Papildināta ar foto: Noskaidroti Startup Wise Guys Riga powered by Lattelecom akseleratora dalībnieki

2016. gada 20. septembris plkst. 8:30
Autors: Anda Asere
Sadaļa: Citas ziņas
Dalies ar šo rakstu

Jaunuzņēmumu akseleratorā Startup Wise Guys Riga powered by Lattelecom līdzās projektiem no Latvijas ir arī jaunuzņēmumi no Lietuvas un Igaunijas, kā arī Bulgārijas, Balkrievijas, Nīderlandes, Lielbritānijas un pat Indijas

Akseleratorā uzņemtas šādas komandas – FCI Dogs un Anatomy Next no Latvijas, SessionStack no Bulgārijas, NeoSound no Baltkrievijas, WhatTheBus no Igaunijas, Soter Analytics no Nīderlandes, Olly no Indijas un RateMate no Lielbritānijas.

«Mums divu mēnešu laikā bija jāizvēlas astoņas komandas no 137 pieteikumiem. Izvēle bija grūta, jo bija daudz kvalitatīvu pieteikumu un interesantu biznesu. Jau pirmajā kārtā, izvēloties 20 pusfinālistus, nācās no tālākās atlases izslēgt labus un daudzsološus jaunos uzņēmumus. Atlasē meklējām startup, kuru bizness mūs aizrāva, iedvesmoja un kuri bija pareizajā «brieduma» stadijā, lai tieši šobrīd izietu akselerācijas programmu,» stāsta Kristobals Alonso (Cristobal Alonso), Startup Wise Guys izpilddirektors un Startup Wise Guys Riga powered by Lattelecom programmas līdzdibinātājs.

Stāstot par atlasi, viņš teic, ka viņi vadījās pēc trim faktoriem – komanda, produkts un tirgus. Līdzās tam tika pievērsta uzmanība, vai ir pietiekami liels tirgus un vai pats produkts jau ir testēts, nav pārāk «zaļš». «Mums ļoti svarīga bija pati komanda: kāda ir atmosfēra jeb «ķīmija», vai ir skaidrs lomu sadalījums, vai ir pieredze konkrētajā industrijā, vai ir labi sabalansētas tehniskās un biznesa prasmes. Tāpat izšķirošs faktors bija tas, vai komanda ir motivēta un par 110% gatava darboties, klausīties un attīstīties, lai no akseleratora programmas un Lattelecom sniegtajām sinerģijas iespējām varētu iegūt maksimumu,» uzsver K. Alonso.

«Ir prieks, ka Rīgas programma vienkopus ir pulcējusi komandas no tik dažādām valstīm un nacionalitātēm. Mēs ticam, ka Rīga un Baltijas reģions var kļūt par centrālo tikšanās vietu globālajām tehnoloģijām, startupiem un daudzsološiem talantiem. Nākošie trīs mēneši astoņām komandām dos lielisku un nenovērtējamu pieredzi, palīdzot pārvērst to idejas un produktus pelnošos biznesa uzņēmumos. Un mēs esam šeit, lai palīdzētu viņiem augt, daloties ar savu pieredzei, klientu un tehnoloģisko bāzi,» stāsta Lattelecom Attīstības un mārketinga direktore Kerli Gabriloviča.


 

Dalies ar šo rakstu