Apdrošinātāji saņēmušies: nekustamā īpašuma apdrošināšanā šogad ievērojami samazinājies risks, ka klients nezina, ko īsti iegādājies.
Pērn oktobrī servisa audita kompānija Dorus veiktais pētījums liecināja par nekustamā īpašuma apdrošināšanas produkta devalvāciju Latvijā, jo vairums apdrošinātāju darbinieki potenciālajiem klientiem sniedz informāciju faktiski tikai par polises cenu, pēc pašu iniciatīvas neinformējot ne par pašrisku, nedz to, kas īsti tiks apdrošināts, nepiedāvājot speciālos papildu pakalpojumus un papildu apdrošināšanas iespējas, šodien raksta laikraksts Dienas bizness.
Pērn neviena no deviņām apdrošināšanas kompānijām nebija sasniegusi līmeni, lai varētu uzskatīt, ka apkalpošanas kvalitāte ir klientam apmierinoša.
Savukārt 2011. gada oktobrī veiktais pētījums jau liecina, ka minimālo līmeni pārsniegušas četras kompānijas – Seesam, BTA, Balta un If. Proti, šajās kompānijas klientu apkalpošana šobrīd notiek kvalitatīvā līmenī, jo lielākā daļa darbinieku informē klientu par apdrošināšanas nosacījumiem – sauc riskus, pašriskus, informē par saistītajiem produktiem, min arī ieguvumu, ar ko piedāvājums ir izdevīgs, kā arī sniedz klientam līdzi informatīvos materiālus, kas nav mazsvarīgi, secināts Dorus pētījumā, kura ietvaros, līdzīgi kā pirms gada, tika apsekotas deviņas Latvijas apdrošināšanas sabiedrības (katrā 10 apmeklējumi visā Latvijā) ar kontrolpirkumu metodi, klientam interesējoties par dzīvokļa apdrošināšanu kredīta vajadzībām. Objektīvu un salīdzināmu datu iegūšanai, pilnīgi visās situācijās tika izmantots viena tipa dzīvoklis – 1978.gadā uzbūvēts Lietuviešu projekts, divas istabas, 48 m2.