Pieci finālisti sacentīsies par labākā Klientu servisa lepnuma 2011 titulu 

Noskaidroti konkursa Klientu servisa lepnums 2011 pieci finālisti, kas 24. novembrī, žūrijas un konferences dalībnieku klātbūtnē izspēlējot klientu servisa konsultācijas, sacentīsies par labākā klientu apkalpošanas speciālista titulu.

Gunta Kursiša, 14.11.2011

Konkursam Klientu servisa lepnums 2011 pieteicās 136 klientu servisa speciālisti. Finālā ir iekļuvusi Diāna Blāze no Latvenergo, Jolanta Halzdone no CSDD, City Credit pārstāve Inese Reipa, kā arī Indra Jakobsone un Ilze Rumba no Nordea Banka.

Galvenie kritēriji, pēc kuriem tiks vērtētas pretendentes, ir komunikācijas prasmes, spēja ieklausīties klientā un spēja risināt situāciju, pieņemot objektīvu lēmumu, kā arī radošums un psiholoģiskā noturība.

Finālisti žūrijas un konferences dalībnieku klātbūtnē demonstrēs savas profesionālās iemaņas, risinot klientu servisa konfliktsituāciju kopā ar Karaliskā improvizācijas teātra (KIT) aktieri Ģirtu Runātāju.

«Esam lepni, ka, organizējot konkursu tikai otro gadu, tas ir ieguvis tik lielu popularitāti un tik daudz drosmīgo, kas vēlas pierādīt un apliecināt sev, cik prasmīgi klientu servisa darbinieki Latvijā ir,» saka Unda Krieviņa, Labsserviss.lv vadītāja Latvijā. «Klientu servisa darbinieka ikdiena nav no vienkāršākajām, tāpat arī izturēt visas trīs konkursa kārtas nebija viegli, tādēļ ar nepacietību gaidām konkursa finālu,» viņa piebilst. Konkursa fināls notiks konferences Laba servisa dienas 2011 ietvaros Hotel Jūrmala Spa.