Tirdzniecība un pakalpojumi

Peek & Cloppenburg četrkāršojis peļņu

Žanete Hāka, 18.04.2013

Jaunākais izdevums

Apģērbu mazumtirgotājs SIA Peek & Cloppenburg pagājušajā gadā par 20,91% audzējis apgrozījumu, liecina Lursoft dati.

Tādējādi pērn apgrozījums sasniedzis 3,55 miljonus latu.

Līdz ar apgrozījuma kāpumu ievērojami palielinājusies arī SIA Peek & Cloppenburg peļņa. Salīdzinot ar 2011.gadu, pērn apģērbu mazumtirgotāja peļņa augusi teju 4 reizes, sasniedzot 202,68 tūkstošus latu.

Pērn uzņēmumā strādājuši 27 darbinieki.

SIA Peek & Cloppenburg Latvijā reģistrēts 2007.gadā un pieder Austrijas Peek & Cloppenburg KG.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 4,3 miljonus eiro, apģērbu tirgotājs SIA "Peek & Cloppenburg" atvērs veikalu tirdzniecības centrā "Domina Shopping", informē tirdzniecības centra pārstāvji.

Jaunais veikals, kuru plānots atklāt rudenī, būs otrais "Peek & Cloppenburg" veikals Latvijā.

"Fakts, ka šis Vācijas modes preču mazumtirgotājs ar vairāk nekā 160 veikaliem visā Eiropā kļuvis par mūsu nomnieku, ir arī nepārprotams signāls citiem tirgus spēlētājiem, kas norāda – “Domina Shopping” izaugsme turpina uzņemt apgriezienus, bet pircēju loks kļūst vēl plašāks,” norāda Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore.

Kopumā šogad "Peek & Cloppenburg" plāno atvērt desmit jaunus veikalus un atjaunot darbību trijās tirdzniecības vietās. Līdztekus veikalam Rīgā "Peek & Cloppenburg" jaunus veikalus atklās arī Rumānijā un Čehijā.

2022.gadā "Peek & Cloppenburg" Latvijā strādāja ar 9,612 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 63,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 13,3% un bija 750 834 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs SIA «Peek & Cloppenburg» pagājušajā gadā sācis piedāvāt vairākus jaunus zīmolus, uzlaboja klientu apkalpošanas kvalitāti un veica mārketinga aktivitātes, kas tam ļāva piesaistīt jaunus klientus un palielināt apgrozījumu par vairāk nekā pusmiljonu eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

2017.gadā SIA «Peek & Cloppenburg» neto apgrozījums bija 7,778 miljoni eiro, kas bija par 7,6% vairāk nekā 2016.gadā. Arī kompānijas peļņa pēc nodokļiem pieaugusi - tā bija 1,257 miljoni eiro, kas bija par 20,0% vairāk nekā gadu iepriekš.

Uzņēmuma veiktie kopējie maksājumi Latvijas valsts kopbudžetā pērn pieauga par 6,4% un bija 1,628 miljoni eiro. SIA «Peek & Cloppenburg» 2017.gadā nodarbināja 46 darbiniekus, kas bija par septiņiem vairāk nekā 2016.gadā.

Šogad mazumtirgotājs plāno saglabāt līdzšinējo stratēģiju un turpinās veikt pasākumus biznesa paplašināšanai.

2016.gadā SIA «Peek & Cloppenburg» neto apgrozījums bija 7,232 miljoni eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,047 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

SIA Peek & Cloppenburg vadīs Igors Filips Matiks

Žanete Hāka, 25.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mainīts apģērbu mazumtirgotāja SIA Peek & Cloppenburg valdes priekšsēdētājs, liecina Lursoft dati.

Savu amatu atstājis līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Marsels Verners Brauns, viņa vietā amatā stājies Vācijas pilsonis Igors Filips Matiks. Lursoft pieejamā informācija rāda, ka pārējās SIA Peek & Cloppenburg amatpersonas savu darbu uzņēmuma valdē turpina.

Mazumtirgotājs SIA Peek & Cloppenburg Latvijā reģistrēts 2007.gadā, tā pamatkapitālu veido 5 miljoni latu. Uzņēmuma vienīgais dalībnieks ir austriešu Peek & Cloppenburg KG.

Aizvadītajā gadā SIA Peek & Cloppenburg apgrozījums pieaudzis teju trīs reizes, sasniedzot 3,55 miljonus latu. Ievērojami augusi arī apģērbu mazumtirgotāja peļņa, kas palielinājusies no 51,31 tūkstoša latu 2011.gadā līdz 202,688 tūkstošiem latu pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltika zīmola Monton apģērbus varēs iegādāties vēl 22 Peek&Cloppenburg veikalos

LETA, 06.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apģērbu kompānijas Baltika modes zīmols Monton nākamgad nonāks vēl 22 mazumtirdzniecības tīkla Peek&Cloppenburg veikalos Eiropā.

Monton preces pašlaik ir pieejamas trīs Peek&Cloppenburg veikalos Vācijā, bet 2017.gada pavasara/vasaras sieviešu apģērba kolekcija nonāks kopumā 25 tīkla veikalos ne tikai Vācijā, bet arī Austrijā, Bulgārijā, Čehijā, Horvātijā, Polijā, Rumānijā un Ungārijā.

«Pateicoties zīmola starptautiskajam tēlam, Monton kolekcijas piesaista klientus visā Eiropā,» norādīja Baltika vairumtirdzniecības un franšīzes vadītāja Lea Endriksone, piebilstot, ka Monton ir vienīgais Austrumeiropas modes zīmols, kas pārstāvēts Peek&Cloppenburg veikalos.

Vācijas tirgum paredzētā Monton kolekcija ir pielāgota šī tirgus prasībām, sacīja Endriksone. «Vācijas sievietes visvairāk novērtē žaketes un kostīmus, tādēļ to īpatsvars kolekcijā ir palielināts. Atsauksmes pēc vienas sezonas apstiprina, ka esam uz pareizā ceļa. Atsauksmes ir pozitīvas, tiek novērtēts labais piegriezums un kvalitāte, kā arī tas, ka Monton apģērbus ir ērti gan iegādāties, gan valkāt,» viņa teica.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Viļņā atklāts lielākais Zara veikals Baltijas valstīs

LETA, 12.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viļņā tirdzniecības un izklaides centrā Ozas ceturtdien atklāts lielākais un modernākais Zara veikals Baltijas valstīs, vēsta Vz.lt.

Kā paziņojusi uzņēmumu grupa Apranga, kas pārstāv šo zīmolu, jaunā veikala platība ir gandrīz 2300 kvadrātmetru, bet interjera risinājumi līdzinās Zara veikaliem Ņujorkā, Londonā, Madridē, Parīzē un Honkongā.

Kopumā Baltijas valstīs darbojas 11 Zara veikali. Kompānija neatklāj, cik investējusi jaunajā Viļņas veikalā.

«Šajā tirdzniecības centrā mums tagad ir pieci veikali,» pastāstījis Apranga ģenerāldirektors Rimants Pervenecks. «Nākotnē šeit saskatām perspektīvas arī citiem projektiem».

Ozas kompānijas ECE Projektmanagement Vilnius ģenerāldirektore Inga Navickaite norādījusi, ka tirdzniecības centrā Ozas izveidojies plašs modes zīmolu piedāvājums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mazumtirdzniecība piedzīvo pārmaiņas, platības pieaug

Iveta Ardava, CBRE Baltics nomas projektu vadītāja, 08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 mazumtirdzniecībā izraisīja globālu patērētāju plūsmas pārrāvumu uz fiziskajām tirdzniecības vietām. Arī pircēju tēriņi kļuva piesardzīgāki un pirkumi atlikti uz vēlāku laiku.

Pārmaiņas, ar kurām saskārās mazumtirdzniecība vēl pirms Covid-19, bija ļoti izaicinošas, galvenokārt pieaugošās tiešsaistes tirdzniecības popularitātes dēļ. Viedokļi par fizisko veikalu un tirdzniecības centru lomu nākotnē bieži mēdz būt pesimistiski. Vispopulārākie ir virsraksti par tirdzniecības centru apokalipsi un norietu. Tehnoloģiju attīstības un Covid-19 dēļ līdzīgi norieta scenāriji tiek paredzēti ne tikai tirdzniecības, bet arī biroju telpām - mēs strādāsim mājās, bet preces un pakalpojumus iegādāsimies internetā. Nenoliedzot acīmredzamās iepirkšanās paradumu un telpu lietošanas pārmaiņas, kas aizsākās jau labu laiku atpakaļ, ir būtiski esošās norises analizēt ar lielāku laika distanci, ņemot vērā nozares datus un tirgu ietekmējošo dalībnieku plāniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Domina Shopping līdz gada beigām atvērs sešus jaunus veikalus

Db.lv, 04.10.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā “Domina Shopping” šogad līdz septembrim atvērti 14 jauni veikali, bet vēl seši tiks atvērti no oktobra līdz decembrim, tostarp divi 5. oktobrī – modes preču veikals “Peek & Cloppenburg”, kā arī apavu un aksesuāru veikals “Este”.

“Šīs divas preču kategorijas mums ir īpaši svarīgas, jo tieši tās cilvēki jo īpaši novērtē “Domina Shopping” veikalu klāstā. Otro “Domina Shopping” dekādi uzsākam ar pilnībā nokomplektētu nomnieku sastāvu,” saka Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore.

Šī gada noslēdzošajā ceturksnī (oktobrī, novembrī un decembrī) savas durvis tirdzniecības centra “Domina Shopping” apmeklētājiem atvērs vēl četri nomnieki – uztura bagātinātāju stends “Vitamīns.lv”, “Storexo” elektronikas un sadzīves tehnikas veikals, “British American Tobacco” stends un “Dipstage” pašapkalpošanās automazgātuve.

"Domina Shopping" pārvaldītājs ir SIA "Eften Domina". Pagājušajā gadā "Eften Domina" strādāja ar 12,797 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 42,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 97,3% - līdz 3,011 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru