Lai arī Eiropā iecienītākas ir lielās kempinga piekabes jeb t.s. kemperi, sava vieta var būt arī atšķirīgiem nišas produktiem, uzskata Aldis Bokmelders, kempinga piekabju ražotāja SIA Kulba līdzīpašnieks.
Iespējams, tie, kurus Kulbas risinājums varētu interesēt, vēl nav apzinājušies, ka šāds produkts eksistē. «Tas ir laika jautājums, jo vide, kas ietekmē tirgu, ir labvēlīga mazajām piekabēm – degviela kļūst dārgāka, Eiropā populāras ir mazās automašīnas, ar kurām lielo piekabi nepavilksi, aktuāls ir arī eko trends. Šīs tendences man liek ticēt, ka šim segmentam ir nākotne,» norāda Aldis.
Nesen viņš pabijis Vācijā, kur piedalījās Eiropas lielākajā kempinga piekabju, dzīvojamo māju un kempinga piederumu izstādē. «Aizbraucām parādīt Eiropai, ko esam uztaisījuši, un paskatīties, ko viņi par to saka..» Kulba novērtēta labi, jo tā atšķiras no vairuma piedāvājuma. Lielākajā daļā kempinga piekabju dominējot plastmasa, stiklašķiedra, lamināts. Lai gan tie visi ir moderni, ērti un izturīgi materiāli, cilvēki, kas visu mūžu dzīvojuši šādā mākslīgā vidē, ir «izslāpuši» pēc koka. «Koks ir tas, ko mēs varam piedāvāt, un ar ko atšķiramies no visiem pārējiem. Iekšā kabīne apstrādāta ar lineļļu un smarža ir tāda, ko nekad neizbaudīsi kādā citā kemperī,» saka Aldis.
Plašāk lasiet laikrakstā Dienas Bizness!