Interneta giganta Google trešā ceturkšņa finanšu rezultāti pārspējuši analītiķu prognozes, jo augošais reklāmu skaits mobilajos telefonos, video un cita veida pakalpojumus sedza reklāmas cenu kritumu, raksta Bloomberg.
Kopējie uzņēmuma ienākumi sasniedza 11,92 miljardus ASV dolāru, tādējādi pārspējot Bloomberg analītiķu prognozētos 11,64 miljardus dolāru.
Google mājaslapu ienākumi, ieskaitot meklētāju un YouTube, trešajā ceturksnī ir pieauguši par 22%, kas bija straujāks kāpums nekā iepriekšējā ceturksnī.
Tā kā Google piedāvā ne tikai meklētāju, bet arī reklāmu izvietošanu, finanšu rezultātus palīdzēja uzlabot pieprasījums pēc reklāmu izvietošanas viedtālruņu aplikācijās, planšetdatoros, kā rezultātā maksas reklāmu linku skaits pieauga par 26%. Paredzams, ka šogad kompānijai piederēs 33% no interneta reklāmas tirgus, salīdzinot ar 31% pērn.
Uzņēmuma peļņa sasniedza 10,74 dolārus par akciju, pārspējot analītiķu vidējo prognozi – 10,36 dolārus.
Google akcijas cena šajā gadā ir pakāpusies par 26%. Piektdienas tirdzniecības sesijas sākumā Google akcijas cena palecās par vairāk nekā 13%, pārkāpjot 1000 dolāru atzīmi.
Uzņēmums iegulda naudu investīcijās, lielākoties, aprīkojumā, datu centros un nekustamajā īpašumā. Google kapitāla ieguldījumi trešajā ceturksnī sasniedza 2,29 miljardus ASV dolāru, salīdzinot ar 1,6 miljardiem otrajā ceturksnī.