Finanses

Panasonic uzstāda pasaules rekordu, saražojot 300 miljonus televizoru

, 08.10.2008

Jaunākais izdevums

Kompānija PanasonicCorporation 7. oktobrī izlaidusi savu 300 miljono televizoru, tādējādi kļūstot par pasaulē pirmo šo aparātu ražotāju, kam izdevies sasniegt šādu ražošanas apjomu. Par 300 miljono tālrādi kļuvis jaunākais VIERA modelis – TH50PZR900.

Uzņēmums pirmo reizi televizorus sāka ražot 1952. gadā. Jau 1988. gadā tika saražoti vairāk nekā 100 miljoni televizoru, bet 1998. gadā kopā tika saražoti 200 miljoni eksemplāru.

Panasonic Corporation ir viena no pasaulē vadošajām biznesa, industriālās un sadzīves elektronikas ražotājām pasaulē. Tās galvenā mītne atrodas Osakā, Japānā. Kompāniju veido vairāk nekā 650 uzņēmumi ar vairāk nekā 320 000 darbinieku visā pasaulē. Tā ražo un pārdod vairāk nekā 15 000 dažādu produktu. Kompānijas konsolidētais neto apgrozījums finanšu gadā, kas noslēdzās 2008. gada 31. martā, sasniedza 90.7 mljrd. ASV dolāru (aptuveni 43 mljrd. latu).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Izmēģina videi draudzīgu smagās mašīnas prototipu

, 29.10.2009

Izmēģinājumu braucienos kompānija Panasonic izmantoja kravas furgonu, lai transportētu Viera platekrāna televizorus no ražotnes Osakā uz vairumtirdzniecības centru Urajasu pilsētā. (Foto: Panasonic)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Panasonic un Tomy veiksmīgi izmēģinājušas lielas noslodzes kravas mašīnu, kas tika darbināta ar saspiestu dabasgāzi (SDG) (compressed natural gas). Testos, kas ilga sešus mēnešus no šī gada aprīļa līdz septembrim, smagā mašīna veica 48 turp un atpakaļ reisus starp Osakas un Tokijas apgabaliem.

Testi parādīja teicamus rezultātus: 10 procentu samazinājumu CO2 izmešiem un 90 procentu samazinājumu NOX izmešiem, salīdzinot ar standarta kravas mašīnām. Projektu organizēja Japānas Zemes, infrastruktūras, transporta un tūrisma ministrija. Šobrīd Japānā tiek lietoti jau aptuveni 37 000 zema piesārņojuma līmeņa SDG transporta līdzekļi, kas aizstāj ierastās ar degvielu darbināmās automašīnas. 17 000 no tiem ir kravas mašīnas, galvenokārt ar kravnesību divas tonnas.

Savukārt, runājot par garvilces, lielas noslodzes SDG kravas mašīnām, tad radītais prototips šobrīd ir vienīgā šāda veida automašīna Japānā. Izmēģinājuma laikā smagā mašīna parādījusi ne vien zemus izmešu rādītājus, bet arī augstu degvielas ekonomiju. Tā spēj veikt 600 km garu ceļa posmu tikai ar vienu degvielas uzpildi. Tādēļ to var uzskatīt par nākamās paaudzes kravas furgonu, kas būtiski samazinātu apkārtējās vides piesārņojuma līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pagaidām ievērojams šķidro kristālu ekrānu (LCD) televizoru cenu kritums nav gaidāms, lai arī pasaulē, pieprasījumam pēc tiem krītoties, samazinās arī cenas, šodien raksta laikraksts Dienas bizness.Latvijā LCD televizoru cenas varētu krist vien par 10%

Tuvāk Ziemassvētkiem, par aptuveni 10%, Latvijā varētu samazināties Samsung televizoru cenas, Db norādīja Samsung Electronics Baltics TV produktu menedžeris Dzintars Silgals. Šobrīd šķidro kristālu ekrānu televizoriem (LCD) 32 collu ekrāna televizoru cena ir aptuveni 350 lati, bet, pēc cenu krituma, klienti televizoru varētu iegādāties par apmēram 320 latiem. "Latvijā pirms Ziemassvētkiem ir gaidāmas atlaides," Db atzīmēja arī SIA LG Electronics Latvia Sabiedrisko attiecību menedžere Zane Pudāne. Viņa gan uzsvēra, ka atlaides vairāk esot atkarīgas no mazumtirgotājiem, kas nosaka preču sortimenta uzcenojumu veikalos. Savukārt LG Electronics kā vairumtirgotājs, cenas krasi samazināt neplānojot, norādīja Z. Pudāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic līdzdarbosies krievu Silīcija ielejas radīšanā

Lelde Petrāne, 04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic apstiprinājusi līdzdalību Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādē. Panasonic kopā ar Ernst&Young, Cisco un Krievijas Zinātņu akadēmiju palīdzēs galvenajam darbuzņēmējam, uzņēmumam Cognitive Technologies, izstrādāt projektu.

Plānots, ka Skolkovas inovatīvā pilsēta tiks atvērta 2014.-2015. gadā, nodrošinot ar mājokļiem aptuveni 31 000 iedzīvotāju 400 hektāru platībā. Projekts paredz izveidot Skolkovas Zinātnes un tehnoloģijas institūtu, pētījumu un attīstības centrus, izglītības objektus, mājokļus, infrastruktūru un veikalus.

Panasonic ir viens no četriem Skolkovas Gudrās pilsētas koncepcijas izstrādātājiem un apraksta eko tehnoloģijas un risinājumus, kas var nodrošināt efektīvāku Skolkovas darbību, vienlaicīgi samazinot tās ietekmi uz vidi.

«Nekad vēl līdz šim mūsu vīzija par gudrām, videi draudzīgām pilsētām nav bijusi tik tuvu realizācijai Eiropā kā šobrīd,» sacīja Lorāns Abadī (Laurent Abadie), Panasonic Europe izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauna televizora meklēšana bieži kļūst par komplicētu pieredzi. Jo pat vienāda izmēra televizoru cenas dažkārt ir atšķirīgas un atšķiras pat vairākas reizes. Produkcijas ražotāji un pārdevēji reklamē noteiktas papildu funkcijas, nekad nedzirdētās tehnoloģijas un neticamus solījumus par skatāmā attēla kvalitāti, un tas viss it kā liek mums arvien vairāk tērēt naudas jaunajai ierīcei. Savukārt internetā informācijas meklēšana salīdzināma ar haosu – tur ir pilns ar pretrunām un neapstiprinātiem faktiem, kas vēl vairāk maldina. Tomēr, ņemot vērā dažus galvenos kritērijus, var izvēlēties tiešām labu televizoru. Protams, nekādi padomi nepalīdzēs izvēlēties ideālāko variantu, tomēr sniegs pietiekami informācijas, ar ko sākt meklējot jaunu viedtelevizoru.

Izmērs – svarīgs faktors

Tiem, kuri apgalvo, ka ekrāna izmērs un attēla kvalitāte nav viena no otras atdalāmas lietas, ir taisnība tikai daļēji. Jo lielā telpā pat labākās kvalitātes neliela televizora pārraidāmais attēls pazudīs. Šī iemesla dēļ viesistabā būtu jānovieto vismaz 55 collu pa diagonāli viedtelevizors, bet guļamistabā – vismaz 40 collu pa diagonāli. Tomēr, optimāls izmērs lielai istabai – 65 collas un vairāk. Protams, lēmumu par iegādi bieži vien ietekmē arī papildu funkcijas vai parametri, piemēram, 4K izšķirtspēja, HDR vai ļoti funkcionāla viedā attālinātā vadības pults, taču biežākā klientu sūdzība saskaņā ar 220.lv elektroniskas speciālistu teikto, ir tā, ka pircēji iegādājas vienkārši pārāk mazu televizoru. Tāpēc būtu labi jāpadomā, vai nebūtu jāinvestē lielākā ekrānā, un nevis papildu parametros, kas skan inovatīvi un diezin vai ir nepieciešami.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic paredz 5,5 miljardu lielus gada zaudējumus

Jānis Rancāns, 31.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panasonic šo biznesa gadu kopumā noslēgs ar zaudējumiem 420 miljardu Japānas jenu (aptuveni 5,5 miljardi ASV dolāru) apmērā, kas kompānijai būs smagākie zaudējumi pēdējo desmit gadu laikā, atsaucoties uz Japānās tehnoloģiju kompānijas prognozēm, ziņo Reuters.

Panasonic zaudējumi galvenokārt saistīti ar augsto jenas kursu, zemo pieprasījumu ASV un Eiropā, kā arī ar augstajām rekonstrukcijas izmaksām, pavēstījusi kompānija.

Iepriekš Panasonic plānoja, ka biznesa gadu tai izdosies noslēgt ar neto peļņu 30 miljardu jenu apmērā.

Komentējot plānotos finanšu rezultātus, kompānijas galvenais Finanšu direktors Makoto Uenojama skaidroja, ka Panasonic nepieciešams pārskatīt savu televizoru un ar tiem saistītu pusvadītāju biznesu. «Ja mēs tos samazināsim, mūsu rādītāji būs pavisam savādāki,» klāstīja M. Uenojama.

Db.lv jau vēstīja, ka Panasonic plāno pamatīgi «griezt» savu zaudējumus nesošo televizoru biznesu, no darba atlaist vairākus simtus darbinieku un slēgt atsevišķas ražotnes Japānā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic slēdz pārstāvniecības Tallinā un Viļņā

Ritvars Bīders, 05.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānijas Panasonic reģionālais birojs Austrumeiropā Panasonic Polska slēdzis kompānijas pārstāvniecības Lietuvā un Igaunijā, atstājot tikai vienu biroju Baltijas valstīs – Rīgā, ziņo news2biz.com.

Birojus Lietuvā un Igaunijā Panasonic slēdzis ekonomiskās lejupslīdes dēļ, taču kompānija sola no jauna atvērt pārstāvniecības abās valstīs, kad atsāksies ekonomikas izaugsme.

«2009. gada vasarā Panasonic nolēma «iemidzināt» pārstāvniecības Tallinā un Viļņā. Mēs esam paturējuši dažus darbiniekus šajos birojos, taču lielākā daļa Panasonic darbību tiks realizētas caur mūsu Rīgas biroju,» skaidro Panasonic Polska preses pārstāvis Radeks Javorskis.

Viņš skaidro, ka biroju slēgšana ir saistīta ar «dramatisko» sarukumu Baltijas valstu ekonomikā. «Taču mēs neaizejam no šim tirgiem,» uzsver R. Javorskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Panasonic slēgs vienu no pasaules lielākajām plazmas paneļu rūpnīcām

Jānis Rancāns, 20.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas tehnoloģiju kompānija Panasonic nolēmusi pamatīgi griezt savu zaudējumus nesošo televizoru bieznesu un atlaist tūkstoš darbiniekus, kā arī slēgt ražotnes, atsaucoties uz Japānas mediju vēstīto, ziņo AFP.

Uzņēmums plāno slēgt ražotni Amagasaki rūpnīcā, kas ir viena no lielākajām plazmas paneļu ražotnēm pasaulē. Tāpat Panasonic apsver LCD ekrānu ražotnes Mobaras pilsētā pārdošanu kādam savam konkurentam.

Japānas kompānija tā spiesta rīkoties, lai uzlabotu situāciju savā zaudējumus nesošajā TV iekārtu biznesā.

Tāpat kompānija samazinājusi savu TV pārdošanas mērķi no 25 līdz 20 miljoniem šajā fiskālajā gadā.

Panasonic TV segmenta zaudējumus izraisījusi spēcīgā Dienvidkorejas uzņēmumu konkurence, iekārtu cenu kritums, kā arī augstais Japānas jenas kurss, norāda Japānas mediji.

Kompānijas plazmas paneļus ražo divās rūpnīcās – Amagasaki pilsētā (rūpnīca tika pabeigta 2009. gadā) un Šanhajā Ķīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic jaunajā Tesla rūpnīcā varētu investēt gandrīz miljardu dolāru

Žanete Hāka, 26.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic Corp aicinājusi vairākus Japānas ražotājus pievienoties tai un investēt ASV automašīnu akumulatoru rūpnīcā, ko tā plāno būvēt kopā ar Tesla, raksta Reuters.

Tiek lēsts, ka kopējais investīciju apjoms varētu sasniegt aptuveni 979 miljonus ASV dolāru.

Paredzams, ka rūpnīca darbu sāks 2017. gadā un ir daļa no Tesla plāniem ražot lētākus elektoautomobiļus.

Pagājušajā nedēļā Tesla deva mājienus par litija akumulatoru rūpnīcu, kuras partneru vidū visdrīzāk varētu būt arī Panasonic un citi piegādātāji. Tesla atteikusies šīs ziņas komentēt, savukārt Panasonic, kas ir autoražotāja galvenais litija akumulatoru piegādātājs, sacījis, ka vēlas paplašināt sadarbību ar Tesla, taču sīkākus komentārus nav sniedzis.

Darījumam tuvu stāvošas, anonīmas personas, sacījušas,ka Panasonic apsver investīcijas jaunajā rūpnīcā, plānojot paplašināt akumulatoru piegādes apjomus Tesla. Pašreizējais sadarbības līgums beidzas 2017. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, laidusi klajā divus jaunus plazmas televizorus ar 58 collu (TH-58PZ800) un 65 collu (TH-65PZ800) ekrāniem.

Televizoros iestrādāta ne vien dubultās skenēšanas tehnoloģija, kura novērš attēla ņirboņu, kas var gadīties lielizmēra ekrāna televizoriem, bet tajos ietverta arī attēla izveides tehnoloģija, kas pati spēj radīt papildu attēlus, lai nodrošinātu gludu filmu atveidi.

Abi televizori piedāvā V-Audio Surround un SRS TruSurround XT skaņu. V-Audio Surround tehnoloģija ar lielu skaļruņu palīdzību nodrošina spēcīgus basus, savukārt SRS TruSurround XT tehnoloģija daudzkanālu audio skaņu atveido divu skaļruņu sistēmā, sniedzot teicamu 31 vatu spēcīgu telpisko skaņu.

11. paaudzes full HD televizoram ir arī Eko režīms, kas automātiski pielāgo ekrāna spilgumu apkārtējās vides apgaismojuma apstākļiem, nodrošinot zemu enerģijas patēriņu. Plazmas televizori kalpos pat 100 000 darba stundu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Matsushita Electric Industrial, kas pārsvarā zināma ar zīmolu Panasonic, plaša patēriņa elektronikas preču izstādē IFA 2008 skatītājus iepazīstināja ar pieciem jauniem plazmas televizoru prototipiem.

Izstādes apmeklētāji varēja aplūkot gan 42 collu ekrānu ar dubultās efektivitātes tehnoloģiju, kas ļauj būtiski ieekonomēt elektroenerģiju, nezaudējot attēla kvalitāti, gan arī mazāk nekā vienu collu plānus 50, 58 un 65 collu lielus plazmas televizorus. Izstādē bija aplūkojams arī 150 collu HD plazmas panelis.

picturegallery.ef3496b5-4c64-4b6d-a936-8b52f04f7ec3

Panasonic izstādē iepazīstināja arī ar 150 collu plazmas televizoru, kas piedāvā teicamu attēlu kvalitāti – vairāk nekā 8.8 miljoni pikseļu (2.160 x 4.096), kas ir vairāk nekā četras reizes augstāks rādītājs nekā HD specifikācijai. Jaunais 150 collu prototips pēc izmēriem līdzvērtīgs deviņiem kopā saliktiem 50 collu plazmas paneļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu elektronikas produktu ražotājs Panasonic laidis klajā 3-D videokameru patērētājiem, vēsta Associated Press.

Vairākas pasaules elektronikas kompānijas patērētājiem sākušas piedāvāt 3-D televizorus, cerot, ka tādi supergrāvēji kā Avatars modinās cilvēkos vēlmi pēc trīsdimensiju pieredzes arī mājas apstākļos. Tomēr līdz šim trīsdimensionālo produktu satura nepietiekamība nav ļāvusi tiem gūt panākumus tirgū.

Videokameras un 3D lēcas komplekts maksā aptuveni 2000 dolārus (Ls 1080), kas ir patērētājiem daudz pieejamāks nekā profesionāla 3-D videokamera. Panasonic kamera atgādina parastu digitālo videokameru, tomēr tai ir nepieciešama nedaudz lielāka 3-D maiņas lēca, kas ir jāiegādājas atsevišķi.

3-D videokameras Japānā sāks pārdot 20. augustā, savukārt citur pasaulē – nedaudz vēlāk 2010. gada laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Elkor sāk pārdot 3D televizorus

Sanita Igaune, 09.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ir pieejami pirmie trīsdimensiju (3D) televizori (Samsung), kas nopērkami Elkor tirdzniecības vietās, to cena atkarībā no ekrāna lieluma ir no 1199 līdz 1499 Ls, informē Elkor.

Samsung produktu mārketinga menedžeris Vitālijs Žilinskis iepriekš DB norādīja, ka Samsung 3D televizoru tirdzniecība Latvijā tiks sākta aprīlī.

Savukārt LG Electronics Latvia komercdirektors Sergejs Samoiļenko DB solīja, ka veikalos pirmie 3D televizori būs pieejami maijā. LG televizoru ekrāna izmērs būs 42, 47 un 55 collas pa diagonāli.

Aptuveni ap to pašu laiku - pirmajā pusgadā - veikalos varētu parādīties pirmie Panasonic 3D televizori. «Aptuvenā cena vēl nav noteikta, bet paredzams, ka pircējiem nebūs jāmaksā vairāk kā par labu televizoru šobrīd,» DB iepriekš sacīja Panasonic Latvijas pārstāvniecības vadītāja Santa Māgure.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Berlīnē notikušajā elektronikas izstādē IFA 2017 izrādītās tehnoloģijas liek domāt, ka jau pavisam drīz sarunāšanos ar sadzīves tehniku uztversim kā normālu parādību

Gudrāka un savstarpēji savienota sadzīves tehnika, ekrāni visās malās, arī gleznu vietā, un sarunas balsī ar priekšmetiem – šādi IFA 2017 iezīmējusi tuvākās nākotnes patērētāju elektronikas aprises. Berlīnes izstāžu centra milzīgajos paviljonos tehnoloģiju kompānijas tradicionāli izstāda iepriekš neredzētas inovācijas; dažas tendences bija īpaši uzkrītošas.

Ultra HD ir ikdiena

4K jeb Ultra HD izšķirtspēja televizoriem vairs nav nekas pārsteidzošs, taču šajā izstādē milzu ekrāni ar astoņiem miljoniem attēlu veidojošo pikseļu bija it visur – gan kā izstādes objekti, gan kā informatīvi palīglīdzekļi citu produktu stendos. Samsung prezentēja televizora un digitālā gleznu rāmja krustojumu The Frame 43 collu versijā, kas izslēgtā stāvoklī kļūst par gleznu. Vienlaikus korejieši paziņoja par sadarbību ar slaveno Madrides Prado mākslas muzeju, un šī savienība paredz, ka lietotājiem ielādēšanai digitālajā rāmī būs pieejamas tūkstoš slavenu mākslinieku gleznu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas ekonomika 2008. gada pēdējā ceturksnī sarukusi par 7.3%, tādējādi uzstādot dziļākās recesijas rekordu ceturksnī starp Eiropas Savienības (ES) valstīm. Tā liecina ekonomistu veiktais pētījums, raksta Bloomberg.

Kopš ekonomikas izaugsmes dati tika sākti vākt arī par ceturkšņiem (1995. gadā), Latvija pērnā gada pēdējos trīs mēnešos ir uzstādījusi absolūto rekordu.

"Latvija, tāpat kā liela daļa no šī reģiona, lūkojas bezdibenī," uzsvēris Capital Economics analītiķis Neils Šērings (Neil Shearing). Viņš arī uzsvēra, ka pirms kļūs labāk, situācija cēl krasi pasliktināsies.

10 Bloomberg aptaujātie ekonomisti norāda, ka iemesli šai lejupslīdei ir nekustamā īpašuma tirgus straujā krišana un patēriņa samazināšanās.

Db.lv jau ziņoja, ka 2008. gada trešajā ceturksnī iekšzemes kopprodukta apjoms, salīdzinot ar 2007. gada atbilstošo periodu, bija samazinājies par 4.2%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmaksu samazināšanas nolūkos Japānas elektronikas preču ražotājs Panasonic plāno visā pasaulē slēgt 26 ražotnes, un tā rezultātā bez darba paliks 15 000 kompānijas darbinieku, ziņo BBC.

Kompānijas darbību negatīvi ietekmē jēnas vērtības palielināšanās un globālā pieprasījuma mazināšanās ekonomiskā krīzes ietekmē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

RealSoundLab izgudrojums būs Panasonic televizoros

Anna Novicka, 05.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas bija vairāk nekā divu gadu darbs – par līgumu, kas nupat ir noslēgts ar plaša patēriņa elektronikas ražotāju Panasonic, saka uzņēmuma RealSoundLab (RSL) valdes priekšsēdētājs Viesturs Sosārs. Līgums paredz, ka tagad visos Eiropā tirgotos Panasonic televizoros būs iebūvēta RSL izstrādāta skaņas apstrādes tehnoloģija. Šogad varētu tikt parakstīti arī citi sadarbības līgumi, cerīgs ir kompānijas vadītājs.

Produkts, ar kuru RSL ir izgājusi pasaulē, ir unikāla skaņas apstrādes tehnoloģija, kas ļauj nelaboratorijas apstākļos novērtēt skaņas kvalitāti un šo skanējumu koriģēt. Līdz šim tas nav izdevies nevienam elektronikas ražotājam. Panasonic ir trešais RSL sadarbības partneris plašā patēriņa elektronikas jomā – iepriekš līgumi jau tika noslēgti ar Hitachi (ASV un Japānā), kā arī Kenwood. Kā uzsver V. Sosārs, Panasonic Latvijas izstrādātāju know-how izmantos arī jaunās paaudzes 3D televizoriem, kuri tirgū parādīsies martā.

Kā stāsta V. Sosārs, patlaban norit sarunas vēl ar vairākiem potenciāliem partneriem, nākamais līgums sagaidāms jau aprīlī. Šī gada vidū RSL iecerējusi arī sākt pamazām darboties Korejas un Taivānas tirgos – nevis atvērot savas pārstāvniecības, kā tas ir, piemēram, ASV, bet vienojoties ar vietējiem uzņēmējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas ražotājs «Panasonic» ceturtdien paziņoja, ka apturēs biznesa saites ar Ķīnas telekomunikāciju kompāniju «Huawei», pievienojoties kompānijām, kas distancējas no Ķīnas uzņēmuma saistībā ar ASV aizliegumu ar to sadarboties.

Paziņojums izplatīts dienu pēc tam, kad četri lielākie Japānas un Lielbritānijas mobilo sakaru operatori paziņoja, ka atliek jaunā «Huawei» viedtālruņa ar 5G tehnoloģiju palaišanu tirgū.

«Esam izbeiguši jebkādus biznesa darījumus ar «Huawei» un 68 tās grupas kompānijām,» pret kurām vērsts ASV aizliegums sadarboties, paziņoja «Panasonic» preses pārstāvis Džo Flinns, piebilstot, ka tāds rīkojums kompānijā izplatīts trešdien.

Flinns informēja, ka «Panasonic» ar «Huawei» saista «elektronisko detaļu» piegādes, bet detalizētāku informāciju viņš nesniedza.

ASV valdības aizliegums attiecas uz ASV ražotiem produktiem. «Panasonic» ASV ražo daļu detaļu, kas tiek piegādātas «Huawei». apstiprināja Japānas uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV elektrisko automašīnu ražotājs Tesla Motors pasaulē lielāko litija-jonu akumulatoru rūpnīcu būvēs Nevadas štatā, ceturtdien paziņoja štata gubernators Braiens Sandovals.

Šī rūpnīca, par kuras plāniem jūlijā tika paziņots kopīgi ar Japānas elektronikas uzņēmumu Panasonic Corp., nākamo 20 gadu laikā Nevadas ekonomikā iepludinās gandrīz 100 miljardus dolāru, norāda Sandovals.

Ražotne tieši nodarbinās 6500 cilvēku un vēl 16 000 netieši, bet Nevadas iekšzemes kopproduktu (IKP) tā palielinās par 4%, sacīja gubernators.

Izvēlē par šīs rūpnīcas būvniecību konkurējuši vēl četri štati - Kalifornija, Teksasa, Ņūmeksika un Arizona.

Vietējais Nevadas laikraksts vēsta, ka štats uzņēmumam 20 gadu laikā solījis nodokļu atlaides aptuveni 1,25 miljardu dolāru apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Panasonic Corporation EISA Awards 2008 – 2009 balvu pasniegšanā uzvarējusi četrās nominācijās, tādējādi atkārtojot iepriekšējā gada rezultātu.

Šogad EISA godalgas saņēma Panasonic blu-ray atskaņotājs DMP-BD50, Eiropas labākā plazmas televizora titulu ieguva VIERA TH-46PZ85, labākā DVD/HDD rakstītāja balvu piešķīra Panasonic DIGA DMR-EH68/685, savukārt Eiropas kompaktkameras godalgu saņēma LUMIX DMC-TZ5.

picturegallery.d74ecb9d-484d-45ae-9ee3-0e10f8bad567

”Mēs esam ļoti lepni, ka atkārtoti esam ieguvuši četras prestižās EISA godalgas, kurām mūsu produkciju izvirzīja Eiropas labākie par sadzīves elektroniku rakstošie žurnālisti. Bet mēs negulēsim uz lauriem, bet turpināsim iesākto darbu, uzlabojot ražojumus un palīdzot cilvēkiem visā pasaulē aizvien vairāk izbaudīt dzīvi,” uzsvēra Joahims Reinharts, Panasonic Europe vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

QLED tehnoloģijā veidotais Samsung šā gada flagmanis QE65Q90R pārņēmis labāko no konkurējošā OLED

Televizoru tirgus un autobūves industrija šobrīd atrodas diezgan līdzīgā situācijā. Viena dzīvo izdaudzinātā 8K gaidās, otra sludina elektrifikācijas revolūciju, taču abas ar labiem panākumiem turpina tirgot mazāk aizraujošas tehnoloģijas, katru gadu pamainot kādu niansi un izspiežot labāku rezultātu tur, kur šķietami to vairs nevarētu izdarīt.

Jaunajā Samsung 65 collu flagmanī QE65Q90R ir novērstas priekšgājēja nepilnības, un tas kļuvis vēl nopulētāks produkts par priekšgājēju, lai arī vizuāli fundamentālas izmaiņas nav nesis.

Dizains

Televizoru dizaineriem fantāzijas trūkumu nevar pārmest. Aizgājušajos gados redzēti visādi brīnumi, ieskaitot kopā saspiestas stikla loksnes bez rāmja, kā LG OLED 55E8. Par produkta ārieni atbildīgie Samsung speciālisti šoreiz gan gājuši pa konservatīvu taku, ieturot 65 collu milzeni tā dēvētajā 360 grādu dizainā. Proti, izveidojot tam gludi noslīpētu aizmuguri, kurā visas pieslēgvietas un kājas stiprinājums paslēpts zem neuzkrītoša vāka. Šis koncepts paredz, ka tālrādi var likt kaut istabas vidū un tas izskatīsies kā interjera priekšmets. Arī par vadu jūkli nav jāuztraucas. Gluži kā pērn, arī šoreiz no korejiešu flagmaņa gar statīva vadu stiepjas tikai viens kabelis, kas savienots ar One Connect bloku. Caur to plūst kā elektrība, tā signāls no datu nesējiem, jo faktiski visas ārējās ierīces jāpievieno pie paprāvās One Connect kastes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony paredzējusi savu pirmo televizoru ar 3D funkciju tirgū laist šī gada jūnijā, tādējādi pievienojoties šim jaunajam tirgum, kura pamatā ir cerība, ka 3D televizori kļūs par nākamo revolūciju elektronikas industrijā, raksta Reuters.

Sony cer, ka 3D televizoru modeļi veidos vismaz 10% no vairāk nekā 25 miljoniem LCD televizoriem, kurus kompānija plāno pārdot nākamajā finanšu gadā.

Patlaban televizorus ar 3D funkciju Dienvidkorejā jau tirgo kompānija Samsung Electronics. Aprīlī Samsung plāno šo televizoru piedāvāt globālajā tirgū. Panasonic 10. martā plāno uzsākt sava 3D televizora tirdzniecību ASV.

Sony plāno 3D televizoru tirdzniecību 10. jūnijā uzsākt Japānā un ap to pašu laiku arī citās pasaules valstīs. Kompānija norāda, ka 3D televizora modeļa ar 46 collu lielu ekrānu cena būšot, sākot no aptuveni 350 tūkst. jēnu (2 000 LVL).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Panasonic peļņa sarukusi par 5,6%

Ritvars Bīders, 02.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānija Panasonic, kas ir pasaulē ceturtais lielākais televizoru ražotājs aiz Samsung Electronics, LG Electronics un Sony, pērn pēdējā ceturksnī strādāja ar 95,36 miljardu jēnu (597 miljonu latu) lielu operacionālo peļņu, kas ir par 5,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, ziņo Reuters.

Kompānijas peļņu iedragāja spēcīga konkurence globālajā tirgū, kā arī lielāka jēnas vērtība, kas atstāja negatīvu ietekmi uz Panasonic ieņēmumiem ārvalstīs.

Kopš 2010. gada janvāra Panasonic akcijas cena samazinājusies par teju 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naftas cenas oktobrī piedzīvojušas straujāko kritumu mēneša laikā pēdējos 25 gados, raksta laikraksts Dienas bizness.Cenu kritums sasniedz rekordu

Iepriekšējā mēnesī Amerikas vieglās naftas WTI cena nākotnes darījumiem pazeminājās par 32.6%, kas nav noticis kopš melnā zelta tirdzniecības sākuma Ņujorkas biržā 1983. gadā. Kā galvenais iemesls tam tiek minēts recesijas sākums ASV (sk.Db 3.11,), kā dēļ pieprasījums pēc ogļūdeņražiem to lielākajā patērētājekonomikā krītas. Naftas patēriņš rūk arī Eiropā.

Kā vēl viens iemesls krasajam naftas cenu kritumam oktobrī tiek minēta arī panika tirgū - investori masveidā izņem no tā naudu. "Problēmu avots ir spekulācijas ar naftu. Dažbrīd, kad naftas fiziskais piedāvājums bija 67 miljoni barelu dienā, tirdzniecības apgrozījums pārsniedza trīs miljardus barelu," nesen sašutumu pauda naftas karteļa OPEC ģenerālsekretārs Abdala al Badri. "Viņi pārdeva naftu, kuras nebija, un tas turpinājās vairākus gadus," viņš teica.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Holivudas aktieris Džonijs Deps (Johnny Depp) par filmēšanos ceturtajā Karību jūras pirātu (Pirates Of The Caribbean) filmā saņems 56 miljonus ASV dolāru, kas ir lielākā summa šovbiznesa vēsturē, kādu saņem viens cilvēks par vienu projektu, ziņo Daily Mail.

Kāds anonīms Disney filmu studijas pārstāvis Daily Mail norādījis, ka iepriekšējās trīs pirātu filmas guva kopumā 2.7 miljardus dolārus lielus ienākumus, tāpēc kompānijas bosi vēlas, lai uz ekrāniem parādītos arī ceturtā pirātu filma. Taču viņi arī apzinās, ka bez Dž. Depa pirātu filmu filmēt nevar, tāpēc ir gatavi maksāt lielas summas.

Komentāri

Pievienot komentāru