Francijas galvaspilsētas Parīzes tūrisma industrija nolēmusi koncentrēt uzmanību uz tūristu plūsmu no Brazīlijas, Krievijas, Indijas un Ķīnas (Bric). Tā sauktie „Bric“ tūristi ir gatavi izdot daudz vairāk naudas, nekā taupīgie eiropieši. Bric ir Francijas jaunā tūrisma cerība. Akronīma atšifrējumu sastāda angliskie Brazīlijas, Krievijas, Indijas un Ķīnas pirmo burtu apkopojums. Šis valstis jau divus gadus ir saimniecības tirgus uzlecošās zvaigznes, bet patreiz ierindojas to valstu Top 10, no kurām uz Franciju dodas visvairāk tūristu. Bez tam tūristi no minētajām valstīm ir daudz izšķērdīgāki kā eiropieši. 85% tūristi joprojām ir no vecā kontinenta. Tomēr, ņemot vērā “Bric” tūristu pirktspēju, šie skaitļi drīzumā mainīsies, jo piemēram, ķīnieši daudz vairāk nekā eiropieši iegādājas luksus preces. Saskaņā ar Francijas tūrisma nozares sniegto ziņojumu, 2005. gadā ķīnieši izdevuši Eiropas ceļojumos apmēram 3000 eiro, no tiem 18% tērējot iztikai, bet 34% pirkumiem.