Finanses

PepsiCo peļņa samazinās par 2%

, 22.07.2009

Jaunākais izdevums

Dzērienu un uzkodu ražotāja PepsiCo peļņa kompānijas finanšu gada otrajā ceturksnī, kas beidzās 13. jūnijā, bijusi 1.66 miljardi ASV dolāru, kas ir par 2% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, kad kompānijas peļņa bija 1.7 miljardi dolāru, ziņo Associated Press.

Peļņas samazināšanos PepsiCo skaidro ar pārdošanas apjomu samazināšanos.

PepsiCo apgrozījums minētajā laika periodā bija 10.59 miljardi dolāru, kas ir par 3% mazāk nekā pērn, kad kompānijas apgrozījums bija 10.95 miljardi dolāru.

PepsiCo lielākais konkurents Coca-Cola šā gada otrā ceturkšņa neto ienākumi sasnieguši 2.04 miljardus ASV dolārus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

SPI Distribution (Latvia) izplatīs PepsiCo dzērienus HoReCa tīklā

Sandra Dieziņa, 04.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 2. aprīļa SPI Distribution (Latvia) kļūst par PepsiCo populāro dzērienu Pepsi, 7UP, Mirinda un Lipton Ice Tea oficiālo izplatītāju HoReCa tirdzniecības vietās.

To paredz Latvijas vadošā alkoholisko dzērienu izplatītāja SPI Distribution (Latvia) parakstītais līgums ar ietekmīgo korporāciju PepsiCo. Uzsākot sadarbību ar PepsiCo, SPI Distribution (Latvia) tiks paplašināts tieši bezalkoholisko dzērienu segments, piedāvājot PepsiCo dzērienus viesnīcām, bāriem, restorāniem un kafejnīcām visā Latvijā.

«PepsiCo ir viena no pasaules lielākajām plaša patēriņa preču ražošanas kompānijām, tādēļ esam gandarīti, ka tieši mūsu uzņēmuma spēcīgajai un pieredzes bagātajai komandai būs iespēja strādāt ar šo lielo korporāciju. Mēs piedāvājam klientiem dažādus dzērienus, kuri ir līderi savās kategorijās, tādēļ mūsu mērķis ir palielināt arī PepsiCo dzērienu tirgus daļu HoReCa tirdzniecības vietās un stiprināt to pozīcijas,» saka SPI Distribution (Latvia) izpilddirektors Valts Ermansons. PepsiCo korporācija ir pārstāvēta 200 valstīs ar vairāk nekā 700 ražotnēm. Pēc neto apgrozījuma ASV dolāros PepsiCo ir viena no pasaules TOP 5 kompānijām kopā ar Nestle, Kraft, Coca-Cola un Unilever.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Aktualizējas domēnu vārdu strīdi

Sintija Radionova, zvērinātu advokātu birojs Red, 03.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā joprojām nav tiesiskā regulējuma ar interneta domēnu vārdiem saistītu jautājumu risināšanai. Normatīvo aktu „caurumi” veikliem darboņiem paver plašas iespējas savtīga labuma gūšanai. To kārtējo reizi apliecināja gan iespējamais mēģinājums gūt mantisku labumu par domēna ir.lv izmantošanu no žurnāla „IR”, gan tiesvedība par plaši pazīstamās preču zīmes PEPSI nelikumīgas lietošanas izbeigšanu un domēna vārda dzēšanu.

Domēna vārdi kalpo interneta objektu identificēšanai lietotājam ērtā un saprotamā veidā, un arvien biežāk spēlē biznesa identifikatoru lomu. Proti, domēna vārdi nereti apzīmē ne tikai interneta vietni, kurā rodama informācija par komersantu, bet identificējas arī ar to preču zīmēm. Savukārt Latvijas normatīvajos aktos nav atrodami noteikumi, kas būtu tieši paredzēti domēna vārdu lietošanas reglamentācijai un strīdu izšķiršanai. Domēnu vārdu lietotājiem ir saistoši vienīgi reģistra turētāja –

Latvijas Universitātes aģentūras "Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūta" Tīkla risinājumu daļas (NIC) apstiprinātie „Domēnu vārdu lietošanas noteikumi augstākā līmeņa domēnā .lv”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

PepsiCo palielinās investīciju apjomu Ķīnā par 2,5 miljardiem dolāru

Ritvars Bīders, 21.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu un uzkodu ražotājs PepsiCo plāno palielināt investīcijas Ķīnā, lai nostiprinātu savas pozīcijas strauji augošajā Āzijas valstī, ziņo Associated Press.

PepsiCo bizness ārpus mājas tirgus ir kļuvis par nozīmīgu ienākumu avotu kompānijai, jo, pateicoties jaunapgūtajiem tirgiem, PepsiCo šā gada pirmajos trīs mēnešos izdevies audzēt peļņu par 26%.

Tikko izziņotās investīcijas Ķīnā tiks izmantotas 10 līdz 12 jaunu ražotņu izveidei, pētniecības centra būvniecībai, kartupeļu audzēšanai, kā arī PepsiCo zīmolu popularizēšanai.

Iepriekš PepsiCo paziņoja par investīcijām Ķīnā viena miljarda dolāru apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotājs «PepsiCo» trešdien paziņoja, ka pabeidzis darījumu, kurā par 3,2 miljardiem dolāru (2,8 miljardiem eiro) tas iegādājies Izraēlas gāzēto dzērienu pagatavošanas iekārtu ražošanas uzņēmumu «SodaStream».

«PepsiCo» par ieceri iegādāties «SodaStream» pavēstīja augustā.

«PepsiCo» vadītāja Indra Nūji norāda, ka «SodaStream» piedāvā patērētājiem iespēju pagatavot dzērienus, vienlaikus samazinot radīto atkritumu apjomu.

Nūji uzsver, ka šis fakts lieliski saskan ar «PepsiCo» filozofiju attiecībā uz vides ietekmes samazināšanu.

«PepsiCo» vēsta, ka saglabās «SodaStream» galveno pārvaldi Izraēlā 15 gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

PepsiCo vienojušies ar Pepsi Bottling Group par pirkuma cenu

, 05.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrais lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs pasaulē PepsiCo ir parakstījuši vienošanos par Pepsi Bottling Group (PBG) un Pepsi Americas (PAS) iegādi, raksta slon.ru.

PepsiCo maksās 36.5 dolārus par katru PBG akciju un 28.5 dolārus par katru PAS akciju. Tādējādi abu uzņēmumu iegādi PepsiCo izmaksās 7.8 miljardus dolāru. Iepriekš kompānija bija piedāvājusi 6 miljardus dolāru par abiem uzņēmumiem, taču par šādu cenu vienoties neizdevās.

Abu uzņēmumu iegāde ļaus kompānijai gadā ietaupīt apmēram 300 miljonus dolāru, kā arī paātrinās dažādu lēmumu pieņemšanu.

Pēc paziņojuma par panākto vienošanos, PepsiCo akciju cena biržā pieauga par 5.3 % un sasniedza 59.2 dolārus par akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotājs «PepsiCo» pirmdien paziņoja par plāniem iegādāties Izraēlas gāzēto dzērienu pagatavošanas iekārtu ražošanas uzņēmumu «SodaStream», par to samaksājot 3,2 miljardus dolāru (2,8 miljardus eiro).

«PepsiCo» vadītāja Indra Nūji norāda, ka «SodaStream» piedāvā patērētājiem iespēju pagatavot garšīgus dzērienus, vienlaikus samazinot radīto atkritumu apjomu.

Nūji uzsver, ka šis fakts lieliski saskan ar «PepsiCo» filozofiju attiecībā uz vides ietekmes samazināšanu.

Lai arī abu uzņēmumu direktoru padomes šo darījumu jau apstiprinājušas, to vēl nepieciešams paveikt «SodaStream» akcionāriem un regulatoriem.

«PepsiCo» paredz, ka šis darījums tiks pabeigts līdz 2019.gada janvārim.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Pepsi ieguldīs Krievijā miljardu

, 06.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules otrais lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs PepsiCo Inc. kopā ar Pepsi Bottling Group Inc. plāno investēt vienu miljardu dolāru Krievijā, lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu valstī, raksta Bloomberg.

PepsiCo un Pepsi Bottling šonedēļ plāno atklāt jaunu dzērienu pildīšanas ražotni ārpus Maskavas. PepsiCo šogad arī plāno atvērt jaunu uzkodu ražotni Azovā. Pēc šīm investīcijām, abu kompāniju kopējie ieguldījumi Krievijā sasniegs vairāk nekā 4 miljardus dolāru.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka PepsiCo pašlaik ir optimistiski par Krievijas nākotni un meklē iespējas attīstīt biznesu Krievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

PepsiCo radījusi «zaļo» pudeli

Lelde Petrāne, 17.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija PepsiCo nākusi klajā ar, kā tā apgalvo, pasaulē pirmo PET plastmasas pudeli, kas pilnībā izgatavota no uz augiem bāzētiem, atjaunojamiem resursiem, vēsta procurementleaders.com.

Saskaņā ar PepsiCo tās «zaļā» pudele ir 100% pārstrādājama un ražota no bio izejmateriāliem, ieskaitot zāli, priežu mizas un kukurūzas mizas. Nākotnē kompānija apņēmusies paplašināt atjaunojamos avotus, kas tiek izmantoti «zaļās» pudeles ražošanā, iekļaujot aplesīnu mizas, kartupeļu mizas, auzu sēnalas un citus lauksaimniecības blakusproduktus no tās pārtikas biznesa.

Apvienojot bioloģiskos un ķīmiskos procesus, PepsiCo atklājusi metodes, lai radītu molekulāro struktūru, kas ir identiska uz naftas bāzētajai PET (polyethylene terephthalate), kā rezultātā pudele izskatoties un pēc izjutām esot līdzīga pašreizējām pudelēm. Arī produkta aizsardzība esot identiska.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Coca-Cola atver lielāko rūpnīcu Krievijā; plāno apgādāt Soču olimpiādi

Jānis Rancāns, 27.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē lielākais dzērienu ražotājs Coca-Cola Krievijā atvēris lielāko ražotni, tādā veidā cenšoties apkarot pieaugošās PepsiCo pozīcijas šajā valstī, vēsta AFP.

Jaunā ražotne atrodas Rostovā pie Donas, un tās izmaksas veido 120 miljonus ASV dolāru. Paredzēts, ka Coca-Cola ražotne ar dzērieniem apgādās arī 2014. gadā Sočos notiekošās Ziemas Olimpisko spēļu dalībniekus.

«Ražotnes atvēršana ilustrē mūsu nodomus investēt Krievijas ekonomikā,» atklāšanas ceremonijas laikā stāstīja Coca-Cola pārstāvji. «Mēs ticam, ka Krievijas tirgus un ekonomika turpinās augt un būt dinamiska».

Coca-Cola ražotne gadā spēs saražot aptuveni 450 miljonus litru dzērienu un sulu. Kopumā Coca-Cola Krievijā nodarbina 18 tūkstošus cilvēku un valstī ir pārstāvēta kopš 1990. gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs SIA CIDO Grupa pērn sasniedza uzņēmuma vēsturē lielāko apgrozījumu – 58,3 miljonus eiro, kas ir par aptuveni 9% vairāk nekā gadu iepriekš, informē kompānijā.

«Šāda izaugsme ir vērtējama kā labs rezultāts, ņemot vērā kopējo dzērienu tirgu kritumu Latvijā, it īpaši alus segmentā, pateicoties akcīzes likmju palielināšanai. Šobrīd vienīgā kategorija, kas turpina pieaugt, ir ūdens,» komentē CIDO Grupa ģenerāldirektors Marijus Kirstukas atzīmējot, ka pārējās kategorijās ražotāji izjūt iedzīvotāju skaita un produkcijas patēriņa samazināšanos, līdz ar to kompānija ir spiesta daudz vairāk strādāt, lai palielinātu eksportu.

Tomēr neskatoties uz pieaugušajiem pārdošanas un apgrozījuma rezultātiem, pērn uzņēmuma bruto peļņa nedaudz samazinājās - par 4%, sasniedzot 14,9 miljonus eiro, kas galvenokārt tiek saistīts ar akcīzes nodokļa pieaugumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs Baltijā SIA «Cido Grupa» aizvadīto gadu noslēdza gadu ar 66,4 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt neto peļņa sasniedza 5 miljonus eiro. 2018. gadā «Cido Grupa» attīstībā investēja 0,5 miljonus eiro.

«Aizvadītajā gadā spējām panākt izaugsmi un sasniedzām līdz šim labākos finanšu rezultātus, neraugoties uz sīvo konkurenci un īpaši alus kategoriju ietekmējošiem valdības lēmumiem. Tam pamatā bija veiksmīgi izvēlēta portfeļa diversifikācijas stratēģija, patērētāju mīlētāko zīmolu produktu attīstīšana, kā arī mērķtiecīgs komandas darbs. Lielākie investīciju projekti bija saistīti ar ražošanas efektivitātes celšanu un ražotnes pielāgošanu visaugstākajām kvalitātes un drošības prasībām «PepsiCo» produktu licencētai ražošanai,» saka SIA «CIDO Grupa» valdes priekšsēdētājs Marijus Valdas Kirstukas, uzsverot, ka «patlaban «PepsiCo» dzērienu klāsts visam Baltijas tirgum tiek ražots tieši Latvijā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā ziņu koncerna CNN speciālisti izraudzījušies 17 nepārdomātākos un stulbākos biznesa lēmumus un izteicienus. Pirmajā vietā ierindojies auto industrijas gigants General Motors.

Šādu godu GM izpelnījies ar mikroauto PUMA radīšanu, kas piesaistīja gana lielu sabiedrības uzmanību, tomēr jaunais auto, kas vairāk atgādina rikšu nevis automašīnu un kurā ietilpst tikai divi pasažieri, kuriem bez apstāšanās lemts nobraukt tikai 35 jūdzes (aptuveni 56 kilometri), nespēja kompāniju izglābt no bankrota – 1.jūnijā GM paziņoja mēģinājums izglābt uzņēmumu no izputēšanas nav izdevies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No nākamā gada janvāra vadošais dzērienu ražotājs Baltijā SIA Cido Grupa, kā Royal Unibrew grupas uzņēmums Latvijā, kļūs par partneri vienam no vadošajiem pārtikas un dzērienu ražotājiem pasaulē PepsiCo. Turpmāk šī zīmola dzērieni Baltijas tirgum tiks ražoti Latvijā, informē Cido Grupa pārstāve Inese Lielpinka.

To paredz vienošanās starp Royal Unibrew un PepsiCo, kas nosaka, ka grupas uzņēmumi kļūst par tā pārstāvjiem Baltijas valstīs un iegūst tiesības ražot un izplatīt PepsiCo bezalkoholisko dzērienu klāstu Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.

Šāda sadarbība ļaus Royal Unibrew stiprināt tās tirgus pozīcijas bezalkoholisko dzērienu segmentā Baltijā, kas ir svarīgs tālākas izaugsmes priekšnosacījums. Starp pārstāvētajiem zīmoliem var minēt Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew.

SIA Cido Grupa ir vadošais dzērienu ražotājs Baltijā, kura produktu portfelī ietilpst gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens, gan alus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Krievijas konkurences «sargsuns» neiebilst pret PepsiCo plānu iepirkties Krievijā

Lelde Petrāne, 27.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas Federālais pretmonopolu dienests (FAS) neiebilst pret ASV dzērienu ražošanas uzņēmuma PepsiCo plāniem iegādāties Krievijas piena produktu un sulu ražotāju Wimm-Bill-Dann, ziņo Reuters.

Kā vēstīts, viens no pasaulē lielākajiem dzērienu ražotājiem PepsiCo Wimm-Bill-Dann iegādāsies par 5,4 miljardiem ASV dolāru, tādējādi veicot vienas no lielākajām ārvalstu investīcijām Krievijā, neskaitot enerģētikas sektoru.

Šis būs arī PepsiCo līdz šim kompānijas vēsturē otrs lielākais pirkums pēc Quaker Oats iegādes 2001. gadā.

Wimm-Bill-Dann ir viena no divām lielajām piena produktu kompānijām Krievijā, kuras patlaban kontrolē Groupe Danone. Otra ir Unimilk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pepsi Bottling Group neapmierina PepsiCo piedāvātā cena

, 05.05.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pepsi Bottling Group noraidījusi PepsiCo piedāvājumu to iegādāties, ziņo BBC.

Db.lv jau vēstīja, ka otrais lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs pasaulē PepsiCo bija gatavs tērēt 6 miljardus ASV dolāru (apm. 3.2 miljardi latu), lai iegūtu kontroli kompānijās Pepsi Bottling Group un Pepsi Americas. Saskaņā ar BBC sniegto informāciju Pepsi Bottling Group šo piedāvājumu noraidījusi.

Pepsi Bottling Group neesot apmierinājis piedāvājums maksāt 29.50 ASV dolārus par kompānijas akciju.

PepsiCo patlaban pieder 33% no Pepsi Bottling Group.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotājs «PepsiCo» pirmdien paziņoja, ka no amata atkāpjas vadītāja Indra Nūji, kura šajā amatā bija pavadījusi 12 gadus.

Viņu 3.oktobrī nomainīs kompānijas prezidents Ramons Lagarta, taču Nūji direktoru padomi vadīs līdz 2019.gada sākumam.

Nūji, kura kopumā «PepsiCo» nostrādājusi 24 gadus, pēdējos 12 gados vadītājas amatā pārraudzīja uzņēmuma stratēģiju, lai vairāk uzmanību koncentrētu nevis uz neveselīgiem produktiem, bet gan veselīgākiem piedāvājumiem.

Indijā dzimusī 62 gadus vecā Nūji pēdējos gados vairākkārt nonākusi dažādos pasaulē ietekmīgāko cilvēku sarakstos.

Viņas vadībā «PepsiCo» ienākumi palielinājušies no 35 miljardiem dolāru 2016.gadā līdz 63,5 miljardiem dolāru pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

PepsiCo vairāk tērēs reklāmām

, 01.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija PepsiCo Inc. nākamajā gadā plāno palielināt reklāmas izdevumus un gatavo jaunus Gatorade produktus, lai veicinātu to patēriņu, stāstījusi kompānijas vadītāja Indra Nūjī (Indra Nooyi).

«Ieeejot nākamajā gadā, šajā brīdī mūsu plāns ir palielināt reklāmas izdevumus,» teikusi I. Nūjī, atsakoties atklāt, cik daudz uzņēmums plāno tērēt šim mērķim. Viņa arī informējusi, ka PepsiCo pēdējā laikā arvien vairāk pievēršas reklāmām digitālajos medijos.

PepsiCo gatavojot «masīvu Gatorade transformāciju». Uzņēmums ieviesīšot produktus, kas izstrādāti dažādām sporta vajadzībām.

Gatorade ir negāzētu sporta dzērienu zīmols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotāja SIA «Cido grupa» apgrozījums šogad pirmajos trīs ceturkšņos ir pieaudzis līdz 49 miljoniem eiro, kas ir par 4% vairāk, salīdzinot ar pērnā gada tādu pašu periodu. Uzņēmums pēdējos gados uzrāda labākos finanšu rādītājus tā vēsturē, informē SIA «Cido Grupa» pārstāve Inese Lielpinka.

«Mēs esam Latvijas veiksmes stāsts un varam lepoties ar mūsu sasniegumiem tepat reģionā un pasaulē, ko ar mērķtiecīgu darbu uzlabojam katru nākamo gadu. Vēlos uzsvērt, ka esam vienīgais sulu lielražotājs valstī ar ražotni tepat Latvijā. Globālo izaicinājumu laikmetā esam spējuši uzlabot ražotnes konkurētspēju un nostiprināt tās pozīcijas, kļūstot par vienu no flagmaņiem pārtikas ražošanā,» darbības rezultātus komentē SIA «Cido grupa» ģenerāldirektors Marijus Kirstukas.

Pateicoties mērķtiecīgam darbam vietējā un eksporta tirgos, uzņēmums turpina pakāpenisku izaugsmi – pērn «Cido grupa» gada apgrozījums pieauga par aptuveni 9%, sasniedzot uzņēmuma vēsturē lielāko apgrozījumu – 58,3 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

PepsiCo pelņu negatīvi ietekmējis ekonomikas vājums

Lelde Petrāne, 10.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezalkoholisko dzērienu un uzkodu ražotājs PepsiCo paziņojis par mazāku ceturkšņa peļņu. Tā darbību negatīvi ietekmējusi vājā ekonomika, ziņo Reuters.

Pepsi-Cola ražotāja ceturtā ceturkšņa tīrā peļņa samazinājusies par 5% līdz 1,37 miljardiem ASV dolāru jeb 85 centiem uz akciju.

Atbilstošajā laika posmā iepriekšējā gadā PepsiCo nopelnīja 1,43 miljardus ASV dolāru jeb 90 centus uz akciju.

Apgrozījums palielinājies par 37% līdz 18,16 miljardiem ASV dolāru. Pieaugumu lielā mērā veicinājusi tā divu lielāko pudeļu pildītāju iegāde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apkopojot 17 2009. gada pirmā pusgada absurdākos biznesa notikumus, žurnāls Fortune par lielāko absurdu atzinis General Motors.

Tikai pēc nedēļas, kad ASV prezidents Baraks Obama General Motors bija devis 60 dienas laika, lai novērstu draudošo bankrotu, kompānija, tā vietā, lai pievērstos savas dzīvības glābšanai, paziņojusi par jauna divvietīga braucamā ar nosaukumu Puma laišanu apgrozībā, kas darbojas ar akumulatoru palīdzību un vairāk līdzinās rikšām, nevis automašīnai.

Trešajā vietā nokļuvusi Apple iPhone spēle ar nosaukumu «bērna kratīklis». Tā bijusi iegūstama interneta veikalā iPhone App Store un spēles mērķis bijis kratīt savu iPhone tik ilgi, kamēr no tā ekrāna raudošā mazuļa vietā parādās mazuļa sejiņa ar sarkaniem krustiņiem acu vietā. Pēc divām dienām un vairāk nekā miljarda šīs spēles ielādēm, Apple izņēma šo piedāvājumu un atvainojās par tā publikāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alus tirgus krituma un patērētāju paradumu maiņas dēļ SIA "Cido Grupa" pieņēmusi lēmumu Latvijā visus resursus novirzīt craft un ekskluzīvu augstākās kvalitātes alus šķirņu ražošanai, informē uzņēmumā.

Pastāvīga akcīzes nodokļa pieauguma, reklāmas un pārdošanas ierobežojumu, kā arī valsts demogrāfiskās situācijas dēļ, pēdējo 10 gadu laikā Latvijas alus tirgus ir sarucis par aptuveni 25%. Tāpēc uzņēmums nonācis pie lēmuma patlaban Latvijā ražot un īpaši attīstīt tā portfelī ietilpstošās craft un ekskluzīvās augstākās kvalitātes alus šķirnes, savukārt pārējās turpināt ražot pēc tradicionālām receptēm un pastāvīgi augstā kvalitātē uzņēmuma grupas citās ražotnēs Lietuvā, Somijā un Dānijā.

"Lēmums uz laiku apturēt ražošanu "Līvu alus darītavā" neietekmēs mūsu augstākās kvalitātes alus zīmolu piegādi tirgū. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu pieredzējusī aldaru komanda nodrošinās augstākos ražošanas kvalitātes standartus un precīzu tradicionālo alus darīšanas recepšu ievērošanu. Vadošajām alusdarītavām šī ir ierasta prakse - stingrā uzraudzībā un pēc tradicionālām receptēm ražot produkciju savās alusdarītavās visā pasaulē," saka SIA "Cido Grupa" valdes priekšsēdētājs Marijus Valdas Kirstukas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

PepsiCo par 5,4 miljardiem dolāru iepirksies Krievijā

Ritvars Bīders, 03.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no pasaulē lielākajiem dzērienu ražotājiem PepsiCo par 5,4 miljardiem ASV dolāru grasās iegādāties Krievijas piena produktu un sulu ražotāju Wimm-Bill-Dann, tādējādi veicot vienas no lielākajām ārvalstu investīcijām Krievijā, neskaitot enerģētikas sektoru, ziņo Wall Street Journal.

Šis būs arī PepsiCo līdz šim kompānijas vēsturē otrs lielākais pirkums pēc Quaker Oats iegādes 2001. gadā.

Wimm-Bill-Dann ir viena no divām lielajām piena produktu kompānijām Krievijā, kuras patlaban kontrolē Groupe Danone. Otra ir Unimilk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

EK atļauj PepsiCo iegādāties Pepsi Bottling

, 27.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotājs PepsiCo Inc saņēmis Eiropas Komisijas atļauju iegādāties Pepsi Bottling Group PGB.N., ziņo Reuters.

Eiropas Komisija secinājusi, ka darījums neietekmēs konkurenci Eiropā vai nozīmīgā tās daļā.

«Ierosinātais darījums būtiski nemainīs tirgus struktūru. Rezultātā Komisija secināja, ka darījums neradīs bažas par konkurenci,» teikts Eiropas Savienības (ES) izpildvaras paziņojumā.

PepsiCo arī ieguvis atļauju pārņemt Pepsi Americas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

PepsiCo par turpat četriem miljardiem pirks Krievijas ražotāju

Lelde Petrāne, 02.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV korporācija PepsiCo Inc. ceturtdien paziņojusi, ka tā iegādāsies 66% lielu Krievijas piena produktu un augļu sulu ražotāja Wimm-Bill-Dann Foods daļu, par to maksājot 3,8 miljardus ASV dolāru, ziņo MarketWatch.

PepsiCo plānojot ar laiku iegādāties kompāniju pilnībā.

Wimm-Bill-Dann dominē Krievijas piena produktu tirgū līdzās Unimilk, ko kontrolē Danone SA.

Komentāri

Pievienot komentāru