Populārākie blogi atrodas portālos db.lv, ldiena.lv un nozare.lv, liecina pētījums. Jāatzīmē, ka Db.lv nesen sāka piedāvāt ne tikai portāla un laikraksta Dienas bizness žurnālistu blogus, bet arī speciālistu blogus, kas jau guvuši lasītāju ievērību.
Lai gan 32,9% Latvijas mārketinga, reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību speciālistu neizmanto blogus vispār, 67,1% speciālistu informācijas iegūšanai blogus izmanto, liecina The Onliner veiktā pētījuma rezultāti. Populārākie pētījumā noskaidrotie blogi atrodas portālos db.lv, ldiena.lv un nozare.lv.
Pētījumu The Onliner veica reklāmas un mārketinga nedēļas Wazzap? 2008 norises laikā šā gada 24.–26. oktobrī. Pētījumā kā respondenti piedalījās Wazzap? 2008 apmeklētāji – Latvijas mārketinga, reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību speciālisti. The Onliner pētījuma mērķis bija noteikt Latvijas mārketinga speciālistu interneta lietošanas un informācijas iegūšanas paradumus.
Visbiežāk izmantoto blogu pirmajās divās vietās ierindojas portāli ldiena.lv un nozare.lv ar vienādu respondentu skaitu (27,1%), tikai nedaudz atpaliek db.lv (25,7%), bet par ceturto populārāko blogu atrašanās vietu atzīts vortāls alberts.lv (15,7%).
Latvijas mārketinga speciālistu vidū populārākie blogi atrodas portālos un vortālos:
Top Nosaukums % no visiem respondentiem
1.-2. ldiena.lv 27,1%
1.-2. nozare.lv 27,1%
3. db.lv 25,7%
4. alberts.lv 15,7%
Avots: The Onliner
„Ņemot vērā blogu skaita pieaugumu pasaulē un interneta attīstības tendences, nākotnē Latvijā būs daudz vairāk blogotāju un blogu lasītāju. Pēdējo gadu pieredze liecina, ka Latvijā šī tendence jau ir parādījusies. Latvijā ir cilvēki ar lielāku pieredzi blogošanā un ir tādi, kuri tikai sper pirmos soļus šajā vidē. Patīkami sekot līdzi tam, ka vairāki savu jomu profesionāļi dalās pieredzē un pauž viedokli Latvijas blogosfērā,” norāda The Onliner galvenais redaktors un One.lv mārketinga direktors Andrejs Sergejevs.
Informācijas iegūšanai par mārketinga jaunumiem speciālisti visbiežāk izmanto portālu best-marketing.com (51,4% respondentu). Pētījuma rezultāti liecina, ka otrs biežāk izmantotais portāls mārketinga jaunumu iegūšanai ir 7guru.lv (41,4%), bet trešajā vietā – db.lv (35,7%). Jautājumā par vispārīgas informācijas saņemšanu speciālisti atbild, ka visbiežāk izmanto portālu delfi.lv (58,6%), tam seko apollo.lv un tvnet.lv ar vienādu skaitu (51,4%).
The Onliner ir specializēts interneta mārketinga izdevums, kurš atspoguļo nozares jaunumus un tendences. The Onliner izdevējs ir One.lv.