Latvijā pieaug liekā inventāra daudzums, ko uzņēmumi izpārdod interneta izsolēs -- tā Db stāstīja Lattelekom piederošā izsoles portāla Perc.lv vadītāja Gunta Ezeriņa. G. Ezeriņa teica, ka lietota, «neejoša» un viegli bojāta inventāra pārdošana interneta izsolē ir perspektīvs risinājums uzņemējiem, kam citādi būtu pašiem jātiek galā ar šāda inventāra un preču realizāciju. Lai gan šādi darījumi gadā vēl nav pārsnieguši 100 000 Ls, to apjoms naudas izteiksmē pieaudzis starp 20 un 30 % no 2001. gada, G. Ezeriņa sacīja. Precīzie skaitļi ir konfidenciāli. Perc.lv pārsvarā joprojām izmanto privātpersonas, lai pārdotu lietotas , sev nevajadzīgas mantas vai kolekcionējamas lietas u.tml. G. Ezeriņa teica, ka patlabanPerc.lv ir vienīgais šāda pakalpojuma -- uzņēmuma inventāra izsoles -- sniedzējs. To apstiprināja Latvijas interneta asociācijas vadītāja Ina Gudele. Sadzīves tehnikas distributora Whirlpool Latvia tirdzniecības vadītājs Jānis Stafeckis teica, ka kompānija regulāri izmanto Perc.lv pakalpojumus. «Parasti ir tā, ka mēs piegādājam mazumtirgotājiem dažādas vienības, un gadās, ka kāda ir nedaudz kosmētiski bojāta transporta gaitā no ārzemēm. Ja tirgotājs to nevēlas pats pārdot kā pārcenotu preci, mēs to paņemam atpakaļ un ievietojam izsolīšanai Perc.lv,» viņs teica. Latvijas gāzes preses sekretāre Sandra Ādamsone apstiprināja, ka uzņēmums pagājušajā gadā šādi pārdevis daudz nelikvīdu preču, galvenokārt darba apģērbus un apavus un dažādus instrumentus. Arī šogad tas turpina pa laikam izmantot interneta pakalpojumu. Pēc Perc.lv apkopotās statistikas, Latvijas gāzes uzdevumā pārdotas mantas 2001. gadā veidoja 59 % no visa t.s. korporatīvās izsolēs pārdoto mant