.

Uzņēmums plāno slēgt ražotni Amagasaki rūpnīcā, kas ir viena no lielākajām plazmas paneļu ražotnēm pasaulē. Tāpat Panasonic apsver LCD ekrānu ražotnes Mobaras pilsētā pārdošanu kādam savam konkurentam.

Japānas kompānija tā spiesta rīkoties, lai uzlabotu situāciju savā zaudējumus nesošajā TV iekārtu biznesā.

Tāpat kompānija samazinājusi savu TV pārdošanas mērķi no 25 līdz 20 miljoniem šajā fiskālajā gadā.

Panasonic TV segmenta zaudējumus izraisījusi spēcīgā Dienvidkorejas uzņēmumu konkurence, iekārtu cenu kritums, kā arī augstais Japānas jenas kurss, norāda Japānas mediji.

Kompānijas plazmas paneļus ražo divās rūpnīcās – Amagasaki pilsētā (rūpnīca tika pabeigta 2009. gadā) un Šanhajā Ķīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas ir viena no lielākajām sadzīves elektronikas ražotājām visā pasaulē un pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, ir laidusi klajā divus pilnīgi jaunas sērijas – PT-F200 un PT-LB80 – inovatīviem projektoriem, lai apmierinātu biznesa un izglītības jomas lietotāju prasības.

Projektori PT-F200E un tīklā savienojamais PT-F200NTE ir jaunākie no Panasonic populārās prezentācijas projektoru sērijas, kas pārsvarā balstās uz savu priekšteču – F100 sērijas projektoru – veiksmi. Savukārt LB80 projektoru sērija ietver trīs modeļus ar bezvadu savienojamību (PT-LB80NTE, PT-LB75NTE un PT-LW80NTE), divus modeļus ar spilgtumu, lielāku par 3000 lūmenu (PT-LB80NTE un PT-LB80E), un vienu platekrāna modeli (PT-LW80NTE). PT-LB80E un PT-LB75E ir tādas pašas īpašības kā NTE modeļiem, izņemot bezvadu funkcionalitāti.

picturegallery.ab4d7d3d-683a-42f4-a8db-b7566a4ba992

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Panasonic izvērš darbību Baltijas valstīs

, 08.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas ir viena no lielākajām sadzīves elektronikas ražotājām visā pasaulē un pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, šodien paziņoja, ka būtiski paplašinās savu darbību un veicinās produkcijas noietu Baltijas valstīs.

Kompānija šodien žurnālistus pirmoreiz iepazīstināja ar saviem plāniem attiecībā uz Latvijas un visas Baltijas tirgu. Panasonic Latvijas pārstāvniecības vadītāja Santa Māgure uzsvēra, ka kompānija ir nodibinājusi pārstāvniecības visās Baltijas valstīs ar mērķi palielināt tirgus daļu sadzīves elektronikas preču sektorā. "Panasonic iepazinis Baltijas reģionu kā vietu, kur patērētāji kļūst aizvien zinošāki un informētāki par modernajām tehnoloģijām, un tāpēc šeit saredz ievērojamu potenciālu savas produkcijas noietam," kompānijas darbības paplašināšanu Baltijā pamatoja S.Māgure.

Uzņēmums šī gada aprīlī rīko arī plašu semināru ciklu Baltijas valstīs, izglītojot mazumtirgotājus un citus viedokļu līderus par jaunākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem Panasonic produktos, sacīja par kompānijas darbību visās trijās Baltijas valstīs atbildīgās struktūrvienības Panasonic Polska pārstāvis Radeks Javorskis, piebilstot, ka pārdevēju zināšanu līmenis par produktiem ir būtisks faktors noieta palielināšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic jaunajā Tesla rūpnīcā varētu investēt gandrīz miljardu dolāru

Žanete Hāka, 26.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic Corp aicinājusi vairākus Japānas ražotājus pievienoties tai un investēt ASV automašīnu akumulatoru rūpnīcā, ko tā plāno būvēt kopā ar Tesla, raksta Reuters.

Tiek lēsts, ka kopējais investīciju apjoms varētu sasniegt aptuveni 979 miljonus ASV dolāru.

Paredzams, ka rūpnīca darbu sāks 2017. gadā un ir daļa no Tesla plāniem ražot lētākus elektoautomobiļus.

Pagājušajā nedēļā Tesla deva mājienus par litija akumulatoru rūpnīcu, kuras partneru vidū visdrīzāk varētu būt arī Panasonic un citi piegādātāji. Tesla atteikusies šīs ziņas komentēt, savukārt Panasonic, kas ir autoražotāja galvenais litija akumulatoru piegādātājs, sacījis, ka vēlas paplašināt sadarbību ar Tesla, taču sīkākus komentārus nav sniedzis.

Darījumam tuvu stāvošas, anonīmas personas, sacījušas,ka Panasonic apsver investīcijas jaunajā rūpnīcā, plānojot paplašināt akumulatoru piegādes apjomus Tesla. Pašreizējais sadarbības līgums beidzas 2017. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru