Papildināts - Ar jaunu iepirkšanās portālu veidos tiltu starp ražotājiem un pircējiem 

No 11. oktobra pircējiem Latvijā ir pieejams iepirkšanās portāls, kas veltīts tikai Latvijā ražotiem produktiem un pakalpojumiem, informēja Mārtiņš Ozols-Ozoliņš, Savi.lv dibinātājs.

Lelde Petrāne, 12.10.2016
1/5

Avots: savi.lv

Sākotnēji ieguldītās pamatinvestīcijas esot tik lielas, «lai segtu pamatizmaksas, kas nepieciešamas pārdošanas platformas, telpu, aprīkojuma un kvalitatīva servisa izveidē». Precīzs investīciju apjoms netiek atklāts.

Savas preces iegādei Savi.lv piedāvā gan jau pazīstami un populāri pašmāju ražotāji, gan arī mazi tirgotāji un mājražotāji, kuri preces ražo nelielā skaitā.

Savi.lv mērķis esot «popularizēt Latvijā ražoto preču unikalitāti vietējo iedzīvotāju vidū, kā arī uzlabot produktu ražošanas attīstību».

M. Ozols-Ozoliņš skaidro: «Ideja par iepirkšanās portālu Savi.lv radās kā jau daudzas šādas idejas – nonākot situācijā, kad vēlies iegādāties produktu, bet saproti, ka iegādes process ir apgrūtinošs vai pat neiespējams. Mēs vēlamies izveidot tiltu starp sabiedrību un Latvijas ražotājiem.»

Ideja par iepirkšanās portālu esot bijusi jau sen, taču dažādu apstākļu dēļ tā līdz šim nav īstenota. Parādoties šādai izdevībai, tā esot izmantota, un pusotra gada laikā iepirkšanas portāls kļuvis pieejams. «Viss sākās ar ideju, tirgus izpēti, finanšu piesaisti, iepirkšanās platformas izveidi...,» sacīja M. Ozols-Ozoliņš.

Iepirkšanās portāla piedāvājums ar laiku tikšot papildināts, iesaistot aizvien vairāk latviešu ražotāju.

«Pirms iepirkšanās portāla izveides, esam veikuši tirgus/konkurences izpēti. Savi.lv portāls ir vienīgais Latvijā, kurš nodrošina ne tikai kvalitatīvu pārdošanas/iepirkšanās platformu pašmāju ražotajiem produktiem un pakalpojumiem, bet arī pilnu servisu, sākot no sūtījuma iepakošanas, maksājumu sistēmas nodrošināšanas, beidzot ar tā savlaicīgu piegādi un preču izsniegšanu Rīgas centrā.

Protams, konkurence pastāv, bet mēs esam unikāls iepirkšanās portāls, kura mērķis ir atbalstīt tikai vietējo ražotāju produkciju. Mēs neplānojam sacensties ar Latvijas lielākajiem iepirkšanās portāliem, bet gan koncentrēties uz vietējo ražotāju produktu klāstu,» uzskata dibinātājs.

Šobrīd portāla darbību nodrošina 6 cilvēku komanda.

M. Ozols-Ozoliņš pats par sevi saka, ka ir 28 gadus vecs vietējo produktu cienītājs, kurš pirmās zināšanas uzņēmējdarbībā ir ieguvis, studējot Biznesa augstskolā Turība. Divus gadus viņš nodarbojies ar dažādu preču importēšanu no Eiropas, kā arī strādājis dažādos uzņēmumos, tai skaitā SEB bankā, SIA CVS.